Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0018-C04
Наименование на проекта "Осигуряване на топъл обяд в община Аврен-2016"
Бенефициент 000093378 ОБЩИНА АВРЕН
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни
Дата на сключване на договора/заповедта 19.07.2016
Дата на стартиране 16.05.2016
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Аврен

Описание

Кратко описание на проекта
Целта на проекта е  да осигури обществения си ангажимент към хората в неравностойно положение, които изпитват затруднения за включване в активния трудов и социален живот , както и оптимално да задоволи потребностите на лица от уязвимите социални групи: самотни възрастни хора с ниски доходи, лица на социално подпомагане , тежко болни , инвалиди и хора с увреждания, осигурявайки им ежедневно топла храна.
В предвид спецификата на Община Аврен , като малка община от селски тип с преобладаващо застаряващо население и население от малцинствени общности, както и сравнително високото ниво но безработица в общината, целта е да се осигури финансова помощ , чрез която да се облекчи тежкото социално и  финансово положение на голяма част от населението със съществуващи здравословни и икономически проблеми.
С оглед на постигане на ефективна и устойчива социална политика в Община Аврен за подкрепа на лицата, които се нуждаят от ежедневно обслужване и оптимално задоволяване потребностите на нуждаещите се лица  настъпва необходимост от разкриване на услугата “
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи. : В Община Аврен има изработена процедура за информиране, набиране и подбор на потребители. Със заповед е определена комисия в състав: председател и двама членове. Единия от членовете на комисията е представител на Дирекция „Социално подпомагане“ гр. Долни чифлик. Изисквания за подбор на потребителите: • да са с постоянен или настоящ адрес на територията на Община Аврен; • да са самотно живеещи лица и семейства получаващи минимални пенсии/ за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии/ скитащи бездомни деца и лица • лица и семейства обект на месечно подпомагане с доход по-нисък от диференцирания минимален доход , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти : На 01.03.2016г. на основание чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №50 с фирма „Варна Оборот“ ЕООД с предмет „Доставка на хранителни продукти, необходими за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”. На 07.03.2016г. на основание чл чл.41, във връзка с член 74, ал. 1 от ЗОП и Решение № 2/29.01.2016г. на Кмета на Община Аврен е сключен договор №51 с фирма „Мариан 2004“ ООД с предмет „Доставка на хляб, необходим за нуждите на Целодневни детски градини и Социално предприятие за обществено хранене на територията на община Аврен”. Доставяните хранителни продукти задължително следва да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При доставката следва да се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания. Началната дата за стартирането на проекта е 16.05.2016г, крайна дата - 31.12.2019г. Съответно топъл обяд ще се предоставя 913 дни , от които до 30.04.2017г. на 154 потребители и от 01.05.2017г. на 184 потребители. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа –проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 757642 от 16.11.2016г. и договори с избрани изпълнители - № 46 от 23.03.2017г., № 34 от 07.03.2017г. и №193 от 01.11.2017г., Договорена стойност: 379 013.06 , Отчетена стойност: 379 021.50
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Храната ще се приготвя със собствен ресурс на община Аврен в обособен кухненски блок находящ се в с. Аврен. -част от сграда, представляваща „Социално предприятие за обществено хранене“, състояща се от фоайе, сервизни помещения, зала за хранене, коридор, кухня, помещение за съхранение и обработване на яйца, помещение за съхраняване и обработване на плодове и зеленчуци, подготвителна за местни продукти и риба, коридор, миялно помещение – 2 броя, тоалетни, баня и съблекалня за персонала. Помещението е санирано с PVC дограма, отоплява се с климатици, съобразено с изискванията по Закона за храните. С отделни входове за получаване на хранителни продукти и изнасяне на готовата продукция. Материална база: Фризери – 3бр., Хладилници – 4бр., Хладилник за проби – 1бр., Печка газова с фурна – 1бр., Печки електрически с фурни – 3бр., Конвектомат – 1бр., Картофобелачка/професионална – 1бр., Планетарен миксер – 1бр., Зеленчукорезачка/професионална – 1бр., Контейнер/сефертаси тройка/ - 600бр., Термоказани за пренасяне на храна – 4бр., Електрически фритюрници/професионални – 2бр., Електрически скари/професионални – 2бр., Тави за печени – 10бр., Казани неръждаеми с двойно дъно – 43литра – 6бр., Тенджери неръждаеми – 20литра – 5бр. , кухненска посуда – черпаци, решетъчни лъжици и др. Налични човешки ресурси: Административен и технически персонал – директор, финансист, трима шофьори за разнос на храна. Персонал кухня – двама готвачи, помощник готвачи – трима/ единия помощник готвач е назначен по програма за временна заетост за младежи до 29г. възраст/, кухненски работник, общи работници миална и разнос на храната– пет, двама работника на граждански договор за разнос на храна. Храната ще се приготвя по Рецептурник за заведения за обществено хранене. Доставяните хранителни продукти задължително са придружени от сертификати за произход, сертификати за качество (напр. документ за произход; декларация за съответствие; удостоверение за качество; търговски листове за качество и произход; сертификат за контрол на храни от РЗИ; протокол за изпитване от РВМС (БАБХ) и др.), означен срок на годност и първични счетоводни документи (фактури, стокови разписки/приемо-предавателни протоколи. В деня на доставката, хранителните продукти трябва да имат остатъчен срок на годност не по-малък от 70 % от целия им срок на годност посочен от производителя. При приготвяне на храната ще се спазват стриктно всички санитарно – хигиенни изисквания. , Договорена стойност: 18 950.66 , Отчетена стойност: 18 951.07
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Информирането на целевите групи за други услуги на територията на общината и проучване на потребностите на бенефициентите от нови социални услуги, ще се извършва чрез попълване на анкетни карти/ веднъж на два месеца/ в които ще бъдат упоменати съпътстващите мерки които се предоставят по проекта - възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и комунални услуги.. След анализиране на анкетните карти ще се изготвят доклади. Анкетирането на целевите групи ще се извършва от директора на социалното предприятие. , Договорена стойност: 18 950.65 , Отчетена стойност: 18 951.07

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТЕЛИТ 1 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МАРИЯН 2004 ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ВАРНА ОБОРОТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 184.00 , Достигната стойност: 306.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 416 914.37 BGN
БФП 416 914.37 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 416 914.37 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN