Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.052-0001-C04
Наименование на проекта Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи
Бенефициент 131304835 ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 28.06.2019
Дата на стартиране 28.06.2019
Дата на приключване 26.10.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
ИАНМСП като административна структура към Министъра на икономиката, изпълнява държавната политика за насърчаване на предприемачеството, развитието и интернационализацията на МСП в страната. ИАНМСП е институцията, отговорна за провеждане и изпълнение на политиката на правителството в сферата на утвърждаването на експорта като ключов фактор за икономическия растеж и , като основната и цел в областта на интернационализацията е „оказване на подкрепа на българските предприятия за тяхното устойчиво развитие, успешно интегриране в европейската и световна икономика и разширяване на присъствието им на целеви пазари“. ИАНМСП като структурата, която предоставя адекватна институционална подкрепа за българските МСП, е идентифицирала нуждата и от специфична подкрепа за насърчаване на интернационализацията на българската икономика чрез улесняване на достъпа на българските МСП до приоритетни външни пазари.
Сред едни от най-търсените услуги, предоставяни от ИАНМСП за подпомагане на българските експортни сектори и износители са организиране на търговски мисии в чужбина, на бизнес форуми и конференции и други прояви за създаване на бизнес партньорства в страната и др., като обхващат предоставянето на институционална, логистична и непряка финансова подкрепа за МСП за участието им в организираните от ИАНМСП промоционални прояви и същите са идентифицирани като едни от най-ефективните инструменти за установяване на преки производствени и търговски връзки и създаване на международни партньорства. Само за последната година в организираните от агенцията прояви са взели участие повече от 1300 представители на българския бизнес. 
Дейностите, предвидени за изпълнение в рамките на проекта, ще надградят резултатите от предишни проекти на Агенцията. Очакваният ефект е да се създаде възможност на българските предприятия за стъпване на нови и разширяване присъствието им на традиционни пазари.
Дейности
  • Дейност: Дейност Първа Организиране на търговски мисии в чужбина: Организирането на търговски мисии, като инструмент за интернационализация, е особено полезен за МСП, поради спецификата на тяхната същност. Извършвайки дейност предимно на национално ниво, постигането на растеж на малкия и среден бизнес, преминава през интернационализация на техните стоки и услуги. За ефективно налагане на конкурентен пазар е необходимо детайлизирано проучване на пазара и начинът, по които функционира той, запознаване с културата и порядките на дадената страна. Именно тук търговските мисии са изключително ефективни като средство за проучване на пазара. Освен това на база предходен опит по изпълнението на проекти по ОПРКБИ 2007 – 2013 и ОПИК 2014-2020, търговските мисии в чужбина се явяват, като един от най-ефективните инструменти за подпомагане установяването на преки производствени и търговски връзки на български предприятия с чуждестранни бизнес партньори. Дейността е насочена към увеличаване обема на българския износ на приоритетни чужди пазари чрез запознаване на място със специфичните качествени изисквания за отделните стокови групи, внедряване на добри производствени и търговски практики, повишаване на експортната култура, трансфер на знания и технологии, адаптиране на стоките и услугите към съответния пазар и др. Чрез посещения на място за българските предприятия се създава възможност за осъществяване на преки контакти и създаване на бизнес партньорства с потенциални техни партньори. Участниците в търговските мисии са представители на български микро, малки и средни предприятия, търсещи възможности за разширяване на износа си чрез навлизане на нови пазари. Участие ще вземат конкурентни фирми от конкретен сектор, произтичащ от секторната насоченост на търговската мисия. В зависимост от броя участници, те ще бъдат съпроводени от един или повече представители на ИАНМСП. Обикновено търговската мисия включва посещение на международна изложба/конференция/нетуъркинг събития, провеждане на двустранни/нетуъркинг срещи, демонстрации или други прояви с цел промоция на български продукти и представяне на търговско-икономическия потенциал. Но търговската мисия може да бъде проведена и независимо от международните изложби, когато е свързана с организиране на двустранни срещи, посещения на производствени бази, и др. прояви с цел проучване на целевия пазар и установяване на преки контакти с потенциални чуждестранни партньори. Подкрепата за предприятията, предоставяна от страна на ИАНМСП при осъществяването на търговските мисии се изразява в покриване на разходите по посещенията. Изборът на предприятията-участници ще се определя съгласно разработена от бенефициента и съгласувани с УО на ОПИК правила за участие в търговски мисии, и методика за прилагане на помощ “de minimis” към кандидатите за участие в търговски мисии, организирани и финансирани от ИАНМСП. Основни допустими разходи по дейността са: разходи за пътуване (самолет, влак, автобус), трансфери и вътрешен транспорт; хотелско настаняване; наем зали; техническо оборудване; кетърингови и преводачески услуги; разходи за изработка и доставка на рекламно-информационни материали (каталози, брошури, банери, винили, постери и др. печатни материали); разходи за дегустации/ ревюта/ демонстрации; разходи за входни такси за посещение на изложбите/конференции/нетуъркинг събития и друг вид разходи, свързани с основния предмет на търговската мисия; разходи за организация на бизнес срещи и посещения по места и др. Основни допустими разходи по дейността във връзка с участието на представители на бенефициента като организатори на търговските мисии: пътни, дневни и квартирни разходи, трансфери, вътрешен транспорт и разходи за застраховки и визи в чужбина., Договорена стойност: 1 163 500.00 , Отчетена стойност: 1 285 141.91
  • Дейност: Дейност Втора Организиране в България на бизнес форуми, конференции, контактни борси и други прояви за създаване на бизнес партньорства : Дейността включва провеждането на прояви като бизнес форуми, конференции, контактни борси и други прояви за създаване на бизнес партньорства (нетуъркинг прояви/събития) с участието на български и чуждестранни фирми, като се разкриват допълнителни възможности за насърчаване на търговското и производствено сътрудничество между български предприятия и техни чуждестранни партньори. Резултатите от проведените форуми и двустранни срещи показват значителен интерес от страна на българските предприятия към този тип подпомагане на експортната дейност. Основните събития обикновено са съпроводени от съпътстващи прояви, като провеждане на двустранни срещи или друг тип нетуъркинг събития, като е възможно комбинирането на повече от един тип дейност. Събитията биха могли да се организират като самостоятелни прояви или в рамките на регионални или национални събития, като конференции, изложби, панаири и др. От една страна провеждането на бизнес форуми и конференции дават възможност на българските предприятия да се запознаят с икономическия и инвестиционен климат на страната-гост или да придобият актуално информация за последните тенденции и научни знания в дадени сфери. От друга страна, организирането на двустранните бизнес срещи, контактните борси и нетуъркинг събитията са ефективен начин за осъществяване на преки бизнес контакти между местни и чуждестранни фирми, за установяване на бизнес сътрудничество и сделки от взаимен интерес. С цел повишаване на ефективността от организацията на проявите и нарастване на резултатността от проведените събития ще бъде разработен софтуер, на основата на който ще бъде създадена интернет платформа за он-лайн регистрация и мачмейкинг. Платформата ще дава възможност за он-лайн регистрация на българските участници за дадено анонсирано събитие. При въведена информация за чуждестранните компании, които ще участват в предстоящо събитие и на основата на подадена от предприятията информация за профил на дейността и интереси към чуждестранните партньори, софтуерът ще може да засича насрещните интереси, ще генерира списъци на участници в различни формати, графици на срещи. Участниците ще могат в он-лайн режим да влизат в пряка връзка помежду си, за да подготвят предстоящите срещи, които ще се проведат в рамките на предстоящата проява. Основни допустими разходи по дейността са: наем на зали; разходи за преводачески услуги; техническо оборудване; кетърингови услуги; разходи за дегустации, демонстрации и др. Основни допустими разходи по дейността във връзка с участието на представители на бенефициента - експерти организатори на проявите в България по дейност втора са свързани с командировки в страната, в т.ч. пътни, дневни, хотелско настаняване, вътрешен транспорт и др. , Договорена стойност: 776 100.00 , Отчетена стойност: 710 741.26
  • Дейност: Дейност Трета Дейности за визуализация, информация и публичност: В рамките на тази дейност се предвижда да се извърши серия от мерки, които ще се осъществят в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013, Приложение XII „Информация и комуникация относно подкрепата от фондовете“ и Националната комуникационна стратегия и съответните й приложения - Примерни дейности спрямо целевите групи и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Като част от задължителните мерки за информация и комуникация е изготвянето и поставянето на плакат с размер - не по-малък от А3 на видно място, който да визуализира проекта, финансовата подкрепа от ЕС и ще бъде поставен още при стартирането на същинското изпълнение на проекта. В допълнение ще се изготвят стандартни материали за визуализация и информация, като: - печатни информационни материали – дипляни, листовки за промотиране на проекта, целите, дейностите и неговите резултати; покани, папки, блок-листа и други; - други комуникационни материали, като химикали, флаш-памет; - банери за онагледяване на подкрепата на финансиращата програма при провеждане на събития по проекта „пресконференции, търговски мисии, форуми, конференции, контактни борси, двустранни срещи и др.); Също така като част от дейностите за информиране на обществеността е предвидено да се проведат две информационни събития - пресконференции. Едната в началото на проекта за обявяване на старта на проекта и една в края – за отчитане на постигнатото и представяне на крайните резултати. За оповестяване на предстоящите събития ще се публикуват прес-съобщения на сайта на бенефициента, специализирани интернет медии. Предварителна информация за събитията ще се изпраща на УО на ОПИК. При провеждане на всяко по-голямо събитие/ проява ще се разпространява информация в регионални и национални медии и специализирани сайтове. Съобщенията ще дават информация за предстоящото събитие и подкрепата на финансиращата програма. Бенефициентът ще информира обществеността относно осъществяването на настоящия проект с периодично публикуване на информация на сайта си. Като първоначална информация уеб-сайтът ще съдържа кратко описание на проекта, включително неговите цели и очаквани резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС. С изпълнението на проекта ще се публикува информация относно прогреса на изпълнение на проекта, както и на организираните прояви в рамките на проекта. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на емблемата на ЕС, общото лого на програмния период 2014 – 2020, посочване на фонда, който оказва подкрепа на проекта. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва финансиращите го финансови инструменти ОПИК 2014-2020 и ЕФРР. Ще се спазват изискванията за обем, съдържание на елементи и информация за всеки отделен информационен и комуникационен инструмент, като ще се следи за съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност, дадени в Наръчника. , Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 2 641.20
  • Дейност: Дейност Четвърта Одит : В рамките на проекта ще се извърши цялостен одит на проведените дейности и целесъобразността на направените разходи като част от системата за контрол на управлението на проекта. На външен изпълнител ще бъде възложено извършването на независим финансов одит, който ще се състои в осъществяването на независима финансова проверка на състоянието на счетоводния отчет и финансовата отчетност на проекта. Неговата цел е да удостовери, че отчетените разходи са верни, надеждни и обосновани с адекватни разходно-оправдателни документи и че са извършени по целесъобразен и законосъобразен начин. Очакваният резултат от извършването на независимата финансова оценка е официалното потвърждение на достоверността на счетоводната отчетност и гарантиране на правилното изразходване на средствата, предоставени от ОПИК 2014-2020. Независимият одит ще бъде извършен от лицензиран експерт-счетоводител, който ще бъде избран съгласно изискванията на ЗОП. В края на изпълнение на дейността ще бъде изготвен одитен доклад, който ще бъде предоставен на УО на ОПИК в съответствие с изискванията на подписания договор за безвъзмездна финансова помощ и Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020., Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 3 000.00
  • Дейност: Дейност Пета Подготовка на документации и възлагане на дейности по Закона за обществени поръчки : Бенефициентът е възложител по смисъла на ЗОП, при избор на изпълнител/и. Същият задължително прилага разпоредбите на ЗОП и актовете по прилагането му, както и указанията, заложени в Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. Предвижда се една част от дейностите по настоящия проект да бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители. В съответствие с българското законодателство е необходимо да се проведе прозрачен избор на външни изпълнители, като изборът се извърши в условия на равнопоставеност на кандидатите и условия на лоялна конкуренция. Съответно дейностите по проекта, за които е планирано да бъдат изпълнени от външен изпълнител, ще бъдат възложени по реда на Закона за обществените поръчки. За целта ще е необходимо да се изготви съответната документация за предвидените обществени поръчки. Видът на процедурите е определен съобразно бюджета към момента на изготвяне на проектното предложение. С оглед на специфичните дейности, които ще са предмет на контрактуване от една страна и недостатъчния административен капацитет на бенефициента за разработване на законосъобразна документация от друга, е необходимо възлагането на външен изпълнител с експертни познания за разработването на отделните документации за обществени поръчки. Външните изпълнители на дейностите по проекта ще се избират в съответствие с изискванията на правилата на процедурата и при спазване на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и нормативните актове по прилагането му. Процедурите ще се провеждат съгласно плана за външно възлагане, който ще бъде актуализиран в срок до един месец от влизане в сила на договора за безвъзмездна финансова помощ. При изпълнение на дейността ще се спазват стриктно изискванията и препоръките, които прилагат условията и реда на ЗОП от ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. В съответствие с разписаните дейности се предвижда следните услуги да бъдат възложени на външен изпълнител и съответно да се разработят документации за обществени поръчки със следния предмет: 1. Осигуряване на логистика за провеждане на международни бизнес прояви в страната; 2. Разработване на софтуер и създаване на интернет платформа за он-лайн регистрация и за мачмейкинг на участниците в бизнес проявите; 3. Дейности по визуализация, информация и публичност в изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи; 4. Консултантски услуги за извършване на одит във връзка с изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи. При организацията и провеждането на процедурите за възлагане ще се съблюдават стриктно правилата на ЗОП. Избраният външен експерт ще е ангажиран с оказване на съдействие и консултации при възникнали казуси и евентуални усложнения при провеждане на процедурата за обществена поръчка. В рамките на тази дейност са предвидени и възнаграждения на външни оценители в условията на ясна и прозрачна процедура за избор в съответствие с разпоредбите и изискванията на законодателството. Целта е външните оценители да спомогнат за оценяването на кандидатите при провеждане на сложни и специфични процедури за обществени поръчки. , Договорена стойност: 5 232.00 , Отчетена стойност: 4 800.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ ЗА НАСЪРЧАВАНЕ НА МАЛКИТЕ И СРЕДНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: Celjaski sejem d.d., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 422.46
  • Изпълнител: Ascential Inc., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 70 181.93
  • Изпълнител: ДАС Марина Бургас Хотел ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 396.00
  • Изпълнител: A. C. STINICE d.o.o., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 919.24
  • Изпълнител: HUP - ZAGREB d.d., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 088.63
  • Изпълнител: Axis Innovation Ltd., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 11 441.61
  • Изпълнител: GREMIUL LAVANTIN, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 933.75
  • Изпълнител: Fira Internacional de Barcelona, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 12 548.55
  • Изпълнител: Slush Oy , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19 783.26
  • Изпълнител: Dan Hotels Ltd., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 15 800.33
  • Изпълнител: "ГЛОБАЛНИ ЕЛЕКТРОННИ РЕШЕНИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 38 400.00 , Отчетена стойност**: 38 400.00
  • Изпълнител: САМОСТОЯТЕЛНА МЕДИКО-ДИАГНОСТИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ КАНДИЛАРОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 99.00
  • Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 604 180.93 , Отчетена стойност**: 459 800.28
  • Изпълнител: Gospodarsko razstavisce d.o.o., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 281.64
  • Изпълнител: "Примекс МД" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 839.20 , Отчетена стойност**: 2 641.20
  • Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 304 588.59 , Отчетена стойност**: 139 183.76
  • Изпълнител: Petja Stoimenova - Mrsic, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 173.50
  • Изпълнител: БЕНЕВЕНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 480 000.00 , Отчетена стойност**: 479 448.00
  • Изпълнител: SC INNER LOOK CONSULTING SRL , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 444.78
  • Изпълнител: Glasgow Chamber of Commerce, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 25 816.96
  • Изпълнител: "УЕБИТ ФЕСТИВАЛ 19" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 70 000.00 , Отчетена стойност**: 70 000.00
  • Изпълнител: Посолство на САЩ в Република България, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 640.00
  • Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 388 514.74 , Отчетена стойност**: 264 548.00
  • Изпълнител: Catering tim Lisak d.o.o., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 808.24
  • Изпълнител: МИЧО - МАРКЕТИНГ, ИНФОРМАЦИЯ, ШАНС, ОРГАНИЗАЦИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 802.03
  • Изпълнител: КОНСУЛТ МЕНИДЖМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 232.00 , Отчетена стойност**: 4 800.00
  • Изпълнител: Greater Manchester Chamber of Commerce , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 38 023.29
  • Изпълнител: Connected Intelligence Ltd , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 28 120.32
  • Изпълнител: РСМ БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: Made in Jerusalem R.A., Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 627.15
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия участвали в бизнес форуми, контактни борси, конференции и други нетуъркинг събития с двустранни срещи между български и чуждестранни фирми в страната, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 345.00 , Целева стойност: 945.00 , Достигната стойност: 1 339.00
Индикатор 2 Брой предприятия участвали в търговски мисии в чужбина, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 40.00 , Целева стойност: 190.00 , Достигната стойност: 252.00
Индикатор 3 Брой на предприятията, получаващи подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 385.00 , Целева стойност: 1 135.00 , Достигната стойност: 1 597.00
Индикатор 4 Брой проведени търговски мисии в чужбина, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 2.00 , Целева стойност: 17.00 , Достигната стойност: 24.00
Индикатор 5 Брой проведени бизнес форуми, контактни борси, конференции и други нетуъркинг събития с двустранни срещи между български и чуждестранни фирми в страната, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 18.00 , Целева стойност: 40.00 , Достигната стойност: 26.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 852 523.84 BGN
БФП 1 852 523.84 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 978 511.97 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 3 840.00 0.00 3 840.00 "ГЛОБАЛНИ ЕЛЕКТРОННИ РЕШЕНИЯ" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 24 000.00 0.00 24 000.00 БЕНЕВЕНТ ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на логистика за провеждане на международни бизнес прояви в страната , Прогнозна стойност: 480 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на логистика за провеждане на международни бизнес прояви в страната
    Изпълнител: БЕНЕВЕНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 480 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Дейности по визуализация, информация и публичност в изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи", Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Дейности по визуализация, информация и публичност в изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи"
    Изпълнител: "Примекс МД" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 839.20
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Консултантски услуги за извършване на одит във връзка с изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи" , Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги за извършване на одит във връзка с изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи"
    Изпълнител: РСМ БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Консултантски услуги за изготвяне на документация за някои от предвидените по проекта процедури за обществени поръчки в изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи“, Прогнозна стойност: 5 232.00
  • Обособена позиция 1: Консултантски услуги за изготвяне на документация за някои от предвидените по проекта процедури за обществени поръчки в изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи“
    Изпълнител: КОНСУЛТ МЕНИДЖМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 232.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на самолетни билети, хотелско настаняване, вътрешен транспорт и трансфер за изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи“, Прогнозна стойност: 1 175 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на самолетни билети, хотелско настаняване, вътрешен транспорт и трансфер за изпълнение на проект „Подкрепа на интернационализацията на българските предприятия чрез провеждане на търговски мисии, бизнес форуми, конференции, контактни борси и двустранни срещи“
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 460.27
  • Обособена позиция 2: Услуги по осигуряване на самолетни билети за превоз на пътници и багаж, резервации и хотелско настаняване, медицински застраховки, вътрешен транспорт и трансфер при служебни пътувания в страната и чужбина на служители на ИАНМСП, финансирани със средства от бюджета на ИАНМСП.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: № ОПИК-6-1-3/25.06.2021 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 663.39
  • Обособена позиция 4: № ОПИК -6-1-7/04.11.2020 г. и допълнително споразумение към него № ОПИК-6-1-4 от 29.06.2021 г. и в изменение на допълнително споразумение № ОПИК-6-1-7-А-1 от 13.11.2020 г.,
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 61 335.76
  • Обособена позиция 5: № ОПИК-6-1-6/30.09.2021 г.
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 45 000.00
  • Обособена позиция 6: № ОПИК-6-1-7/19.10.2021 г.
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 980.36
  • Обособена позиция 7: № ОПИК-6-1-1/20.01.2022 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 252.01
  • Обособена позиция 8: № ОПИК-6-1-2/04.02.2022 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 030.25
  • Обособена позиция 9: № ОПИК-6-1-3/18.02.2022 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 62 738.26
  • Обособена позиция 10: № ОПИК-6-1-5/15.03.2022 г.
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 34 302.77
  • Обособена позиция 11: № ОПИК-6-1-6/08.04.2022 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 125.00
  • Обособена позиция 12: № ОПИК-6-1-7/04.05.2022 г.
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 053.29
  • Обособена позиция 13: № ОПИК-6-1-8/18.05.2022 г.
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 141.79
  • Обособена позиция 14: № ОПИК-6-1-4/09.03.2022 г.
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 52 478.63
  • Обособена позиция 15: ОПИК-6-1-10 / 11.08.2022 и допълнително споразумение с № ОПИК-6-1-10-А-1/21.09.2022 г.
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 140 006.66
  • Обособена позиция 16: ОПИК-6-1-11 / 18.08.2022
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 31 586.29
  • Обособена позиция 17: ОПИК-6-1-12 / 13.09.2022
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 621.36
  • Обособена позиция 18: ОПИК-6-1-13 / 28.09.2022
    Изпълнител: АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 50 528.64
  • Обособена позиция 19: ОПИК-6-1-14 / 11.10.2022 и допълнително споразумение с № ОПИК-6-1-14-А-1/11.10.2022 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 664.22
  • Обособена позиция 20: ОПИК-6-1-15 / 17.10.2022
    Изпълнител: "Касио Еър България" Дружество по ЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 54 193.80
  • Обособена позиция 21: ОПИК-6-1-16 / 07.12.2022
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 113 656.61
  • Обособена позиция 22: ОПИК-6-1-1/08.02.2023 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 56 406.66
  • Обособена позиция 23: ОПИК-6-1-2/17.02.2023 г.
    Изпълнител: ЮНАЙТЕД ТРАВЪЛ ЕЙДЖЪНСИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 49 058.24
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на зала с капацитет до 200 души на ИАНМСП за организиране на еднодневно международно събитие тип международна конференция, предназначена за стартъпи, ИКТ компании, бизнес организации и обединения и институции в рамките на WEBIT FESTIVAL EUROPE'19 на 14 май 2019 г. , Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на зала с капацитет до 200 души на ИАНМСП за организиране на еднодневно международно събитие тип международна конференция, предназначена за стартъпи, ИКТ компании, бизнес организации и обединения и институции в рамките на WEBIT FESTIVAL EUROPE'19 на 14 май 2019 г.
    Изпълнител: "УЕБИТ ФЕСТИВАЛ 19" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 70 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Разработване на софтуер и създаване на интернет платформа за он-лайн регистрация и за мачмейкинг на участниците в бизнес проявите., Прогнозна стойност: 39 600.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на софтуер и създаване на интернет платформа за он-лайн регистрация и за мачмейкинг на участниците в бизнес проявите
    Изпълнител: "ГЛОБАЛНИ ЕЛЕКТРОННИ РЕШЕНИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 38 400.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN