Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1071-C03
Наименование на проекта Заетост без граници
Бенефициент 115015016 БИБЪЛ КОМЕРС ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 21.11.2016
Дата на стартиране 21.11.2016
Дата на приключване 21.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Описание

Кратко описание на проекта
"Бибъл Комерс" ООД е развиваща се и амбициозна компания в сферата на търговия на едро с напитки. От юни 2015 г. фирмата е ситуирана в собствена материална база състояща се от административна част /офиси/ на площ от 400 кв.м. и функционална складова база с площ 4000 кв.м. Развитието на компанията и увеличеният брой клиенти доведе до разрастване и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели професионално интегриране както на младежи до 29 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 54 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 15 лица на длъжност Търговски агент. Предвижда се 10 лица да бъдат на възраст до 29 години и 5 лица на възраст от 30 до 53 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъдат закупени 4 броя леки автомобила, които ще се ползват от новоназначените търговски агенти за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 8 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение, чрез подбор между лицата от целевата група.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда. 
Дейности
  • Дейност: Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане., Договорена стойност: 28 826.00 , Отчетена стойност: 20 620.00
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността на "Бибъл Комерс" ООД възниква необходимостта от разкриване на нови работни места за Търговски агенти. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 15 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъдат закупени автомобили за обезпечаване на новоразкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица на посочената длъжност Търговски агент ефективно да изпълняват своите задължения , от една страна, а чрез сключването на трудови договори с тя, се обезпечават пълните им трудови права. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Бибъл Комерс" ООД, Договорена стойност: 178 567.20 , Отчетена стойност: 154 891.99
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на товарни автомобили за търговските агенти. Компанията разполага с надежден автопарк- контролиран с GPS, което е предпоставка за бързи доставки до клиентите. Същият не е достатъчен за ново разкритите работни места и това налага необходимостта от покупката на още 5 броя товарни автомобили, които ще обезпечат 8 заети лица от проектното предложение. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползват новозакупените автомобили с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства., Договорена стойност: 80 000.00 , Отчетена стойност: 80 000.00
  • Дейност: Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 650 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Провеждане на 2 пресконференции във връзка със стартирането и финализирането на проекта, с оглед, с оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в складовата база на компанията., Договорена стойност: 2 900.00 , Отчетена стойност: 2 900.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 750.00 , Отчетена стойност**: 3 750.00
  • Изпълнител: СЛАВА, Договорена стойност по проекта*: 10 656.00 , Отчетена стойност**: 3 904.00
  • Изпълнител: ЙОРДАНКА, Договорена стойност по проекта*: 3 996.00 , Отчетена стойност**: 3 996.00
  • Изпълнител: ЕУРАТЕК АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 80 000.00 , Отчетена стойност**: 80 000.00
  • Изпълнител: МИЛЕНА, Договорена стойност по проекта*: 13 320.00 , Отчетена стойност**: 11 870.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 21.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 290 293.20 BGN
БФП 290 293.20 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 232 234.56 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на устойчивост 100.00 80 000.00 0.00 80 000.00 ЕУРАТЕК АУТО ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали, Прогнозна стойност: 854.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали
    Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 850.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя, Прогнозна стойност: 80 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка на товарен автомобил с бензинов двигател 1,0 от 75 к.с.- 5 броя
    Изпълнител: ЕУРАТЕК АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 80 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Координатор по проекта., Прогнозна стойност: 10 656.00
  • Обособена позиция 1: Координатор проект
    Изпълнител: СЛАВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 656.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по управление на проекта в качеството на Счетоводител по проекта., Прогнозна стойност: 3 996.00
  • Обособена позиция 1: Счетоводител проект
    Изпълнител: ЙОРДАНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 996.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на мерки за информиране и публичност, Прогнозна стойност: 2 900.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на мерки за информиране и публичност
    Изпълнител: СПРИНГ - ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 450.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN