Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0070-C03
Наименование на проекта Създаване на заетост във Вистамар ООД
Бенефициент 812174422 ВИСТАМАР ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 03.08.2016
Дата на стартиране 03.08.2016
Дата на приключване 14.03.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Бургас, гр.Бургас

Описание

Кратко описание на проекта
Вистамар ООД е фирма, специализирана в сервизното обслужване и търговия на аварийно-спасително морско и противопожарно оборудване от 1992г. Екипът ни от специалисти извършва широк спектър от услуги в оторизираните ни станции в Бургас и Варна и предлага годишно освидетелстване на спасителни средства, лодки и екипировка, противопожарни уреди и гасителни системи, проектиране и изграждане пожароизвестителни системи и др. Качеството на услугите ни се потвърждава от успешно въведената през 2000 година и поддържана и развита Система за Управление на Качеството DIN EN ISO 9001:2008.
С настоящото проектно предложение "Вистамар" ООД кандидатства за разкриване на 10 (десет) нови работни места. Необходимостта  от наемане на нови служители се обуславя от разширяване на периметъра на дейност на фирмата и желанието за спечелване на нови клиенти. В този смисъл специфичната дейност на фирмата - обслужване на противопожарно и спасително оборудване напълно позволява наемането на служители попадащи в специфичните категории съгласно насоките за кандидатстване. Новонаетите лица ще получат работа за максимално допустимия по проекта период до 12 месеца.
Целта на проекта е създаването на устойчиви работни места за хора с по-трудна реализация на пазара на труда. За реализирането и ще спомогне и факта, че минимум 50% от наетите по проекта лица ще останат на работа за най-малко 12 месеца след приключването на проекта. Гаранция за създаването на устойчиви работни места е и факта, че във Вистамар ООД почти липсва текучество на персонала(под 10%).За новите служители е предвидено закупуване на оборудване и работно облекло, което ще обезпечи работниците в извършването на професионалните им задължения.
Дейности
  • Дейност: Осигуряване на заетост във Вистамар ООД: Дейността има за цел осигуряване на заетост на представителите на целевата група по проекта - безработни и неактивни лица. Предвидено е поне 50% от новоназначените лица да включват представители на следните специфични категории: безработни лица до 29 год. възраст, безработни лица над 54 год. и трайно безработни неактивни лица. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Набор и подбор на нови служители:Същността на набирането на кандидати за свободни работни места в дадено предприятие е привличането на подходящи кадри за съответната длъжност, преценяване качествата им според изискванията за заемането на длъжността и изискванията на работодателя и стигане до решение към кои кандидати да се насочи фирмата. Набирането на персонал ще премине през следните етапи: - определяне на конкретни изисквания към кандидатите; - публикуване на обяви за работа, съдържащи конкретните изисквания към кандидатите с цел привличане на подходящи кадри за съответните длъжности; - разглеждане документите на кандидатствалите за конкретната длъжност и предварителното им пресяване; - оценяване качествата на одобрените по документи кандидати; - вземане на решение на кои лица да бъдат поканени за интервюта. Набирането и подбора на персонала са две взаимносвързани последователни дейности - при приключване на набора, започва подбора. Подборът има за цел да осигури на "Вистамар" ООД най-подходящото лице за съответното работно място. Подборът на персонала ще премине през следните етапи: - свързване по телефона с допустимите кандидати и уговаряне на среща за провеждане на интервю за работа; - фактическо провеждане на интервютата с явилите се кандидати; - оценяване на кандидатите на база представянето им и отсяване на одобрените кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат свободните работни позиции За набор и подбор на персонала са предвидени 3 месеца. 2. Наемане на персонал След провеждане на интервюта и селектиране на най-подходящите кандидати за всяка свободна позиция ще се пристъпи към сключване на трудови договори, спазвайки се разпоредбите на КТ за период от 12 месеца. Всяко едно новоназначено лице ще получава минималната заплата за съответната длъжност. По настоящото проектно се предвижда осигуряване на заетост на 10-ма нови служители. Длъжностите по проекта попадат в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011г. Изпълнението на дейността ще стартира през шести проектен месец и ще е с продължителност 14 месеца. За изпълнението на дейността ще отговаря екипа по проекта, заедно с управителя. На новонаетите служители ще бъде осигурено обслужване от служба по трудова медицина., Договорена стойност: 92 146.84 , Отчетена стойност: 90 993.90
  • Дейност: Закупуване на оборудване, работно облекло и ЛПС на новите служители: Разкриването на нови работни места води със себе си и необходимост от закупуване на оборудване, работно облекло и ЛПС на новите служите. Вистамр ООД разполага и работи със Лиценз за сервизно обслужване на пожарогасителни средства валиден за цялата страна. В действителност обаче фирмата извършва тази своя дейност само стационарно във Варна и Бургас. Именно по тази причина по проекта е заложено закупуване на Мобилна станция за зареждане на пожарогасители, на която ще работят 3-мата сервизни техници. Друг важен елемент от предвиденото за закупуване оборудване е Машината за хидравличен тест на бутилки. Предвидено е тя да е работното място на 4-тия сервизен техник. Поради липсата на опит през първите няколко месеца на работа новите сервизни техници ще работят с вече доказани такива, които към момента за част от екипа на Вистамар ООД. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - набиране на оферти за заваръчна машина, облекло, ЛПС - стойността на заложените разходи е под 30 000лв без ДДС, поради това избора на изпълнител ще е без провеждане на процедура с публична покана. - доставка на оборудването, облеклото и ЛПС за новите служители ; Продължителност на дейността: изпълнението на дейността ще стартира през първия проектен месец и ще е с продължителност 4 месеца. Отговорност за изпълнението на дейността ще носи екипа по проекта и ръководството на "Вистамар" ООД., Договорена стойност: 29 558.73 , Отчетена стойност: 29 558.73
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Във връзка с изпълнението на проекта ще бъде сформиран екип, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Координаторът е дългогодишен служител на фирмата и доказан специалист в своята област, а счетоводителят и ръководителят са външни лица, с опит във финансовото отчитане и управлението на проекти. Основните задължения на всеки един от членовете на екипа са: 1. Ръководител проект: - ръководи екипа за управление на проекта; - следи за спазването на плана за изпълнение на дейностите по проекта; - заедно със счетоводителя по проекта изготвят междинни и окончателен доклад, искане за плащане за изпълнението на дейностите по проекта; - разпределя задачите между другите членове на екипа; - при завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от агенцията. - ежемесечно изготвяне на доклад за отчитане на извършената работа по проекта. 2. Координатор: - координира работата на екипа; - следи за изпълнението на дейностите по проекта; - обобщава подадената отчетна информация; - съблюдава за правилното разходване на средствата по изпълнението на Проекта; - отговаря за изготвянето на информационните материали за популяризиране на Проекта и резултатите от него, заедно със Счетоводителя; - подпомага счетоводителя при изготвяне на междинните и краен отчет. - изготвяне на ежемесечни доклади за отчитане на работата по проекта. 3. Счетоводител: - обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; - следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; - на база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; - обобщава финансовите документи по проекта; - следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания на Донора. - изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени договори. Режийни разходи не са предвидени, в случай, че такива се наложат, ще бъдат извършени за сметка на бенефициента. Предвиденото възнаграждение на всеки един от екипа е съобразено с публикуваната Методика за възнагражденията на лицата заети с управлението на проекта към настоящата процедура. Часовата ставка, на която ще се изчислява възнаграждението на всеки един от членовете на екипа е както следва: ръководител 10лв/ час, координатор 8лв/час, счетоводител 6лв/час. В рамките на изпълнението на проекта всеки един от членовете на екипа ще бъде ангажиран за период от 18 месеца. Междинното и финалното отчитане на проекта е изцяло ангажимент на екипа. На база изготвените отчетни документи ще бъдат изготвена цялата документация необходима за верификация на направените разходи по изпълнението на проекта., Договорена стойност: 12 000.00 , Отчетена стойност: 12 064.28
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация: Целта на дейностите по информиране и публичност е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационни табели - 2 бр. Табелите ще бъдат изработени от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Те ще бъдат основен източник на информация за обществеността за резултатите от проекта. Табелите ще бъдат поставени на видно място на входовете на обектите на фирмата във Варна и Бургас. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проекта оборудване - На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства от ЕС по процедура "Ново работно място". Стикерите имат за цел да информират настоящите и бъдещите служители на "Вистамар" ООД, че оборудването е закупено по проект финансиран с финансовата подкрепа на ЕС. Те ще бъдат с подходящ размер, поставени на подходящо място на повърхността на оборудването и няма да пречат за нормалната му експлоатация. При изпълнението на дейностите по осигуряването на публичност и визуализация ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020., Договорена стойност: 161.96 , Отчетена стойност: 161.96

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ценка, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 5 038.68
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 3 000.00
  • Изпълнител: „Фритц Емде Меканикал енд Вакуум Инженеринг“, Договорена стойност по проекта*: 28 922.81 , Отчетена стойност**: 28 922.81
  • Изпълнител: БУЛТЕКС 99 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 635.92 , Отчетена стойност**: 635.92
  • Изпълнител: ХЕЛТ ЕНД СЕЙФТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 165.00 , Отчетена стойност**: 156.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 10.00 , Достигната стойност: 16.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 133 867.53 BGN
БФП 133 867.53 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 132 688.58 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Обслужване на новонаетите десет лица от Служба по трудова медицина за период от 12 месеца по проект № BG05M9OP001-1.003-0070 „Създаване на заетост във Вистамар ООД", Прогнозна стойност: 165.00
  • Обособена позиция 1: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнители за обслужване на новонаетите десет лица от Служба по трудова медицина за период от 12 месеца по проект № BG05M9OP001-1.003-0070 „Създаване на заетост във Вистамар ООД ", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г.
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на "Счетоводител проект“ по проект № BG05M9OP001-1.003-0070 „Създаване на заетост във Вистамар ООД ", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: "Счетоводител проект".
    Изпълнител: Мария
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на "Ръководител проект“ по проект № BG05M9OP001-1.003-0070 „Създаване на заетост във Вистамар ООД ", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител за управление на проекта
    Изпълнител: Ценка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнители за доставка на оборудване, работно облекло и ЛПС на новите служители по проект № BG05M9OP001-1.003-0070 „Създаване на заетост във Вистамар ООД ", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 29 922.81
  • Обособена позиция 1: 1. ОП: „Мобилна станция за зареждане на пожарогасители - 1бр“:
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: 2. ОП II „Машина за хидравличен тест на бутилки - 1 бр.“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: 3. ОП III : "Лични предспазни средства и работно облекло- 4 комплекта"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнители за изработка, доставка и монтаж на 2 бр. табели и 12 броя информационни стикери, по проект № BG05M9OP001-1.003-0070 „Създаване на заетост във Вистамар ООД ", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 600.00
  • Обособена позиция 1: Изработка, доставка и монтаж на 2 бр. табели и 12 бр. стикери
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN