Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.010-0148-C02
Наименование на проекта Социално преприятие "Дворецът на щастливите хора"
Бенефициент 131217533 ФОНДАЦИЯ “МИСИЯ СПАСЕНИЕ”
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.04.2018
Дата на стартиране 30.04.2018
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Фондация "Мисия Спасение" има за цел да създаде и развие Социално предприятие "Дворецът на щастливите хора", чрез което да се създадат подходящи условия на труд, както и условия за социално включване за по-добър и достоен живот на хората от уязвими групи и тяхната интеграция в обществото.
Основна цел на проектното предложение е всеки човек със своята уникалност да получи възможностите за реализация, без значение на етническа принадлежност, пол, увреждане, възраст, социално положение. Да се осигури по-висока и по-качествена заетост, като стремежа е към повишаване на икономическата активност и едновременно с това подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица, както и да се осигури възможност за заетите лица в предприятието за по-лесно да се адаптират към променящите се нужди на икономиката и пазара на труда, включително чрез развитие на знанията и уменията чрез назначаване на наставници, които да предадат опита и уменията си. За осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, се предвижда да се изпълнят следните дейности:
- Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост;
- Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика;
- Осигуряване на наставници за новонаети лица;
- Оборудване на новосъздадените работни места;
- Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца;
- Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество.
Чрез развитие и прилагане на социалната стратегия, социалното предприятие ще се придържа към принципите на хуманност и
солидарност, като осигурява достъпни и качествени социални услуги в новосъздаденото социално предприятие, интегриране на общности, пълноценна реализация и грижа за хората от рисковите групи.
Дейности
  • Дейност: Сформиране на квалифициран екип на Социално предприятие "Дворецът на щастливите хора": Целта на тази дейност е в Социалното предприятие "Дворецът на щастливите хора" да се наеме квалифициран екип, който да подпомага всички дейности и да ги обединява. С лицата, които ще се наемат ще бъдет сключени постоянни трудови договори. За компетентният екип са ни необходими 4 лица за следните длъжности: -Ръководител, отдел човешки ресурси (НКПД 12126003) - 1бр. -Психолог (НКПД 26346001) - 1 бр. на 4 часа -Юристконсулт (НКПД 26117021) - 1 бр. на 2 часа -Учител, начален етап на основното образование (НКПД 23415002 ) - 1 бр. Ръководител, отдел човешки ресурси - Ще ръководи дейността по управление на персонала, съгласно законодателните разпоредби в страната и приетите вътрешно-организационни стандарти. Ще организира управлението и формирането, използването и развитието на персонала на дружеството на основата на максимална реализация на трудовия потенциал на всеки служител. Ще ръководи дейността по формиране на кадровата политика в съответствие със стратегията на организацията. Ще организира реализацията на плановете и програмите, свързани с дейността по набиране, подбор, адаптиране, обучение, развитие на персонала в организацията. Ще организира и координира разработването на комплексни мерки за повишаване на трудовата мотивация на работниците от всички категории. Опит минимум 1 г. Психолог - Ще бъде ангажиран с диагностика и директна работа с деца и психологическа подкрепа и консултиране на техните семейства. Ще участва в изготвянето на индивидуалните планове за подкрепа на лицата, като прави регулярна психологическа оценка на затрудненията и нарушенията в личностната, интелектуалната, поведенческата и социалната сфера и ще дава предложения за подходящи начини за осъществяване на индивидуална подкрепа. Ще подпомага и подкрепя процеса на въвеждане на иновативни практики и методи на работа. Ще извършва индивидуални консултации с всеки член на персонала, клиентите и техните семейства. Опит минимум 1 г. Юристконсулт - Ще организира и осъществява дейностите за уреждане на въпроси от договорноправен характер на Социалното предприятие, като дава правни становища, съвети и мнения за правилното протичане на съответната дейност, както и по законосъобразността на нормативните и други правни актове, внасяни за разглеждане и приемане от колективните органи за управление на предприятието. Ще го представлява пред правораздавателните органи и ще отговаря за сключването на договорите, като дава указания за правилното им изпълнение. Опит минимум 1 г. Учител, начален етап на основното образование - Ще работи пряко с деца в начален етап на образование. Отговорността на позицията изисква кандидатът да има една от изброените квалификации: - Висше образование по специалността начална училищна педагогика или педагогика, предучилищна педагогика и/или курс за преквалификация по начална училищна педагогика; - Средно педагогическо образование с профил начални учители; - Институтско образование по специалността предучилищна педагогика и курс за преквалификация по начална училищна педагогика; - Да е специалист по една от следните специалности: български език и литература и математика или по педагогическите специалности: история, музикална педагогика, педагогика на изобразителното изкуство, физическо възпитание и педагогика. Опит минимум 1 г. Етапи на изпълнение: За изпълнение на тази дейност са предвидени два етапа: 1. Подбор на лицата за екипа на социалното предприятие и публикуване на обява в интернет за търсене на конкретните специалисти. Тази дейност ще бъде извършена от настоящия управител на фондацията. 2. Провеждане на интервюта, подбор и наемане на подходящите кандидати. Тази дейност също ще бъде извършена от настоящия управител на фондацията., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 21 254.87
  • Дейност: Осигуряване на заетост на 6 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключен и лица за 12 месеца (помощен персонал подпомагащ цялата дейност на Социалното предприятие): Помощният персонал за подпомагане на цялата дейност на Социалното предприятие "Дворецът на щастливите хора" се състои от 9 лица, които ще подпомагат всички дейности. С лицата ще бъдат сключени постоянни трудови договори за следните длъжности: - Асистент, кореспонденция (НКПД 33433002) - 1 бр. на 2 часа - Специалист, поддръжка (НКПД 31193042 ) - 1 бр. на 2 часа - Асистент, човешки ресурси (НКПД 44162001) - 1 бр. на 2 часа - Асистент, офис (НКПД 33433011) - 1 бр. на 4 часа - Шофьор, лек автомобил до 9 места (НКПД 83222002) - 1 бр. - Техник, градинарство (31423003) - 2 бр. - Чистач/хигиенист (НКПД91120004) - 2 бр. Асистент, кореспонденция – Приемане на голям обем от имейли по различните дейности и обслужване на направените поръчки. Подготвя поръчки, оферти, фактури, договори. Приема телефонни обаждания. Създава и подрежда софтуерни и хартиени каталози. Координира дейността в офиса. Изготвя уведомителни документи. Изготвя проспектни материали и ценови листи. Опит не се изисква. Специалист, поддръжка – Съблюдаване на компютрите и техническите съоръжения - видеосистема, музикални инструменти, осветление, мултимедия. Опит не се изисква. Асистент, човешки ресурси - Координиране на целия екип - ежедневни задачи свеждане до всички, обратна връзка, комуникация, документация, свързана с планувани събития и мероприятия. Опит не се изисква. Асистент, офис – Извършва цялостна административна подкрепа. Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и професионалния състав. Извършване на оперативна и административна дейност на СП. Опит не се изисква. Шофъор, лек автомобил до 9 места - Поради особеността на дейността на фондацията, е необходимо да се назначи лице, което ежедневно да извършва технически оглед на МПС на фондацията, да се грижи за собствената си безопасност и тази на останалите служители при превоза им, както и на децата, ползващи услугите на социалното предприятие. Той ще отговаря за цялостното състояние на повереното му МПС. Опит - минимум 1 г. Техник, градинарство „Градинар“ - Необходимостта от назначаването на такива лица в рамките на социалното предприятие се обосновава от наличието на прилежащ парков двор с площ от 2000 кв.м. Градинарите ще изпълняват рутинни задачи при отглеждането и поддържането на растителността в двора на "Дворецът на щастливите хора". Те ще съдействат при засаждане, разсаждане и пресаждане на цветя, храсти, дървета и зелени площи, ще поддържат парковия двор чрез поливане, отстраняване на бурени и подрязване на тревата. Не се изисква опит. Чистач/хигиенист - Поддръжката на чисти и приветливи пространства са от съществено значение за запазване здравето на хората и създаването на подходящи условия на труд. За тази цел се предвижда назначаването на две лица, които да имат познания относно правилата и инструкциите за работа с различните препарати за почистване, както и познания относно начините за работа с спочистващи уреди и апарати. Те ще се грижат за почистване на определените работни помещения и общите части на сградата - коридори, стълбища, тоалетни и т.н. Не се изисква опит. Етапи на изпълнение: За изпълнение на тази дейност са предвидени два етапа: 1. Подаване на заявка и подбор на лица от целевата група, регистрирани предимно в Дирекция „Бюро по труда” – гр. София, които ще се включат в дейностите по проекта. Ще се публикува обява в интернет за търсене на конкретните лица. Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие - Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията. 2. Провеждане на интервюта, подбор и наемане на подходящите кандидати. Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие - Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 44 175.92
  • Дейност: Осигуряване на заетост на 10 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица за 12 месеца (Образователен център с ученическа занималня, детска арт градина и ясла “Щастливи деца”): Образователен център с ученическа занималня, детска арт градина и ясла “Щастливи деца” в СП "Дворецът на щастливите хора" се състои от 10 лица, които ще получат възможност за интеграция и пълноценно развитие. Целта на дейността е да се създаде специална творческа среда, отговаряща на потребностите на децата от градината и яслата за развитие на заложените им таланти и способности. С лицата ще бъдет сключени постоянни трудови договори за следните длъжности: -Логопед в институция в системата на предучилищното и училищното образование (НКПД 23525006) -1 бр. -Учител, начален етап на основното образование (НКПД 23415002) -2 бр. -Учител, детска градина (НКПД23425002) -3 бр. -Помощник-възпитател (НКПД53123003) -3 бр. -Координатор, дейности (НКПД44193010) -1 бр. на 2 часа. Логопед в институция в системата на предучилищното и училищното образование -Необходимостта от такъв специалист е продиктувана от нуждата за корекционно-възпитателна работа чрез прилагане на разнообразни форми и средства за диагностика и оценяване на комуникативните нарушения, както и прилагане на корекционни методи и техники за работа при нарушенията на децата за повишаване на възможностите им за комуникация. Логопедът ще участва в изготвянето на индивидуалните планове за подкрепа на децата, чрез иновативни корекционни методи и техники за работа с тях. Ще оказва методологическа подкрепа на екипа и семействата по отношение на успешна вербална и невербална комуникация.Опит -минимум 1 г. Учител, начален етап на основното образование -Назначаването на тези специалисти ще гарантира оптималното равнище на овладяване на знания, умения и компетенции у децата, като насърчава пълноценното разгръщане на индивидуалния потенциал на всеки отделен ученик, съобразно неговите възможности, с цел пълноценна личностна и социална реализация в обществото.Те ще планират образователния процес и ще прогнозират очакваните резултати от всеки етап в процеса.Не се изисква опит. Учител, детска градина - Необходимостта от планиране, подготвка и провеждане на възпитателно-образователната дейност на децата, обосновава нуждата от тези специалисти за по-малките ученици от детската градина.Те ще изготвят месечно и седмично разпределение на учебния материал и ще провеждат учебно-възпитателни ситуации, свързани с разучаване на детски песни и танци. Ще подпомагат децата в областта на първоначалната езикова подготовка и рисуване и ще отговарят за физическото и културното им възпитание, развитието на навици и умения за общуване.Не се изисква опит. Помощник-възпитател -Основните задачи на тези специалисти ще включват отглеждане и обслужване на децата, хигиенно-санитарно обезпечаване на възпитателно-образователните дейности с деца от ранна и предучилищна възраст, както и оказване на помощ при провеждане на възпитателно-образователните дейности.Важен елемент за децата в тази възраст е практическото ръководство на игрови и образователни дейности и подпомагане процеса на детската подготовка за училище. Не се изисква опит. Координатор, дейности - Дейностите, свързани организиране на детски събития, тържества, благотворителни прояви. Съблюдава складова наличност и организира достигането на социални помощи до хора в специфично социално положение. Опит не се изисква. Етапи на изпълнение: За изпълнение на тази дейност са предвидени два етапа: 1.Подаване на заявка и подбор на лица от целевата група, регистрирани предимно в ДБТ- гр.София, които ще се включат в дейностите по проекта. Ще се публикува обява в интернет за търсене на конкретните лица. Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие -Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията. 2.Провеждане на интервюта, подбор и наемане на подходящите кандидати. Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие -Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 64 167.95
  • Дейност: Осигуряване на заетост на 9 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключен и лица за 12 месеца (Училище по изкуства и езиков алианс): Училище по изкуства и езиков алианс се състои от 8 лица, като дейността дава възможност за социална интеграция, професионална реализация и е ефективна предпоставка за равнопоставеност на хората, които ще бъдат наети на посочените в дейността позиции. Целта на дейността е провежданите курсове по езици да се формират в нива според владеенето на езика и възможностите на децата за възприемчивост, както и развитие на талантите, заложени у тях в ученическа възраст. С лицата ще бъдет сключени постоянни трудови договори за следните длъжности: - Музикален педагог/вокален педагог (НКПД 26527009) - 4 бр. на 4 часов трудов договор - Балетен педагог/специалист танцово изкуство (НКПД 26533004) - 1 бр. на 4 часов трудов договор - Учител/преподавател, чужд език в занимания по интереси (НКПД 23535001) - 2 бр. на 4 часов трудов договор - Графичен дизайнер (НКПД 21663008) - 1 бр. Музикален педагог/вокален педагог - Като част от училището по изкуства, тези специалисти ще подбират и планира подходящите теоретични знания и професионални умения за реализация на начално и напреднало ниво на музикално обучение на деца и възрастни - групово и индивидуално. Опит - не се изисква. Балетен педагог/специалист танцово изкуство - Този специалист ще създава и преподава танци, които предават история, тема, идея или настроение чрез поредица от стъпки, движения и жестове. Ще обучава и тренира класове по танци, ще ръководи репетиции за упражняване на танцувални стъпки и техники, които се изискват за изпълнението. Много от децата имат заложени танцовални умения, които поверени на специалист в областта биха се развили до професионални нива, носещи удовлетвореност както на учениците, така и на преподавателите. Опит - не се изисква. Учител/преподавател,чужд език в занимания по интереси - Като неизменна част от обазованието на един човек, чуждоезиковото обучение на деца и възрастни е ключово за изграждане на личността. Езиковият алианс ще предостави тази възможност на ползватели, които търсят нови възможности, да улеснят своето участие в образователни програми, предоставени на чужд език или за лично усъвършенстване. Новоназначените специалисти в алианса ще оценяват нивото на възможности и степента на владеене на езика от учениците, като им определят цели съобразно техните нужди. Ще планират, изготвят и провеждат уроци и семинари за индивидуално и групово обучение със съдържание и темпове на преподаване съобразно нуждите и способностите на учениците. Освен това ще имат грижата да разработват и прилагат образователни материали и да адаптират вече съществуващи такива. Опит - минимум 1 г. Графичен дизайнер - Анализира програмите от дейността и изготвя цялостно представяне в интернет пространството - чрез графики, различни дизайнерски концепции и информационни решения, които биха подобрили и ускорили комуникационните умения на екипа с клиента директно и в уеб пространството. Следи за проведените събития и програми и ги представя в интернет пространството, което включва и обслужване на виртуалната платформа, обработка на база данни, презентационни материали. Участва активно в изработването на книги и материали, свързани с образователния процес, които са планувани от екипа чрез цялостно художествено оформление. Опит - не се изисква. Етапи на изпълнение: За изпълнение на тази дейност са предвидени два етапа: 1. Подаване на заявка и подбор на лица от целевата група, регистрирани предимно в Дирекция „Бюро по труда” – гр. София, които ще се включат в дейностите по проекта. Ще се публикува обява в интернет за търсене на конкретните лица. Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие - Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията. 2. Провеждане на интервюта, подбор и наемане на подходящите кандидати. Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие - Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 30 852.75
  • Дейност: Осигуряване на заетост на 7 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключен и лица за 12 месеца (Кафе сладкарница, парти център и топла кухня): Кафе сладкарница, парти център и топла кухня се състои от 9 лица, като дейността дава възможност за социална интеграция, професионална реализация и е ефективна предпоставка за равнопоставеност на хората, които ще бъдат наети на посочените в дейността позиции. Целта на дейността е да се организират забавни тематични партита за разнообразие на децата в парти центъра, предоставяне на седмично меню, храна за вкъщи и кетъринг на посетителите. С лицата ще бъдет сключени постоянни трудови договори за следните длъжности: - Готвач (НКПД 51202001) - 1 бр. - Кухненски работник (НКПД 64120003) - 2 бр. - Барман (НКПД 51322001) - 1 бр. - Организатор конференции и събития (НКПД 33323001) - 1 бр. - Аниматор (НКПД 51133001) - 1 бр. на 4 часов трудов договор - Координатор, дейности (НКПД 44193010) – 1 бр. на 2 часов трудов договор - Координатор, грижи за възрастни хора в общността (НКПД 13433003) - 1 бр. на 2 часов трудов договор - Координатор, грижи за възрастни хора в общността (НКПД 13433003) -1 бр. на 4 часов трудов договор Координатор, дейности - Дейностите, свързани организиране на детски събития, тържества, благотворителни прояви. Съблюдава складова наличност и организира достигането на социални помощи до хора в специфично социално положение. Опит не се изисква. Координатор, грижи за възрастни хора в общността – Назначавайки такъв специалист, социалното предприятие ще отговори на потребностите си от оперативно изпълнение, организиране и контролиране на различни процеси от доброволческата дейност, която включва посещение на възрастни хора и обгрижване, носене на храна, пълноценна комуникация и др. Опит не се изисква. Готвач - Ще отговаря за спазването на рецептурите и ще следи за работата на специфичното кухненско оборудване. Ще отговаря за спазване на правилата за организация на труда в кухнята. Опит - минимум 1 г. Кухненски работник - Извършват предварителна и последваща обработка на хранителните продукти (измиване, почистване, нарязване и др. необходими действия). Опит - не се изисква. Барман - ще разлива напитки и ще приготвя мелби и коктейли. Ще отговаря за грамажа на издаваната от бара продукция и за хигиената в бара. Опит - не се изисква. Организатор конференции и събития - Ще планира, организира и рекламира бизнес и лични събития и партита на територията на социалното предприятие и ще отговаря на запитвания, свързани с предлаганите услуги. Опит - минимум 1 г. Аниматор – Ще отговаря за опазването здравето на децата и осигуряването на тяхната безопасност на територията на парти центъра. Опит - не се изисква. Координатор, дейности - Дейностите, свързани с организиране на детски събития, тържества, благотворителни прояви. Опит не се изисква. Координатор, грижи за възрастни хора в общността – посещение на възрастни хора и обгрижване, носене на храна, пълноценна комуникация и др. Опит не се изисква. Етапи на изпълнение: За изпълнение на тази дейност са предвидени два етапа: Виж Дейност 4, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 48 539.37
  • Дейност: Осигуряване на заетост на 6 лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключен и лица за 12 месеца (сформиране на квалифициран екип за социална отговорност и "Добротворство"): Дейността по "Добротворство" ще се състои от ангажиране на 6 лица, на които ще се даде възможност за социална интеграция, професионална реализация и е ефективна предпоставка за равнопоставеност на хората, които ще бъдат наети на посочените в дейността позиции.Целта на дейността е да се организират благотворителни, социални, културни и образователни кампании в полза на нуждаещи се лица от различни групи на обществото. С лицата ще бъдет сключени постоянни трудови договори за следните длъжности: Мениджър връзки с обществеността (НКПД 12226003) -1 бр Специалист мартетинг и реклама (НКПД 33393005) -1 бр Счетоводител (НКПД 24116004) -1 бр Медиатор, Консултант (НКПД 26356019) -1 бр Сътрудник социални дейност (НКПД 34123006) -1 бр Координатор доброволческа дейност (НКПД 44193010) -1 бр Мениджър връзки с обществеността -Ще обезпечава дейностите по публичност вътре в организацията и към различни публики, ще подпомага изготвянето на годишен ПР план или Комуникационна стратегия на социалното предприятие, съобразно одобрен годишен оперативен план.Ще контролира изработването и актуализацията на всички рекламни и комуникационни материали: каталози, брошури, сувенири, презентации и др. Ще предлага PR кампании, ще поддържа отношения с медии и журналисти. Опит - минимум 1г. Специалист мартетинг и реклама -Ще провежда мониторинг на пазара: анализ на конкурентите, услиги, цени, активности и други.Ще анализира пазара на база електронни източници и собствени проучвания и ще следи ефекта от предлаганото цялостното портфолио на социалното предприятие.Опит- минимум 1г. Медиатор, Консултант -Трябва да притежава умения и нагласа за работа с уязвими групи, както и добри комуникативни и организаторски умения. Необходимо е да има опит като медиатор по проекти за работа с уязвими групи и да познава подробно всички дейности на организацията и спецификата на отделните уязвими групи. Необходимостта на Социалното предприятие "Дворецът на щастливите хора" да разполага със специалист, който да достига до представители на уязвими групи и да разпознава техни потребности и нужди, както и да посредничи между представителите на уязвимите групи и различни институции е от ключово значение за неговото развитие.Опит- минимум 1г. Сътрудник социални дейности -С оглед на цялостната дейност до момента на кандидата по проектното предложение, назначаването на подобен специалист е от съществена полза за развитието на СП и удовлетвореноста на клиентите, ползващи услугите му. Необходимо е да познава подробно всички дейности на организацията и да ги прилага в работата си с уязвими групи. Ще създава първоначален контакт и ще съдейства активно при проследяването и развитието на отделните случаи от стартирането до тяхното приключване.Той ще бъде в постоянен контакт с представителите на уязвими групи или техните близки с цел превенция или преодоляване на неочаквано възникнали ситуации по време на предоставянето на услугата.Опит- минимум 1г. Координатор доброволческа дейност -Назначавайки такъв специалист, социалното предприятие ще отговори на потребностите си от оперативно изпълнение, организиране и контролиране на различни процеси от доброволческата дейност. Координаторът ще покрива нуждите от реакция, когато това е необходимо.Опит не се изисква. Етапи на изпълнение: За изпълнение на тази дейност са предвидени два етапа: 1.Подаване на заявка и подбор на лица от целевата група, регистрирани предимно в Дирекция „Бюро по труда”-гр.София, които ще се включат в дейностите по проекта. Ще се публикува обява в интернет за търсене на конкретните лица. Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие -Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията. 2.Провеждане на интервюта, подбор и наемане на подходящите кандидати.Тази дейност ще бъде извършена от новоназначените лица в екипа на социалното предприятие - Ръководител, отдел човешки ресурс и Психолог, както и от настоящия управител на фондацията., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 40 123.15
  • Дейност: Оборудване на новосъздадените работни места: Целта на тази дейност е да се оборудват новосъздадените работни места и да се създадат благоприятни условия на труд в социално предприятие "Дворецът на щастливите хора". Предвижда се закупи следното оборудване, необходимо за обезпечаване на предвидените по проектното предложение дейности: I. Образователенният център с ученическа занималня, детска арт градина и ясла “Щастливи деца”: 1. Интерактивна дъска - 2 бр., за целите на детска градина и следучилищно обучение. 2. Компютърно оборудване кабинет - 8 бр., за провеждане на компютърно обучение на учениците, и за част от персонала. II. Кафе сладкарница, парти център и топла кухня: 1. Хладилна витрина - 2 бр., за съхранение на хранителни продукти в кухнята. 2. Фризер - 1 бр., за съхранение на дълбоко замразени хранителни продукти в кухнята. III. Училище по изкуства и езиков алианс: 1. Арфа - 1 бр., за нуждите на Училището по изкуства, за музикални записи, монтажи и оформления с участието на музикално насочените ученици. 2. Метроном + тунер - 2 бр., за нуждите на Училището по изкуства, за музикални записи, монтажи и оформления с участието на музикално насочените ученици. 3. Студио монитори - 2 бр., за нуждите на Училището по изкуства, за музикални записи, монтажи и оформления с участието на музикално насочените ученици. 4. Тонколони (активни) - 4 бр., за нуждите на Училището по изкуства, за музикални записи, монтажи и оформления с участието на музикално насочените ученици. Обезпечаването на дейностите с необходимото специализирано оборудване ще доведе до по-качествено предлагане на заложените услуги, а от там и до реализация на печалба, минимум 51% от която ще се използва за подобряване условията на наетия персонал от уязвимите групи и социалното им включване в обществото, като пълноценни участници., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество: Социалният маркетинг се превръща във все по-важен фактор за успех на различни кампании, благодарение на разрастващата се популярност на социалните мрежи. Целта на тази дейност е да се спомогне за популяризиране на новото Социално предприятие и на предлаганите от него услуги. Ще се наблегне основно на публикации на интернет сайта на социалното предприятие, като се използват ефективно и възможностите на социалните мрежи, чрез които успешно ще се достигне до голям брой потребители на предлаганите услуги от СП "Дворецът на щастливите хора". Социалния маркетинг ще включва популяризиране на социалното предприятие, което ще вложи част от приходите си за да увеличи популярността на дейността си, свързана с целевите групи, което ще доведе до повече приходите и устойчива заетост и след приключване на проекта. За популяризирането на дейността на социално предприятие "Дворецът на щастливите хора" и социалното предприемачество са предвидени следните стъпки: - Ще се работи по развитието на уеб сайт на социалното предприятие и неговата актуалност в последствие. - Ще се направят най-малко 5 публикации за дейността на СП "Дворецът на щастливите хора". - Ще се наблегне на дигитален социален маркетинг. - Ще се изготвят рекламни материали и брошури, необходими за популяризиране на социалното предприятие. - Ще се създаде Facebook страница и група, като се акцентира на дейността на социално предприятие "Дворецът на щастливите хора" и ефекта му върху новонаетите лица от целевата група. За изпълнението на тази дейност ще се използват почти всички достъпни дигитални канали за правене на социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Осигуряване на наставници за новонаетите лица от уязвимите групи: Наемането на 11 лица за наставници по проекта е ключова дейност за Социалното предприятие, тъй като чрез наставничеството ще се изградят и запазят професионални знания, умения и способности в лицата от целевата група. Наставниците ще им помогнат да преодолеят известни квалификационни дефицити, да се приспособят към изискванията на работодателя и нуждите на пазара. Наставничеството е важна част от дейността на Социалното предприятие, особено за продължително безработните лица от целевата група, тъй като представлява възможност за придобиване на знания и умения в съответствие с растящите изисквания на работодателите. Инвестициите в обучение и наставничество повишават производителността и конкурентноспособността на безработните и насърчават социалното им включване. Предвижда се наставниците да обучават новонаетите лица от целевата група по длъжности както следва: - За 1 бр. Мениджър връзки с обществеността е предвиден 1 бр. Наставник; - За 2 бр. Техник, градинарство - 1 бр. Наставник; - За 1 бр. Сътрудник социална дейност - 1 бр. Наставник; - За 4 бр. Музикален педагог - 1 бр. Наставник; - За 3 бр. Помощник възпитател - 1 бр. Наставник; - За 5 бр. Учител детска градина и Учител, начален етап на основното образование - 1 бр. Наставник; - За 2 бр. Чистач, хигиенист - 1 бр. Наставник; - За 1 бр. Готвач - 1 бр. Наставник; - За 2 бр. Аниматори - 1 бр. Наставник; - За 3 бр. Учител/преподавател, чужд език в занимания по интереси - 1 бр. Наставник; - За 1 бр. Специалист, маркетинг и реклама - 1 бр. Наставник. Всеки наставник ще отговаря за до 7 лица от целевата група. Броят на наставниците за всяка една заемана длъжност е определен съобразно спецификата на работа и времето за усвояване на знанията за съответната длъжност., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 21 839.71

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Неактивни и безработни участници в заетост след приключване на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 23.00 , Достигната стойност: 25.00
Индикатор 2 Неактивни или безработни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 42.00 , Достигната стойност: 50.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 374 120.54 BGN
БФП 374 120.54 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 367 244.95 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN