Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-2457-C02
Наименование на проекта Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В
Бенефициент 130334366 КОРНЕЛ В ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 24.04.2017
Дата на стартиране 24.04.2017
Дата на приключване 24.07.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Общата цел на проекта е осигуряване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица чрез осигуряване на дългосрочна заетост. Нарастването на продуктовата гама и клиентската маса на фирмата налагат назначаване на допълнителни служители, с цел повишаване ефективността на работата на фирмата, разширяване на дистрибуторската и клиентска мрежа, подобряване контрола върху продажбите и събираемостта на вземанията от клиенти. Ключова роля отделяме на разработването на маркетингова политика и стратегия за подобряване на пазарното присъствие, по които фирмата да продължи възходящо развитие. 
Дейности
  • Дейност: Разкриване и оборудване на 4 нови работни места. Подбор на служители.: В рамките на дейността е планирано създаването на 4(четири) нови работни места. Дейността е в съответствие с Насоките за кандидатстване по процедурата и начинът й на изпълнение, описан по-долу изпълнява изискванията за добро финансово управление. Етап 1. Разкриване на нови работни места. Ще бъдат разкрити следните нови работни места: Позиция 1 „Експерт, маркетинг" – едно работно място, Позиция 2 "Администратор, уеб сайт" – едно работно място, Позиция 3 "Мърчандайзер, продажби" - едно работно място и Позиция 4 "Търговски представител" – едно работно място. Същите са подбрани по начин, който допринася както за адресиране на идентифицираните потребности на целеви групи, така и за повишаване ефективността на работния процес във фирмата, разширяване на дистрибуторската и клиентска мрежа, подобряване контрола върху продажбите и събираемостта на вземанията от клиенти. По този начин се създава устойчивост на работните места и възможност, при благоприятна икономическа конюнктура за запазването им в период, значително по-дълъг от 12 месеца. „Етап 2. Оборудване на работните места. Етапът ще стартира в рамките на първия месец. Работните места, които ще бъдат оборудвани, са разположени в офиса на фирмата Позиция 1 е новоразкрита. За ефективната работа на За ефективната работа на Експерта, маркетинг е необходим лаптоп, снабден с операционна система; софтуерен пакет с офис програми; софтуерен продукт за създаване и обработка на документи (Adobe Acrobat Profecional или еквивалентно); ERP програма, функционално съвместима с програмата, с която работи фирмата; монитор и офис мебели - 1 бюро, 1 контейнер, 1 стол, 1 шкаф за документацията, телефонен апарат. Позиция 2 е новоразкрита. За ефективната работа на Администратора, уеб сайт е необходима компютърна конфигурация, за предпочитане лаптоп с добри технически характеристики, снабден с операционна система; софтуерен пакет с офис програми; ERP програма, функционално съвместима с програмата, с която работи фирмата; софтуерен продукт за създаване на дизайн (Adobe Indesign или еквивалентно); монитор и офис мебели - 1 бюро, 1 контейнер, 1 стол, телефонен апарат. Позиция 3 е новоразкрита. За ефективната работа на Мърчандайзера, продажби е необходим мобилен баркод скенер. Позиция 4 е новоразкрита. За ефективната работа на Търговския представител е необходимо оборудвано работно място - 1 компютър снабден с операционна система и монитор; софтуерен пакет с офис програми; ERP програма, функционално съвместима с програмата, с която работи фирмата; и офис мебели - 1 бюро, 1 контейнер, 1 стол, 1 шкаф за документацията, телефонен апарат.“ Етап 3 Идентифициране и подбор на служители. За подбор на лицата от целевите групи, персонал за новооткритите позиции, ще бъдат използвани различни източници - 1.) публикуване и на обяви в кариерните сайтове като jobtiger.bg, jobs.bg и karieri.bg.Ще бъдат публикувани обяви за новооткритите свободни работни места. Ще бъдат идентифицирани лица, които за заявили желаната заетост, в идентична срефа с необходимата за заемане на длъжноститет по проекта; 2.) Агенция по заетостта - ще бъдат подадени Заявки за свободни работни места (СРМ), заявени от работодател чрез онлайн платформата на Агенцията; 3.) ще бъдат публикувани обяви във фирмените интернет страница и фейсбук страница. За селектиране на подходящите служители обявите ще съдържат кратко описание на длъжността с най-съществените и характеристики и изискванията към кандидатите. Подборът ще бъде извършван в продължение на 4 месеца. Планираме такава продължителност, за да може да се направи качествен избор на лицата, които ще бъдат включени по проекта. Предвиденият по-долу начин на изпълнение гарантира качественото и в срок реализиране на описаната дейност., Договорена стойност: 12 002.83 , Отчетена стойност: 12 002.83
  • Дейност: Назначаване и стартиране на заетост. : За селектиране на подходящите служители обявите ще съдържат кратко описание на длъжността с най-съществените и характеристики и изискванията към кандидатите. Със служителите, определени от етап подбор като най-подходящи за заемане на съответните длъжности, ще бъде сключен трудов договор за следните позиции: 1. Експерт, маркетинг, с код по НКПД 2011 24316002 – разработва маркетинговата политика на фирмата и стратегията за подобряване на пазарното присъствие, разширяване на дистрибуторската и клиентска мрежа, организира рекламни кампании и продуктови демонстрации. 2. Администратор, уеб сайт, с код по НКПД 2011 35143001 – обслужва изцяло електронната търговия на фирмата, обновява информацията в електронния магазин, контролира и подпомага продажбите в електронните магазини от партньорската мрежа, поддържа страниците във фейсбук и другите социални мрежи, извършва техническа поддръжка на компютрите на фирмата, извършва предпечатна подготовка за изработване на ежемесечните рeкламни листовки, както и на годишните каталози. 3. Мърчандайзер, продажби, с код по НКПД 2011 52421002 - контролира наличностите в обектите, работещи на консигнация; правилното представяне на продуктите във всички магазини от дистрибуторската мрежа, периодичното отчитане на продажбите и своевременното зареждане на изчерпаните продукти. Обектите, които получават стоки на консигнация към Ноември 2015г. са над 30, включително вериги магазини, отделни книжарници и занимални. Текущият контрол върху обектите, работещи на консигнация е от съществено значение за работата на фирмата и ще доведе до по-бърза обръщаемост на блокираните средства в обектите –консигнанти и ще подобри събираемостта на вземанията. 4. Търговски представител, с код по НКПД 2011 33223003 – поддържа непрекъснат контакт с фирмите от дистрибуторската мрежа, контактува нови клиенти и канали за дистрибуция, води активна кореспонденция, презентира периодично новостите пред клиентите, провежда търговски разговори, подготвя документацията за сключване на договори. Изпълнява набелязаните обеми за продажба и набелязаните цели за дистрибуция. Длъжността Търговски представител изисква много добро познаване на компютърните системи за отчитане на заявките, поръчките и продажбите. Новоназначените служители ще изпълянват задълженията си съгласно разработените в предходната дейност длъжностни характеристики. По отношение на тях ще бъдат прилагани всички разпоредби на приложимото законодателство, изискванията на Насоките за кандидатстване по процедурата и ще бъдат запознати с целите и очакваните резултати от настоящия проект. Дейността ще бъде изпълнявана за период до 12 месеца , Договорена стойност: 44 596.29 , Отчетена стойност: 40 053.01
  • Дейност: Информация и публичност на подкрепата: Съгласно изискванията на Единения наръчник при всички мерки за информация и комуникация, предприети от Корнел В, изрично ще бъде указвано съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз и Европейския социален фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на изпълнението на проекта Корнел В ще информира своите партньори и клиенти, както и широката общественост, за получената от Европейския социален фонд подкрепа, като включи на своята интернет страница http://www.kornelv.com/ кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като, съгласно изискванията, ще бъде откроена финансовата подкрепа от Европейския съюз. Текущо на интернет страницата ще бъде публикувана информация относно постигнатия към момента напредък и резултати. На видни места, където се извършва търговска дейност ще бъдат поставени 3 плаката, с минимален размер А3 с информация за проекта, със споменаване на финансовата подкрепа от Европейския съюз. Ще бъдат изработени и отпечатани 200 дипляни с информация за проекта, неговите цели, резултати и източникът на финансиране. На всички участници в проекта ще бъде предоставена информация относно източникът на финансиране на дейностите. На всички обяви по време на извършване на подбора на служители по подходящ начин ще бъде пре предоставена ниформация за изночникът на финансиране на проекта. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проект, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще бъде посочвана Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси като източник на финансиране и Европейския социален фонд. При отчитане изпълнението на проекта ще бъде предоставен доказателствен материал за предприетите мерки за информация и комуникация като снимки, публикувани новини, линкове към уеб-сайтове, екземпляри от произведени дипляни и друг подходящ доказателствен материал. Дейността ще се изпълнява през цялата продължителност на проекта. , Договорена стойност: 680.00 , Отчетена стойност: 680.00
  • Дейност: Организация и управление: Организацията и управлението на проекта ще бъдат поверени на външна фирма. Същата ще бъде избрана по реда на ПМС 160/ 1.07.2016 г. Изпълнителят ще осигури физически лица, в допълнение на ръководителя на проекта, които ще обезпечат всички успешното и в срок реализиране на дейностите по проекта. Дейността ще бъде извършвана през цялата продължителност на проекта., Договорена стойност: 4 800.00 , Отчетена стойност: 4 800.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 97.50 , Отчетена стойност**: 97.50
  • Изпълнител: АУДИО АРТЕ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 960.33 , Отчетена стойност**: 4 960.33
  • Изпълнител: ГЕНСОФТ EООД, Договорена стойност по проекта*: 1 197.00 , Отчетена стойност**: 1 197.00
  • Изпълнител: Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 3 035.00 , Отчетена стойност**: 3 035.00
  • Изпълнител: Юропиън Проджектс Консултинг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 4 800.00
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 237.00 , Отчетена стойност**: 237.00
  • Изпълнител: ГРАФОТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 790.00 , Отчетена стойност**: 1 790.00
  • Изпълнител: ОФИС ЗОНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 490.00 , Отчетена стойност**: 490.00
  • Изпълнител: СТМ-СВ.ГЕОРГИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 196.00 , Отчетена стойност**: 196.00
  • Изпълнител: ВЕЗНИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 680.00 , Отчетена стойност**: 680.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 9.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 62 079.12 BGN
БФП 62 079.12 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 57 535.84 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на ERP система за 3 бр. работни места, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 1 197.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на ERP система за 3 бр. работни места, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: ГЕНСОФТ EООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 197.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на компютърно и офис оборудване, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 5 044.32
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютърно и офис оборудване, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: АУДИО АРТЕ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 960.33
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на мобилен баркод скенер, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 541.68
  • Обособена позиция 1: Доставка на мобилен баркод скенер, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: ОФИС ЗОНА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 490.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис обзавеждане, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 1 870.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на офис обзавеждане, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: ГРАФОТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 790.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на специализирани софтуерни продукти, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 3 037.41
  • Обособена позиция 1: Доставка на специализирани софтуерни продукти, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: Коника Минолта Бизнес Солюшънс България ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 035.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на телефонни апарати, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 254.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на телефонни апарати, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 237.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 105.47
  • Обособена позиция 1: Застраховка на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: ДЗИ - ОБЩО ЗАСТРАХОВАНЕ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 97.50
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В”, Прогнозна стойност: 4 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление” по проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В”
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на услуга по организация и управление на проект №BG05M9OP001-1.003-2457 „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Прогнозна стойност: 4 800.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на услуга по организация и управление на проект №BG05M9OP001-1.003-2457 „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител на услуга по организация и управление на проект №BG05M9OP001-1.003-2457 „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
    Изпълнител: Юропиън Проджектс Консултинг ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Информация и публичност, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 750.00
  • Обособена позиция 1: Информация и публичност, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: ВЕЗНИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 680.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на обслужване от служба по трудова медицина на 4 лица, наети на нови работни места, създадени по проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“, Прогнозна стойност: 196.00
  • Обособена позиция 1: Разходи за трудова медицина, във връзка с изпълнението на проект „Всеки има право на шанс - нов старт и достойно приключване на кариерата за лица от уязвими групи в Корнел В“
    Изпълнител: СТМ-СВ.ГЕОРГИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 196.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN