Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-6.002-0131-C02
Наименование на проекта Патронажна грижа + в Община Белоградчик
Бенефициент 000159458 ОБЩИНА БЕЛОГРАДЧИК
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 03.06.2021
Дата на стартиране 05.04.2021
Дата на приключване 30.08.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Видин (BG311), Белоградчик

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Дейности
  • Дейност: Патронажна грижа : В тази дейност ще се предоставят всички описани в Направление 1, а именно дейностите: - Представяне на почасови мобилни здравно - социални услуги на нуждаещите се лица с увреждания и възрастни хора; - Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране; - Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. и лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на административни услуги и др. /закупени със средства на потребителя или с други средства различни от тези по настоящата операция/; - Транспорт на персонала, от/до дома на лицата предоставящи патронажни грижи и Осигуряване на лични предпазни средства на персонала. Патронажните услуги - почасови интегрирани здравно - социални услуги в дома, ще бъдат предоставяни съгласно утвърдената от Министерство на здравеопазването Методика за предоставяне на патронажна грижа в рамките на процедура "Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 1", като всеки потребител може да ползва услугите при максималния брой - до 2 часа на ден. Дейностите ще започнат с подготовка от м. април 2021. и период на предоставяне на услугата, за която се планира да бъде с продължителност 12 месеца, от м. май 2021г. Подготвителния период обхваща дейностите по извършване на оценка на кандидатите за персонал, които ще предоставят пряко услугите в дома на потребителите. Патронажните грижи ще се предоставят на 25 потребителите, след извършена оценка, като предоставяне на социални услуги се планира за период от 12 месеца. Наетия персонал ще обхваща следните длъжности: 1/2 щ.бр. мед. специалист : фелдшер/мед. сестра, 1/2 щ.бр. сътрудник - социална работа и 2 щ.бр. домашни помощници и 1 щ.бр. снадбител/доставчик, като същите ще бъдат наети на пълен и непълен работен ден, съгласно Кодекса на труда. За наетия персонал ще бъде обособено офис помещение - общинска собственост с необходимата техника. На наетите лица за предоставяне на патронажни грижи ще бъде извършено обучение, което ще допринесе за качествено предоставяне на патронажните грижи. На поне едно от наетите лица, ще се изисква да притежава свидетелство за управление на МПС, с цел осигуряване на бързи и ефективни услуги по обслужване в дома - с цел ефективност и ефикасност на предоставяната услуга - от и до дома на потребителя. Дейностите по осигуряване на психологическо консултиране и подкрепа ще бъдат обезпечени чрез наемане на психолог, който ще осъществява подкрепа на потребителите, както и ще осъществява еднодневна супервизия на персонала нает по проекта, която ще се извършва на всеки шест месеца, или иначе казано - за извършване на 2 еднодневни супервизии на персонала. С лицето ще бъде сключен Граждански договор, за определен брой часове месечно. За извършените консултации, ще представя отчети, графици, и протоколи. Тъй като общината не разполага с развита междуградска и междуселищна мрежа за обществен транспорт, наетия персонал ще ползва личен автомобил или служебен такъв, като при всяко пътуване ще бъде спазен принципа за най-икономичен маршрут и ще бъдат спазени условията и изискванията на Наредбата за командировките в страната. По проекта ще бъдат разходени средства за гориво. Услуги по доставка ще могат да бъдат заявявани и чрез опростена процедура за заявка - по телефона, на мейла или чрез друг вид информационни приложения - нуждата от услуга на карантинирани лица и семейства. На всички наети лице ще бъдат осигурени лични предпазни средства, както и работно облекло. Ще бъде сключен договор за трудова медицина. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 55 558.31
  • Дейност: Превенция на COVID - 19 в социалните услуги, ДДД: Дейността обхваща дейностите, съгласно Направление 2, а именно: Въвеждане на мерки за дезинфекция на сграден фонд на социалните услуги, делегирани от държавата дейност, Тетсване на персонала и на потребителите на социалните услуги - ДДД за Ковид -19, Допълнителни плащания на персонала за положен извънреден труд, Осигуряване на компютърна техника, таблети, телефонни апарати и др. електронни устройства. На територията на общината функционират шест социални услуги делегирани от държавата дейност, с общ капацитет 92 места. Щатния персонал служители, на който ще бъде осигурена подкрепа чрез проектните дейности е 59 щ. бр., които са заети от 66 лица. По проекта ще бъдат назначени допълнителни служители - новонаети, които да окажат подкрепа на социалните услуги в създалата безпрецедентна ситуация с КОВИД - 19, като основни дейности ще бъдат вменени на лицата за дезинфекция и хигиена на услугите. За заетия към момента персонал в социалните услуги, ще бъде планирани средства за допълнителни плащания за извънреден труд. По проекта ще бъде закупена техника, която да подкрепи потребителите в социалните услуги. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 133 696.41

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 117.00 , Достигната стойност: 135.00
Индикатор 2 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 80.00
Индикатор 3 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 80.00 , Достигната стойност: 80.00
Индикатор 4 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 117.00 , Достигната стойност: 135.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 242 110.98 BGN
БФП 242 110.98 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 242 110.98 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 100.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN