Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.002-0283-C01
Наименование на проекта Подобряване процеса на планиране и управление на производството в АТМ Електроникс ООД
Бенефициент 121354341 АТМ ЕЛЕКТРОНИКС ООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 06.03.2017
Дата на стартиране 06.03.2017
Дата на приключване 11.01.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за планиране и управление на производството в АТМ Електроникс ООД, включително разработване и въвеждане на модул за управление на отпадъците от дейността. Проектът е в съответствие с хоризонталните политики, залегнали в чл. 7 и чл. 8 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно равнопоставеност и недопускане на дискриминация и устойчиво развитие.
Дейности
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер - система за планиране и управление на производството.: Дейността предвижда услуги по разработване и внедряване на ИКТ базиран софтуер - система за планиране и управление на производството в АТМ Електроникс ООД. Софтуерът за планиране и управление на производството трябва да управлява движението на поръчките през операциите и работните места за тяхното извършване, да обезпечава променящата се приоритизация на задачите в реално време, да събира информация за прогреса по поръчки и за оставащото естимирано време, да позволи нормирането и отчитането на работното време, да оптимизира изпълзването на факторите на производство, което да даде възможност за разширяване на производствения капацитет. Автоматизираната софтуерна система трябва да може да обезпечи визуализация на хода на изпълнение на производствените поръчки на екрани в отделите, да осигури предоставяне на актуална техническа документация за изделията, които всеки един служител трябва да изготви; да даде обратна връзка към съществуващата и функционираща ERP система и системата на отчетност, да определи времето от производствения процес, загубено в пренастройка на апаратурата. Планира се да бъде разработен и модул за управление на отпадъците от дейността. Денойстта на фирмата е свързана с поръчков тип производство. Това налага търсене на специфични организационно-управленски решения (които съществуващите на пазара готови софтуери не предлагат), отнасящи се до: разписване и управление на маршрута на отделните поръчки; времето за изпълнение на отделните операции, осъществявани на различните работни места; оптимизиране на маршрутите; проследимост на поръчките; информационен обмен. Етапите на дейността включват: изготвяне на задание за специфичните характеристики и функционалности на софтуера - системата за планиране и управление на производството, включително управление на отпадъците от дейността; изготвяне на документация за избор на изпълнител; провеждане на процедура за избор на изпълнител и избор на изпълнител; същинска работа по разработването и внедряването на софтуера в АТМ Електроникс ООД (анализ на процесите, нуждите и изискванията; дизайн, разработване и тестване; инсталиране и внедряване); функционираща система; приемане на работата и документите - протокол/ръководство за функциониране на въведената ИКТ система за планиране и управление на производството., Договорена стойност: 419 600.00 , Отчетена стойност: 415 000.00
  • Дейност: Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базирания софтуер за планиране и управление на производството.: Дейността предвижда придобиване на ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базирания софтуер за планиране и управление на производството. Необходимото оборудване се състои от: - SQL сървър, 1 бр.; - смарт информационен екран с мрежови функции, 7 бр.; - индивидуални информационни устройства с картов четец, 50 бр.; - индивидуални специализирани работни места с антистатично проводимо покритие, 20 бр. Производствената единица, над която ще се надгражда автоматизираната софтуерна система, ще бъде специализираното работно място, на което се извършват група от технологични операции. Броят и структурата на тези работни места ще се определя от планираните видове и обеми продукция, обхвата на операциите и изискването към технологичното и техническото оборудване. Възможно е определени работни места да бъда използвани през малка част от работния ден, седмица или месец, но тяхното обособяване е необходимо, тъй като без извършваните на тях операции е невъзможно изпълнението на общата поръчка. Работникът няма постоянно работно място, на което ежедневно да получава и изпълнява дадено задание. По-скоро обратното – той получава дадено задание и в зависимост от неговия характер и изисквания към ползването на отпределена техника, физически заема дадено работно място. Така се гарантира наличието на специализирани места за изпълнение на широк набор от операции. Всяко работно място е оборудвано с индивидуално информационно устройство (таблет), което предоставя възможност за визуализацията на конкретните задачи. Всеки служител ще има свои акаунт с потребителско име и парола и чрез него ще може да вижда списъка със задачи по приоритети, както и актуалната документация на изделието, което ще трябва да изготви, а така също и да се отчита за изготвените изделия/приключени задачи, да получава "он-лайн" помощ и др. Допълнително, по-лесното и бързо ориентиране в самите отдели за статута на поръчките изисква визуално представяне на напредъка върху големи монитори (смарт информационни екрани с мрежови функции). Те ще бъдат монтирани на място, към което ще има най-добра и голяма видимост. Самата визуализация ще предоставя информация за поръчките във вид на прогрес барове, които са разделени на сектори, представящи всеки отдел. Етапите на дейността включват: изготвяне на документация за избор на изпълнител; провеждане на процедура за избор на изпълнител и избор на изпълнител; доставка и инсталиране на оборудването, допринасящо за въвеждането на ИКТ базирания софтуер за планиране и управление на производството., Договорена стойност: 99 300.00 , Отчетена стойност: 98 240.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЮСВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 290 500.00 , Отчетена стойност**: 415 000.00
  • Изпълнител: УНИПОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 68 768.00 , Отчетена стойност**: 98 240.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 79 592.81 , Достигната стойност: 78 725.84

Финансова информация

Обща стойност на проекта 518 900.00 BGN
БФП 363 230.00 BGN
Собствено финансиране 155 670.00 BGN
Общо реално изплатени суми 359 268.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, Прогнозна стойност: 99 300.00
  • Обособена позиция 1: ОП1: Доставка на оборудване - сървър
    Изпълнител: УНИПОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 768.00
  • Обособена позиция 2: ОП2: Доставка на оборудване - смарт информационен екран с мрежови функции
    Изпълнител: УНИПОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 768.00
  • Обособена позиция 3: ОП3: Доставка на оборудване - индивидуални информационни устройства с картов четец и мрежова функция
    Изпълнител: УНИПОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 768.00
  • Обособена позиция 4: ОП4: Доставка на оборудване - индивидуални специализирани работни места
    Изпълнител: УНИПОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 68 768.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Услуги по разработване и внедряване на ИКТ базиран софтуер - система за планиране и управление на производството, Прогнозна стойност: 419 600.00
  • Обособена позиция 1: Услуги по разработване и внедряване на ИКТ базиран софтуер - система за планиране и управление на производството
    Изпълнител: ЮСВ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 290 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN