Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-2.001-0039-C02
Наименование на проекта „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”
Бенефициент 000875856 ОБЩИНА ПОПОВО
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 24.10.2016
Дата на стартиране 24.10.2016
Дата на приключване 09.10.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Търговище, Попово, гр.Попово

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е насочен към изпълнение на мерки за енергийна ефективност в 8 бр. жилищни сгради.  Обектите на интервенция попадат в строителните граници на гр. Попово, който е  определен като опорен център от ниво 4 на националната полицентрична система, съгласно Националната концепция за пространствено развитие 2013-2025 г.
Проектните дейности  ще допринесат пряко за намаляване на крайното потребление на енергия и косвено – за намаляване на емисиите на парникови газове в жилищни сгради, с обща разгъната площ 12856.54 м2, на адрес:
1.	ул. „15 януари” № 2-  РЗП  1240,37м²
2.	ул. „Каломенска” № 8/10 – РЗП 933,63м²
3.	ж.к. „Русаля” бл. 24 и 25 – РЗП  2644,22м²
4.	ж.к. „Русаля” бл. 41 – РЗП  1954,40м²
5.	ул. „Михаил Маджаров” № 15 – РЗП 1387,76м²
6.	ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП  1828,44м²
7.	ж.к. „Младост” бл. 104 - РЗП 1643,52 м²
8.	ж.к. „Младост” бл. 106 - РЗП 1224,20 м²

На база предварително разработени доклади от обследване за енергийна ефективност и техническите характеристики на сградите, в проектното предложение са заложени задължителните и съпътстващи мероприятия, чрез които да се осигури повишаване на енергийните характеристики на сградите, намаляване на разходите за енергия, подобряване цялостния облик, създаване на по-добри условия за живот и топлинен комфорт на гражданите на гр. Попово.

С реализиране на настоящият проект се очаква годишното намаление на първичната електроенергия да бъде около 2 001 940 KWh/год., а годишното намаление на емисиите от парникови газове да бъде около 211,42 тона CO2/годишно.
Дейности
  • Дейност: Дейност №1: Организация и управление на проекта: Дейността цели да гарантира изпълнение на проекта при спазване на графика, изразходване на средствата според изискванията на програмата и постигането на заложените цели. По проектът ще бъдат назначени петима експерта: Ръководител на екип, координатор, финансов инвеститорски контрол и експерт „Обществени поръчки”. Назначението на екипа и определянето на възнагражденията ще бъде съобразено с изискванията на ПМС № 119/ 20.05.2014 г. свързани с изпълнението на дейностите по сключени договори и указанията на Управляващия орган. Дейността предвижда: - Сформиране на екип на проекта, отговорен за осъществяване на проектните цели и за гарантиране на успешната реализация на дейностите; - Разпределение на отговорностите на членовете на екипа и конкретни задачи. - Провеждане на ежемесечни срещи за уточняване на логистични въпроси, свързани с изпълнението на проекта и обсъждане и уточняване на механизми за наблюдение и текущ контрол върху изпълнението на проекта; - Изпълнение на процедурите за вътрешен мониторинг чрез регулярни срещи на екипа, и отчетност пред Договарящия орган. Контролът ще се извършва с обичайни методи: Изготвяне на график по дейности и прогноза на финансовия поток; Времеви графици на задачите; Набиране и обработка на ежемесечна оперативна информация по дейности и разходи. - Осъществяване на инвеститорски контрол от страна Общинска администрация-Попово; Отговорностите на конкретните членове на екипа и минималните изисквания за заемане на длъжността, са подробно разписани в т.9 "Екип" от формуляра за кандидатстване Всички обществени поръчки ще бъдат обявени до третия месец от сключване на договора за безвъзмездната финансова помощ, като до 12 месец от стартирането на проекта ще бъдат сключени всички договори със съответните изпълнители., Договорена стойност: 41 140.00 , Отчетена стойност: 34 463.84
  • Дейност: Дейност №2 "Публичност, визуализация на проекта и информационна кампания за информиране на целевите групи и обществеността": Целта на тази дейност е популяризиране на проекта, неговите цели и дейности, източника на финансовата помощ, прозрачност при неговото изпълнение, и недопускане на дискриминация. Дейността обхваща и провеждане на информационна кампания за информиране на целевите групи. Изпълнението на дейността ще бъде извършено съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. ДЕЙНОСТТА ОХВАЩА: 1. ПРОВЕЖДАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ИНФОРМИРАНЕ НА ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ: През периода 10.2015 г.-02.2016 г., Общинска администрация-Попово организира подготовката на мероприятия по информиране на гражданите и всички заинтересовани лица, допустими за кандидатстване по процедурата. Във връзка с това са подготвени, листовки, плакати и комплект информационни материали с основните акценти на програмата, изискванията за кандидатстване и стъпките за учредяване на сдружение на собствениците. Листовките и плакатите бяха разпространени на видни места в града. На 17.11.2015 г. в сградата на „Дом на културата” – гр. Попово се организира и информационна среща с жителите на гр. Попово. На срещата са представени основните акценти и изискванията за кандидатстване на сдруженията, като също са разпространени подготвените информационни материали и документи за учредяване на сдружение на собствениците. На срещата присъстваха над 80 граждани. В Общинска администрация –Попово бе сформирана и работна група, която ежедневно да предоставя информация и разяснения на гражданите относно учредяването и кандидатстването на сдруженията на собствениците. Служителите предоставяха образци на приложенията за кандидатстване и допълнителни информационни материали. Предварителните разходи за организирането на кампанията са включени в общата стойност на дейността. По време на изпълнението на проекта се предвижда и още две срещи с членовете на сдруженията на собствениците за сградите, които са обект на интервенция. На срещите ще бъде подготвена презентация и ще се представи информация за вече подготвения работен проект и конкретните мерки в обектите на интервенция съгласно проектната документация. 2. ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ ПО ПРОЕКТА 1. Организиране на две пресконференции – при стартиране и при приключване на проекта – минимум по 60 участника - медии, представители на местна и държавна власт, граждани и др.; 2. Презентационни материали за пресконференциите по 60 бр. тефтери (А5), химикалки, рекламни чаши, чантичка и USB 8gb флаш памет - мин. клас 5; 2. Изработване на 50 бр. плакати, формат А3, с информация за проекта - цели, дейности/резултати, стойност.Плакатите ще бъдат разпространени на видни места в града и около обеките на интервенция; 4. Листовки с информация за проекта (100 бр.) 5. Изработване, доставка и инсталиране на два броя билбордове на видно място в града, съгласно изискванията на Наръчника. Билбордът ще бъде с размер 4х3 м. и ще съдържа задължителните реквизити, съгласно изискванията на програмата 6.Изработка и монтаж на 8 бр. обяснителни табели (50х70см) след приключване на СМР дейностите. Табелите ще бъдат монтирани на осемте сгради, обекти на интервенция. 7. Провеждане на церемония "Първа копка" за 30 души, съгласно изискванията на Наръчника. 8. Публикации в регионална и местна преса – 3 бр. Материалите ще съдържат задължителните реквизити за популяризиране на проекта и финансовата подкрепа на ЕС. При провеждането пресконференцията ще бъдат разработени и мултимедийни презентации, чрез които да се визуализират дейностите, целите и очакваните резултати по проекта. Потенциален брой участници за всяка пресконференция –60. Информираността на гражданите ще се извърши, чрез публикувана на покана на интернет страницата на Община Попово и публикация в пресата. Организирането на пресконференцията и публикацията на интернет страницата на общината ще се осъществи от екипа и по проекта. , Договорена стойност: 18 735.00 , Отчетена стойност: 8 092.80
  • Дейност: Дейност №3: Разработване на инвестиционни проекти и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с изпълнението на задължителните мерки в докладите от техническото и енергийно обследване : I. ОБЕКТИ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ Дейността предвижда интервенции по осем многофамилни жилищни сгради с адрес: 1. ул. „15 януари” № 2- РЗП 1240,37м² 2. ул. „Каломенска” № 8/10 – РЗП 933,63м² 3. ж.к. „Русаля” бл. 24 и 25 – РЗП 2644,22м² 4. ж.к. „Русаля” бл. 41 – РЗП 1954,40м² 5. ул. „Михаил Маджаров” № 15 – РЗП 1387,76м² 6. ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП 1828,44м² 7. ж.к. „Младост” бл. 104 - РЗП 1643,52 м² 8. ж.к. „Младост” бл. 106 - РЗП 1224,20 м² Обща РЗП на сградите е 12856,54 м² II. ВНЕДРЯВАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И СЪПЪТСТВАЩИ СМР ЗА ПРИВЕЖДАНЕ НА СГРАДАТА, СЪГЛАСНО НОРМАТИВНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ: - Изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност и които водят до най - малко клас на енергопотребление "С". - Изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградите /съгласно техническите паспорти на сградите част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонт", т.2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на стоежа и график за изпълнение на неотложните мерки"/. - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението включително за хората с увреждания., Договорена стойност: 1 986 394.96 , Отчетена стойност: 2 054 699.64
  • Дейност: Дейност №4 "Строителен надзор и оценка за съответствие" : Съгласно българското законодателство упражняването на независим строителен надзор е задължително за изпълнението на строителните дейности за строежите от първа до четвърта категория, следователно обектите в настоящето проектно предложение, които са трета и четвърта категория, задължително подлежат на строителен надзор. Изпълнителят на тези услуги - ще има за задача да извършва мониторинг (да наблюдава) Изпълнителя на строителните дейности (Строителя) и да докладва на Възложителя при откриване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. Дейността включва и изготвяне на доклад за Оценка за съответствие на инвестиционния проект със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6, изготвена на основание чл. 142, ал. 9 от ЗУТ и по реда на Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност, топлосъхранение и икономия на енергия в сгради Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще бъде отговорен за изпълнението на всички изисквания на ЗУТ и поднормативните актове към него, свързани с надзора на строителни дейности. По време на изпълнението на строителството надзорът ще следи основно за: - Законосъобразно започване на строежа - Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството - Изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията на приложимите нормативни актове и техническите спецификации - Спазване на условията за безопасност на труда - Недопускане увреждането на трети лица и имоти вследствие на строителството - Годността на строежа за въвеждане в експлоатация - Оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания - Достоверността на данните в изготвените протоколи и актове, Договорена стойност: 48 212.03 , Отчетена стойност: 20 092.80
  • Дейност: Дейност №5 "Въвеждане в експлоатация на обновените обекти": Обновените многофамилни жилищни сгради представляват строежи трета и четвърта категория, съгласно ЗУТ и се въвеждат в експлоатация след издаване на Разрешение за ползване или Удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл.177 ал.2 и ал.3 от ЗУТ. След изпълнението на строително-ремонтните работи, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, както и в съответствие с условията на сключения договор/и ,се пристъпва към издаване на съответните документи. Към тях се прилагат изготвените окончателни доклади за всеки един обект от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и други документи, съгласно изискванията на ЗУТ и ЗЕЕ Дейността включва разходи за издаване на удостоверение от „Агенция по геодезия, картография и кадастър”, издаване на окончателни енергийни паспорти, становища, замервания, такси и съгласувателни писма. Забележка: За някои от разходите не е начисляван ДДС. , Договорена стойност: 26 419.37 , Отчетена стойност: 2 971.24
  • Дейност: Дейност №6 "Извършване на независим финансов одит": Дейността е необходима с оглед спазването на стриктна финансова дисциплина при разходването на отпуснатите безвъзмездни средства и осигуряване на прозрачност при изпълнението на проекта. При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. Сертифициран одитор ще изготви доклад за финансов одит на проекта при приключване на проектните дейности;, Договорена стойност: 19 900.00 , Отчетена стойност: 7 164.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 974.30 , Отчетена стойност**: 8 974.29
  • Изпълнител: Валентин, Договорена стойност по проекта*: 7 920.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Николай, Договорена стойност по проекта*: 16 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "Попово 2017", Договорена стойност по проекта*: 150 677.35 , Отчетена стойност**: 152 913.41
  • Изпълнител: Обединение "Хая сити", Договорена стойност по проекта*: 387 582.00 , Отчетена стойност**: 393 043.45
  • Изпълнител: "Инженеринг Младост 104" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 271 236.00 , Отчетена стойност**: 275 304.54
  • Изпълнител: ДЗЗД "Ескалибур", Договорена стойност по проекта*: 216 600.30 , Отчетена стойност**: 219 724.79
  • Изпълнител: Инфо Трейнинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 7 600.80 , Отчетена стойност**: 7 048.80
  • Изпълнител: "Еко билд 2017" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 288 600.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Кольо, Договорена стойност по проекта*: 990.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Илиана, Договорена стойност по проекта*: 8 580.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БАЛАНС-М ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 970.00 , Отчетена стойност**: 7 164.00
  • Изпълнител: "ПиД инженеринг" ДЗЗД, Договорена стойност по проекта*: 229 009.20 , Отчетена стойност**: 232 442.58
  • Изпълнител: ДЗЗД "Квадрант", Договорена стойност по проекта*: 504 840.00 , Отчетена стойност**: 510 396.58
  • Изпълнител: КЕЙБЪЛ ТЕХ ООД, Договорена стойност по проекта*: 244 536.00 , Отчетена стойност**: 244 536.00
  • Изпълнител: Милена, Договорена стойност по проекта*: 7 150.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 364.00 , Отчетена стойност**: 17 364.00
  • Изпълнител: ДЗЗД "КОНСОРЦИУМ МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ - ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ", Договорена стойност по проекта*: 20 092.80 , Отчетена стойност**: 20 092.80
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 044.00 , Отчетена стойност**: 1 044.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение
  • Член на обединение: Весела ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ДЕКУМАНУС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ПОЛИ ЙОРД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: АРНИ - БРАДЪРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: СТРОЙГРУП - ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЮНИОН КОРЕКТ ВАРНА ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ХЕЛИО СИТИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ХАЯ-С ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: КАЛЕЯ ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ТЕКОМ ИНВЕСТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: БУЛ СТРОЙ КОНСУЛТ-ВАРНА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ЪРБЪН ГРИЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: ВИ КЕЙ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00
  • Член на обединение: РЕАЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Намаляване на емисиите на парникови газове: Очаквано годишно намаляване на емисиите на парникови газове, Мерна единица: тонове CO2 екв., Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 211.42 , Достигната стойност: 299.54
Индикатор 2 Енергийна ефективност: Брой обновени сгради, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 3 Енергийна ефективност: Брой домакинства, преминали в по-горен клас на енергопотребление, Мерна единица: домакинства, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 103.00 , Достигната стойност: 103.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 954 754.45 BGN
БФП 1 954 754.45 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 954 754.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 830.02 0.00 10 830.02 ДЗЗД "Ескалибур"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 7 533.87 0.00 7 533.87 ДЗЗД "Попово 2017"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 19 379.10 0.00 19 379.10 Обединение "Хая сити"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 15 168.00 0.00 15 168.00 ДЗЗД "Квадрант"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 11 450.46 0.00 11 450.46 "ПиД инженеринг" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 13 561.80 0.00 13 561.80 "Инженеринг Младост 104" ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 10 074.00 0.00 10 074.00 ДЗЗД "Квадрант"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 24 453.60 0.00 24 453.60 КЕЙБЪЛ ТЕХ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 358.20 0.00 358.20 БАЛАНС-М ЕООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, Прогнозна стойност: 19 900.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на ангажимент за договорени процедури за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите (одит) по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово” по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
    Изпълнител: БАЛАНС-М ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 970.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 8 броя жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0039-С01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”;, Прогнозна стойност: 48 212.03
  • Обособена позиция 1: „Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор, във връзка с внедряването на мерки за енергийна ефективност в 8 броя жилищни сгради по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0039-С01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Енергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР”;
    Изпълнител: ДЗЗД "КОНСОРЦИУМ МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ - ЛАЙФ ЕНЕРДЖИ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 20 092.80
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обект жилищна сграда на ж.к. "Русаля" бл.49", Прогнозна стойност: 279 380.15
  • Обособена позиция 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП 1828,44 м2”
    Изпълнител: КЕЙБЪЛ ТЕХ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 244 536.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи на обекти в рамките на проект: BG16RFOP001-2.001-0039 „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”, по осем обособени позиции“, Прогнозна стойност: 1 964 446.38
  • Обособена позиция 1: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „15 януари” № 2- РЗП 1240,37 м2”
    Изпълнител: ДЗЗД "Ескалибур"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 216 600.30
  • Обособена позиция 2: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Каломенска” № 8/10 – РЗП 933,63 м2”
    Изпълнител: ДЗЗД "Попово 2017"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 150 677.35
  • Обособена позиция 3: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 24 и 25 – РЗП 2644,22 м2”
    Изпълнител: Обединение "Хая сити"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 387 582.00
  • Обособена позиция 4: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 41 – РЗП 1954,40 м2”
    Изпълнител: ДЗЗД "Квадрант"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 303 360.00
  • Обособена позиция 5: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ул. „Михаил Маджаров” № 15 – РЗП 1387,76 м2”
    Изпълнител: "ПиД инженеринг" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 229 009.20
  • Обособена позиция 6: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Русаля” бл. 49 – РЗП 1828,44 м2”
    Изпълнител: "Еко билд 2017" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 288 600.00
  • Обособена позиция 7: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 7: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост” бл. 104 - РЗП 1643,52 м2”
    Изпълнител: "Инженеринг Младост 104" ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 271 236.00
  • Обособена позиция 8: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 8: „Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строително-монтажни работи в жилищна сграда на ж.к. „Младост” бл. 106 - РЗП 1224,20 м2”
    Изпълнител: ДЗЗД "Квадрант"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 201 480.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на мерки за публичност, визуализация и информиране на целевите групи по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001-0039-C01 по проект „Подобряване на енергийната ефективност на 8 броя жилищни сгради в гр. Попово”; по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-2.001 „Eнергийна ефективност в периферните райони“, финансиран от оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“, съфинансирана от ЕС чрез ЕФРР.” по две обособени позиции. , Прогнозна стойност: 12 650.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: „Организиране на информационни събития, публикации в местна преса и изработка и доставка на 2 бр. билборд и 8 бр. информационни табели”
    Изпълнител: Инфо Трейнинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 600.80
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: „Дизайн, изработка и доставка на плакати, листовки, рекламни чанти и тефтери.”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 044.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Обследване и изготвяне на технически паспорти за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на гр. Попово във връзка с ОПРР 2014-2020 г., Приоритетна ос 2 : "Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони по обособени позиции : Обособена позиция 1: “Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1-5) и ал. 2 от ЗУТ и технически паспорти на многофамилни жилищни сгради по обекти и Обособена позиция 2: „Обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по обекти. , Прогнозна стойност: 65 601.70
  • Обособена позиция 1: обособена позиция 1: “Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1-5) и ал. 2 от ЗУТ и технически паспорти на многофамилни жилищни сгради по обекти: Обект 1: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „15 януари“ № 2, с приета РЗП 1301,29 кв. м.; Обект 2: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 104, вх. А, Б, В, Г с приета РЗП 1502,51 кв. м.; Обект 3: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 24 и бл. 25, с приета РЗП 2981,03 кв. м.; Обект 4: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 106, вх. А, Б, В, с приета РЗП 1098,23 кв. м.; Обект 5: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Каломенска“ № 8/10, с приета РЗП 546 кв. м.; Обект 6: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 41, с приета РЗП 2242,97 кв. м.; Обект 7: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Михаил Маджаров“ № 15, с приета РЗП 1332,50 кв. м.; Обект 8: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 49, вх. А и Б, с приета РЗП 2115,81 кв. м.;
    Изпълнител: МУЛТИПЛЕКС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 364.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: „Обследвания за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по обекти: Обект 1: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „15 януари“ № 2, с приета РЗП 1301,29 кв. м.; Обект 2: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 104, вх. А, Б, В, Г с приета РЗП 1502,51 кв. м.; Обект 3: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 24 и бл. 25, с приета РЗП 2981,03 кв. м.; Обект 4: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Младост“ бл. 106, вх. А, Б, В, с приета РЗП 1098,23 кв. м.; Обект 5: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Каломенска“ № 8/10, с приета РЗП 546 кв. м.; Обект 6: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 41, с приета РЗП 2242,97 кв. м.; Обект 7: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ул. „Михаил Маджаров“ № 15, с приета РЗП 1332,50 кв. м.; Обект 8: Многофамилна жилищна сграда с административен адрес гр. Попово, общ. Попово, ж.к. „Русаля“ бл. 49, вх. А и Б, с приета РЗП 2115,81 кв. м.;
    Изпълнител: ЕНЕРДЖИДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 974.30
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Управление на проекта, Прогнозна стойност: 41 140.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Николай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 500.00
  • Обособена позиция 2: Финансов експерт
    Изпълнител: Илиана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 580.00
  • Обособена позиция 3: Координатор по проекта
    Изпълнител: Милена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 150.00
  • Обособена позиция 4: Ибвеситорски контрол
    Изпълнител: Валентин
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 920.00
  • Обособена позиция 5: Експерт обществени поръчки
    Изпълнител: Кольо
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 990.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN