Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.019-0012-C02
Наименование на проекта Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч
Бенефициент 000291591 ОБЩИНА ЛОВЕЧ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 24.02.2020
Дата на стартиране 02.03.2020
Дата на приключване 01.06.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Ловеч (BG315), Ловеч, гр.Ловеч

Описание

Кратко описание на проекта
Проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" ще бъде реализиран по Процедура BG05M9OP001-2.019 с наименование „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите” - ЕТАП 2 - предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства“, която се реализира в рамките на два компонента - Компонент 1 с конкретни бенефициенти общини в рамките на Приоритетна ос 2 Приоритетна ос 2 "Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване" по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020. 
Проектното предложение предвижда осигуряване на финансиране за предоставяне на НОВИ услуги за подкрепа в общността и семейната среда  - за Община Ловеч, това са:
- Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства; 
- Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст
- Наблюдавано жилищe за младежи от 18 до 21 г.
Проектното предложение включва дейности по подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги, преместване на децата и младежите от целевата група и настаняването им в новоразкритите услуги от резидентен тип, предоставяне на новите услуги и закупуване на специализирано транспортно средство.
С реализацията на настоящoто проектно предложение ще се надгради проект  „Подкрепа за деинстуционализация на грижите за деца в гр. Ловеч", изпълняван по ДБФП № BG16RFOP001-5.001-0017-С01 от 29.01.2018 г., който се изпълнява с финансовата подкрепа на ЕФРР чрез ОП РР 2014-2020, Приоритетна ос 5 "Регионална социална инфраструктура", Процедура № BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“. Изграждането на социална инфраструктура в максимална степен ще удовлетвори нуждите за предоставяне на социални услуги в общността и семейната среда.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на персонал, ангажиран в социалните услуги за деца и младежи: В рамките на дейността ще се извърши подбор и назначаване на служители за всяка от длъжностите в социалните услуги. Екипът за управление на проекта /ЕУП/ ще разработи за всяка една длъжност длъжностна характеристика с подробно описание на необходимата квалификация и отговорности и ще организира подбора на необходимия персонал. ЕУП набира заявления и класира кандидатите за служители в социалните услуги за деца и младежи. Предвижда се разкриване на следните длъжности за всяка от услугите, които са в съответствие с Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както следва: • в "Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства" са планирани 15 щатни бройки: управител-1, социален работник-1, специален педагог-1, психолог-1, рехабилитатор/кинезитерапевт-1, логопед-1 , медицинско лице-1, трудотерапевт-1 , възпитатели-3, шофьор-снабдител-0,5, санитари-3, домакин-0,5. В резидентните услуги: • в "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст" са планирани: управител-0,5, социален работник-0,5, трудотерапевт-0,5 , детегледачи-3, огняр/техническа поддръжка-0,5 • в "Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 г." са планирани: управител-0,5, социален работник-1. Съгласно спецификата и обема на работата, ще се назначи един управител за двете резидентни услуги- ПЖ и НЖ. При необходимост от консултации с психолог на потребителите на Преходното жилище, ще се осъществяват от специалист от съпътстващи услуги. По преценка на ЕУП и Ръководителя на съответната социална услуга може да се извършват промени при запазване на общата численост и видове длъжности на персонала, в съответствие с конкретните потребности на потребителите. Видове разходи, съпътстващи дейността са: - възнагражденията на екипа за управление на проекта, както и за материали за осъществяване на информация и комуникация., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 13 474.11
  • Дейност: Преместване на децата и младежите от целевата група и настаняването им в новоразкритите услуги от резидентен тип : Дейността обхваща процеса по преместване и настаняване на деца и младежи в услугите от резидентен тип "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст" (ПЖ) и "Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 г." (НЖ) В процеса на подготовка и преместване, подбраните назначени и обучени служители, под ръководството на управителя, ще изготвят вътрешни правила, правилници и процедури за предоставяне на социалните услуги, план-график за преместване и настаняване на децата и младежите, график на работните смени и всички други документи свързани с пряката им дейност. Потребителите на резидентните услуги - осем деца в "Преходно жилище за деца от 15 до 18-годишна възраст" и шестима младежи в "Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 г." ще бъдат идентифицирани и насочени в резултат от извършената оценка по първи етап на процедура "Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите", изпълнявана от АСП. Дейностите по преместването на потребителите в новите услуги е заключителния етап преди стартирането на съответната услуга и ще се извърши от назначения персонал за съответната услуга. , Договорена стойност: 28 731.00 , Отчетена стойност: 12 568.71
  • Дейност: Предоставяне на новите социални услуги за деца и семейства: Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства (ДЦПДМУТС) е соц.услуга в общността, която цели задоволяване на ежедневните здравни и рехабилитационни потребности на деца и младежи с увреждания. Центърът е с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги. Услугата подкрепя социалното,образователното и културното развитие на всеки потребител и подпомага техните семейства в грижата за тях.Потребители на услугата са деца и младежи с различни видове увреждания–двигателни,зрителни,ментални и множествени и др. и техните семейства. Сградата, преустроена за ДЦПДМУТС се намира в ж.к. „Здравец”, гр.Ловеч, квартал с добре изградена транспортно-комуникационна инфраструктура. Създадени са условия за обособяване на две групи, съобразно възрастовите и индивидуалните особености на децата и младежите. Предоставят се следните дейности:-рехабилитация и кинезитерапия на потребителите, съобразена със заболяванията на потребителите;-психологична интервенция на потребителите-фамилна и индивидуална психотерапия;-логопедични занимания-диагностика,превенция,корекция,рехабилитация и консултативна дейност на езиково-говорни нарушения;-педагогическа подкрепа за възпитание и обучение; -свободни дейности-рисуване,занимателни игри,развитие на различни навици и умения за живот чрез работа в ателиета и свободни занимания;-работа с родители–организиране и провеждане на групови срещи с родители;-терапия с дейности от ежедневието и самообслужването,създаване на хигиенни навици и грижи за тялото,умения за самостоятелно хранене,хигиена на облеклото и личното пространство,умения за самостоятелно домакинстване,ориентиране и придвижване на улицата,пазаруване и др.;-сензорна терапия. НЖ е социална услуга в общността от резидентен тип, която цели подкрепа на индивидуалното развитие и усвояване на умения за самостоятелен живот на лица, навършили 18 години, които напускат специализирана институция за деца и им предстои да водят независим начин на живот. Формата на грижа от резидентен тип осигурява среда за живот, която е здравословна и терапевтична и отговаря на индивидуалните потребности на младежите, подкрепени от екип от професионалисти. Услугата е насочена към младежи, навършили 18 г.,които напускат специализирани институции и младежи в риск от общността, които нямат семейства или не получават подкрепа от семейството си и които се нуждаят от помощ за постигане на социална интеграция и професионална реализация по пътя им към самостоятелен живот. За НЖ е предназначен апартамент, намиращ се в близост до ДЦПДМУТС в ж.к. „Здравец” в гр.Ловеч. Дейността на служителите ще бъде организирана в дневни смени,за да се осигури частична самостоятелност на потребителите, лично време и пространство. Животът в НЖ е свързан със средна до висока степен самостоятелност на потребителя,като дейността в началото се прилага подкрепящо и развиващо, в последствие се цели да е партниращо.Изградената среда в максимална степен съответства на семейната и провокира в младежите чувство за отговорност към грижата за дома. ПЖ за деца от 15до18-год. възраст е социална услуга от резидентен тип, в която се предлага комплексна грижа за непълнолетни лица от уязвими групи, както и за такива с дълъг институционален престой, за които към момента няма възможност за реинтеграция в семейна или близка до сем.среда. Услугата цели създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ и ефективна защита на децата в тяхното израстване като независими възрастни, подкрепа за усвояване на умения за самостоятелен живот и успешна социална интеграция. Дейностите са насочени към постигане на социално включване на потребителите и осигуряване на пълноценен начин на живот в подходяща преходна среда. Материалната база, обособена за предоставяне на услугата е с местонахождение в ж.к. „Здравец”, гр. Ловеч. Настаняването в ПЖ и НЖ ще се извършва планово,в резултат от реализирането на първия етап на процедурата „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите“., Договорена стойност: 499 944.00 , Отчетена стойност: 290 453.27
  • Дейност: Закупуване на специализирано транспортно средство, обзавеждане и оборудване: Предвижда се закупуване на транспортно средство за организиране на транспорт за потребителите на "Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства", както за дневната грижа, така и за консултативните услуги. Тъй като социалната услуга ДЦПДМУТС е нова и ще се предоставя независимо от останалите социални услуги на територията на гр. Ловеч, закупуването на транспортно средство е необходимост, която е обоснована с облекчаване на затрудненията на бъдещите потребители и пряко влияе на тяхното емоционално и физическо състояние. Ще се извършва превоз от и до Центъра, на потребители и на служителите, които ги придружават, като се създават условия за обслужването им, отговарящи на ежедневните и рехабилитационните потребности. Специализираният автомобил ще обезпечи ежедневната работа на Центъра и ще даде възможност за превозване на деца с намалена подвижност и различни по вид и степен на увреждания. По този начин ще бъдат подпомогнати и техните семейства, които често изпитват затруднения при транспортирането и обслужването на децата си. Предвиденото за закупуване транспортно средство е със следните минимални технически характеристики: фабрично нов специализиран автобус, 10 +1+1 места с трансформация за инвалидна количка; дължина на автобуса – минимум 3198 мм, ширина – минимум 2020 мм; дясна стъклена плъзгаща се врата, специализирано сертифицирано оборудване за един брой инвалидна количка, полуавтоматична и/или автоматична електрохидравлична сгъваема платформа. Разходът за закупуване на специализирано транспортно средство е в размер на 70 000, 00лв. и е включен в б.р.5.2. За обезпечаване предоставянето на новите социални услуги ДЦПДМУТС, НЖ и ПЖ се предвижда закупуване на обзавеждане и оборудване, извън закупеното по процедура BG16RFOP001-5.001по ОПРР: компютърни конфигурации - 9 бр. за 10800лв. (5бр. за специалистите в ДЦПДМУТС и 3бр. за ПЖ и 1бр. за НЖ); Лазерен принтер, черно-бял, А4 -9бр.за 2070лв. (5бр. за специалистите в ДЦПДМУТС и 3бр. за ПЖ и 1бр. за НЖ); Пералня 3бр. по 1 за всяка услуга общо за 2100лв. Сушилня 3бр. по 1 за всяка услуга общо за 2400лв. микровълнови печки 3бр. по 1 за всяка услуга общо за 600лв. прахосмукачка 3бр. по 1 за всяка услуга общо за 900лв. телевизор 4бр. общо за 2400лв. Климатици 9бр. - 1бр. за ДЦПДМУТС и 7бр. за ПЖ и 1б. за НЖ общо за 9000лв; ютии, пейки, шкафове за бани, обувки, метални шкафове и др. за 3990лв. Разходи за обзавеждане и оборудване общо за 34 260лв. е отразен в б.р.5.1 , Договорена стойност: 104 260.00 , Отчетена стойност: 101 944.84

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: "МАРКАР ПРОГРЕС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 150.16 , Отчетена стойност**: 6 747.84
  • Изпълнител: "МАСТЪР-ПИК" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 42 000.00 , Отчетена стойност**: 3 671.34
  • Изпълнител: ЕТ "Станислав Стойков и син", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 355.00
  • Изпълнител: "Д.Д.Д. - 1" ООД, Договорена стойност по проекта*: 130.30 , Отчетена стойност**: 92.64
  • Изпълнител: "Петрол" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 036.21
  • Изпълнител: УЧМАГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 455.05
  • Изпълнител: ЕТ "Лотос - Евгения Иванова", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 910.50
  • Изпълнител: "ТЕХНОНАДЗОР" ООД, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 170.00
  • Изпълнител: ОБЛАСТНА ДИРЕКЦИЯ ПО БЕЗОПАСТНОСТ НА ХРАНИТЕ - ЛОВЕЧ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 34.00
  • Изпълнител: "ПЛАДИ КОМПЮТЪРС" ООД, Договорена стойност по проекта*: 548.45 , Отчетена стойност**: 198.38
  • Изпълнител: Глобал ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 764.40
  • Изпълнител: СИЛВИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10.00
  • Изпълнител: МАРГАРИТА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10.00
  • Изпълнител: "ГРИГОРИ - 96" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 162.41
  • Изпълнител: "ВЕНЦИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 168.00
  • Изпълнител: ОВЕРГАЗ МРЕЖИ АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 714.33
  • Изпълнител: ЕТ "ПРОСПЕР-2000-ВЕРКА РАЙКОВА", Договорена стойност по проекта*: 5 499.78 , Отчетена стойност**: 1 713.70
  • Изпълнител: "ИНТЕРИОР В" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 008.00
  • Изпълнител: ТЕОДОСИ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 20.00
  • Изпълнител: "ДЕЛТА ГАРД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 648.00 , Отчетена стойност**: 459.00
  • Изпълнител: "ВИЛИ 03" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 871.45
  • Изпълнител: "БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 218.00 , Отчетена стойност**: 10 218.00
  • Изпълнител: ЕТ МОМЧИЛ ПЕТРОВ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 393.76
  • Изпълнител: "ПАНДА КОМ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 351.55
  • Изпълнител: "ОФИС РЕШЕНИЯ БГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 852.00 , Отчетена стойност**: 12 852.00
  • Изпълнител: ДОМКЛИМА - ЕНЕРГОСПЕСТЯВАЩИ РЕШЕНИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 9 000.00
  • Изпълнител: МАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 30.00
  • Изпълнител: "ЕНЛАБ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 168.00
  • Изпълнител: "СТМ - ЗДРАВЕ 2" ООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 240.00
  • Изпълнител: "МАРТИН КОЧЕВ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 21.00
  • Изпълнител: "КАРИС ГРУП" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 583.70 , Отчетена стойност**: 4 853.91
  • Изпълнител: "ТОМЕВ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 45.00
  • Изпълнител: ИВА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10.00
  • Изпълнител: КАМЕЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 10.00
  • Изпълнител: СВЕТЛА, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 760.00
  • Изпълнител: ВИТО 975 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 20 466.31 , Отчетена стойност**: 23 335.00
  • Изпълнител: "ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС" АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 561.68
  • Изпълнител: "ПЛАМЪК-КЪНЧЕВИ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 340.00 , Отчетена стойност**: 1 503.97
  • Изпълнител: "БМБ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 332.64
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 920.38 , Отчетена стойност**: 861.54
  • Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 920.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СТМ "ХАРМОНИЯ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 275.00 , Отчетена стойност**: 186.00
  • Изпълнител: "ЛИЗИНГОВА КЪЩА СОФИЯ ЛИЗИНГ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 69 874.84 , Отчетена стойност**: 69 874.84
  • Изпълнител: ЧЕЗ Електро България АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 473.54
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Деца и младежи настанени в институции, обхванати в интервенции за деинституционализация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 9.00
Индикатор 2 Деца и младежи, получаващи социални и здравни услуги в общността, след извеждането им от институция, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 14.00 , Целева стойност: 14.00 , Достигната стойност: 9.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 421 403.21 BGN
БФП 421 403.21 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 421 403.21 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 211.33 0.00 211.33 "КАРИС ГРУП" ЕООД
Неизпълнение на индикатори 15.00 5 649.49 0.00 5 649.49 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство 10+1+1 места за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч“, Прогнозна стойност: 58 333.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на ново, неупотребявано специализирано транспортно средство 10+1+1 места за хора с увреждания, във връзка с реализиране на дейностите по проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч"
    Изпълнител: "ЛИЗИНГОВА КЪЩА СОФИЯ ЛИЗИНГ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 69 874.84
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на работно облекло по проект „Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч“, Прогнозна стойност: 8 958.33
  • Обособена позиция 1: Доставка на работно облекло по проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" .
    Изпълнител: "МАРКАР ПРОГРЕС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 150.16
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на канцеларски материали, хартия, консумативи и формуляри за Община Ловеч”, Прогнозна стойност: 307 257.53
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, хартия , консумативи и формуляри за Община Ловеч" за обособена позиция №1 "Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация"
    Изпълнител: "КАРИС ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 845.30
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали, хартия , консумативи и формуляри за Община Ловеч" за обособена позиция №2 "Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация" съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП" (запазена за специализирани предприятия или коопреации на хора с увреждания на основание чл.12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 920.38
  • Обособена позиция 3: Доставка на канцеларски материали, хартия , консумативи и формуляри за Община Ловеч" за обособена позиция №3 "Консумативи за нуждите на общинска администрация"
    Изпълнител: "КАРИС ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 138.40
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" ДБФП №BG05M9OP001-2.019-0012-C02/24.02.2020г., , Прогнозна стойност: 12 390.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" ДБФП №BG05M9OP001-2.019-0012-C02/24.02.2020 г. по обособена позиция №1 "Обзавеждане"
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 566.40
  • Обособена позиция 2: "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" ДБФП №BG05M9OP001-2.019-0012-C02/24.02.2020 г. по обособена позиция №2 "Оборудване - електрически уреди"
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА УЧИЛИЩНА ИНДУСТРИЯ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 651.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и публичност на проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" - рекламни материали", Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: "Осигуряване на информация и публичност на проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" - рекламни материали"
    Изпълнител: "КАРИС ГРУП" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 600.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и публичност на проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" - рекламни материали" - Прекратена процедура, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: "Осигуряване на информация и публичност на проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч" - рекламни материали"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и публичност по проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч", обособена позиция №1 "Осигуряване на информация и публичност на проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца и младежи в гр. Ловеч" - изработка на информационни материали, включени в списъка на стоки и услуги по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП" , Прогнозна стойност: 3 499.20
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на информация и публичност на проект "Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч", обособена позиция №1 "Осигуряване на информация и публичност на проект "Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца и младежи в гр. Ловеч" - изработка на информационни материали, включени в списъка на стоки и услуги по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП"
    Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 920.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Приготвяне и доставка на готова храна/кетъринг/, във връзка с предоставяне на социалните услуги: „Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства“ и „Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст“ по проект „Подкрепа за деинституционализация на децата и младежите в гр. Ловеч“, ДБФП №BG05M9OP001-2.019-0012-C02/24.02.2020г., ПО 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“, по процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.019 „Продължаваща подкрепа за деинституционализация на децата и младежите - ЕТАП 2 - предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства - КОМПОНЕНТ 1“ на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г., Прогнозна стойност: 38 532.11
  • Обособена позиция 1: Приготвяне и доставка на готова храна/кетъринг/, във връзка с предоставяне на социалните услуги: „Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства“ и „Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст“
    Изпълнител: "МАСТЪР-ПИК" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN