Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-2039-C02
Наименование на проекта Възможност за професионална реализация в "ХАЙ ТЕКС - Р" ЕООД
Бенефициент 205384158 ХАЙ ТЕКС - Р ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 05.09.2019
Дата на стартиране 05.09.2019
Дата на приключване 19.11.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Габрово (BG322), Трявна, гр.Трявна

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящото проектно предложение е насочено към подпомагане дейността и развитието на "ХАЙ ТЕКС - Р" ЕООД чрез закупуване на машини и оборудване, назначаване на квалифициран персонал,  изготвяне на пазарен анализ и проучване, маркетингов план за пазарна реализация на произвежданите от дружеството стоки и създаване на интернет страница на дружеството. Дейностите по проекта са подбрани така, че в максимална степен да гарантират осигуряването на необходимите предпоставки за успешната реализация на  предприемаческата идея. Дружеството ще развива своята дейност в областта на трикотажното производството - мъжко долно облекло, детско долно облекло и дамски пижами. 
Чрез реализирането на проектното предложение,   предприемачът ще може да  гарантира устойчиво развитие и конкурентоспособност на "ХАЙ ТЕКС - Р" ЕООД . Закупените машини и оборудване ще подпомогнат повишаването на   производителността на дружеството и качеството на произвежданите стоки.   На базата на реализирането на проекта ще бъдат създадени и устойчиви работни места, вкл. и ще бъде назначено лице с трайни увреждания, което пък от своя страна ще допринесе за постигането на социален ефект и положително въздействие по отношение на хората с увреждания, които са уязвима група на пазара на труда.
Изпълнението на предвидените по проекта дейности ще дадат възможност на предприятието да се позиционира успешно на пазара на трикотажни изделия в страна и в чужбина и да постави успешно начало на развитието на своята дейност, с оглед на целите, които си е поставил предприемача в дългосрочен аспект.
Дейности
  • Дейност: Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4бр., закупуване на ДМА - 4 бр., изготвяне на Изработване на пазарен анализ и проучване, маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея и създаване на интернет страница на дружеството).: В рамките на настоящата дейност ще бъдат реализирани следните поддейности: Поддейност 1: Закупуване на машини и оборудване за целите на дейността на дружеството. В рамките на настоящата дейност ще бъдат закупени следните машини и оборудване: Плосъка четирииглова двойно покривна машина - 1бр.; Електронно контролирана понт машина - 1бр.; Автомат за рязане на ластик - 1бр.; Дигитален принтер за печат върху текстил- 1бр. Подбраните машини и оборудване са високопроиздводителни и енергийно ефективни. Необходимостта от посочения брой машини и оборудване е продиктувана от факта, че дружеството ще произвежда стоки - мъжко долно облекло (слипове и боксери), дамски пижами, детско долно облекло и др., изискващи машини със специализирани функции, за да се гарантира прецизност и високо качество на произвежданите стоки. Специализираните машини и оборудване, които са предвидени за закупуване ще ни дадат възможност да изработваме качествено всички операции, които се извършат в процеса на ушиване на долно облекло, с оглед на спецификата на материята, от която се избра стоките и тяхното предназначение. Чрез дигиталния принтер ще имаме възможност за поставяме различни щампи на облеклото, вкл. и по мостра на клиента. Машините са ресурсно ефективни, тъй като освен, че се спестява електроенергия се спестяват и материали за единица изделие. И четирите машини са изключително прецизни, автоматизирани и при осъществяването на операциите, за които са предназначени почти няма фира, тъй като е сведена до минимум ролята на човешкия фактор. Поддейност 2: Назначаване на квалифициран персонал за целите на проекта. За целите на настоящия проект ще назначим 4 лица на следните длъжности: Технолог облекло - 1 бр. и машинен оператор, шиене - 2 бр.и Техник-механик шивашко производство- 1 бр. Лицата ще бъдат назначени на 4 часа за 8 месеца в рамките на проекта . За всички лица ще бъде осигурена устойчива заетост, съгласно изискванията на процедурата. Поддейност 3: Изработване на пазарен анализ и проучване, маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея. В рамките на поддейността ще бъде разработен на пазарен анализ и проучване, маркетингов планов за пазарна реализация на предприемаческата идея. Ще бъде направен анализ на пазара, проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти, рекламна политика и др. Целта е чрез реализирането на дейността да се направи оценка на ситуацията и потенциала за развитие на предлаганите от дружеството стоки, което от своя страна ще доведе до по-успешна реализация на произведените стоки, респективно по-добро позициониране на пазара, с оглед на динамичното развитие на сектора. Ще бъде изготвен маркетингов план за пазарната реализация на произвежданите от дружеството стоки. Целта на дейността е бъдещата по-успешна реализация на предприемаческата идея и по-добро позициониране на пазара, както и разнообразяване на продуктовия асортимент. Поддейност 4: Създаване на интернет страница на дружеството. Целта на поддейността е да се популяризира новосъздаденото дружество, както и стоките, които произвеждаме. Чрез създаването на страницата в интернет повече потенциални клиенти ще имат възможност се информират за дейността на фирмата. Чрез достигането на информацията за стоките до по-голям брой клиенти, ще създадем предпоставки за по-добра реализация на произвежданите от нас стоки. Успешната реализация на стоките ще доведе до увеличаване нетните приходи, респективно ще увеличим печалбата на дружеството, част от която ще реинвестираме в нови машини и оборудване и ще разширяваме в бъдеще дейността си. По този начин ще повишаваме производствения си капацитет, което ще ни позволи да постигнем по-голям пазарен дял на пазара на долно облекло. За устойчивото развитие на дружеството, един от най-важните фактори са клиентите, а те трябва да имат лесен достъп и информация до нашите стоки, както и да могат да получават адекватна информация по отношение на техните предимства. , Договорена стойност: 179 780.00 , Отчетена стойност: 175 596.80
  • Дейност: Визуализация на проекта: Настоящата дейност е задължителна, съгласно изискванията на настоящата процедура. В рамките на дейност 2 ще бъдат реализирани мерки, свързани с осигуряване на публичност и визуализация по проекта, съгласно изискванията, подробно разписани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. За целите на проекта и постигане на публичност и визуализация на дейностите по проекта, както и предоставяне на информация до широк кръг заинтересовани страни ще бъдат реализирани следните мерки за публичност и информация в хода на изпълнение на проекта: 1. Изготвяне на информационна табела - 1 бр. 2. Изработване на 200 броя информационни брошури за целите, дейностите и резултатите от проекта; 3. Изработване на стикери за оборудването - 4 броя 4. Изработване на информационни плакати - 40 броя Всички изготвени в рамките на проекта документи и материали и материали ще бъдат визуализирани, с цел да бъде промотирана безвъзмездната помощ и източниците на финансиране., Договорена стойност: 1 200.00 , Отчетена стойност: 1 023.80

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: „БРАДЪР МИМ“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 108 072.00 , Отчетена стойност**: 135 090.00
  • Изпълнител: ПАН-Х-ХРИСТОВ, ПАНТЕЛЕЕВ И СИЕ СД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 1 023.80
  • Изпълнител: ХЮМАНКОНСУЛТИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 19 580.00
  • Изпълнител: ЗМЕЙ СОФТУЕР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 4 540.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 3 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 222.47 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.98 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 176 620.60 BGN
БФП 141 296.45 BGN
Собствено финансиране 35 324.15 BGN
Общо реално изплатени суми 141 296.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Визуализация и публичност, Прогнозна стойност: 1 200.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване и доставка на машини и оборудванe по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: Плосъка четирииглова двойно покривна машина Електронно контролирана понт машина Автомат за рязане на ластик Обособена позиция 2: Дигитален принтер за печат върху текстил , Прогнозна стойност: 135 740.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Плосъка четирииглова двойно покривна машина; Елекртонно контролирана понт машина; Автомат за рязане на ластик
    Изпълнител: „БРАДЪР МИМ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 79 272.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Дигитален принтер за печат върху текстил
    Изпълнител: „БРАДЪР МИМ“ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 800.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Изготвяне на анализ и маркетингов план, Прогнозна стойност: 20 000.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Създаване на интернет страница на дружеството, Прогнозна стойност: 5 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN