Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-6.003-0008-C04
Наименование на проекта Офис за одиторска, счетоводна дейност, склад и магазин за електроматериали в УПИ - 44.47 - Офис, магазин и склад за електроматериали, Масив 44, земл. На с. Труд, общ. Марица
Бенефициент 200211775 ПРО ЕЛЕКТРО КОНСУЛТ ЕООД
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 11.04.2022
Дата на стартиране 11.04.2022
Дата на приключване 06.06.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Сключен
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пловдив (BG421), Марица, с.Труд

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът предвижда изграждане на офис за одиторска, счетоводна дейност, склад и магазин за електроматериали. Фирмата е с дългогодишна дейност в областта на счетоводството и одиторската дейност. Компанията разполага с парцел, на който осъществява дейността си. Проектът предвижда изграждане на счетоводен и одиторски център в район с развита търговска и посредническа дейност, район с постоянна необходимост от тези дейности. Мястото е средище на търговия с употребявани автомобили, както и на други търговски дейности. Мястото за изпълнение на инвестицията е избрано точно заради спецификата от икономическа гледна точка. Офисът ще извършва всички счетоводни и одиторски дейности. От логистична гледна точка теренът е подходящ и за изграждането на склад и магазин за електроматериали, които ще бъдат в същата постройка. Ще бъде закупено и необходимото технологично оборудване за дейностите по проектното предложение. Чрез тези нови инвестиции ще бъде достигнато разширение на производствения капацитет на фирмата, ще бъде разширена работната площ и ще бъде закупено необходимото технологично оборудване за дейността на фирмата. Изпълнението на инвестиционното предложение ще създаде и нови работни места. Предвидено е назначаването на 14 души. Ръководството на фирмата е убедено, че успехът на фирмата зависи от способността да се удовлетворят изискванията и очакванията на клиентите. Усилията на фирмата са насочени към ефективно управление на процесите, оказващи влияние върху качеството на представяните услуги.
Дейности
  • Дейност: Изграждане на офис за одиторска, счетоводна дейност, склад и магазин за електроматериали: Проектът предвижда изграждане на офис за одиторска, счетоводна дейност, склад и магазин за електроматериали. Фирмата е с дългогодишна дейност в областта на счетоводството и одиторската дейност. Компанията разполага с парцел, на който осъществява дейността си. Проектът предвижда изграждане на счетоводен и одиторски център в район с развита търговска и посредническа дейност, район с постоянна необходимост от тези дейности. Мястото е средище на търговия с употребявани автомобили, както и на други търговски дейности. Мястото за изпълнение на инвестицията е избрано точно заради спецификата от икономическа гледна точка. Офисът ще извършва всички счетоводни и одиторски дейности. От логистична гледна точка теренът е подходящ и за изграждането на склад и магазин за електроматериали, които ще бъдат в същата постройка. Ще бъде закупено и необходимото технологично оборудване за дейностите по проектното предложение. Чрез тези нови инвестиции ще бъде достигнато разширение на производствения капацитет на фирмата, ще бъде разширена работната площ и ще бъде закупено необходимото технологично оборудване за дейността на фирмата. Изпълнението на инвестиционното предложение ще създаде и нови работни места. Предвидено е назначаването на 14 души. Ръководството на фирмата е убедено, че успехът на фирмата зависи от способността да се удовлетворят изискванията и очакванията на клиентите. Усилията на фирмата са насочени към ефективно управление на процесите, оказващи влияние върху качеството на представяните услуги. Инвестицията предвижда изграждане на Административно - битова сграда (самостоятелна сграда) -ОФИС ЗА ОДИТОРСКА СЧЕТОВОДНА ДЕЙНОСТ, Производствена сграда без система за климатизация (самостоятелна сграда) -магазин и склад за ел.материали, Вертикална планировка с площадкови мрежи (без вкл. дейности по озеленяване) и Озеленяване/Ландшафтна архитектура, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 243 046.42
  • Дейност: Закупуване на изграждане и въвеждене в експлоатация на компютърна мрежа , офис техника и IP телефонна централа, Изграждане и въвеждене в експлоатация на виеонаблюдениение, Изработване доставка и монтаж на офис мебели за обзавеждане,черна и бяла техника, ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ МАГАЗИН И СКЛАД ЗА ЕЛЕКТРОМАТЕРИАЛИ, ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА КЛИМАТИЧНА СПЛИТ СИСТЕМА : Закупуването на посочените активи е необходимо с цел изграждане на конкурентноспособна, ефективна и ефикасна дейност на фирмата. Всички инвестиции дават предимство на фирмата да се наложи като предпочитан изпълнител на предлаганите услуги. Идеята на фирмата е да даде на обслужваните клиенти пълния набор от услуги, удобства и предимства на счетоводната и одиторска дейност. Всички инвестиции по настоящото проектно предложение са необходими за да бъде изградена цялостна дейност с всички търсени от клиентите услуги, комфорт, бързина, ефективности комплексност в обслужването. Предлагането на услугите на инвеститора в района ще доведе до безпрецедентна преднина пред други счетоводни и одиторски фирми., Договорена стойност: 476 832.98 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АКТИВ И ПАСИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 645 652.48 , Отчетена стойност**: 243 046.42
  • Изпълнител: Проект консулт 73 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 32 282.62 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ПВМ ПРОЕКТ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 456.52 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МЕД ЛАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 141.31 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Няма

Финансова информация

Обща стойност на проекта 700 532.93 BGN
БФП 350 266.46 BGN
Собствено финансиране 350 266.47 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN