Проектното предложение има за цел да удовлетвори следните потребности и с това да подкрепи, стабилизира и разрасне бизнес дейността на Алгора ЕС ЕООД и платформата за краткосрочни наеми www.mygreekrent.com, която е собственост на същата фирма:
1.Потребност от юридическо обезпечаване на платформата за краткосрочни наеми www.mygreekrent.com. Планира са това да се осъществи чрез разяснителни срещи и консултации с авдокат за юридически уязвимите места на платформата и впоследствие разписване на всички необходими към дадения момент документи и актове за безпроблемното функциониране на платфомрата. Резултатите от упоменатите по-горе срещи, консултации и разписване на документи се планира да бъдат: 7 броя документи и актове на български език и 3 броя документи и актове на английски език.
2. Потребност от стратегиране за укрепване и разрастване на бизнес дейността на платформата www.mygreekrent.com. Планира се това да се осъществи чрез срещи и консултации с експерт-предприемач в областта на бизнес стратегирането и продажбите. Резултатите от тези срещи и консултации се планира изготвяне на: 1 бр. документ- бизнес стратегия за разширяване на присъствието на платформата на българския пазар; 1 бр. документ - стратегия за навлизане на платформата на чужди пазари (румънски пазар, сръбски пазар, северно-македонски пазар, гръцки пазар); 1 бр. документ - актуализация на бизнес план
3. Потребност от стратегиране за увеличаване на продажбите през платформата www.mygreekrent.com. Планира се това да се осъществи чрез срещи и консултации с експерт в областта на бизнес стратегирането и продажбите. Резултатите от тези срещи и консултации се планира изготвяне на: 1 бр. документи - стратегия за увеличаване и автоматизиране на продажби ; 1 бр. документи - стратегия за задържане на клиенти;
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Услуги в областта на бизнес стратегиите: Целта на дейността е да разработи бизнес стратегии, по които в следващите 3-5 години платформата www.mygreekrent.com, собственост на Алгора ЕС ЕООД, да се развива и да отговаря по-добре на нуждите на клиентите, като същевременно се адаптира към динамично променящите се условия и ограничения. Правилното бизнес стратегиране, изготвено с помощта на експерт и успешен предприемач, е жизнено важно за развитието, устойчивостта и конкурентноспособността на платформата и фирмата, както и за по-доброто управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес развитие в бъдеще. Кризата, породена от пандемията с COVID-19, засегна пряко дейността на Алгора ЕС ЕООД и изостри необходимостта от професионална помощ по отношение на стратегическото планиране.
Планирани активности, част от дейността са:
консултации, сесии за генериране на идеи, провеждане на проучвания от консултанта и клиента и впоследствие разработване на 2 бр. стратегически документа ( 1 бр. документ - бизнес стратегия за разширяване на присъствието на платформата на българския пазар; 1 бр. документ - стратегия за навлизане на платформата на чужди пазари /румънски пазар, сръбски пазар, северно-македонски пазар, гръцки пазар/), както и работа по актуализация на бизнес плана на Алгора ЕС ЕООД, необходима заради належащите промени, породени от пандемията с COVID-19 и предизвикателствата пред туристическия бранш - с резултат 1 бр. актуализиран бизнес план, който да отговаря на актуалната ситуация и да помогне за устойчивото развитие на бизнеса.
Планираните етапи са:
1. срещи/консултации за запознаване на консултанта с бизнеса;
2. провеждане на проучвания, сесии за генериране на идеи, обмяна на опит, консултации за обсъждане и даване на обратна връзка от консултанта;
3. съвместно разработване на стратегиите и изготвяне на горепосочените стратегически документи
1 505.00
1 505.00
Услуги в областта на продажбите: От съдаването си до момента бизнесът действа на база личния опит на собственика и не следва утвърдена стратегия за продажби и задържане на клиентите. Целта на настоящата дейност е да се разработят стратегии за продажби, по които в следващите 3-5 години платформата www.mygreekrent.com, собственост на Алгора ЕС ЕООД, да се развива и да отговаря по-добре на нуждите на клиентите и предизвикателствата на пазара. Кризата, породена от пандемията с COVID-19, засегна пряко дейността на Алгора ЕС ЕООД и изостри необходимостта от професионална помощ за разработване на стратегия за увеличаване и автоматизиране на продажбите, както и стратегия за задържане на вече съществуващите клиенти.
Продажбите през платформата са основният генератор на приходи за бизнеса, който е все още млад и неустойчив, както и опериращ в сфера, в която има утвърдени конкуренти, които са лидери на пазара и предпочитани от масовия потребител. Правилното таргетиране, ценообразуване и стратегиране във връзка с увеличаване на продажбите, разработване и предлагане на нови продукти/услуги/функционалности и задържане на клиенти са от първостепенно значение за неговото устойчиво развитие.
Планирани активности, част от дейността са:
консултации/срещи, сесии за генериране на идеи, провеждане на проучвания от консултанта и клиента и впоследствие разработване на 2 бр. стратегически документа (1 бр. документ - стратегия за увеличаване и автоматизиране на продажби ; 1 бр. документ - стратегия за задържане на клиенти)
Планираните етапи са:
1. срещи/консултации за запознаване на консултанта с бизнеса;
2. провеждане на проучвания, сесии за генериране на идеи, обмяна на опит, консултации за обсъждане и даване на обратна връзка от консултанта;
3. съвместно разработване на стратегиите и изготвяне на горепосочените стратегически документи
989.00
989.00
Правни (юридически) услуги: При създаването си платформата www.mygreekrent.com е с минимален брой функционалности, които биват доразработени в процеса на работа. За да стартира дейността на платформата, собственикът на Алгора ЕС ЕООД е осигурил "Общи условия и Политика за поверителност", които са задължителен елемент за изрядността ѝ, спрямо законовите изисквания. С развитието на дейността, моделът на работа на фирмата се променя и е необходима тяхната актуализация, както и разработването на допълнителна юридическа документация. Настоящият момент, в който възможността за пътуване е ограничена и все още не е пиковият сезон за дейността на фирмата, е най-подходящ за работа по необходимите промени и актуализации.
Целта на дейността е да осигури безпроблемното функциониране от юридическо-правна страна на платформата www.mygreekrent.com, собственост на Алгора ЕС ЕООД.
Платформата www.mygreekrent.com е посредник между собственици на имоти за краткосрочни наеми и техните наематели. Юридическо-правното обезпечаване на такъв тип платформа е сред най-важните дейности, които бизнесът трябва да предприеме, тъй като платформата е нова и е естествената еволюционна стъпка на бизнес дейността на Алгора ЕС ЕООД.
Стартирането на пълно-функционална дейност на платформата налага изготвяне на нова юридическа документация, която да е разработена според актуалните юридическо-правни нужди и цели на същата. Това е и причината правни(юридически) услуги да бъдат сред дейностите, заложени в настоящото проектно предложение.
Дейността предвижда да включва обстойни консултации с адвокат за изясняване на юридически уязвими места, проучвания от страна на адвоката и впоследствие разработване на 10 бр. юридически документи и актове.
Планиранираните етапи са:
1. срещи/консултации за запознаване на адвоката с бизнеса;
2. консултации за обсъждане на нуждите на бизнеса и неговите законови задължения за възможно най-доброто функциониране на платформата без излишно административно утежняване на процеса за наемателите и наемодателите
3. консултации за изготвяне на горепосочените документи
2 494.00
2 494.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN