Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда достъп до консултантски и организационни бизнес услуги, които да осигурят по-добро управление,растеж,адаптация и устойчивост в създадените до момента пазарни позиции на фирмата. Кандидатът е компания, създадена през 2018 година,която се управлява от едноличния собственик,и през годините се развива благодарение на усилията, знанията,опита му, както и благодарение на подкрепата и финансиране по ЗНЗ и ОП Развитие на човешките ресурси 2014-2020. Предприемачът има ясна визия за развитие на компанията,но до момента тази визия не е разгърната и осъществена в пълен потенциал, поради редица пречки–силна конкуренция от вече наложени и с богат опит съперници на пазара, непрекъснато увеличаване на цените на рекламите в бранша,които са и основен източник за привличане на нови клиенти,проблеми с подбора и задържането на добър, обучен и мотивиран персонал,както и поради фактори, извън фирмата-като надвиснала опасност от икономическа криза в страната и света.  Конкурентното поведение на една търговска фирма зависи от целеполагането относно печалбата, ценовата политика и рационалното управление на ресурсите. Борбата на Диана Кънсалтинг ЕООД за повече клиенти, по-голям пазарен дял и разпознаваемост на имотния пазар се води в ограничен спектър чрез всички познати канали за реклама: периодичен печат, рекламни печатни издания, директна реклама, интернет, собствен сайт на компанията. Въпреки положените до момента усилия и доброто представяне, компанията се нуждае от използване на специализирана помощ-добър финансист с опит, който би подобрил финансово-счетоводната и кадрова политика на фирмата, и от консултантските услуги на опитен маркетолог. Успешният завършек на проекта ще спомогне за преодоляване на редица пречки: силната конкуренция от страна на фирми със същата дейност,  високите изисквания на клиентите,които са предпоставка за голямата конкуренция в сектора; малка възможност за иновации в рекламата и в намирането на подходящ и мотивиран персонал.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Консултации с маркетингов специалист: За своята двегодишна история фирмата се развива с бързи и положителни темпове, като в последните няколко месеца се забелязва известно забавяне в растежа на приходите, продиктувано от малкия брой клиенти, нуждаещи се от услугите на компанията. Предприемачът е икономист с опит и до момента е предприел и опитал много възможности за устойчиво задържане на пазара: търсене на нови начини за реклама, опит да се изгради мрежа от външни партньори. За съжаление това не е достатъчно и трендът на понижаване на броя на търсените от компанията услуги се задържа. Един малък пропуск в някой от основните детайли свързани с бизнеса, може да даведе до крах в иначе брилянтната идея и обещаващата дейност. Също така пазарът на недвижимите имоти в Пловдив в момента е пренаситен от компании със сходна дейност и различни видове посредници. И много от тях са ако не идентични, то поне сходни. Дотолкова, че потребителите се объркват. За да бъде бизнесът успешен и да се позиционира добре, той трябва да дава някаква добавена стойност на потребителите, нещо което другите бизнеси не могат или не желаят да предоставят на потребителя. Налагат се спешни мерки като най-важните от набелязаните такива са определяне на нови и по-успешни маркетингови инструменти за реализация науслугите на фирмата. Ето защо една от най-важните дейности на настоящия проект е консултацията с опитен маркетингов специалист. Дейността е ключова и ще се изпълнява от Марияна Томова, специалист "Търговски маркетинг" с над шестгодишен опит в маркетинговите услуги. Предвидени са следните етапи: - общи консултации, чрез които да се набележат досегашните проблеми и техните възможни решения за кратък период от време - конкретни мерки и изготвяне на маркетингов план за реализация и разпознаваемост на услугите /стратегии за успешни онлайн продажби/, които фирмата извършва чрез неконвенционални дистрибуционни канали в това число интернет представяне и дистанционни продажби /привличане на клиенти от чужбина/ Дейността ще осигури мерки за определяне на потребителските потребности и нагласи, вкл. проучване на съществуващия пазар за съответните услуги, които кандидатът предоставя, анализ на възможни иновативни пътища за реклама, изследване на ценовите равнища на конкурентите, силни и слаби страни на компанията, прогнозиране на търсенето и развитието на досегашния пазар , нова и успешна фирмена стратегия. 1 763.00 0.00
Консултации по финансово управление и контрол : Счетоводната отчетност заема важна роля във всеки бизнес. От нея зависи доколко оптимално се използват възможностите на данъчното и осигурително законодателство. Тя дава информация за ефективността на използване на ресурсите и рентабилността на бизнеса като цяло. Счетоводната отчетност трябва да е организирана по начин, който да обхване изчерпателно всички изискуеми процедури и срокове, за да може да се спазят изискванията на счетоводното, данъчно, осигурително и трудово законодателство, като се минимизира риска от допускане на грешки и пропуски. Предоставянето на висококачествени счетоводни и данъчно-консултантски услуги съдейства за установяването и развитието на един успешен бизнес в съответния пазарен сектор. Започвайки от редуцирането на общите разходи, преминавайки през намаляването до минимум на грешките, свързани с изготвяне на различни документи и декларации и стигайки до сътрудничеството с опитен и квалифициран персонал, който е на разположение по всяко време. В продължение на този тип данъчно-счетоводна политика се предвиждат консултации относно данъчно-финансовия аспект на дейността на фирмата. Тъй като предприемачът е икономист с опит и добра финансова култура, дейността предвижда финансови консултации и данъчно-счетоводни такива, свързани със строго специализирани знания относно промените, които настъпиха през последните две години, както и помощ в планирането на нерегулярните парични потоци, което ще доведе до устойчивост, сигурност и стабилост на компанията в динамично променящата се пазарна среда. Дейността включва: * преглед на съществуващото към момента финансово състояние; * анализ на възможностите за оптимизиране на разходите, реинвистиране, евентуално получаване на допълнително финансиране; * данъчно-счетоводни консултации относно промените от последната година * консултации относно кандидатстване за финансов ресурс от кредитор * повишаване сигурността на бизнеса 1 720.00 0.00
Консултации със специалист ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ: С все по-голям приоритет при успешното управление на един бизнес излизат дейностите по управление на организационна култура, атмосфера, задържане на служители, личното развитие на мениджъра, управлението на комуникацията със служителите. Основната роля на специалистите по човешки ресурси вече се трансформира в това да разбират и да подпомагат бизнеса в ролята му по управление на най-важния ресурс, който има в компанията си. Дейността на опитен специалист по управление на човешките ресурси ще включва анализ на досегашната практика при назначаване на служители, допуснатите грешки и пропуснатите ползи в подбора и управлението на персонала. Консултациите трябва да засегнат следните набелязани аспекти от управлението на човешките ресурси: Поставяне на реалистични очаквания от персонала и от тук правилен подбор на служителите. Възможности за мотивация и задържане на персонала. Възможности за гъвкаво работно време - особености на работа, отчитане, преимущества и недостатъци. Изготвяне на стратегия за управление на човешките ресурси 1 505.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.