Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение "Успешно професионално развитие с "Пътпроект" ЕООД" е насочено към устойчиво интегриране на пазара на труда на безработни и неактивни лица, чрез включването им в работните процеси на "Пътпроект" ЕООД, както и повишаване на капацитета и конкурентоспособността ни в контекста на стратегическите цели на ОПРЧР. "Пътпроект" ЕООД е с дългогодишен опит при проектиране на пътища, автомагистрали и мостове, както и вертикално планиране, проектиране на улици, на сгради от всякакъв характер и разнообразни инженерни мрежи. Много от нашите служители са с нас от създаването на фирмата през 1993 г., натрупаният от тях през годините опит е много ценен за фирмата и чрез предоставената ни възможност по програма "Ново работно място", за наемане на нови служители, ще наемем служители, които да почерпят от опита и знанията на доказали се специалисти, за да се реализират успешно на пазара на труда. По настоящата програма ще бъдат назначени десет инженера, които ще получат възможност за реализация и ще допринесат за изграждането на едно стабилно, основаваща се на знания и иновации успешно фирмено развитие. По този начин ще се осигури мост между временната и постоянна заетост на служителите, което в дългосрочна перспектива би довело до явни и трайни резултати от положените усилия и възвръщаемост от вложените инвестиции.
В днешните конкурентни условия фирмата е изправена пред предизвикателството да открие средствата, с които да отключи потенциал за създаването, поддържането и запазването на едно квалифицирано поколение служители. Поколение на образовани хора, които да разгърнат своя потенциал и да приложат натрупаните знания в практиката.
Професионалното и кариерно ориентиране на целевата група цели да допринесе за повишаване на общата им конкурентоспособност на пазара на труда, да увеличи тяхната адаптивност към динамично променящите се фактори, оказващи влияние на търсенето и предлагането на работна сила и да повиши възможностите им за устойчива заетост.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е успешното и отговорно администриране, както и финансовото отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване по настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. С правилната организация и управление на проекта се цели осигуряването на: - Надлежно оформяне на документите свързани с изпълнението на дейностите по проекта; - Законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; - Стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни и поднормативни актове в областта на определянето на изпълнители; - Качествено и точно изготвяне на техническата и финансова отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; - Коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; - Качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта. За успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация по реда на чл. 9 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. Също така се предвижда да се назначи и ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация по реда на Постановление № 118 на МС. Ръководител на проекта е външно за фирмата лице, с което ще бъде сключен граждански договор. За ръководител на проекта е привлечен експерт, който разполага с необходимия опит в управлението и изпълнението на проекти. Избраната организация, съвместно с ръководителя на екипа ще отговаря за изпълнението на дейностите, предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на Договора за безвъзмездна финансова помощ. Възлагането на дейността за организацията и управлението на проекта на външна организация по реда на Постановление № 118 на МС ще гарантира успешно усвоени средства, използвани в съответствие с принципа за добро финансово управление, ще гарантира коректното и успешно изпълнение на проекта, като ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация. Ръководителят на проекта ще има следните задължения и отговорности: - Отговорност за цялостното реализиране на предвидените проектни дейности в съответствие с проектното предложение и със заложените крайни срокове за изпълнение; - Осъществяване на координация и контрол върху работата на избраната външна организация, отговорна за подготовката на документацията, свързана с изпълнението на проекта; - Осъществяване на комуникация с избраната външна организация, отговорна за подготовката на документацията, свързана с изпълнението на проекта; - Ръководене на срещите с външната организация; - Осъществяване на текуща комуникация с Управляващия орган и със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта; - Извършване на контрол при провеждането на процедурите за избор на изпълнители с цел спазване на изискванията на Постановление № 118 на МС. - Контролиране и подписване на междинните и окончателният технически доклади и всички съпътстващи изпълнението на проекта документи. Избраната външна организация ще има следните задължения и отговорности: - Счетоводно отчитане на разходите по проекта; - Изготвяне на финансови отчети; - Осигуряване на цялостното управление на средствата под ръководството на Ръководителя на проекта и в съответствие с правилата за добро финансово управление; - Изготвяне на исканията за плащания по проекта; - Изготвяне на междинните и окончателния финансови доклади. - Осъществяване на цялостна координация на техническите аспекти на проекта; - Изготвяне на документация по провеждането на процедурите за избор на изпълнители по Постановление № 118 на МС ; - Събиране и класифициране и предаване на документацията по проекта, с цел осигуряване на адекватна одитна пътека; 15 000.00 15 000.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица - Утвърждаване състава на целевата група и наемане им на трудови договори.: Целта на дейността е да бъдат активирани безработните и неактивните лица в трудоспособна възраст, да продължат да работят и да водят достоен живот. Целевата група по проекта наброява 10 безработни и неактивни лица в следните градове: - за град София – инженер, конструктор – 2 бр.; Инженер, електрообзавеждане – 1 бр; геолог – 1 бр; геодезист – 1 бр; - за град Пловдив - инженер, пътно строителство – 2 бр; - за град Варна – инженер, пътно строителство – 1 бр; - за град В. Търново инженер, пътно строителство – 2 бр; Планираме минимум 50% от наетите по проекта лица да принадлежат към избраните целеви групи "безработни младежи до 29 години вкл." и "безработни лица на възраст над 54 г." Дейността е основополагаща за целия проект и затова сме предвидили осемнадесет месечен срок за изпълнението и. Също така отчитаме евентуалните затруднения, които бихме срещнали при попълването на състава на целевата група, която е разпределена на територията на четири града. За град София предвиждаме създаването на устойчиви работни места, на които да наемем петима служителя на длъжност "инженер, конструктор" - 2 работни места; "Инженер, електрообзавеждане" – 1 работно място; "Геолог" – 1 работно място; "Геодезист" – 1 работно място, които да се включат пълноценно и равнопоставено в нашия екип с цел професионално и социално реализиране. За офисът ни в град Варна предвиждаме откриването и запазването на едно работно място, на което да назначим един служител на длъжност "инженер, пътно строителство". За офисът в град Пловдив предвиждаме създаването на две устойчиви работни места за двама служителя на длъжност "инженер, пътно строителство". С откриването на две нови работни места в град Велико Търново ще предоставим възможност за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда да получат възможност за професионално усъвършенстване и кариерно развитие. С предоставената ни възможност по програма "Ново работно място 2015" ще постигнем една взаимна полза, чрез намаляване на безработицата в страната и обогатяване на човешкия ресурс със служители готови да допринесат със нови и актуални технически знания и да наследят фирмената практика и опит, натрупани с годините на упорита работа. Дейностите по подбора на лицата в състава на целевата група по проекта ще бъдат осъществени с различни способи. Планираните за разкриване работни места в градовете Варна, София, Пловдив и Велико Търново ще бъдат обявени в съответните бюра по труда. Също така подборът ще се осъществи и чрез публикуване на обяви на специализирани сайтове за работа. Предвиждаме всички одобрени при подбора на целевата група лица да бъдат наети за максималния срок, допустим по програмата ¬ 12 месеца. За изпълнение на дейността сме определили по¬-продължителен срок ¬ от 18 месеца, за да имаме достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. Реалистично е да се очаква назначенията на представителите на целевата група по проекта да бъда извършени в по-голямата си част през трети проектен месец. Също така по време на изпълнение на проекта сме предвидили и възможността за отпадане на лице/а от състава на целевата група, което ще породи необходимост от извършването на нов подбор. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъде попълнен целият състав на целевата група по проекта, за да се пристъпи към едновременното им назначаване. Проектът ще създаде предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на основата на стимулиране личностната реализация на безработните и незаетите лица, повишаване професионалните знания и качеството на труда, което е в съответствие с общата цел на Схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Ново работно място 2015”, за конкурентоспособно и устойчиво развитие на фирмата, на основата на качеството на човешкия ресурс. 94 190.00 94 190.00
Процедура по закупуване на оборудване, необходимо за създаването на нови работни места за представителите на целевата група.: Целта на тази дейност е да бъде осигурено необходимото оборудване за новосъздадените по проекта 10 на брой нови работни места в градовете София, Пловдив, Варна и Велико Търново. Основният брой персонал по проекта ще се назначат в град София, където фирма "Пътпроект" ЕООД изпълнява управлението на дейността си. За съществуващите в момента обекти на фирмата в градовете Пловдив, Варна и Велико Търново ще бъдат разкрити още 5 нови работни места. Така с финансовата подкрепа на програмата BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015“ към МТСП, фирма "Пътпроект" ЕООД планира да създаде и обезпечи с необходимото оборудване и материали общо 10 на брой нови работни места. Съгласно Насоките за кандидатстване по процедурата, допустимите разходи за оборудване на създадените по проекта нови работни места са в размер на до 30% от стойността на безвъзмездната финансова помощ по проекта. Поради тази причина със средства заложени в бюджета на проекта ще бъдат закупени активи за оборудване на работните места на всичките десет лица от състава на целевата група по проекта: - За офисът ни в град София за длъжност "Инженер, конструктор" ще бъдат открити 2 работни места, които ще се оборудват с 2 броя столове, с 2 броя бюра, 2 броя компютърни конфигурации (всяка компютърна конфигурация включва компютър, монитор, клавиатура, мишка, камера и аудио колонки), 2 броя принтери и 2 броя UPS станции за електрозащита; за длъжност "Инженер, електрообзавеждане" - 1 работно място оборудвано с 1 брой стол, с 1 брой бюро, на което ще бъде поставен 1 брой компютърна конфигурация, 1 брой принтер и 1 брой UPS станция за електрозащита; Един брой работно място за длъжността "Геолог" – снабдено с 1 брой стол, с 1 брой бюро, на което ще бъде поставена 1 брой компютърна конфигурация, 1 брой принтер и 1 брой UPS станция за електрозащита; 1 работното място за длъжността "Геодезист", което ще бъде снабдено с 1 брой стол, с 1 брой бюро, на което ще бъде поставена 1 брой компютърна конфигурация , 1 брой принтер, 1 брой UPS станция за електрозащита и 1 брой електронен нивелир. За нуждите на новоназначените служители в офис София предвиждаме закупуването на плотер, с който да се разпечатват по-големи по формат технически чертежи, които са направени с CAD-програми. За офиса ни в град Пловдив сме предвидили откриването на две работни места за длъжността "Инженер, пътно строителство". Работните места ще бъдат оборудвани с 2 броя столове, с 2 броя бюра, на които ще бъдат поставени по 1 брой компютърна конфигурация, 2 броя принтери и 2 броя UPS станции за електрозащита. За офиса ни в град Велико Търново сме предвидили откриването на две работни места за длъжността "Инженер, пътно строителство". Работните места ще бъдат оборудвани с 2 броя столове, с 2 броя бюра, на които ще бъдат поставени по 1 брой компютърни конфигурации (общо 2 броя), 2 броя принтери и 2 броя UPS станции за електрозащита. За офиса ни в град Варна сме предвидили откриването на едно работно място за длъжността "Инженер, пътно строителство". Работното място ще бъде оборудвано с 1 брой стол, с 1 брой бюро, на което ще бъде поставен 1 брой компютърна конфигурация, 1 брой принтер и 1 брой UPS станция за електрозащита. По този начин на новонаетите по проекта служители ще бъдат предоставени същите работни условия, с каквито разполагат и настоящите ни служители. 44 530.00 44 530.00
Визуализация и публичност на проекта: Целта на дейността е информиране на широката общественост и популяризиране на финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" за популяризиране на дейностите по проекта, неговите цели и постигнати резултати. Публикуване на информация относно дейността по изпълнение на проекта в регионалния печат и провеждане на две официални презентации на Проекта – за представянето на Проекта при стартирането и приключването му. Предварително ще анонсираме по подходящ начин чрез публикуване на рекламно-информационно каре в регионална печатна медия. По време на първата презентация ще бъде представен Проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите срещнати при реализацията му. Също така ще бъдат изготвени информационни брошури с цел популяризирането на Проекта и ползата от него за „Пътпроект” ЕООД и заетите лица. Публичността на Проекта ще се осъществява съгласно Насоките за кандидатстване. За целите на проекта ще се изготвят четири информационни табели с номера и наименованието на проекта, емблемата на ЕС и упоменаването Европейски съюз, наименованието на ОП "Развитие на човешките ресурси", общото лого за програмен период 2014-2020 г. със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, начална и крайна дата на проекта. Табелите с информацията ще се поставят на местата на изпълнение на проекта - съответните офиси на фирма "Пътпроект" ЕООД в градовете София, Пловдив, Варна и Велико Търново. Също така предвиждаме всички активи предвидени за закупуване в бюджета на настоящия проект, да бъдат обозначени с визуализационни стикери, които ще носят символите на ОП "РЧР", ЕС и ЕСФ в указания формат съгласно изискванията на програмата. Ще бъдат подготвени със съответстващ дизайн и информационни брошури, които ще популяризират ползите и приноса от участие и изпълнение на проект по ОП "РЧР". Оформянето им ще бъде с емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", наименование на съфинансиращия фонд, общо лого на програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименование на проекта, адреса на единния информационен портал. Предвидените мерки за информиране и публичност по проекта ще допринесат за информираността на широк кръг заинтересовани лица и популяризирането на Проекта и Оперативната Програма. Във всеки един документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. Поставяне на информационни табели пред входовете на офисите на Бенефициента, сочеща, че Проектът се реализира с финансовата подкрепа на ЕС чрез Европейския социален фонд. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Кандидата. 2 724.00 2 724.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.