Организация и управление на проекта. Публичност и информация.: Дейността има за цел да обезпечи ефективното изпълнение на проекта. С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия инвестиционен проект, 2 служители на община Харманли ще бъдат определени за членове на екипа за управление. Екипът на проекта (ЕП )ще включва следните членове: 1. Ръководител на екипа, 2. Счетоводител
В срок до 20 работни дни от сключване на административния договор с Община Харманли, Ръководител на екипа и Юрист на общината ще подготвят обществени списък на планираните поръчки за конкретния договор пред ДФЗ. Документите се представят за извършване на предварителна проверка за законосъобразност на планираните обществени поръчки за възлагане на дейностите, включени в одобрения проект.
Същите експерти ще подготвят документации за провеждане на обществени поръчки за избор на строител, консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ за изпълнение на строителен надзор и изпълнение на авторски надзор. Обществените поръчки, ще бъдат проведени в срок до девет месеца от подписването на административния договор, като в този срок се предвижда и да бъдат сключени договори с изпълнители за всички разходи по одобрения проект, с изключение на обществените поръчки, които са прекратени или обжалвани по реда на ЗОП. След провеждането на всяка от планираните по проекта обществени поръчки, Екипът по проекта ще подготвят пълно досие на проведената обществена поръчка и ще ги публикуват в ИСУН във формат „рdf“ или „jpg“, номерирана в долния десен ъгъл, цялата документация, свързана с възлагането на обществената поръчка за изпълнение на дейност, включена в одобрения проект в срок до десет работни дни от датата на подписване на договора. Представените документи ще послужат на ДФ „Земеделие“ - РА за извършване на последващ контрол за законосъобразност на възложените обществени поръчки.
ЕП ще подготвят исканията за авансово и окончателно плащане. При подготовката на искането за авансово плащане по договора експертите ще подготвят предложение до общински съвет - Харманли, проект на решение на общински съвет, запис на заповед и заявка за авансово плащане.
При подготовката на окончателното плащане, експертите ще подготвят заявките за плащане, декларации и други документи към тях.
ЕП ще следи за спазване на изискванията на ЗОП и останалата нормативна уредба. ЕП ще следи дали се изпълнява изцяло одобрения проект в срока, посочен в административния договор и при спазване на крайните срокове за това, съгласно таблицата за одобрените инвестиционни разходи, представляваща приложение към административния договор и КСС/КС/техническите спецификации, представляващи приложение към АДБФП.
За постигане на максимален публичен ефект от направената инвестиция ще се организира и информационна кампания. Мерките за информиране и публичност ще бъдат съобразени с изискванията и условията, посочени Приложение № ІІІ към чл. 13 от Регламент за изпълнение (ЕС) № 808/2014 на Комисията от 17 юли 2014 г. за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1305/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно подпомагане на развитието на селските райони от ЕЗФРСР и изискванията, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г., съгласно приложение № 2 от Националната комуникационна стратегия за програмен период 2014 - 2020 г. |
0.00
|
0.00
|
Подготовка и провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители за дейностите по проекта, съгласно изискванията на ЗОП: Тази дейност е изключително важна за успешното изпълнение на дейностите и показателите за резултат, заложени в настоящето проектно предложение. Община Харманли, в качеството си публичен възложител по ЗОП е разработила обща стратегия за възлагане на обществени поръчки. Юрист от община Харманли изготвя документацията за участие, обявлението за обществената поръчка, решението за откриване на обществена поръчка и проект на договор. Съгласно чл. 31 от ЗОП документацията за участие има следното задължително съдържание: 1. техническите спецификации; инвестиционните и други проекти; методиката за определяне на комплексната оценка на офертата, образци на документи, както и указание за подготовката им; проект на договор. Юристът и екипът по проекта ще отговарят и организират своевременното изпращане на документите, в зависимост от вида на процедурата в Регистъра на обществените поръчки и качването им в профила на купувача, както и тяхното представяне до 15 работни дни на ДФЗ – РА за извършване на предварителна проверка за законосъобразност на планираните обществени поръчки за възлагане на дейностите, включени в одобрения проект. В случай, че са поискани писмено разяснения по условията на процедурата при спазване на разпоредбата на ЗОП, юристът ще отговаря и организира своевременното им изпращане. След изтичане на крайния срок за получаване на оферти, със заповед възложителят назначава комисия по реда на чл.103 от ЗОП. Действията на комисията се протоколират, като резултатите от работата й ще се отразяват в доклад. В 10-дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител. Община Харманли сключва договора в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител, но не преди изтичане на 14-дневен срок от уведомяването на заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител.
За нуждите на настоящия проект юристът, съвместно с ръководителят на екипа ще разработи 3 пакета документации за провеждане на обществени поръчки както следва:
1. Подготовка на документация за провеждане на обществена поръчка за дейност – Строително монтажни дейности за обект „Повишаване на енергийната ефективност на сградите на детска градина „Детски свят“ в УПИ Х, кв. 146 по ПУП на гр. Харманли“
2. Подготовка на документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител на авторски надзор по дейност „Упражняване на авторски надзор за обект „Повишаване на енергийната ефективност на сградите на детска градина „Детски свят“ в УПИ Х, кв. 146 по ПУП на гр. Харманли“
3. Подготовка на документация за провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 за упражняване на строителен надзор по време на строителството по дейност „Упражняване на строителен надзор за обект „Повишаване на енергийната ефективност на сградите на детска градина „Детски свят“ в УПИ Х, кв. 146 по ПУП на гр. Харманли“ |
0.00
|
0.00
|
Строително- монтажни дейности за обект „Повишаване на енергийната ефективност на сградите на детска гградина "Детски свят“ в УПИ Х, кв. 146 по ПУП на гр. Харманли: На база на готови и одобрени от гл. архитект на община Харманли, инвестиционен проект, във фаза Технически проект, избран община Харманли по реда на ЗОП строител ще изпълни дейностите. Общата РЗП на сградите е 1815,85 кв.м.
Ще бъдат изпълнени следните енергоспестяващи мерки:
1. Подмяна на дограма – ще бъде подменена съществуващата дървена дограма на котелно помещение /останалата дограма е подменена с ПВЦ/
2. Топлинно изолиране на външни стени – ще се положи топлоизолационна система по цялата площ на фасадата. След монтирането на топлоизолацията ще се изпълни минерална мазилка.
3. Топлинно изолиране на покрива – полага се топлоизолация върху покривната плоча, след което ще се изпълни замазка и хидроизолация.
4. Топлинно изолиране на под – ще се положи топлоизолация по цокъл по цялата фасада. След монтирането на топлоизолацията ще се изпълни мозаечна мазилка.
5. Ще бъдат монтирани два нови отоплителни водогрейни котела с пелетна горелка, бункер за дневен разход на пелети, мембранен разширителен съд, връзка котел-комин, инсталация за пневмотранспорт на пелети, три емайлирани бойлери 500 л със серпентини, тръбопроводи и арматура в котелното помещение.
Съпътстващи дейности:
6. Предвижда се да се репарират парапетите по всички фасади.
7. Изпълняват се ремонтни работи по покрив – премахва се ламариненото покритие, създават се нови покривни наклони и нов начин на отводняване чрез топлоизолация от 10 до 30 см, полага се хидроизолация. Монтират се нови олуци и водосточни тръби.
В резултата от предприетите мерки, сградите ще достигнат енергиен клас ,,В“ и ще изпълнят условията за топлосъхранение и икономия на енергия. Чрез спестените 77,56 т/год. емисии от CO2 ще се осигури по–добро качество на въздуха в града. При изпълнение на всички, заложени в работния проект дейности ще се подобрят експлоатационните характеристики на сградите. Те отново ще осъществяват функционалното си предназначение, но вече със създадени по-добри условия за 147 деца и 28 човека обслужващ персонал.
Чрез изпълнението на дейностите в ДГ„Детски свят“ ще се създаде здравословна, безопасна и естетическа среда за обучение. |
369 646.00
|
0.00
|
Упражняване на авторски надзор за обект "Повишаване на енергийната ефективност на сградите на детска градина "Детски свят“ в УПИ Х, кв. 146 по ПУП на гр. Харманли: Авторският надзор по време на строителството ще се определя, чрез договор между възложителя и проектантите. Авторският надзор ще се осъществява по всички части на инвестиционния проект в пълно съответствие с изискванията на ЗУТ и Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и Наредба №3/2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.За всички строежи от първа до пета категория включително при осъществяване на строителството е задължително да се упражнява надзор от проектантите на всички части (проектантът може да е физичекко или юридическо лице). Съгласно чл. 137, ал. 1 т.3е от ЗУТ обектът, предмет на интервенция попада към IV- категория строежи. Поради тази причина община Харманли е задължена да осигури авторски надзор на строителния обект от лицензиран субект За това Възложителят (Инвеститорът) сключват договор с проектанта да упражнява авторски надзор по време на строителството. Целта на този надзор е да следи дали точно се изпълнява инвестиционния проект. Предписанията на проектанта се вписват в Заповедната книга по време на строителство и са задължителни за всички останали участници в строителния процес. Проектантът носи отговорност за съответствието на строежа с изискванията на закона и Подробния устройствен план. Задължителният авторски надзор на проектанта се осъществява чрез сключване на договор за авторски надзор. Дейността на проектанта при осъществяване на този надзор обезпечава успешното изпълнение на проекта и законосъобразното подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, както и съгласуване на екзекутивите. Дейността по упражняване на авторски надзор се осъществява до получаване на Разрешение за ползване на обекта или Удостоверение за въвеждане в експлоатация. |
3 555.00
|
0.00
|
Упражняване на строителен надзор за обект „Повишаване на енергийната ефективност на сградите на детска градина "Детски свят“ в УПИ Х, кв. 146 по ПУП на гр. Харманли.": Съгласно разпоредбата на чл. 168, ал. 2 от ЗУТ на България, строителен надзор се изпълнява за всички строежи от І до ІV категория. .Обектът, предмет на интервенция по настоящия проект се причислява към четвърта категория. Поради тази причина община Харманли е задължена да осигури надзор на строителния обект от лицензиран консултант по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ. Строителен надзор ще включва: осигуряване на законно започване на работа, контрол на пълнотата и правилното изготвяне на актове и протоколи при изпълнение на строителните дейности и опазването на обекта, контрол за спазване на здравето и безопасността, предотвратяване на наранявания на трети лица и имущество. Предприятието, упражняващо строителен надзор, подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценката на строежа, относно изискванията за безопасност и законосъобразното изпълнение по наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството относно актовете и протоколите, съставени по време на строителство. Като част от изпълнението на дейността лицето, което упражнява строителен надзор ще изготви нов технически паспорт на обекта. Техническият паспорт е документ, който включва техническите характеристики на елементите на строежа, свързани с изпълнението на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 на ЗУТ, инструкции за експлоатация, обслужване, обследване, поддържане и ремонт и отразява всички извършени строителни и монтажни работи след въвеждането на строежа в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор изготвя окончателен доклад до възложителя. Същият ще послужат на РДНСК за разрешение за ползване на строежа и на Гл. Архитект на община Харманли за издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация, съгласно чл.177, ал.3 от ЗУТ. Инвеститорският контрол ще се извърши от експерти на Община Харманли, които не са част от екипа на проекта и за тях разходи не са предвидени, тъй като инвеститорския контрол е основна част от задълженията им по длъжностна характеристика. Основните дейности, които инвеститорския контрол изпълнява са свързани с:
- предотвратяване на излишни разходи
- контрол върху качеството на строително-ремонтните работи и влаганите материали
- контрол върху качеството и количеството на вложените материали
- контрол върху оферти и актове
- контрол и проверка на комплектността на проектната, конструктивната и архитектурна документация, свързана с изпълнението на строителните работи
- контрол за изпълнението на проектната документация.
- Изготвяне на линейни графици за строителния процес и контрол за тяхното изпълнение.
- осъществяване на организационни връзки и взаимоотношения с органите на строителния надзор, строителните техници на обекта, както и с ръководители от други специалности. |
7 110.00
|
0.00
|
Подготовка и окомплектоване на пакет документи, необходими за кандидатстване на община Харманли с проектно предложение "Повишаване на енергийната ефективност на сградите на детска градина "Детски свят“ в УПИ Х, кв. 146 по ПУП на гр. Харманли": Дейността има за цел да осигури експертна помощ на община Харманли за подготовка и окомплектоване на пакет документи, включително заявление за кандидатстване и анализ разход - ползи.
Избраният изпълнител осъществи необходимите дейности за подпомагане дейността на Възложителя при подготовката на документите, съгласно изискванията на Програма за „Развитие на селските райони 2014-2020 г.”
Основните дейности в обхвата на консултантските услуги, които са извършени са както следва:
1. Изготвяне на документи, съгласно Условията за кандидатстване с проектни предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура за подбор на проекти № BG06RDNP001-19.557, чрез подхода „Водено от общностите местно развитие“ по ПРСР 2014- 2020г. и конкретизирани в т. 23 от Условията за кандидатстване и определените от МИГ по Приложение № 11 към чл. 46а, ал. 1 от Наредба №22/2015г.
2.Изготвяне на анализ разходи - ползи.Анализът се изготвя по образец, утвърден от изпълнителния директор на ДФЗ, съгласно Приложение № 12 към условията за кандидатстване. Анализът се представя във формат “pdf” и формат “xls”;
3. Попълване на формуляр за кандидатстване в ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СРЕДСТВАТА ОТ ЕС В БЪЛГАРИЯ 2020 (ИСУН 2020)
4. Преработка на документацията, в случай на неодобрение от оценителната комисия или при отправени препоръки от страна на МИГ Харманли и ДФЗ-РА. |
10 845.00
|
0.00
|