Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще се осъществяват от екип за управление (ЕУ), включващ 4 експерта: Ръководител, Координатор, Експерт Инвеститорски контрол и Счетоводител. Всички експерти са с изискващото се образование и компетенции в областта на управлението и отчитането на инфраструктурни проекти. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документооборота. |
12 235.09
|
7 696.73
|
Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Изготвяне на документации за провеждане на процедури за избор на изпълнители по планираните за външно възлагане дейности по проекта:
- Инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) на сградата, обект на интервенция по проекта.
- Извършване на оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта
- Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане
- Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта
Обявяване и провеждане на процедурите, сключване на договори за изпълнение. |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на инженеринг (проектиране, СМР, авторски надзор) : Дейността включва:
- Изработване на инвестиционен проект във фаза - работен и съпътстващи документи, необходими за получаване от Възложителя на разрешение за строеж, включително осигуряване на съпътстващи разрешения и съгласувания;
- Изпълнение на строително/монтажните работи, включително доставки на материали, строителство и монтажни работи в съответствие с одобрените проекти и изготвяне на екзекутивна документация;
- Въвеждане в експлоатация, включително осигуряване на инструкции за експлоатация и поддръжка, обучение на персонала, единични и общи изпитвания, суровини за приемни изпитвания;
- Отстраняване на дефекти, констатирани през периода за съобщаване на дефекти. |
504 500.00
|
453 751.69
|
Оценка за съответствие на инвестиционния проект и упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта: Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвен като комплексен доклад от лицензирана фирма-консултант /независим строителен надзор/
Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите , съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обекта за въвеждане в експлоатация. |
25 225.00
|
7 560.00
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: Сформирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготовката и разписването на документите по ЗУТ за въвеждането на сградата в експлоатация. |
0.00
|
0.00
|
Осъществяване на мерки по публичност и информираност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с чл. VI от Общите условия към договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. Мерките включват:
1. Организиране и провеждане на информационни събития – 2 броя.
- Начална пресконференция – даване официален старт на проекта и популяризирането му сред местната общност с участието на регионални и местни медии
- Финална пресконференция – откриване на двете нови социални услуги – Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца с увреждания и техните семейства и официално представяне на постигнатите резултати и ефекти.
2. Публикации в местни издания - 1 бр. публикация в местни издания за напредъка на проекта.
3. Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели – 1 бр. постоянна табела.
4. Подготовка и отпечатване на информационни брошури за проекта - 50 бр. Брошурите ще бъдат размер А4, пълноцветни, двустранни, и ще съдържат информация за поставените цели, дейностите по проекта и постигнатите резултати, както и снимков материал. На заглавната страница на брошурата ще се съдържа: логото на ЕФРР; логото на Оперативната Програмата; името на проекта; изречението “Този документ е създаден в рамките на проект „.......................”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от ............. и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г.”
5. Публикуване на съобщение на уеб-сайта на общината, което съдържа кратко описание на проекта, включително и неговите цели и резултати, като ще бъде откроена финансовата подкрепа на Европейския съюз. |
600.00
|
492.00
|
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Предвидена е доставка на подходящо оборудване и обзавеждане, което да гарантира предоставянето на ефикасни социални услуги. Към момента на подаване на проектното предложение в сградата, в която ще бъдат ситуирани Център за обществена подкрепа (ЦОП) и Дневен център за деца с увреждания и техните семейства (ДЦДУТС) няма никакво оборудване и обзавеждане. Планирано е оборудване и обзавеждане за всички помещения, които ще се обособят, за да отговарят на функционалните изисквания и да работят ефективно услугите. Доставките са съобразени с естеството на новите услуги, свързани с цялостното обслужване на целевата група, задоволяване на ежедневните, здравните и рехабилитационните потребности, организация на свободното време, лични контакти и др. |
81 429.69
|
0.00
|