Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение„ Професионални обучения и обучения по Ключови компетентности  във "Вендинг партнерс ЕООД  “  е разработено по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.057„УМЕНИЯ“, с финансовата подкрепа на ОП „РЧР“, съфинансирана от ЕС, чрез ЕСФ.

Целта, която си поставя кандидата е провеждане на професионални обучения и обучения по ключови компетентности за повишаване на квалификацията на служителите на "Вендинг партнерс" ЕООД  и безработни лица в несубсидирана заетост чрез учение през целия живот.

Дейностите, с изпълнението на които ще се реализира целта на проекта са:
1.	Провеждане на обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица при плаващо работно време
2.	Провеждане на обучения за придобиване на ключови компетентности – " Общуване на чужди езици“ на заети лица при плаващо работно време
3.	Провеждане на професионални обучения и обучения по ключови компетентности на безработни лица

Изпълнението на проекта ще подкрепи процесите на учение през целия живот, а това ще способства за повишаване на качеството на работната сила, предпоставка за развиваща се икономика. Ще се подобри равния достъп до възможностите за учене и работа на безработни лица от различни възрастови групи. Повишаване на квалификацията на работната сила, насърчавайки професионалното и кариерно развитие, при стимулиране участието в различни форми на заетост и учение ще допринесат до изграждане на висококвалифицирана работна сила, която може да посрещне настоящите и бъдещи изисквания на пазара на труда.

Устойчивост на резултатите по проекта ще се постигне със запазване на  заетостта   на минимум 50% от представителите на целевата група, включени в проекта и успешно завършили обученията за период от 6 месеца след приключване на проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ДЕЙНОСТ 1. Провеждане на обучения за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица при плаващо работно време: Ще бъдат проведени следните професионални обучения: Заетите при бенефициента служители на длъжности: „Раздавач доставчик“ – 9 лица; „Склададжия“ – 1 лице ще бъдат обучени по Професионално направление: „Администрация и управление“, код 345, професия „Сътрудник в малък и среден бизнес“, код 345050 , специалност „Малък и среден бизнес“, код3450501. Обучението е с придобиване на II / втора/ степен на професионална квалификация по рамкова програма Б, вариант Б13, с хорариум 660 учебни часа / 290- теория и 370 -практика/. Общо по специалността ще бъдат обучени ДЕСЕТ /10/ служители. Документът удостоверяващ обучението е Свидетелство за професионална квалификация. Продължителността на курса ще бъде 4 месеца. Знанията, които ще получат лицата, обучавани по професия „Сътрудник в малък и среден бизнес“, са необходими за да допълнят и надградят знанията, които имат в търговията с технически помощни средства, като доставчици стоки на клиенти и е обвързана с бъдещите структурни промени в дружеството изискващи по-задълбочени знания в бизнеса. Заетите при бенефициента служители на длъжност: „Специалист контролни функции в търговията“ – 4 лица ще бъдат обучени по Професионално направление: „Секретарски и административни офис-дейности““, код 346, професия „Офис- мениджър“, код 346010, специалност „Бизнес -администрация“, код 3460101. Обучението е с придобиване на III /трета/ степен на професионална квалификация по рамкова програма Б, вариант Б16, с хорариум 960 учебни часа / 440- теория и 520 -практика/. Общо по специалността ще бъдат обучени ЧЕТИРИ /4/ служители. Документът удостоверяващ обучението е Свидетелство за професионална квалификация. Продължителността на курса ще бъде 8 месеца. Необходимостта от обучение на тези лица по професия "Офис- мениджър" е свързана с предстоящи структурни промени в дружеството и откриване на два нови офиса. На тези лица ще бъдат делегирани допълнителни функции, свързани с управление на бизнеса и е необходимо да бъдат обучени на нови бизнес знания и практики. За провеждането на професионалните обучения ще се приложи практика по въвеждане на гъвкави условия на труд, чрез механизъм, който да позволява максимално ефективно използване на наличната щатна численост на дружеството, чрез плаващо работно време- един от вариантите на гъвкавото работно време. За периода на обучение ще бъдат приложени гъвкави условия на труд, чрез работа на плаващо работно време. То е съобразено със спецификата на осъществяваните дейности във фирмата и длъжности позволява прилагането на тази форма на работа. Това няма да доведе до ограничаване на нормалното функциониране на дружеството, няма да изисква разходи за извънреден труд, като натоварването на служителите ще е равномерно. Въвеждането на плаващо работно време е подходящо при провеждане на обучения и ще допринесе за повишаване на ефективността и ефикасността на наличните човешки ресурси във фирмата, както и ще допринесе за повишаване на мотивацията и удовлетвореността на служителите. Ще бъде приложена смесена форма на обучение, като държавните изпити ще бъдат в присъствена форма, в офиса на дружеството, изпълнени по процедурата на НАПОО. Присъствените дни в схемата на смесеното обучени по ПОО ще бъдат 22 дни, от които 16 са в събота, а 6 са в работен ден - петък. Учебните материали и ресурси за самоподготовка ще бъдат доставени от Доставчика на услугата. Учебните модули и планове за ПОО ще бъдат предоставени от Доставчика на обучението – Центъра за професионално обучение и съгласувани с графиците на Бенефициента. 27 768.00 0.00
ДЕЙНОСТ 2. Провеждане на професионални обучения и обучения по ключови компетентности на безработни лица: Ще бъде проведено професионално обучение на две/2/ безработни лица по Професионално направление: „Администрация и управление“, код 345, професия „Сътрудник в малък и среден бизнес“, код 345050 , специалност „Малък и среден бизнес“, код3450501. Обучението е с придобиване на II / втора/ степен на професионална квалификация по рамкова програма Б, вариант Б13, с хорариум 660 учебни часа / 290- теория и 370 -практика/. Общо по специалността ще бъдат обучени ДВАМА /2/ служители. Документът удостоверяващ обучението е Свидетелство за професионална квалификация. Продължителността на курса ще бъде 4 месеца. професионалното обучение на безработните лица ще се провежда заедно с групата от 10 заети лица. Безработните лица ще преминат обучение за придобиване на Ключова компетентност 2 – „Общуване на чужди езици“ - Английски език. Ще бъдат обучени 2/две/ лица от целевата група „Безработни“, при 300 учебни часа, в рамките на 3 месеца с 5 учебни часа по 45 мин. дневно. Обучението ще се провежда от преподавател по английски език. Обучението по английски език ще обхваща нивата А2, В1 и В2, всяко ниво със 100 учебни часа, в рамките на 20 работни дни за всяко ниво. Документът удостоверяващ обучението е Сертификат за професионална квалификация. Обучението по английски език на безработните лица ще се провежда заедно с групата от 10 заети лица. Продължителността на курса ще бъде 3 месеца. След успешно завършване на двете обучения безработните лица ще бъдат назначени на работа в дружеството „Вендинг Партнерс“ ЕООД, при условията на несубсидирана заетост. Периодът на заетост ще бъде минимум да края на изпълнението на проекта. Разходите за провеждане на обучение за придобиване на професионална квалификация са следните: • 2 лица х 1200,00 лв.= 2400,00лв, от които 1680,00лв БФП и 720,00лв СФ Разходите за провеждане на обучение по Ключова компетентност - 2 „Общуване на чужди езици“- Английски език са следните: • 2 лица х 700,00 лв.= 1400,00лв, от които 980,00лв БФП и 420,00лв СФ. Разходи за стипендии на обучаващите се безработни лица за 40 присъствени учебни дни / 30 дни за професионалните обучение и 10 дни за обученията по английски език/ са следните: • 2 лица х 10,00 лв. х 40 дни = 800,00лв, от които 560,00лв БФП и 240,00лв СФ Разходи за осигурителни вноски на новонаетите безработни лица, успешно завършили обученията, след което включени в несубсидирана заетост при работодател: • 2 лица х 106,51 х 3 месеца =639,06лв. Бенефициентът се задължава да запази работата на минимум 50% от обучените лица. 5 239.06 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.