Сървис Центрикс ООД е компания, основана 2008 година от опитни ИТ професионалисти с многогодишен опит в големи международни компании. Екипът предоставя комплексни и завършени решения, които да удовлетворяват изискванията на клиентите, използвайки най-нови технологии с цел оптимизация на цената и подпомагане развитието на бизнеса им. „Сървис Центрикс” ООД извършва проектиране, консултиране, разработване, внедряване и поддръжка на ИТ решения, както и предоставяне на услуги за ИТ обучение и сертификация. „Сървис Центрикс” ООД извършва дейностите си основно в следните области:
• Проектиране, консултиране, разработване, внедряване и поддръжка на ит решения.
• Предоставяне на услуги за ит и бизнес обучения и сертификация.
• Проектиране, консултиране, оптимизация, автоматизация и одит на бизнес процеси.
• Проектиране, консултиране, разработване, внедряване и одит на системи за управление на сигурността на информацията и защита на личните данни.
Настоящето проектно предложение е насочено към разширяване на дейността на компанията, чрез добавяне на нови активи. За да устои на конкурентния натиск и да утвърди позициите си, фирмата трябва да оптимизира и увеличи капацитета и ефективността на работа в отделните етапи на технологичния си процес. Това не е възможно с наличното оборудване, което е недостатъчно като капацитет и не може да покрие обема на сегашните и потенциални заявки от клиенти.
Проектът предвижда закупуването и въвеждането в експлоатация на:
- Софтуер за управление на услуги тип 1 - 1 бр.
- Софтуер за управление на услуги тип 2 - 1бр.
- Модули за съхранение на данни (хардуер) - 3 бр.
- Сървъри - 2бр.
- Софтуер за архивиране на виртуални машини - 4 бр.
- Комутатор (Суич) - 1бр.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Дейност за подобряване на капацитета на Сървис Центрикс ООД: Дейността е насочена към закупуването на софтуер и оборудване предназначени за основната дейност на компанията . „Сървис Центрикс” ООД извършва проектиране, консултиране, разработване, внедряване и поддръжка на ИТ решения, както и предоставяне на услуги за ИТ обучение и сертификация. „Сървис Центрикс” ООД извършва дейностите си основно в следните области:
• Проектиране, консултиране, разработване, внедряване и поддръжка на ит решения.
• Предоставяне на услуги за ит и бизнес обучения и сертификация.
• Проектиране, консултиране, оптимизация, автоматизация и одит на бизнес процеси.
• Проектиране, консултиране, разработване, внедряване и одит на системи за управление на сигурността на информацията и защита на личните данни.
Настоящето проектно предложение е насочено към разширяване на дейността на компанията, чрез добавяне на нови активи. За да устои на конкурентния натиск и да утвърди позициите си, фирмата трябва да оптимизира и увеличи капацитета и ефективността на работа в отделните етапи на технологичния си процес. Това не е възможно с наличното оборудване, което е недостатъчно като капацитет и не може да покрие обема на сегашните и потенциални изисквания на клиентите.
Проектът предвижда закупуването на:
- Софтуер за управление на услуги тип 1 - 1 бр.
- Софтуер за управление на услуги тип 2 - 1бр.
- Модули за съхранение на данни (хардуер) - 3 бр.
- Сървъри - 2бр.
- Софтуер за архивиране на виртуални машини - 4 бр.
- Комутатор (Суич) - 1бр.
Нуждите на фирмата към настоящия момент са свързани с необходимостта от оптимизиране на процесите. Стратегията ни е да продължим да предоставяме услуги на клиенти, които да работят в наш data center, които да позволяват автоматизация на клиентските процеси, което ще доведе до по-голяма конкурентоспособност както на нас, така и на фирмите, които ще се възползват от тази услуга. Средствата за архивиране на данни ще играят ключова роля при предоставяне на услуги с високо ниво на достъпност. Софтуерът за регистриране на инциденти и проблеми ще доведе до подобряване нивото на обслужване на нашите клиенти.
През последните години, Сървис Центрикс се стреми да увеличава обема на услугите си, но наличното оборудване е с недостатъчен капацитет и мощност. Развитието на ИТ продуктите и услугите се характеризира с изключителна динамика, което поставя предизвикателство пред компаниите в сектора, свързани с необходимостта от непрекъснато осъвременяване на хардуера и софтуера с който работят. Оттам идва и необходимостта от повече и по-ефективни мощности, които да покриват обема на заявките и да могат да покриват в максимална степен непрекъснато нарастващите изисквания на клиентите за повече оперативност и сигурност на ИТ услугите, както и да отразават специфични те изисквания на клиентите.
Изборът на новите активи кореспондира с планираното разширяване на капацитета на компанията, като ще подобри оперативността и сигурността на продуктите и услугите. Увеличеният капацитет ще позволи по-добро планиране и ритмичност в работата на компанията. Ще се увеличи производителността на труда, обема на операциите а от там и приходите на фирмата в т.ч. от износ.
694 535.16
641 810.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN