Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът предвижда откриването на нов обект за предлагане на фризьорски и козметични услуги. Ще бъдат разкрити шест нови работни места: пет за квалифицирани служители и едно място за помощен персонал. 
Кандидат за финансиране е млада и амбициозна професионална фризьорка - с опит, която тази година откри първия си салон за красота. Амбицията на проекта е да се осигури персонал, който е изцяло квалифициран в областта - със съответното образование и ценз. Персонал, който е мотивиран да се развива професионално като част от екипа на Кандидата. 
Визията за бъдещето на салоните СиЯна е насърчаване на персонала да се стреми към по-висока квалификация , по-качествено обслужване като така да спечели справедлив пазарен дял.
Проектът насърчава социалното сближаване, равните възможности за реализация и недопускане на дискриминация. Ще се изпълнява на принципа на споделяне на добри практики, прозрачно управление и децентрализация, като активно се включат всички заинтересовани страни.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА РАБОТНИТЕ МЕСТА: Дейността е първа по време за изпълнение. Обхваща избора на доставчици, покупка, доставка, отчитане и застраховка на оборудването и обзавеждането, необходими за шестте нови работни места. Оборудването, обзавеждането и работното облекло трябва да се придобият до шестия месец от старта на проекта, когато ще се назначи персонала. Застраховка, която покрива основните рискове от погиване на имуществото, ще се сключи в момента, когато започне употребата му и ще продължи до края на срока на проекта. 1. Оборудване на работно място - ФРИЗЬОР Работно място (в т.ч. тоалетка, огледало, шкафчета) Работата на фризьора ще е свързана с обслужването на по-голямата част от клиентите в салона, което обуславя и по-голямото му натоварване. Той ще има възможност да обслужва по няколко клиента едновременно, в зависимост от операциите. При боядисване, къдрене, полагане на терапия за коса и други услуги, свързани с изчакване от страна на клиента, фризьорът е свободен да поеме следващия клиент. Това обуславя нуждата от два стола. Измивна колона Детски стол за подстригване Инструменти и ел.уреди (различни видове: ножици 6бр., сешоари 2бр., преси 2бр., маши 3бр., четки 6бр., машини тример 2бр. и мъжко подстригване 2бр.) Количка за инструменти и продукти 2. Оборудване на работно място - КОЗМЕТИК Козметична кушетка уред за кола маска пароозонатор 3. Оборудване на работно място - ГРИМЬОР Работно място (в т.ч. тоалетка, огледало, шкафчета) Измивна колона Количка за инструменти и продукти 4. Оборудване на работно място - МАНИКЮРИСТ Маса за маникюр стол за маникюр (2бр.) стол за педикюр лед лампа за гел вана един комплект за маникюр и ноктопластика (електрическа пила, накрайници, прахоуловител, гилотини, ножици, лампа и ръчни инструменти) 5. Оборудване на работно място - РЕЦЕПЦИОНИСТ Рецепция Стелаж - (необходимостта от стелаж е предимно за подредба на документите на салона, брошури и други информационни носители, с които борави рецепциониста, касов апарат и книга, включително и документацията, необходима за всеки търговски обект. Стелажът ще се ползва и от останалите служители, които ще подреждат своите продукти) Касов апарат за новия обект- 6. Оборудване на работно място - ХИГИЕНИСТ Работно облекло и почистващи пособия 17 670.00 15 317.34
ИЗБОР И НАЗНАЧАВАНЕ НА ПЕРСОНАЛ: Дейността обхваща подбора, назначаването, работата и обслужването на служба по трудова медицина, касаещо новия персонал. Ще бъдат назначени шест нови служители за втория обект на фирма "Яна Сиракова - СиЯна" ЕООД. За тях ще се избере Служба за трудова медицина, която да оцени риска в трудовата среда при изпълняване на техните задължения, да направи начален и последващи инструктажи, да подготви досиета и всички необходими протоколи и действия, съгласно ЗБУТ. 1. Фризьор. Ще бъде назначен един фризьор - млад безработен/неактивен специалист, с който ще се сключи трудов договор, оформен съгласно КТ и ще изпълнява функциите, които са зададени в длъжностната характеристика. А именно: фризьорите подстригват, оформят, боядисват и трайно къдрят косата, бръснат или оформят бради и се грижат за състоянието на скалпа. Фризьорите изпълняват следните основни задачи: • подстригват, измиват и къдрят косата; • бръснат или оформят бради и мустаци; • грижат се за състоянието на скалпа; • поставят перуки в съответствие с изискванията на клиента; • консултират относно грижи за косата, вида на прическата и раз- лични фризьорски продукти; • оформят косата на кичури и плитки и извършват удължаване на косата; 2. Козметик. Ще бъде назначено едно лице на длъжност козметик. Трудовият му договор, длъжностна характеристика, права и задължения, са съгласно КТ и включват основните такива за длъжността. А именно: Козметиците и сродни на тях осигуряват грижи за красотата на лицето и тялото, прилагат козметични процедури и имат познания по грим и масажи. Назначеният козметик ще изпълнява следните основни задачи: • извършва грижи за кожата като почиства и нанася кремове, маски, лосиони и други продукти за лице и тяло; • познава и използва най-новите продукти, пособия и техники за грижа - поддръжка, подмладяване и съхранение на здравата кожа. • извършва козметичен масаж на лице и тяло; • използва восъчни, захарни и други депилационни техники за премахване на нежелано окосмяване; 3. Гримьор Ще се сключи един трудов договор с безработно/неактивно лице, изпълняващо функциите на "гримьор", която е специалност от професията Козметик, а именно: 1. Консултиране, нанасяне и почистване на декоративен грим - дневен, вечерен, за сцена, за снимки; 2. Познаване, използване и поддържане на инструментите, продуктите и пособията за нанасяне на грим; 3. Използва специални техники за полагане на грим, поддържа квалификацията и се запознава с текущите тенденции в грима и модата. 4. Маникюрист. Ще се назначи един маникюрист - лице от групата на безработните/неактивните на възраст до 29 години вкл. Трудовият му договор и длъжностна характеристика ще включват изпълняване на следните функции: 1. Консултиране относно поддръжката на ръцете, заболявания и терапии по кожата и ноктите. 2. Консултиране и направа на декоративен маникюр, в т.ч. пластика и изкуствен маникюр/педикюра. 3. Познаване и използване на най-новите техники, апарати и тенденции в маникюра/педикюра. 5. Рецепционист. На длъжността ще се назначи млад служител, на възраст до 29г., който ще изпълнява функциите по информиране на клиенти, като предоставя или получава информация лично или по телефона, във връзка с уреждане на час за консултация или обслужване от специалистите в салона. Основни задачи: 1. Да информира и получава информация от клиенти и посетители на салона; 2. Да създава, обновява и следи за графика на клиентите; 3. Да води регистър на клиентите; 4. Да посреща и изпраща клиентите и посетителите. 6. Хигиенист. Предвидена е позиция за неквалифициран помощен персонал, който ще изпълнява функциите по поддържане на хигиена на новия обект, а именно: почистване преди, по време и след работата на специалистите с цел осигуряване на качествено обслужване и лесна поддръжка, като мете и мие подове и повърхности (като плотове, маси, огледала, прозорци), почиства основното и спомагателните помещения, измивните колони и работните места, почиства пред обекта, изхвърля боклука. 32 918.35 16 760.44
ОБУЧЕНИЕ НА НОВИТЕ СЛУЖИТЕЛИ: Проектът предвижда професионалното обучение по част от професия за придобиване, актуализиране или за разширяване на професионалната квалификация на новонаетия персонал. Обучение за придобиване на квалификация по част от професията "Козметик" - специалност "Професионален и декоративен грим" с продължителност 300 учебни часа. Курсът има за цел да подготви професионалисти, художник-гримьори. Обучението в този курс е предназначено за начинаещи в професията, които имат за цел да работят като професионални гримьори. Основни познания и умения, които се придобиват: Въведение в гримьорското изкуство; Теория за цветоанализата; определяне на цветовите типове и подходящ грим; Въведения в понятията за форми; Типове лица и техните корекции чрез грим; Рисуване; проектиране на образ и цветови подбор. Дневен грим – Бюти грим ; Видове продукти за грим и пособия на гримьора; Вечерен – тържествен грим за специални поводи; Опушен грим – видове и техники на работа; Класически вечерен грим; Очна линия; Поставяне на изкуствени мигли; Специални техники в грима. Обучение за придобиване на квалификация по част от професията "Маникюр, педикюр" с продължителност 300 учебни часа. Курсът има за цел да актуализира и разшири познанията чрез курс за работещи професионални маникюристи, като доразвие техническите умения. Теми, по които ще се получи подготовка: Основни козметични грижи за ръце и крака. Въведение в курс по маникюр и педикюр.Организация на работното място. Устройство и видове заболявания по ноктите.Инфекции по ноктите. Инструменти за маникюр и педикюр. Дезинфекция и санитарни изисквания към маникюра и педикюра. Етапи за направа на маникюр и педикюр.Медицински маникюр и педикюр. Тънкости при оформяне на френски стил с лентички и без, класически, индийски, вграждане на изкуствени нокти, пластика и декорация с перли, висулки, брокат, печатни рисунки и мн.др. Масаж на ръце и крака. Рефлексотерапия.Грижа за уморени крайници, масаж, техника и материалознание. Парафинови терапии, нейл арт, френски и СПА маникюр и педикюр. Видове терапии за ръце и ходила – парафин, таласо и хидро, калопроцедури. Технология на лакиране. Правила за нанасяне на класически, френски и декоративен лак. Довършителни процедури – полиране, гланциране, сушене. Консумативи и фирми предлагащи салонни терапии на българския пазар. Апаратно третиране, инструктаж за безопасна работа с електрически и механични уреди. Обученията ще се провеждат от лицензиран обучителен център за професионална квалификация и ще завършат с държавни изпити и получаване на валиден документ, съгласно изискванията на МОН. 1 200.00 0.00
ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ: Изискванията на настоящата схема за финансиране регламентират задължителни мерки за информиране и разясняване приноса на Оперативната програма, които за настоящия проект включват обозначаване на закупеното оборудване със стикери, използването на бланките и формулярите от насоките на бенефициента, информиране с табела/плакат посетителите на обекта на Кандидата, отпечатването на флаери, съдържащи освен рекламна информация за дейността, подробни данни и обозначения за ОП РЧР, Договарящия орган, проекта, финансирането и пр. 1 160.00 747.84
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТНИТЕ ДЕЙНОСТИ.: Дейността обхваща стартирането на проекта, неговото изпълнение и успешното му приключване и отчитане пред Договарящия Орган. Етапите, които са включени в работата на екипа на управление, са: Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност, която изпълнява Кандидата; Текущо контролиране на дейностите тяхното протичане, резултати и намеса, когато е необходима корекция; Счетоводно отчитане на проекта, съгласно българското законодателство и изискванията на Схемата за финансиране; Подготовка на доклади, отчети, искания за междинни и окончателни плащания и кореспонденция с Договарящия орган, съгласно изискванията на програмата; Подготовка на анекси и искания за малка промяна, когато това е необходимо, като се спазват всички срокове за успешното осъществяване на дейностите; Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране. 5 800.00 3 025.97

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.