ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА РАБОТНИТЕ МЕСТА: Дейността е първа по време за изпълнение. Обхваща избора на доставчици, покупка, доставка, отчитане и застраховка на оборудването и обзавеждането, необходими за шестте нови работни места. Оборудването, обзавеждането и работното облекло трябва да се придобият до шестия месец от старта на проекта, когато ще се назначи персонала. Застраховка, която покрива основните рискове от погиване на имуществото, ще се сключи в момента, когато започне употребата му и ще продължи до края на срока на проекта.
1. Оборудване на работно място - ФРИЗЬОР
Работно място (в т.ч. тоалетка, огледало, шкафчета)
Работата на фризьора ще е свързана с обслужването на по-голямата част от клиентите в салона, което обуславя и по-голямото му натоварване. Той ще има възможност да обслужва по няколко клиента едновременно, в зависимост от операциите. При боядисване, къдрене, полагане на терапия за коса и други услуги, свързани с изчакване от страна на клиента, фризьорът е свободен да поеме следващия клиент. Това обуславя нуждата от два стола.
Измивна колона
Детски стол за подстригване
Инструменти и ел.уреди (различни видове: ножици 6бр., сешоари 2бр., преси 2бр., маши 3бр., четки 6бр., машини тример 2бр. и мъжко подстригване 2бр.)
Количка за инструменти и продукти
2. Оборудване на работно място - КОЗМЕТИК
Козметична кушетка
уред за кола маска
пароозонатор
3. Оборудване на работно място - ГРИМЬОР
Работно място (в т.ч. тоалетка, огледало, шкафчета)
Измивна колона
Количка за инструменти и продукти
4. Оборудване на работно място - МАНИКЮРИСТ
Маса за маникюр
стол за маникюр (2бр.)
стол за педикюр
лед лампа за гел
вана
един комплект за маникюр и ноктопластика (електрическа пила, накрайници, прахоуловител, гилотини, ножици, лампа и ръчни инструменти)
5. Оборудване на работно място - РЕЦЕПЦИОНИСТ
Рецепция
Стелаж - (необходимостта от стелаж е предимно за подредба на документите на салона, брошури и други информационни носители, с които борави рецепциониста, касов апарат и книга, включително и документацията, необходима за всеки търговски обект. Стелажът ще се ползва и от останалите служители, които ще подреждат своите продукти)
Касов апарат за новия обект-
6. Оборудване на работно място - ХИГИЕНИСТ
Работно облекло и почистващи пособия |
17 670.00
|
15 317.34
|
ИЗБОР И НАЗНАЧАВАНЕ НА ПЕРСОНАЛ: Дейността обхваща подбора, назначаването, работата и обслужването на служба по трудова медицина, касаещо новия персонал. Ще бъдат назначени шест нови служители за втория обект на фирма "Яна Сиракова - СиЯна" ЕООД. За тях ще се избере Служба за трудова медицина, която да оцени риска в трудовата среда при изпълняване на техните задължения, да направи начален и последващи инструктажи, да подготви досиета и всички необходими протоколи и действия, съгласно ЗБУТ.
1. Фризьор.
Ще бъде назначен един фризьор - млад безработен/неактивен специалист, с който ще се сключи трудов договор, оформен съгласно КТ и ще изпълнява функциите, които са зададени в длъжностната характеристика.
А именно: фризьорите подстригват, оформят, боядисват и трайно къдрят косата, бръснат или оформят бради и се грижат за състоянието на скалпа. Фризьорите изпълняват следните основни задачи:
• подстригват, измиват и къдрят косата;
• бръснат или оформят бради и мустаци;
• грижат се за състоянието на скалпа;
• поставят перуки в съответствие с изискванията на клиента;
• консултират относно грижи за косата, вида на прическата и раз-
лични фризьорски продукти;
• оформят косата на кичури и плитки и извършват удължаване на
косата;
2. Козметик.
Ще бъде назначено едно лице на длъжност козметик. Трудовият му договор, длъжностна характеристика, права и задължения, са съгласно КТ и включват основните такива за длъжността. А именно: Козметиците и сродни на тях осигуряват грижи за красотата на лицето и тялото, прилагат козметични процедури и имат познания по грим и масажи. Назначеният козметик ще изпълнява следните основни задачи:
• извършва грижи за кожата като почиства и нанася кремове, маски, лосиони и други продукти за лице и тяло;
• познава и използва най-новите продукти, пособия и техники за грижа - поддръжка, подмладяване и съхранение на здравата кожа.
• извършва козметичен масаж на лице и тяло;
• използва восъчни, захарни и други депилационни техники за премахване на нежелано окосмяване;
3. Гримьор
Ще се сключи един трудов договор с безработно/неактивно лице, изпълняващо функциите на "гримьор", която е специалност от професията Козметик, а именно:
1. Консултиране, нанасяне и почистване на декоративен грим - дневен, вечерен, за сцена, за снимки;
2. Познаване, използване и поддържане на инструментите, продуктите и пособията за нанасяне на грим;
3. Използва специални техники за полагане на грим, поддържа квалификацията и се запознава с текущите тенденции в грима и модата.
4. Маникюрист.
Ще се назначи един маникюрист - лице от групата на безработните/неактивните на възраст до 29 години вкл. Трудовият му договор и длъжностна характеристика ще включват изпълняване на следните функции:
1. Консултиране относно поддръжката на ръцете, заболявания и терапии по кожата и ноктите.
2. Консултиране и направа на декоративен маникюр, в т.ч. пластика и изкуствен маникюр/педикюра.
3. Познаване и използване на най-новите техники, апарати и тенденции в маникюра/педикюра.
5. Рецепционист.
На длъжността ще се назначи млад служител, на възраст до 29г., който ще изпълнява функциите по информиране на клиенти, като предоставя или получава информация лично или по телефона, във връзка с уреждане на час за консултация или обслужване от специалистите в салона. Основни задачи:
1. Да информира и получава информация от клиенти и посетители на салона;
2. Да създава, обновява и следи за графика на клиентите;
3. Да води регистър на клиентите;
4. Да посреща и изпраща клиентите и посетителите.
6. Хигиенист.
Предвидена е позиция за неквалифициран помощен персонал, който ще изпълнява функциите по поддържане на хигиена на новия обект, а именно: почистване преди, по време и след работата на специалистите с цел осигуряване на качествено обслужване и лесна поддръжка, като мете и мие подове и повърхности (като плотове, маси, огледала, прозорци), почиства основното и спомагателните помещения, измивните колони и работните места, почиства пред обекта, изхвърля боклука. |
32 918.35
|
16 760.44
|
ОБУЧЕНИЕ НА НОВИТЕ СЛУЖИТЕЛИ: Проектът предвижда професионалното обучение по част от професия за придобиване, актуализиране или за разширяване на професионалната квалификация на новонаетия персонал.
Обучение за придобиване на квалификация по част от професията "Козметик" - специалност "Професионален и декоративен грим" с продължителност 300 учебни часа.
Курсът има за цел да подготви професионалисти, художник-гримьори.
Обучението в този курс е предназначено за начинаещи в професията, които имат за цел да работят като професионални гримьори. Основни познания и умения, които се придобиват:
Въведение в гримьорското изкуство;
Теория за цветоанализата; определяне на цветовите типове и подходящ грим;
Въведения в понятията за форми; Типове лица и техните корекции чрез грим;
Рисуване; проектиране на образ и цветови подбор.
Дневен грим – Бюти грим ;
Видове продукти за грим и пособия на гримьора;
Вечерен – тържествен грим за специални поводи; Опушен грим – видове и техники на работа; Класически вечерен грим;
Очна линия; Поставяне на изкуствени мигли;
Специални техники в грима.
Обучение за придобиване на квалификация по част от професията "Маникюр, педикюр" с продължителност 300 учебни часа. Курсът има за цел да актуализира и разшири познанията чрез курс за работещи професионални маникюристи, като доразвие техническите умения. Теми, по които ще се получи подготовка:
Основни козметични грижи за ръце и крака.
Въведение в курс по маникюр и педикюр.Организация на работното място.
Устройство и видове заболявания по ноктите.Инфекции по ноктите.
Инструменти за маникюр и педикюр. Дезинфекция и санитарни изисквания към маникюра и педикюра.
Етапи за направа на маникюр и педикюр.Медицински маникюр и педикюр. Тънкости при оформяне на френски стил с лентички и без, класически, индийски, вграждане на изкуствени нокти, пластика и декорация с перли, висулки, брокат, печатни рисунки и мн.др.
Масаж на ръце и крака. Рефлексотерапия.Грижа за уморени крайници, масаж, техника и материалознание.
Парафинови терапии, нейл арт, френски и СПА маникюр и педикюр. Видове терапии за ръце и ходила – парафин, таласо и хидро, калопроцедури.
Технология на лакиране. Правила за нанасяне на класически, френски и декоративен лак. Довършителни процедури – полиране, гланциране, сушене.
Консумативи и фирми предлагащи салонни терапии на българския пазар.
Апаратно третиране, инструктаж за безопасна работа с електрически и механични уреди.
Обученията ще се провеждат от лицензиран обучителен център за професионална квалификация и ще завършат с държавни изпити и получаване на валиден документ, съгласно изискванията на МОН. |
1 200.00
|
0.00
|
ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ: Изискванията на настоящата схема за финансиране регламентират задължителни мерки за
информиране и разясняване приноса на Оперативната програма, които за настоящия проект
включват обозначаване на закупеното оборудване със стикери, използването на бланките и
формулярите от насоките на бенефициента, информиране с табела/плакат посетителите на
обекта на Кандидата, отпечатването на флаери, съдържащи освен рекламна информация за
дейността, подробни данни и обозначения за ОП РЧР, Договарящия орган, проекта,
финансирането и пр. |
1 160.00
|
747.84
|
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТНИТЕ ДЕЙНОСТИ.: Дейността обхваща стартирането на проекта, неговото изпълнение и успешното му приключване и отчитане пред Договарящия Орган. Етапите, които са включени в работата на екипа на управление, са:
Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност, която изпълнява Кандидата;
Текущо контролиране на дейностите тяхното протичане, резултати и намеса, когато е необходима корекция;
Счетоводно отчитане на проекта, съгласно българското законодателство и изискванията на Схемата за финансиране;
Подготовка на доклади, отчети, искания за междинни и окончателни плащания и кореспонденция с Договарящия орган, съгласно изискванията на програмата;
Подготовка на анекси и искания за малка промяна, когато това е необходимо, като се спазват всички срокове за успешното осъществяване на дейностите;
Консултации и представителство във връзка с изпълнението на договора за финансиране. |
5 800.00
|
3 025.97
|