„СофтКонсултГруп“ ООД е създадено през 2001 г. с основен предмет на дейност софтуерни разработки.
Във връзка с плановете си да подобри процесите на управление и организация на дейността
си, в рамките на проекта дружеството планира да закупи и внедри интегрирана софтуерна
платформа за цялостно управление на бизнес процесите.
Платформата включва пълен набор от работещи в синхрон комплексни системи и модули:
1) софтуерна система за процесен мениджмънт;
2) система за ресурсно планиране;
3) система за управление на взаимодействието с клиенти;
4) система за извличане, анализиране и докладване на данни;
5) система за управление на производството;
6) финанси;
7) логистика;
8) продажби;
9) администрация;
10) маркетинг;
11) интеграция;
12) сервиз и
13) управление на околната среда и отпадъците.
В технологично отношение изпълнението на проекта ще доведе до внедряване на комплексна
автоматизирана софтуерна платформа, която ще допринесе за подобряване на основните
бизнес процеси в предприятието:
(1) планиране и вземане на решения;
(2) организация на ресурсите;
(3) организация на производствения процес;
(4) реализиация на продукта и
(5) интернационализация на продукта.
Всичко това ще допринесе за разширяване на
технологичните възможности и повишаване на производствения капацитет на дружеството,
както и за повишаване на качеството и намаляване на себестойността на готовата продукция.
В икономическо отношение изпълнението на проекта ще допринесе за повишаване на
ефективността на производствените разходи, повишаване на приходите от продажби и
цялостно нарастване на рентабилността. В екологично отношение, проектът ще допринесе за
опазване на околната среда посредством по-ефективно използване на ресурсите и управление
на отпадъците.
С всичко това проектът ще доведе до трайно нарастване на рентабилността на дружеството,
което ще допринесе за устойчивото повишаване на конкурентоспособността и експортния му
потенциал в дългосрочен план.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Придобиване и внедряване на интегрирана софтуерна платформа за цялостно управление на бизнес процесите в "СофтКонсултГруп" ООД.: В рамките на дейността ще бъде доставена и въведена в експлоатация интегрирана софтуерна платформа за цялостно управление на бизнес
процесите в "СофтКонсултГруп" ООД.
Интегрираната софтуерна платформа представлява комплексно ИКТ-базирано решение, което обхваща широк набор от модули и комплексни
системи, работещи в синхрон, осигуряващи технологично всички бизнес процеси от дейността на компанията. Платформата включва следните
основни системи и модули:
I. Функционални групи:
1. Система за процесен мениджмънт (BPM)
2. Система за ресурсно планиране (ERP)
3. Система за управление на отношенията с клиенти (CRM)
4. Система за извличане, анализиране и докладване на данни (BI)
5. Система за управление на софтуерното производство (MES)
II. Основни модули:
1. Производство:
- Модул "Заявки за доставка"
- Модул "Заявки за софтуерно производство"
- Модул "Работа на смени"
- Модул "Графици"
2. Финанси:
- Модул "Каси"
- Модул "Фактуриране"
3. Логистика:
- Модул "Склад"
- Модул "Маршрути"
4. Продажби:
- Модул "Номенклатура и цени"
- Модул "Оферти"
- Модул "Отстъпки"
5. Администрация:
- Модул "Управление на документи"
- Модул "Справки"
- Модул "Сигнали"
6. Маркетинг:
- Модул "Оценка на клиенти"
- Модул "Съобщения"
- Модул "Оценка на доставчици"
7. Интеграция: свързване с външни системи
8. Сервиз:
- Модул "Сервиз"
9. Управление на отпадъци:
- Модул: "Управление на околната среда и отпадъците от дейността"
Функционалностите на платформата ще бъдат достъпни за две групи потребители – вътрешни и външни. Вътрешните потребители (служители и
ръководители на „СофтКонсултГруп“ ООД) получават достъп до всички модули и функционални групи на платформата индивидуални клиентски
терминали (персонални компютри), като обхватът на достъпа на всеки вътрешен потребител ще бъде индивидуално определен от ръководството
на фирмата. Ограничен кръг модули и функционалности на платформата ще бъдат достъпни чрез индивидуални профили за определени от
дружеството външни потребители – ключови доставчици и бизнес партньори на „СофтКонсултГруп“ ООД, на които фирмата ще предостави достъп
с цел подобряване на ефективността на веригата на доставки и продажби. Платформата предоставя възможност достъпът на различните
категории потребители (вътрешни и външни) да бъде свободно конфигуриран (разширяван и ограничаван) от дружеството в зависимост от
неговите специфични бизнес потребности и предпочитания.
В рамките на внедряването в експлоатация на софтуерната платформа ще бъде извършено инсталиране и конфигурация на платформата,
зареждане на клиентски данни и провеждане на обучения на потребителите за работа с нея.
Етапи при изпълнението на дейността:
1. Подготовка и провеждане на процедура за избор на доставчик на интегрираната софтуерна платформа (от 1-ви до 6-ти месец).
2. Сключване на договор с избрания доставчик (от 6-ти до 7-ми месец).
3. Доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация на интегрираната софтуерна платформа, подписване на приемо - предавателен протокол за
доставката и функционирането на въведената софтуерна платформа от доставчика (от 8-ми до 18-ти месец).
513 200.00
513 200.00
Дейности за визуализация на проекта: Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост, като за
целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на "Националната комуникационна стратегия" 2014-2020 г. и на "Единния наръчник на
бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г.
В съответствие със задълженията си за осигуряване на информиране и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "СофтКонсултГруп" ООД ще изпълни следните дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ
по проекта:
1. Поставяне на временен информационен плакат (табела) - 1 бр. на видно място в офиса си в гр.София, бул Гоце Делчев 100,
през времетраенето на изпълнението на проекта, включващ съществената информация относно проекта и приноса на ЕС за изпълнението му.
2. Поставяне на постоянна информационна табела (1 бр.) на видно място в предприятието, съдържаща данните на проекта и включваща всички
задължителни реквизити с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му.
Етапи при изпълнението на дейността:
1. Подготовка и провеждане на избор на изпълнител за дейностите по визуализация на проекта (от 1-ви до 3-ти месец).
2. Сключване на договор с избрания изпълнител (4-ти месец).
3. Изпълнение на дейностите по визуализация на проекта от външния изпълнител (от 5-ти до 18-ти месец)
1 900.00
600.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN