Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към получаване на безвъзмездна финансова помощ от Интернет Корпорейтед Нетуъркс ЕООД (водещ доставчик на информационни и комуникационни услуги, вкл. хостинг, облачни услуги, колокация на сървъри, регистрация и трансфер на домейн имена и др.) за инвестиции в дълготрайни материални и дълготрайни нематериални активи (доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на оборудване и софтуер) свързани с разширяване на капацитета на съществуващ стопански обект. 
  Проектът е насочен към постигане на следните две основни цели - Повишаване на производствения капацитет и Засилване на експортния потенциал на кандидата. Целеви групи: Проектът се изпълнява на територията на съществуващ стопански обект - в град Монтана (Северозападен район), а освен това проектът включва дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
  Проектното предложение включва дейности за подобряване на производствените процеси, дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. 
  Очакваните резултати по проекта са: подобряване на съществуваща комуникационна хостинг облачна услуга cMail Pro; десетократно разширяване на производствения капацитет за cMail Pro услуга както в предприятието като цяло, така и в стопанския обект в град Монтана; ръст в приходите от продажби на дружеството с 39% в средносрочен план;  постигане на 24,67% дял на износа общо в приходите, а при услугата cMail Pro - 46,58%; в средносрочен план постигане на вътрешна норма на възвращаемост на проекта - 15,30%; нарастване на производителността на труда с 18,37%; увеличаване на средните генерирани приходи от износ с 25,50% и увеличаване на ефективността на производствените разходи с 18,02%.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена посредством придобиване на следните ДМА: Дисков масив за управление - 1 бр., Дисков масив за съхранение - 2 бр., Балансиращ сървър - 2 бр., Продуктивен сървър - 2 бр., Мрежов комутатор - 2 бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1 бр., 19' Стоящ комуникационен шкаф - 1 бр. и ДНА: Софтуер за динамична клъстерна система - 1 бр. ): Като част от дейността за подобряване на производствените процеси ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: Дисков масив за управление - 1 бр., Дисков масив за съхранение - 2 бр., Балансиращ сървър - 2 бр., Продуктивен сървър - 2 бр., Мрежов комутатор - 2 бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1 бр., 19' Стоящ комуникационен шкаф - 1 бр. и софтуер представляващ ДНА:Софтуер за динамична клъстерна система - 1 бр., които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга cMail Pro, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Избор на сървъри, мрежово оборудване и тяхната колокация; 2)Инсталиране на специализиран софтуер и модули за защита и конфигуриране на мрежова инфраструктура; 3)Подготовка на файлова система; 4)Подготовка на архивни и резервни копия; 5)Инсталиране на портал и интеграция с контролен панел. През последните години дейностите на кандидата значително нараснаха и компанията почти е изчерпала свободния технологичен (производствен) капацитет на наличното оборудване и софтуер, което ограничава възможностите за разширяване на предлагането на услуги. С най-голям потенциал за развитие измежду перспективните хостинг и облачни услуги, в които дружеството се е специализирало, е услугата cMail Pro, при която на клиента се предоставя решение за комуникация обединяващо електронна поща, уебмейл, криптиран чат, управление на контакти, календар, телефония, мобилна синхронизация, съхранение и споделяне на файлове. Наличното оборудване и софтуер свързани с предоставянето услугата cMail Pro са с недостатъчен капацитет, ниска производителност и скорост на работа (бързина), съпътствани от прекъсвания поради хардуерни и софтуерни повреди и сривове в електрозахранването и невъзможност за обслужване на по-големи клиенти с интензивна кореспонденция, което налага извършване на дейности за подобряване на производствените процеси насочени към инвестиции в ДМА (ново оборудване) и ДНА (софтуер) с по-висока производителност, капацитет и скорост на работа, които работещи взаимосвързано ще доведат до разширяване на капацитета на съществуващия стопански обект в гр. Монтана и увеличаване на износа. Конкретно използваните при предвидените за закупуване сървъри и дискови масиви нови технологии (SSD дискове в комбинация с HDD дискове вместо сега използваните само с HDD дискове) са с 6 пъти по-висока производителност и скорост на работа при работещо като единна система оборудване и софтуер с 40-50% по-малко консумация на електроенергия и без прекъсвания на технологичния процес. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 1 071 400.00 857 120.00
Дейност за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги (посредством придобиване на ДМА: 1 бр. Дисков масив за управление, 2бр. Дисков масив за съхранение, 2 бр. Балансиращ сървър, 2 бр. Продуктивен сървър, 2 бр. Мрежов комутатор, 1 бр. Непрекъсваемо токозахранване, 19'Стоящ комуникационен шкаф - 1 бр. и ДНА: Софтуер за динамична клъстерна система - 1 бр.): Като част от дейността за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващите продукти и услуги ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: Дисков масив за управление - 1 бр., Дисков масив за съхранение - 2 бр., Балансиращ сървър - 2 бр., Продуктивен сървър - 2 бр., Мрежов комутатор - 2 бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1 бр., 19' Стоящ комуникационен шкаф - 1 бр. и софтуер представляващ ДНА: Софтуер за динамична клъстерна система - 1 бр. , които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга cMail Pro, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Избор на сървъри, мрежово оборудване и тяхната колокация; 2)Инсталиране на специализиран софтуер и модули за защита и конфигуриране на мрежова инфраструктура; 3)Подготовка на файлова система; 4)Подготовка на архивни и резервни копия; 5)Инсталиране на портал и интеграция с контролен панел. Част от наличните в момента оборудване и софтуер са амортизирани, а поради това предлаганата услуга е с непостоянно качество, което отблъсква редовните клиенти и е пречка за привличането на нови такива, както и за разширяване на износа. Конкретно предлагането на услугата cMail Pro е съпътствано от прекъсвания на електрозахранването в Монтана при липса на надеждно дублиране. Използваните софтуерни лицензи водят до риск от спиране на услугата или загуба на информация; недостатъчна защитеност от външни въздействия; липса на единна система за архивиране и гаранция за непрекъснатост на технологичния процес. По проекта е предвидена дейност за добавяне на нова характеристика "Репликиране на критична инфраструктура" към съществуващата услуга cMail Pro с цел поддържане на постоянно качество и нейното подобряване. Тя представлява дублиране на реална сървърна машина върху облак и нейното възстановяване при хардуерен или софтуерен проблем, за което е необходимо да бъде закупено оборудването и софтуера по проекта. Софтуерът за динамична клъстерна система ще разположи всички потребители на централизиран дисков масив с висока резервираност, а понеже натоварването се разпределя между няколко сървъра едновременно отпадането на сървър няма да повлияе на качеството услугата или нейното прекъсване. Освен това този софтуер ще осигури поемането на по-големи натоварвания, минимизиране на риска от грешки при инсталиране и конфигуриране, функционирането на единна система за архивиране (бекъп) и подобрена защита на информацията. Като допълнение непрекъсваемото токозахранване ще осигури непрекъсваемост на услугата при срив в електроподаването. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 0.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (чрез придобиване на 1 бр. Дисков масив за управление, 2бр. Дисков масив за съхранение, 2 бр. Балансиращ сървър, 2 бр.Продуктивен сървър, 2 бр.Мрежов комутатор, 1 бр.Непрекъсваемо токозахранване, 19'Стоящ комуникационен шкаф - 1 бр. и 1 бр. Софтуер за динамична клъстерна система): Като част от дейността ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: Дисков масив за управление - 1 бр., Дисков масив за съхранение - 2 бр., Балансиращ сървър - 2 бр., Продуктивен сървър - 2 бр., Мрежов комутатор - 2 бр., Непрекъсваемо токозахранване - 1 бр., 19' Стоящ комуникационен шкаф - 1 бр. и софтуер представляващ ДНА: Софтуер за динамична клъстерна система - 1 бр. , които ще работят заедно като единна система за предоставяне на облачната услуга cMail Pro, чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1)Избор на сървъри, мрежово оборудване и тяхната колокация; 2)Инсталиране на специализиран софтуер и модули за защита и конфигуриране на мрежова инфраструктура; 3)Подготовка на файлова система; 4)Подготовка на архивни и резервни копия; 5)Инсталиране на портал и интеграция с контролен панел. Тясно място в технологичния процес представляват операциите свързани с репликиране на сървъри (бекъп) за гарантиране на непрекъснатост на работа, високите производствени разходи за суровини (електроенергия), генерирането на шум и електромагнитно излъчване, както и отделяне на вредни газове в околната среда от дизеловия генератор за ток срещу сривове в електрозахранването. Всичко това налага извършването на инвестиции в придобиване на нови ДМА и ДНА, чиято комплексна работа се характеризира с подобрена ресурсна ефективност и ефикасност в производствения процес, нуждаят се от по-малко сервизно обслужване, гарантират непрекъснатост на технологичния процес, позволяват минимизиране на разходите за електроенергия и отделяните вредни газове. Предвиденото за закупуване оборудване работи средно с около 40-50% по-малко ток за единица предложена услуга, а заедно с предвиденият за придобиване софтуер (позволяващ централизирана и синхронизирана работа на оборудването) въвеждат нова технология за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност известна като "Репликиране на критична инфраструктура", която представляваща дублиране на реална сървърна машина върху облак и нейното възстановяване при хардуерно дефектиране, загуба на данни или софтуерен срив, с което също се постига значително намаляване на използвания ток. Освен това предвидената за внедряване нова технология за осигуряване на независимост на технологичния процес от сривове в електропреносната мрежа чрез покупка на непрекъсваемо токозахранване заменящо използвания досега дизелов генератор за ток ще доведе до подобряване на ресурсната ефективност, т.к. ще прекрати използвания дизел като суровина и отделяните вредни газове в околната среда. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА и ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 12-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.