Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът съответства на общите и специфични цели на конкретната схема за безвъзмездна финансова помощ, като чрез проекта се стимулира работодателят да наеме безработни и неактивни лица (младежи до 29 години, продължително безработни и неактивни лица и безработни лица с ниска степен на образование, безработни лица над 54 г.), като осигури подкрепа за инвестиционните разходи и разходите за труд, свързани със създаването на нови работни места за целевата група.
Изпълнението на проектното предложение e насочено към постигане на заложените крайни цели: 
•	осигуряване на обучение и заетост на едни от най-уязвимите групи от безработни лица; 
•	подпомагане на безработни лица да намерят подходяща работа и да придобият знания, умения и опит. 
Проектното предложение извежда на преден план инвестиране в знания и придобиване на практически умения, което е предпоставка за повишаване на адаптивността, производителността и конкурентоспособността на лицата от целевата група. 
По-конкретно, целите на проектното предложение са част от стремежа на ОП „Развитие на човешките ресурси” да се насърчава работодателите да съхраняват и повишават качеството на човешкия капитал в ръководените от тях фирми, чрез наемане на нова работна сила. 
Изпълнението на проекта, чрез предвиденото обучение на безработни лица от целевата група по Ключова компетентност  2 „Общуване на чужди езици” и наемането на лицата във фирма ЕТ „1-Радка Михайлова“, ще допринесе за постигане на заложените цели в съответната област на интервенция.
Основни дейности:
Дейност 1 Създаване на нови работни места, чрез устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора и наемане на  търсещи работа и неактивни лица.
Дейност 2 Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка.
Дейност 3 Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места.
Дейност 4 Информиране и публичност 
Дейност 5 Организация и управление на проекта
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и неактивни лица: В изпълнението на тази дейност основните цели са: - осигуряване на заетост на 4 безработни и неактивни лица; - повишаване на производителността на предприятието, чрез обезпечаване на устойчива заетост; - да се гарантира публично, прозрачно и недискриминационно вземане на решение за избор на представителите на целевата група; - да се гарантират равни възможности за участие на всички представители на целевата група. Ще бъдат назначени лица на следните длъжности по НКПД: 33223003 - Търговски представител – 1 лице (месечно възнаграждение в размер на 840 лв.); 33223005 - Консултант (промотьор), продажби – 2 лица (месечно възнаграждение за лице в размер на 840 лв.); 33223006 - Дистрибутор – 1 лице (месечно възнаграждение в размер на 840 лв). В сумата на разходите за възнаграждения са включени и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. Описаните длъжности са съобразени с изискванията в Насоките за кандидатстване, а именно: - месечните възнаграждения за предвидените длъжности са изчислени съобразно Минималния осигурителен доход (МОД 2015); - избраните професии са съобразени с Кода на проекта по КИД 2008, 47.29 Търговия на дребно с други хранителни стоки; - спазени са изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. 51 296.72 48 566.72
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: В рамките на тази дейност ще бъде избран външен изпълнител и ще се организира и проведе обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: -Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – Английски език, с продължителност 300 учебни часа и три нива на обучение за 4 лица от целевата група. Дейността е планирана да бъде възложена на изпълнител, който разполага с уеб-базирана платформа за провеждане на ключови умения за общуване на чужди езици и необходимия опит в съответното обучение – английски език. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземе предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на езиковите компетенции, съгласно европейската езикова рамка. Учебните часове ще бъдат разделени така, че 50 % да са теория и 50 % практика. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели при решаването на практически задачи и казуси. -Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” - Компютърна грамотност, с продължителност 46 учебни часа за 4 лица от целевата група. обучението се планирана да бъде възложена на изпълнител, който разполага с уеб-базирана платформа за провеждане на ключови умения за Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”- Компютърна грамотност. Учебните часове ще бъдат разделени така, че 50 % да са практика и 50 % теория. Дистанционната форма на обучение в пълна степен съответства на стратегическите европейски и национални документи за насърчаване на ученето през целия живот чрез прилагане на гъвкави форми. Необходимостта от затвърдяване на знанията по английски език е във връзка с лицата от целевата група ще включва чести общуване с чуждестранни клиенти на фирмата и изготвяне на документи на английски език. Необходимостта от обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност” е във връзка със съвременната конюнктура на пазара, където все повече навлиза комуникация чрез интернет, получаване на електрони документи, общуване с клиенти през електронна поща, използване на софтуерни складови програми и др. Всичко това поставя на преден план потребността на лицата от целевата група да притежават добра „Дигитална компетентност” - Компютърна грамотност. 3 800.00 3 800.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: В рамките на проекта ще се разкрият 4 нови работни места в ЕТ" 1- РАДКА МИХАЙЛОВА" . Целта на дейността е да се оборудват и обзаведат новоразкритите работни места, така че новоназначените служители да могат да изпълняват ежедневните задължения. Дейността не е задължителна по процедурата, но е задължителна за реализацията на настоящия проект. Необходимостта от подкрепа за придобиване на целево оборудване за проекта е обусловена от анализа и оценката на разполагаемите материални и технически ресурси. Предвид осигурените договори за изпълнение на регулярни поръчки, наличните машини и оборудване не позволяват разкриване на нови работни места. Създадена е оптимална организация на производството, която предполага нормално натоварване на всички производствени мощности и преминаване към режим на максимално натоварване при изпълнение на кампанийни поръчки, което е специфично за бранша. Дейността предвижда интегриране на закупеното оборудване и обзавеждане в рамките на създадената организация на работа на новите работни места с цел максимално ефективно използване на неговия капацитет. Оборудването ще се използва единствено от наетите по проекта лица на целевите работни места. Предвиденото обзавеждане и оборудване е следното: 1. Стелажи с регулируеми рафтове и шкафове – 12 бр. по 500 лв - общо 6000 лв.(без ДДС) 2. Преносими компютри с включени и лицензирани софтуерни продукти – 3 бр. всеки по 1200 лв. - общо 3600 лв. (без ДДС) 3. Обслужващо бюро с витрина – 1 бр. - 1500 лв. (без ДДС) 4. Работни столове– 4 бр. 200 лв.(без ДДС) 5. Мултифункционално копирно устройство – 1 бр. - 400 лв.(без ДДС) 6. Работно облекло (по два броя на всяко лице от целевата група) – 8 бр. - 1600 лв. 7. Бюро - 2 бр. - 1820 лв. В бюджета на проекта е включено и невъзстановим ДДС по разходите, планирани в бюджетно перо 6.1 и 6.3. - 840 лв. 15 960.00 15 960.00
Информиране и публичност: Целта е да се спазят изискванията за осигуряване на публичност относно изпълнението на проекта и постигнатите резултати и финансовата подкрепа от Оперативна програма РЧР. Предвижда се изработване на табела, информационни брошури, стикери и публикации в пресата. 1 434.00 1 195.00
Организация и управление на проекта: Отделните задачи в рамките на дейността включват: Изработване на конкретен работен план, разпределяне на дейностите и сформиране на екип по проекта. Ще бъдат сключени договори с отделните членове от екипа на проекта. В договорите ясно ще бъдат разписани задълженията на всеки член на екипа по изпълнението на проекта. Задачата на екипа е да следи за напредъка по проекта и за постигането на поставените цели и резултати. Екипът ще бъде съставен от ръководител на проекта, счетоводител и координатор. 7 000.00 9 285.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.