Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Основната цел на проект "Нови работни места в "ХЕЛТ СПОРТ" ЕООД" е създаването и постигането на устойчивост за нови работни места за безработни и неактивни лица, като комбинира осигуряване на подходящи обучения за съответното работно място и създаване на подходящи условия за работа, чрез доставка на оборудване за новоразкритите работни места.
Целта на проекта ще се постигне чрез осъществяване на следните основни дейности:
1. Организация, управление и отчетност на проекта, включително и дейности по информиране и публичност
2. Наемане на безработни и/или неактивни лица за 12 месеца на работни места в ХЕЛТ СПОРТ ООД
3. Предоставяне на обучение на шест от вече наетите по проекта лица по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, английски език
4. Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.
Изпълнението на дейностите ще постигне следните основни резултати:
1. Оперативност, координираност при изпълнение на всички дейности по проекта;
2. Осъществена идентификация и подбор на безработни и/или неактивни лица - 15 безработни и/или неактивни лица, на територията на Югозападен планов регион, област София-град, от които 50% лица от специфичната категория - безработни младежи до 29 г., безработни над 54 г., продължително безработни и неактивни лица. Назначаване на избраните 15 лица на трудови договори. Запазване на работното място на минимум 50%  (8 бр.) от наетите по проекта лица, за минимум 12 месеца. 
3. Обучени 6 бр. новозаети лица по ключова компетентност  2 „Общуване на чужди езици”, английски език
4. Увеличен е броя и качеството на предлаганите от Хелт Спорт ООД услуги, и са създадени реални предпоставки за дългосрочното запазване и нужда от създадените нови работни места, чрез закупуване на оборудване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация, управление и отчетност на проекта, включително и дейности по информиране и публичност: За ефективната реализация на проекта ще се ангажира екип в състав: ръководител и счетоводител. При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред Управляващия орган. Екипа по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. По време на първата среща на екипа в началото на проекта ще се установи процедура за вътрешен мониторинг, отчетност по проекта и механизми за добра координация между членовете на екипа по реализирането на различните дейности, ще се изготвят стандартни документи за месечни отчети, които ще се попълват от всеки едни член на екипа. При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. Съгласно изискванията на ПМС 160/01.07.2016 г. ще се проведат необходимия брой тръжни процедури за избор на доставчици и на изпълнители на отделните услуги, заложени в проектните дейности. Процедурите за избор на външни изпълнители ще се организират и изготвят от екипа на проекта. Екипът по проекта ще отговаря, както за контрола по изпълнение на дейностите, така и за точното и своевременно отчитане на проекта. Ръководният екип ще бъде сформиран в първия месец от изпълнението на проекта. Дейностите по управлението и организация на проекта ще бъдат изпълнявани по време на цялостната реализация на настоящото предложение – от сключването на договор за предоставяне на безвъзмездна помощ с Управляващия орган до успешното финализиране на проекта. 19 550.00 23 549.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за 12 месеца на работни места в ХЕЛТ СПОРТ ООД: Изпълнението на дейността ще се осъществи на две фази: подготвителна и изпълнение. 1. Подготвителна фаза : Период за реализация - от 1 до 3 проектен месец влючително Основни задачи и описание: През тази фаза ще бъде осъществен процеса по идентифициране на безработни и/или неактивни лица, със специален фокус върху безработни младежи до 29 г. 2. Изпълнение: Период за реализация - от 4 до 17 проектен месец включително Основни задачи и описание: През тази фаза подбраните лица ще бъдат наети на работа и ще им бъде осигурена трудова заетост. Подбраните лица ще бъдат назначени на следните позиции: • 2 души на длъжност „Барман“, код по НКПД 51322001 - приема поръчките от клиентите и сервитьорите за напитки; приготвя алкохолни и безалкохолни коктейли и ги поднася на клиентите; приготвя кафе и капучино; измива употребяваните чаши и друга посуда,спазвайки санитарно-хигиенните норми; следи за наличието на необходимите напитки и други съставки в склада към бара и при изчерпването им съставя заявка за доставка • 2 души на длъжност „Сервитьор“, код по НКПД 51312004 - посреща и настанява клиентите на заведението; при необходимост информира клиента за менюто и специалитетите на заведението; приема поръчките на клиента и ги записва в бележник за вземане на поръчки; дава заявка за поръчките в кухнята и бара на заведението; поднася на поднос приборите и чашите и ги сервира пред клиента,съобразно направената поръчка; поднася последователно ястията и напитките по реда на тяхната консумация,съгласно технологията на сервиране и при спазване на температурния режим за различните ястия и напитки; отсервира употребените прибори и посуда незабавно след тяхното освобождаване; • 3 души на длъжност „Касиер“, код по НКПД 52301001 - 1. Приема, отчита, раздава и съхранява парични средства и документи, като задължително спазва инструкциите, обезпечаващи опазването им. Изготвя приходни и разходни документи, отразяващи движенията на паричните средства в касата • 1 на длъжност „Уеб дизайнер“, код по НКПД 21663006 - дизайн, поддръжка, актуализиране на интернет страницата, при необходимост и др. • 1 на длъжност „Аниматор“, код по НКПД 51133001 - осигурява безопасна и приятелска среда и игра на децата в детския център; забавлява децата с различни активни, креативни игри и занимания; провежда детски партита; поддържа съоръженията чисти, подредени и постоянно се грижи за приветливия вид на детския център • 6 души на длъжност „Фитнес инструктор“, код по НКПД 34223004 - установяване на системен професионален контакт със занимаващите се; представяне на разработените и утвърдените учебни планове, учебно-тренировъчни или приоритетни тренировъчни програми; определяне на тренировъчните принципи и методи за начинаещи, напреднали и при необходимост на елитни занимаващи се; контролиране на изпълнението на индивидуалните тренировъчни програми на занимаващите се; организационно-методически указания в случай на необходимост и в рамките на инструкторските му правомощия; оказване на помощ и пазене при необходимост; професионална комуникация на английски език и/или на друг чужд език при необходимост. Всяка от определените от дружеството длъжности, ще бъде съпроводена с необходимата документация, съгласно действащото законодателство и от друга страна ще подпомогне развитието и утвърждаването на компанията, като в крайна сметка се осигури трайна заетост и устойчиви работни места. 99 870.08 104 334.44
Предоставяне на обучение на шест от вече наетите по проекта лица по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, английски език: В рамките на проекта ще бъдат обучени общо 6 наети на ново работно място лица за придобиване на ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, английски език. Хорариумът на обучението ще бъде съобразен с минималните изисквания - не по-малко от 300 учени часа, като един учебен част се равнява на 45 минути. В рамките на обучението ще се осъществи както теоретична, така и практическа подготовка на заетите лица. Обучението ще бъде предоставено на наетите лица на длъжностите „Сервитьор“, „Аниматор“ и „Инструктор". Необходимостта от обучение е обусловена от спецификата на длъжността и необходимостта от осъществяване на постоянна комуникация както с български, така и с чуждестранни клиенти на фирмата. Сервитьорът посреща и настанява клиентите на заведението, при необходимост информира клиента за менюто и специалитетите на заведението, както и приема поръчките на клиента. Аниматорът осигурява безопасна и приятелска среда и игра на децата в детския център, забавлява децата с различни активни, креативни игри и занимания и провежда детски партита. Инструкторът ще бъде най-активно ангажиран с професионалните ангажименти по отношение на установяване на системен професионален контакт със занимаващите се; представяне на разработените и утвърдените учебни планове, учебно-тренировъчни или приоритетни тренировъчни програми; определяне на тренировъчните принципи и методи за начинаещи, напреднали и при необходимост на елитни занимаващи се; контролиране на изпълнението на индивидуалните тренировъчни програми на занимаващите се; организационно-методически указания в случай на необходимост и в рамките на инструкторските му правомощия; оказване на помощ и пазене при необходимост. Всички служители, преминали през обучение по ключова компетентност ще могат да общуват на английски език и ще осъществяват професионална комуникация на английски език. За целта на обучението по ключова компетентност, ще бъде избрана организация с опит в обучението на възрастни и съответните възможности на обучение на аглийки език на различни нива. Обучението ще стартира непосредствено след сключване на трудовите договори, като времето за повеждане ще бъде съобразено с работните ангажименти на служителите. Обучение: Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”, английски език 1. Хорариум на обучението (Посочва се продължителност на курса в учебни часове (45 минути), съобразена с минималните изисквания за хорариум, посочени по-горе); 1.1. Теория; 1.2. Практика; 2. Брой на обучаваните лица; 3. Документ, доказващ завършеното обучение 4 200.00 4 200.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места.: За нуждите на работните места, които ще бъдат открити по проекта се предвижда закупуването на следните активи: • 25 бр. обувки Kanggo Jumps, унисекс модел, подходящ за всеки независимо от теглото, подходящ и за тийнейджъри, с включени чорапи за обувките, шелове и спрингове, за длъжност „Фитнес инструктор“ - ед. цена 659 лв. • 1 бр. софтуер за залата и кафенето, работа с неограничена номенклатура от складове, партньори, стоки, ценоразписи, мерки и опаковки, администриране на права за достъп до менюта, операции, справки и номенклатури за всеки потребител, за длъжностите „Сервитьор“, „Барман“, „Касиер“ - 9000 лв. • 15 бр. работно облекло, в съответствие с нуждите на всяка от длъжностите, създадени по проекта, ед. цена 700 лв. • 60 бр. постелки за тренировки, нехлъзгащи, водонеабсорбиращи, за длъжността „Фитнес инструктор“ - ед. цена 35 лв. • 44 бр. шкафчета за съблекални, стабилна конструкция, прахово боядисан или ламиниран, за длъжност „Фитнес инструктор“ - ед. цена 168 лв. • 1 бр. система за видеонаблюдение на залите, състоящо се от камери, окабеляване и софтуер инсталиран на компютър, за длъжност „Организатор, конференции и събития“ и длъжност „Аниматор“ - ед. цена 2000 лв. • 2 бр. телевизори, като част от системата за наблюдение на детския кът, по един телевизор в детския кът и един телевизор в залата за фитнес, за длъжностите „Фитнес инструктор“, „Аниматор“ - ед. цена 1700 лв. • 2 бр. сокоизтисквачки за кафето и бара на фитнеса, мин 900 вата, улеснено подаване на плодове - ед. цена 524 лв. Работодателят се ангажира за всички новонаети служители, освен горепосочените активи, допълнителни необходими средства за труд. Така описаното оборудване ще позволи нормалното осъществяване на трудовите дейности съобразно длъжностните характеристики за всяко ново работно място. 51 915.00 51 593.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.