Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда разкриване на 4 нови работни места за длъжност Младши-счетоводител и закупуване на оборудване за 4 от тях. Новоназначените служители ще бъдат представители на целева група Безработни и неактивни младежи до 29 години. Двама от тях ще бъдат назначени в офис в гр. Монтана, като за тях ще бъдат оборудвани 2 нови работни места. Другите двама работници ще бъдат назначени в офис в гр.Генерал Тошево, обл.Добрич. За тях също ще бъдат оборудвани 2 нови работни места, тъй като офисът там е нов и тепърва ще започне да функционира.
Изпълнението на проекта ще премине през няколко етапа, а именно:
- През първи проектен месец ще бъде назначен Екип за управление на проекта, който ще спомогне за успешното реализиране на всички предвидени дейности. Негова отговорност и задължение ще бъде подборът и назначаването на новите служители, изборът на доставчици на предвидените активи както и тяхната доставка, монтаж и други мероприятия  свързани с дейността, изготвяне на план за публичност на проекта.
- След като бъдат изпълнени задълженията на екипа през втори проектен месец предвиждаме и фактическото изпълнение на дейностите по  назначение на нови служители; покупката на необходимото оборудване. 
Предвижда се устойчиво запазване на минимум 50 % от новоназначените служители за срок от 12 месеца след приключване на субсидираната заетост.
Кандидатът по проекта ще съумее успешно да премине и финализира всички дейности поради големия опит който притежава в изпълнение на проекти по множество програми, включително и по  ОП РЧР, както и в резултат от дългогодишния си опит в управление на човешки ресурси.
В предложението са застъпени и трите хоризонтални принципа на ОП РЧР. 
Направен е анализ на  нуждите  и проблемите на целевата група. Целевата група, включена в проектното предложение, е количествено определена - всички 4 нови служители ще бъдат безработни или неактивни младежи до 29 годишна възраст. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Назначаване на екип за управление на проекта: За да стартира изпълнението на един проект, е необходимо преди всичко да се сформира екипа който ще изпълнява ръководни функции. Нашият проект ще се ръководи и отчита от двама души а именно: Ръководител проект, като за целта ще се сключи граждански договор с него и със счетоводител. Екипът ще е отговорен за цялостното изпълнение на проекта. За качественото и навременно изпълнение на проекта ще бъде разработен план за действие, в който ще бъдат заложени основни цели и задачи, както и индикативни срокове за постигането им. Екипът ще провежда регулярни срещи за разпределяне на задачите и своевременно отстраняване на забавяния при изпълнението на дадена дейност. 1. Сключване на граждански договор с Ръководител на проекта. Задължения на Ръководителя ще бъдат подбор на персонала, избор на доставчици за необходимото оборудване, както и финансов контрол през целия период на изпълнение на проекта. 2. Сключване на трудов договор със Счетоводителя. За счетоводител на проекта ще бъде наето лице с дългогодишен опит, включително и с работа по проекти. 5 716.80 5 722.44
Наемане на безработни и/или неактивни младежи до 29 години за период до 12 месеца: Подбор на персонал и сключване на трудови договори с 4 нови служители на длъжност Младши-счетоводител с код по НКПД 2411-4006. Дейността по подбор на персонал ще стартира през първи проектен месец, веднага след назначаване на екип за управление на проекта. Предвижда се през първи месец да бъде извършени дейности по набиране на кандидати и краен избор на служители.Включването в субсидирана заетост и сключването на трудовите договори ще се извърши през втори проектен месец. 34 800.00 37 257.83
Закупуване на оборудване за 4 нови работни места: Необходимата материална база е стандартно използваната за работа в офис. Тъй като работните места са нови за фирмата и няма налично оборудване се предвижда закупуването на такова. За нормалното протичане на работният процес е нужно закупуването на следните активи: - 2 комплекта стандартни работни места в офис, включващи бюро с помощно бюро, контейнер за компютър,помощен контейнер с чекмеджета, стелаж за съхранение на текуща документация и стелаж за съхранение на архив; - 2 броя бюра; - 1 брой въртяща се етажерка за класьори с 6 реда, както и органайзери за два от редовете; - 2 броя настолни компютърни конфигурации - 2 броя лаптопи - 4 броя принтер-копир-скенер - 4 работни стола - 8 посетителски стола; - 1 посетителска маса за офис в гр. Генерал Тошево; - 1 касов апарат за офис в гр. Генерал Тошево. Офисът който ще бъде разкрит в гр. Генерал Тошево е нов и все още нефункциониращ. Поради тази причина се предвижда закупуване на пълно оборудване на работните места, включително касов апарат . Останалите активи предложени за закупуване ще бъдат разделени съответстващо в двата офиса, и са предназначени за ползване от новоназначените служители. Плануван разход за посоченото оборудване е в размер на 17263,33 лева. Фирмата-кандидат по проектното предложение не е регистрирана по ЗДДС, поради тази причина предвидените разходи за закупуване на посоченото оборудване е с включено ДДС. 17 263.33 15 471.99
Дейности по публичност на проекта: Целта на дейността публичност е запознаване на широката общественост с целите, задачите и резултатите по проекта, съгласно изискванията за информиране, публичност и визуална идентификация. Екипът за управление на проекта ще изготви „План за публичност”, в който ще бъдат подробно разписани всички задачи, свързани с популяризирането и представянето целите на проекта. 1 150.00 1 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.