Изготвяне на предварително (прединвестиционно) проучване: Дейност Изготвяне на предварително (прединвестиционно) проучване е избрана за изпълнение предвид факта, че в Условията за кандидатстване предварителното (прединвестиционно) проучване е най-важният документ, чрез който ще се определи: местопложението на площадката, капацитетат на инсталацията, броя и вида на необходимото оборудване за инсталацията за компостиране; необходимата съпътстващата инфраструктура за експлоатация за инсталацията; съдовете, съоръженията и техниката за разделно събиране на биоразградимите битови отпадъци, при източника на образуване и за транспортиране и др.
ПИП се разработва със съдържание съгласно глава втора на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, изискванията на специалната нормативна уредба.
Етапи на изпълнение на ПИП:
I. Изясняване на инвестиционното строително намерение, което вкл.
• определяне на количеството биоразградими битови отпадъци за 1 година;
• определяне вида на инсталацията за компостиране;
• доказване на необходимостта от нова площадка за третиране на отпадъци за съответната територия (регион, община, населено място, селищно образувание или промишлена зона), вкл. доказване, че няма възможност необходимите дейности или операции да се извършват на съществуваща площадка;
• определяне капацитета (размер) на площадката за третиране на отпадъци;
• проучвания за определяне на подходящо местоположение на обекта и на условията за застрояване съобразно предвижданията на устройствените планове в т.ч.:
- определяне на възможностите за осигуряване водоснабдяване и електроснабдяване на площадката и свързването й със съществуващата пътна мрежа;
- оценяване на топографските особености на района, характеристиката на почвата, категорията на земята и климатичните условия - за площадките за третиране на отпадъци извън урбанизираните територии (населените места и селищните образувания);
- установяване на предназначението и собствеността на земята, върху която се предвижда площадката за третиране на отпадъци, както и на необходимостта от промяна на нейното предназначение;
- оценяване на местоположението на площадката за инсталацията за компостиране;
- определяне на условията за застрояване съобразно предвижданията на устройствените планове.
• инженерни проучвания, в т.ч. геоложки, хидрогеоложки и хидроложки;
• геодезически проучвания;
• технологични проучвания за избор на оферта, предлагаща оптимална технология - за обекти, при които технологичното решение е определящо;
• технико-икономическа обосновка за определяне на икономическата целесъобразност и ефективност на инвестиционното строително намерение;
• обосновка на социалната целесъобразност и ефективност на инвестиционната инициатива, в т.ч. откриване на работни места и осигуряване на обществени услуги;
• проучвания за потенциала на териториите с особена и превантивна устройствена защита във връзка с режимите за опазване на териториите за природозащита и на обектите на културно-историческото наследство;
• прогнозен график за продължителност на строителството от откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво до предаване на обекта от строителя на възложителя с акт 15;
• прогнозна стойност на строителното намерение.
ІІ. Обосновка за необходимото оборудване за инсталацията за компостиране
ІІІ. Обосновка на броя и вида на необходимите съдове и техника за разделно събиране на биоразградимите битови отпадъци
ІV. Обосновка на предварително третиране на биоразградимите битови отпадъци, в т.ч. необходими съоръжения
V. Документация за гарантиране на устойчива експлоатация на компостиращата инсталация |
3 500.00
|
0.00
|
Изготвяне на консолидирана документация за доказване на климатична устойчивост.: Дейността Изготвяне на консолидирана документация за доказване на климатична устойчивост е избрана, тъй като тази документация е задължително условие за кандидатстване съгласно Условията за кандидатстване.
Целта на разработването й е доказване на климатична устойчивост на проекта за компостираща инсталация.
Консолидираната документация за доказване на климатична устойчивост се изготвя съгласно структурата и насоките в Приложение № 5 към условията за кандидатстване и Методическите указания за подготовка на консолидирана документация за доказване на климатична устойчивост (вкл. смекчаване изменението на климата и адаптиране към изменението на климата) на проектните предложения по Програма „Околна среда 2021-2027 г.“.
Етапи на разработване:
1. Смекчаване на изменението на климата (климатична неутралност)
1.1. Фаза 1: Проверка (Скрининг)
2. Адаптация към изменението на климата (устойчивост на климата):
2.1. Фаза 1: Проверка (Скрининг)
Описва се проверката, съобразно алгоритъма, представен в Таблица № 1 от Методическите указания и резултатите от нея, вкл. уместни подробности за анализа на чувствителността, на експозицията и уязвимостта
2.1.1. Анализ на чувствителността
2.1.2. Анализ на текущата и бъдещата експозиция
2.1.3. Оценка на уязвимостта
2.2. Фаза 2: Подробен анализ относно адаптация към климатичните промени
- Когато се извършва Фаза 2 (Подробен анализ):
2.2.1. Оценка на вероятността, свързана с опасностите
Описва се анализа на вероятността и въздействието на идентифицираните климатични рискове;
2.2.2. Оценка на въздействието, свързано с опасностите
Описва се оценката и резултата по отношение на редовното наблюдение и проследяване, например на критични допускания във връзка с бъдещите промени в климата;
2.2.3. Оценка на нивото на значимост на риска
Описва се как идентифицираните климатични рискове могат да бъдат преодолени със съответните мерки за адаптация;
2.2.4. Съгласуваност на проекта със стратегически документи за адаптиране към изменението на климата
Описва се съгласуваността на проекта с национални, регионални и местни стратегии и планове за адаптиране към изменението на климата, както и планове за управление на риска от бедствия.
2.3. Принципно заключение относно климатична устойчивост
3. Допълнителна информация
Описват се всички други въпроси и приложими референтни документи;
Описват се всички задачи, свързани с климатична устойчивост, които са отложени за следващ етап от разработването на проекта, например да бъдат изпълнени от изпълнителя по време на строителството или по време на експлоатацията;
Списък на публикуваните документи (например свързани с ОВОС и други екологични оценки, комплексни разрешителни);
Списък на ключови документи, налични при кандидата.
4. Заключение за климатична устойчивост
- Обобщават се заключенията относно климатична неутралност и устойчивост.
|
2 000.00
|
0.00
|
Изготвяне на обосновка, относно липсата на пазарно предлагане на услуги или за недостатъчното предлагане на услуги по разделно събиране, транспортиране и по третиране на биоразградими битови отпадъци в региона за управление на отпадъците.: Дейността Изготвяне на обосновка, относно липсата на пазарно предлагане на услуги или за недостатъчното предлагане на услуги по разделно събиране, транспортиране и по третиране на биоразградими битови отпадъци в региона за управление на отпадъците е избрана, тъй като тази документация е задължително условие за кандидатстване съгласно Условията за кандидатстване.
Етапи на изпълнението:
1. Разработване на правен и нормативен контекст
2. Географски и демографски характеристики на региона
• Община Елхово
• Община Болярово
3. Общ преглед на контекста на биоразградимите битови отпадъци
• Значимост на управлението на биоразградимите битови отпадъци
• Проблеми в региона на община Елхово и община Болярово
4. Целева група
5. Източници на отпадъци
• Основните източници на биоразградими отпадъци в региона включват:
6. Липса на пазарни предложения за разделно събиране и третиране на биоразградими отпадъци.
• Пазарен анализ на региона
• Липса на частна инфраструктура за третиране на биоразградими отпадъци
7. Недостатъчност на наличните услуги
• Ограничен капацитет на съществуващите общински системи
• Липса на частна инфраструктура за третиране на биоразградими отпадъци
8. Недостатъчност на наличните услуги
• Ограничен капацитет на съществуващите общински системи
• Липса на технически средства за разделно събиране
9. Роля на публичния сектор и необходимост от намеса
• Публична подкрепа за услуги от общ икономически интерес (УОИИ)
10. Роля на публичния сектор и необходимост от намеса
• Публична подкрепа за услуги от общ икономически интерес (УОИИ)
• Необходимост от изграждане на инфраструктура
11. Заключение |
3 500.00
|
0.00
|
Изготвяне на анализ на остойностяването на дейностите по проекта: Целта на дейността е изготвянето на анализ на остойностяването на дейностите, която е ключова стъпка в управлението и планирането на бюджета.
Етапи на изпълнение:
1. Определяне на структурата на анализа, която трябва да следва последователността на дейностите, посочена в секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ от формуляра за кандидатстване в ИСУН. Номерацията и наименованието на дейностите, посочени в анализа, следва да са идентични с тези, посочени в секция „План за изпълнение/Дейности по проекта“ на формуляра в ИСУН, като се сумира и посочва на ред „Общо“ и общата стойност на допустимите разходи за проектното предложение.
2. Събиране на доказателствени документи: разработване на анализи или проучвания с цел остойностяване на дейностите, набиране на данни/ показатели/ оферти/ извлечение от каталог на производители/доставчици, информация за вече сключени и изпълнени договори със сходни параметри и предмет, пазарни консултации по смисъла на ЗОП, пазарни проучвания и/или проучване в интернет, досегашен опит, калкулативен метод и др. са ползвани при остойностяването и др. на базата на минимум два източника.
3. Описанителна част - за принципите, които са използвани при определяне на стойността на отделна дейност: защо и как е определена стойността на дейността при получени две оферти или разгледани два договора, коя сума е приета – средноаритметична или по-ниската стойност на услугата/доставката, какви обстоятелства са отчетени или следва да се отчитат при остойностяване на всяка конкретна дейност, друго по преценка на кандидата. |
3 000.00
|
0.00
|
Изготвяне/извършване на други проучвания, анализи, обосновки, информации и дейности, необходими за подготовката на проектното предложение.: Дейността е избрана с цел подготовка на останалите необходими документи за канидатстването по проекта.
Етапи на изпълнението:
1. Определяне на дейностите, планирани в рамките на проекта в т.ч. подготвителни, основни и съпътстващи;
2. Изготвяне на детайлен бюджет на проекта, включващ всички разходи за подготовка и изпълнение на проекта, съобразен с изискванията за допустимост за разходите съгласно условията за кандидатстване;
3. Изготвяне на план-график за възлагане на обществените поръчки за дейностите в проектното предложение;
4. Изчисляване стойностите за индикаторите по проекта съобразно указанията, посочени в Раздел 7. Индикатори от Условията за кандидатстване;
5. Изготвяне на обоснова за начина на поддръжка и управление на системите за разделно събиране и рециклиране на биоразградими отпадъци.
|
1 259.00
|
0.00
|
Работно проектиране на инсталацията за компостиране.: Дейността включва работно проектиране на инсталация за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци, обслужваща териториите на община Елхово и община Болярово, с капацитет 637,62 т/г. Предвидено е инсталацията да бъде изградена на площадка, в поземлен имот 21542.69.11, стар идент. 069011, в местността "Хумата", село Добрич, община Елхово.
Подробна информация за цялостния процес на компостиране на отпадъците е детайлно разписано в представеното прединвестиционно проучване.
Етапи на изпълнение:
1. Изходни данни за проектиране;
2. Виза за проектиране;
3. Изготвени части на РП в съответствие с Наредба № 4 от 21 май 2001 г.:
o Част „Технологична“;
o Част „Архитектурна“;
o Част „Конструктивна”;
o Част „Електро и площадкови комуникации“;
o Част „ВиК“;
o Част „ОВК“;
o Част „Енергийна ефективност“;
o Част „Геодезия“;
o Част „Озеленяване и паркоустройство“;
o Част „Пътна“;
o Част „Геология“;
o Инженерно-геоложки доклад;
o Част „Пожарна безопасност“;
o Част „ПБЗ“;
o Част „ПУСО“;
o Част „Сметна документация“;
4. Съгласуване със заинтересуваните страни;
Проектът подлежи на съгласуване с всички заинтересовани експлоатационни дружества. РП следва да съдържа подробни КС и КСС за всеки етап, фаза и подобект, които ще бъдат изградени в рамките на проекта. След изработката на РП (продължителност на дейността 3 месеца) и съгласуването му със съответните институции, ще бъде изготвен доклад за оценка на съответствието и съответно издадено разрешение за строеж на обекта (приета продължителност за съгласуване, ОСИП, издаване на разрешение за строеж от 3 месеца). С издаването на разрешението за строеж ще стартират следващите две под дейности: извършване на СМР и осъществяване на авторски надзор. |
5 700.00
|
0.00
|
Консултантски услуги съгласно чл. 166 от ЗУТ.: Целта на дейността е избор на изпълнител за извършване Консултантските услуги, съгласно чл. 166 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), който извършва оценката на съответствието на инвестиционните проекти и упражняването на строителен надзор.
Етапи на изпълнение:
1.Изготвяне на Комплексен доклад за оценка на съответствие на инвестиционния проект, включващ оценка на съответствие по чл. 169, ал. 1, т. 6 и оценка за съответствието на част „Конструктивна за обект: „Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци, обслужваща териториите на община Елхово и община Болярово“.
След съгласуване на инвестиционния проект с всички съгласувателни органи, съгласно чл. 144, ал. 1 от ЗУТ, Възложителят възлага изготвянето на комплексен доклад на Изпълнителя. Изпълнителят има право да връща ИП за допълване и/или коригиране, до привеждането му в съответствие със законовите и нормативни изисквания, така че ИП да бъде основание за издаване на РС по реда на чл. 148 от ЗУТ.
2. Упражняване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ за обект „Изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци, обслужваща териториите на община Елхово и община Болярово“. Изготвяне на Окончателен доклад, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ. Изпълнителят:
- носи отговорност за законосъобразното започване на строежите – съставяне на протокол Образец №1;
- изготвя, удостоверява и съхранява Протокола по чл. 157 от ЗУТ;
- заверява в тридневен срок след съставяне на Протокола Заповедната книга на строежа;
- носи отговорност за спазване на реда и условията за съставяне на актове и протоколи, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г.;
- извършва контрол и носи отговорност за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството съобразно ЗЗБУТ и наредбите към него;
- извършва контрол и носи отговорност за качеството на извършените СМР;
- носи отговорност за щети, които е нанесъл на Възложителя и на другите участници в строителството;
- извършва контрол и носи отговорност за опазване на околната среда и изпълнението на ПУСО;
- изготвя окончателен доклад с приложени съгласувателни писма, разрешения, становища на специализираните държавни контролни органи и други документи в съответствие с нормативната уредба, необходими за издаване на разрешение за ползване на строежа;
- изготвя технически паспорт на строежа, съгласно Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите.
- подготвя цялата необходима документация за издаване на разрешение за ползване на строежа;
- следи за спазването на всички изисквания така, че строежът да бъде годен за издаване на разрешение за ползване, както и всички други изисквания съобразно ЗУТ.
Предаването на строежа от Строителя на Възложителя се извършва със съставянето на констативен акт, с който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ и условията на сключения договор. Актът се съставя след физическото завършване на строежа от Изпълнителя, Възложителя, Авторския надзор и Строителя.
Изпълнителят контролира качеството на доставените и влагани в строежите строителни материали и продукти, като:
- следи в строежа да се влагат само строителни материали, които да отговарят на инвестиционния проект, съгласно изискванията на Закона за техническите изисквания към продуктите, Наредба № РД-02-20-1 от 5.02.2015 г. и изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация към договора за строително-монтажни работи;
- контролира влаганите строителните продукти за изпълнение на чл. 169 а от ЗУТ;
- контролира и изисква за влаганите строителните продукти;
- при необходимост провежда независими контролни изпитвания/проби за удостоверяване на качеството и техническите характеристики на вложените материали и изпълнените СМР. |
11 548.91
|
0.00
|
Авторски надзор.: Целта на дейността е контрол и наблюдение от страна на проектанта върху изпълнението на строежа, за да се гарантира, че строителството се осъществява в съответствие с одобрения инвестиционен проект. Този надзор има за цел да осигури спазването на всички проектни решения, заложени в архитектурната, конструктивната, инженерната и другите части на проекта.
Осъществяване на авторски надзор: Съгласно действащото законодателство не може да стартират СМР без авторския надзор, който следи стриктно по време да строителството изпълнението на работния проект. Надзорът се подписва в заповедите в Заповедната книга на строежа, както и съгласува и подписва всички документ свързани с изпълнение или при необходимост - изменение на първоначално изготвения проект.
Етапи на изпълнение:
1. Осигуряване на постоянен контрол върху изпълнението на строително-монтажните работи в съответствие с одобрения Работен проект;
2. Гарантиране на техническа и функционална съобразеност на изпълнените дейности с предвидените проектни решения;
3. Документално удостоверено съответствие на извършените строителни дейности с инвестиционния проект чрез изготвени протоколи и предписания;
4. Изготвен окончателен доклад за авторския надзор, който да послужи като част от документацията за въвеждане на инсталацията в експлоатация; |
1 999.27
|
0.00
|
Дейности, свързани с изготвяне на документация и провеждане на процедури с цел издаване на необходимите административни актове за съгласуване/разрешаване.: В тази дейност се включва следните поддейностти:
Поддейност 9.1.Изготвяне на документация необходима по процедура за оценка на въздействието върху околната среда (ОВОС), съгласно изискванията и условията в Наредбата за условия и реда за извършване на ОВОС, съгласно изискванията и условията в Наредбата за условия и реда за извършване на ОВОС.
Целта е да бъде издаден и влязъл в сила краен административен акт по реда на глава шеста от ЗООС към етапа на подаване на проектното предложение.
В съответствие с условията за кандидатстване по процедура № BG16FFPR002-2.003, допустими за финансиране са инсталации за компостиране от открит и закрит тип.
Инвестиционното предложение на община Елхово предвижда изграждане на инсталация за компостиране с технологията на закрито компостиране чрез аеробен компостиращ биореактор. Затворените съоръжения са по-предпочитаните в практиката, тъй като тяхната работа не зависи от метеорологичните условия, намалено е замърсяването на околната среда, има по-малки загуби от топлина към околната среда и е по-ефективно управлението на миризмите.
Етапите са следните съгласно изискванията на глава шеста от Закона за опазване на околната среда и съгласно разпоредбите на Наредбата за ОВОС, както следва:
1. Изготвяне на Уведомление за инвестиционно предложение във формата на Приложение № 5 към чл. 4, ал. 1 от Наредбата за ОВОС.
2. Изготвяне на Информация за преценяване на необходимостта от ОВОС във формата на Приложение № 2 към чл. 6 от Наредбата за ОВОС и искане за във формата на Приложение 6 от същата наредба.
Инвестиционното предложение е ново и попада в обхвата на Приложение № 2, т. 11 буква „б“от ЗООС и подлежи на процедура по преценяване на необходимостта от ОВОС от компетентния орган – РИОСВ-Стара Загора.
3. Провеждане на съгласувателните процедури по реда на глава VІ на ЗООС и по чл. 31 от Закона за биологичното разнообразие с издадени крайни административни актове;
Поддейност 9.2.Издаване на необходимите административни актове за съгласуване/разрешаване на изпълнението на проекта, в това число и документите по приемане и въвеждане на обекта в експлоатация - съгласуване с електроразпределителното дружество и съгласуване с ВИК. |
2 258.35
|
0.00
|
Изграждане на система за разделно събиране и транспортиране на битовите биоразградими отпадъци : Целта на дейността е да осигури разделно събиране на цялото количество градински и хранителни биоотпадъци, които са част от потока смесено събирани битови отпадъци на територията на общините Елхово и Болярово. Допълнително, е предвидено и разделно събиране и на други биоразградими битови отпадъци (например хартия, картон и дървесни), които също се събират смесено чрез общинските системи, не са масово разпространени отпадъци, подходящи са за рециклиране при избраната технология за компостиране и няма друга визия за тяхното последващо третиране, различна от компостиране.
В тази дейност са включени следните поддейности:
1. Закупуване и доставка на необходимите съдове за разделно събиране на битови биоразградими отпадъци;
Метод: Дейността ще се осъществи чрез обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на общо 132 броя пластмасови контейнери за биоразградими отпадъци с плосък капак(от които 94 броя за нуждите на община Елхово и 38 броя за нуждите на община Болярово) - 1100 литра.
Доставянето на съдове за разделно събиране е основата за изграждане на система за разделно събиране на биоразградими отпадъци.
2. Закупуване и доставка на съоръжения и техника за транспортиране на разделно събраните битови биоразградими отпадъци;
Метод: Дейността ще се осъществи чрез обществена поръчка за избор на изпълнител за доставка на сметосъбиращ камион за хранителни и зелени отпадъци с обем на надстройката 4 m3.
Доставянето на техника за сметосъбиране на събраните отпадъци от контейнерите чрез тяхното изпразване в камиона е втората стъпка от изграждането система за разделно събиране на биоразградими отпадъци.
3. Създаване на електронен регистър на системата за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци, в т.ч. обхванати лица, събирани количества, отчитане и анализиране на събираните количества биоразградими битови отпадъци и др. Допустимо е закупуването или разработването на софтуер за подпомагане на дейностите.
Метод: ще се осъществи чрез пряко договаряне за избор на изпълнител за създаване на електронен регистър на системата за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци.
Електронният регистър на системата за разделно събиране на биоразградими битови отпадъци ще проследява пътя на отпадъка, в т.ч. брой обхванати лица, събрани количества, ще отчита и анализира събираните количества биоразградими битови отпадъци.
Етапите за изпълнение на тази дейност са:
- Обявяване и провеждане на обществени поръчки;
- Доставка и монтаж на оборудването;
- Създаване на електронен регистър;
- Приемане на изпълнените дейностите. |
137 980.00
|
0.00
|
Рециклиране на разделно събрани биоразградими битови отпадъци : Ще се изгради общ. инст. за комп. на разделно събрани ББО с капац. 637,62т./г.,съответстващ на инд.Доп.капацитет за рец. на отпадъци, на инд. Рециклирани отпадъци и на инд. Отпадъци,събрани разделно.
Инст. ще бъде изградена ПИ 21542.69.11, с. Добрич, общ. Елхово, публична общ. собст. Акт № 2647/14.04.2016 г.Проек. капацитет е 637,62 т/г. съгласно ПИП.
Необх. следното оборудване:
Смесител–двувалов хидрав. шредер за хомоген. на отпадъка и подаване в биореактор(БР) чрез шнеков транспортьор:
Д-на на валове~650 мм
К-ра за раздр. 480x650 мм
Капац. 1–1.5 т/ч
Макс.вх. р-р 50 мм
Макс. изх. р-р 30 мм
Шнеков транс
Ø на тръбата:500мм с заварени фланци,ревиз. люк по цялата д-на
Спирален шнек
Шлицови съедин. на вала,Шарнирни болтове на всяка тръбна секция,Елмотор с редуктор на фланец Ø на тръба 500мм
Ø на шнек:450мм Дълж:7500 мм Мощ.4,5кВт
Захр. бункер към БР с кап. до 2,9 т/д, неръжд стомана,Ш: 1500 мм/Д: 1500 мм/В: 1200 мм
Аеробен комп. БР с табло за у-ние
Обем в л.: 3000 литра
Инст.Мощ.25кВт
Ел.Мощ. БР 10.40 кВт
Ел.Мощ.на загряване на масло 14.6кВт
Ср. Консум. на ел. за един цикъл 12.4кВт
С-ст на работа 1-8 об/м
Кап.(според спец.тегло на отпад.)от 1.5 т–2.9 т/д
Конв. линии за изпразване на БР
ш. до 600мм се използва метал 4 мм
Бараб. и ролки:Задвиж. и обтягащ бараб. за тежки у-ия от лята стом. и вулкан.15 мм лента против преплъзване ф 300 мм и с-ма за обтягане
Ролкови станции
Връщащи станции
Удароуст. в т. на натоварване са покрити с гума
ГТЛ:Горещо вулкан. и стандарт за якост ЕР 100
4 пласта -шавронна
Под трошачка за удари ЕР 125-4
Задвж. Редуктор със с-ти и ремъчната шайба.Конв. лента 600/15 000 мм - 5,5 кВт 1 бр.
СМР, вкл:
Пътни работи-разч., асф. и дост. и монт. на бордюри
Навес за БР и зреене на компоста–486 м2
Ограда с метален портал –245 л.м
Площ. ел.мрежи и районно осветление
Отк. басейн за площад. дъждовни води с площ 229,8м2
Озелен.–25%
Приемни бет. бункери (2 бр.)за разделно събрани БО под навес–80 м2-по 5 т всеки
Бетонни фунд. за БР
От "ЕРП Юг" ЕАД: Не се пром. точката на присъед. спрямо тази на същ. обект за потреб. с измер. точка /ИТН/ 4053331, а именно табло НН на ТП ДТБО , извод СН ДЪБОВО , п/ст ЕЛХОВО
От „ВиК“ ООД, гр. Ямбол: Захран. на ПИ 21542.69.11 с вода, съг. изх. данни, ще стане от площ. водопровод (ПЕ-ВП DN90) изграден в същ. ДНО, на дълб.1,50 m, налягане 3,0 атм., чрез водопроводно отклонение /ВО/ от полиетиленови тръби ПЕ- ВП
За ПИ 21542.69.11 няма да се изгражда водомерно устр-во, а разхода на вода ще се отчита по същ. водомер във вод. шахта, разп. в непоср. близост до портала на Депото
Канал.: В близост до имота няма изгр. ул. канализация.Отпадните води от имота ще бъдат вкл. в приемник на площадката–безотточна яма. Почист. и извозването на ямата от отпадни води ще се осъщ. със спец. автомобил до най-близката канал. мр. след скл. на дог. със оператор, съгласно Наредба 4/14.09.04г.
Моб. обор., разп. на площадката:
1.Челен товарач - с товар. на машината мин. 1.5 т
2.Моб. шредер/дробилка за биомаса с капац. Мин. 2 т./ч. с параметри:
Бр режещи остриета 2 подвижни, 1 неподвижно острие
С-ма за смилане с 24 реверсивни чука от закалена стомана
Прибл. мощ на двигателя 56Hp
Макс р-р на вход 200 мм
Макс р-р на изх.30 мм-50 мм
3.Сито за компост,за пресяване биолог. стабилиз. продукт след БР
Състои се от бараб., бункер и ГТЛ.
Ситото е с параметри - с общ дължина мин. 5500 м.
Констр.:Моб. на едноосово шаси с модули за позиц.е и у-ство за закачане на теглич
Общ ш-на мин 1900мм
Общ в-на макс 3350мм
Тегло празно макс 3100кг
Задвиж:Ел. двигател: 2,2кВч с честотен рег. за скоростта на въртене на ситото
Задвиж на сито-4 колела
Бараб:Раб. ш. на барабана мин.3500мм
Øна барабана мин.1500мм
Р-р на дупките на ситото20мм/20мм
Бункер:Р-р на бункер мин.2700x2200мм
Макс.вис. на бункер 2500мм
ГТЛ:
Захр. моб. лента с р-р–5000/600мм
Разт. моб. лента за надситова ф-ция с р-р–6000/600мм
Разт. моб. лента за подситова ф-ция с р-р-6000/600мм
Произв. кап. мин.2 т./час |
960 166.30
|
0.00
|
Мерки за повишаване на осведомеността и поведението за устойчиво управление на отпадъците в региона : В тази дейност се включват следните поддейности:
Поддейност 12.1. Извършване на проучване за нагласите на населението и други лица, чиито обекти се обслужват или се предвижда да се обслужват от общинските системи за разделно събиране на битови отпадъци във връзка с подготовката на проектното предложение.
Целта на поддейността е да се извърши проучване за нагласите на населението и други лица, чиито обекти се обслужват или се предвижда да се обслужват от общинските системи за разделно събиране на битови отпадъци.
Самата поддейност включва следните етапи на изпълнението: провеждане на анонимна анкета с цел събиране на мнения и информация относно разделното събиране, компостирането и намаляването на депонирането на биоразградими отпадъци; каква е нагласата на населението и другите лица към употребата на компост от отпадъци, и каква е степента на осведоменост на населението и другите лица за нуждите от осигуряване на необходимите количества зелени и/или биоразградими битови отпадъци за целите на изграждането на инсталация за компостиране с предвидения капацитет.
Етапите за изпълнение на поддейноста: обявяване на анкетата на официалният сайт на общ Елхово, анализиране на получените отговори от населението, чиито обект се обслужват или се предвижда да се обслужват от общинските системи за разделно събиране на битови отпадъци
Описание: Целта на тази дейност е да повиши осведомеността на жителите на общините Елхово и Болярово относно значението и ползите от устойчивото управление на отпадъците, с фокус върху разделното събиране и рециклирането на биоразградими битови отпадъци. Чрез информационни кампании и материали се цели промяна в поведението на гражданите и насърчаване на активното им участие в процесите на устойчиво управление на отпадъците.
Дейностите за повишаване на осведомеността и поведението за устойчиво управление на отпадъците са задължителни при осъществяване на проектите и трябва да се реализират при спазване на изискванията на условията на програмата.
Поддейност 12.2. Провеждане на кампании за информиране и разясняване на жителите на всички населени места от общините Елхово и Болярово за разделното събиране на биоразградимите битови отпадъци, по проект „Проектиране и изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци, обслужваща териториите на общ Елхово и общ Болярово", включващи:
1.Организиране на 5 броя платени публикации (информационни карета или материали) в местни електронни и други медии, както и в социалните мрежи, с информация за ползите от разделното събиране на биоразградимите отпадъци. Обемът на една публикация да е минимум 20 реда.
2.Организация, провеждане и техническо обезпечаване на информационни срещи с гражданите на всички населени места от общ Елхово и общ Болярово. Изпълнителят осигурява озвучителна и прожекционна техника, съдействие и регистриране на участниците, както и заснемане на срещите. В срок от 7 дни след всяка информационна среща изпълнителят предава на възложителя списък на участниците и снимки от събитието на електронен носител, удостоверено с приемо-предавателен протокол.
3.Осигуряване на участие на гражданите чрез информирането им по телефон, социални мрежи и други подходящи начини.
Поддейност 12.3. Подготовка, отпечатване и разпространение на информационна брошури/дипляни и други подходящи материали за разделното събиране и рециклирането на биоразградимите битови отпадъци, по проект „Проектиране и изграждане на инсталация за компостиране на разделно събрани битови биоразградими отпадъци, обслужваща териториите на общ Елхово и общ Болярово", включваща:
1.Подготовка на съдържанието, предпечатна подготовка и отпечатване на информационна брошура – формат А5, цветна, за разделното събиране и рециклиране на биоразградимите битови отпадъци, в която ще се опишат ползите и практически насоки за разделно събиране – 1 000 броя.
2.Разпространение на материалите сред домакинствата, училищата, обществените институции и бизнеса в региона. |
19 980.00
|
0.00
|
Организация и управление на проекта, видимост, прозрачност и комуникация и подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки.: Целта на дейността е да се осигури ефективно управление и координация на проекта, като се гарантира спазването на изискванията. Освен това, дейността включва подготовката и провеждането на обществени поръчки, необходими за успешното изпълнение на проекта, както и контрол върху тяхното изпълнение.
Дейността обхваща цялостната организация и управление на проекта, включително: Планиране и разпределение на задачите между екипа за управление;Координация между различните участници–община Елхово, община Болярово,Външните изпълнители и УО;Контрол върху изпълнението на договорите и мониторинг на напредъка;Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки, съобразени с нормативната уредба и изискванията на програмата.
Управлението на проекта ще се осъществява от Екип за управление на проекта, назначен със Заповед на кмета на водещата община, включващ служители на Община ЕЛХОВО и община БОЛЯРОВО. Дейността на ЕУП ще се подпомага от външни експерти, съгласно разпоредбата на чл. 49 от Закона за управление на средствата от Европейските Структурни и Инвестиционни фондове и съобразно изискванията по отношение на организацията и управлението, включени в насоките за кандидатстване.
Организационна структура на екипа:
-Ръководител проект (Външен изпълнител);
-Координатор (Външен изпълнител);
-Юрист (Външен изпълнител);
-Технически експерт (служител на Община Елхово);
-Експерт мониторинг и докладване (служител на Община Болярово);
-Финансист (Служител на община Елхово);
-Технически сътрудник (служител на Община Елхово);
-Еколог (Служител на община Болярово).
Екипът за организация и управление ще осъществява следните дейности:
Дейност 1. Преглед и актуализация на документи за изпълнение на проект
-Преглед на договора за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП) и съответните приложения;
-Проверка на вътрешните правила и документи, свързани с управлението на проекта;
Дейност 2. Наблюдение, контрол и координация за изпълнение на договорите в рамките на проекта
-Наблюдение и координация на договорите по проекта;
-Контрол на изпълнението, сроковете и качеството на дейностите;
-Преглед и одобрение на отчети и документи от външните изпълнители;
Дейност 3. Техническо и финансово администриране и отчитане на проекта
-Финансов контрол и проследяване на разходите;
-Комуникация с управляващия орган и други институции;
Дейност 4. Мониторинг на риска за проекта;
Дейност 5. Видимост, прозрачност и комуникация. Tази дейност включва следните поддейности:
Поддейност 5.1: Организиране и провеждане на две пресконференции (начална и заключителна), с минимум 20 участници всяка.
Поддейност 5.2: Създаване и поддържане на специализирана подстраница на проекта в интернет страницата на общината.
Поддейност 5.3: Изготвяне и публикуване на минимум три публикации с информация за проекта (описание, източник на финансиране, цели и резултати) в регионални новинарски сайтове (напр. 24chasa.bg, focus-news.net) и социални мрежи (Facebook, Instagram).
Поддейност 5.4: Изработване и поставяне на една постоянна обяснителна табела на видимо обществено място, определено от възложителя.
Поддейност 5.5: Изработка и отпечатване на рекламно-информационни материали: 500 бр. химикалки и 500 бр. тефтери.
В обхвата на дейността са и подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки.Тази дейност обхваща изготвянето и управлението на необходимата документация за обществени поръчки, като включва следните етапи:
-Изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки;
-Съобразяване с нормативните изисквания и срокове;
-Координация и проследяване на процедурата до сключване на договорите. |
46 752.92
|
0.00
|