Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Нови работни места в Левъл Ейч ООД за устойчива заетост" ще способства за изпълнението на стратегията на ОП РЧР2014-2020, а от там и на 2 от целите на стратегията на Съюза за интелигентен, устойчив и приобщаващ растеж и за постигането на икономическо, социално и териториално сближаване, което ще доведе до повишаване нивото на интеграция на уязвимите групи на пазара на труда.

Целева група:
•	Продължително безработни и неактивни лица; 
•	Безработни лица на възраст над 54 г.; 
•	Безработни младежи до 29 г. вкл.
Проектът обхваща 7 бр. безработни на територията на гр. София, с минимална образователна степен „Бакалавър”.

Обща цел: Повишаване на икономическата активност и интеграция на безработни и неактивни лица, чрез подкрепа на работодателите за разкриване на нови устойчиви работни места.
Специфични цели:
Насърчаване на заетостта за безработни и неактивни лица, чрез осигуряване на 7 нови работни места в „Левъл Ейч” ООД.
Ресурсно осигуряване на нови работни места за целевата група, чрез доставка на оборудване.

Очаквани резултати:
•	разкриване на устойчиви работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата от целевата група
•	повишена възможност за кариерно развитие и израстване;
•	осигурена платена заетост и равни условия на осигуряване на 4 лица от целевата група;
•	осигурени нови работни места със съвременно оборудване;
•	повишена адаптивност, производителност и конкурентоспособност на лицата от целевата, наети в „Левъл Ейч” ООД;
•	повишена трудова мотивация и активизиране на пазара на труда на лицата от целевата група;
•	повишено ниво интеграция и стимулиране на социално включване.

Дейности
Дейност 1. Организация, управление и популяризиране на проектните дейности
Дейност 2. Извършване на подбор и осигуряване на заетост
Дейност 3. Доставка на оборудване за новоразкрити работни места за целевата група
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация, управление и популяризиране на проектните дейности : Цел на дейността: Осигуряване на експертно, коректно и навременно изпълнение на заложените цели и резултати по проекта. Дейностите по управление на проекта ще бъдат насочени в посоки на: - дейности, които да гарантират активност, прозрачност и подкрепа на проекта; - дейности, които да гарантират прокарване на целите и изпълнение на заложените проектни дейности. За провеждането на прозрачно и добро изпълнение на дейностите по проекта ще бъде сформиран екип от трима души – ръководител, координатор и счетоводител. Така сформирания екип за управление и изпълнение на проектните дейности ще има за задача да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности; финансово и техническо отчитане, цялостната логистика на проекта, както и дейностите по наблюдение, контрол и вътрешна оценка при изпълнение на дейностите. При възникнала необходимост ще бъдат осъществявани корекции, отчетност на дейностите и разходите. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Ръководният екип по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, които ще бъдат своеобразен инструмент за контрол, проследяване и отчетност на изпълнението на проектните дейности. Работните срещи ще се протоколират и способстват и за детайлното разпределяне на задачите между членовете на екипа и планирането предстоящи дейности. Също така ще бъдат обсъждани предстоящите разходи със счетоводителя, който ще регистрира съответствието на планираните разходи с предвиденото в проекта и ще контролира разходите, направени предходния месец, за съответствие и съобразност с правилата на програмата. Счетоводителя ще изготвя ежемесечна информация за разходването на средствата, както и междинен и финален финансов отчет. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и отговорен за администрирането на всеки аспект на проекта: изпращане на покани, писма, телефонни обаждания, организиране на срещи, координиране на дейностите. Осигуряването на административна и техническа подкрепа, като и непрекъснатия мониторинг на проекта ще осигурят високо качество на неговото изпълнение и постигане на поставените цели. След сформирането на екипа по проекта, ще бъде изготвен и представен на ДО график на тръжните процедури за всички предвидени договори с изпълнители, независимо то тяхната стойност. Популяризиране на проектните дейности Екипът по проекта се ангажира да изпълни задълженията и отговорностите да информират обществеността относно помощта, получена от европейските фондове. При изработването и/или отпечатването на материали по проекта, задължително на заглавната страница ще се посочват процедурата и източника, по който същите се финансират, и съответните за това символи. В съответствие с Насоките за кандидатстване се предвиждат дейности по информиране и публичност, за чието изпълнение и стриктно спазване ще бъде отговорен екипа по проекта. Всички предвидени дейности и материали ще бъдат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвидените единни мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби на Европейския социален фонд, Кохезиония фонд на ЕС, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, ЕСФ, Кохезиония фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1038/2006 на Съвета 8 351.00 8 070.00
Извършване на подбор и осигуряване на заетост : Цел на дейността: Провеждане на избор на безработни и неактивни лица за включването им в трудова заетост по проекта. Дейността стартира още през първия месец, в който ще се подготвят обявленията за свободни работни места, ще се организира логистично процеса, ще се осъществи и контакт с Дирекция регионална служба по заетостта – София, като ще се разчита на активното съдействие и принадлежащите към нея бюра по труда, за насочване на регистрираните лица, с подходящ профил. Продължителността на дейността ще бъде в рамките на 3 месеца. Екипът по проекта ще има за задача да разгласи максимално сред обществеността, че фирмата набира персонал по проекта с конкретни параметри, изисквания за всяка длъжност и минимални условия, на които да отговарят кандидатите, които ще преминат първичен подбор. По време на осъществяването на подбора предимство ще бъде давано на млади хора с минимална образователна степен „Бакалавър”. Лицата от целевата група се предвижда да бъдат назначени на длъжности съответстващи на притежаваното от тях образование, както следва: - 1 на длъжност „Организатор обучение“, код по НКПД 24246004 - 1 на длъжност „Шофьор, лек автомобил до 9 места“, код по НКПД 83222002 - 1 на длъжност „Счетоводител, оперативен“, код по НКПД 33133001 - 1 на длъжност „Експерт управление на човешките ресурси“, код по НКПД 24236008 - 1 на длъжност „Експерт, програми и проекти“, код по НКПД 24226004 - 1 на длъжност „Мениджър, ключови клиенти“, код по НКПД 24215025 - 1 на длъжност „Организатор, продажби и реклама“, код по НКПД 33393021 За периодът на реализация на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнася разкритото работно място за период. С изпълнението на тази дейност ще може да се осигурят 7 нови работни места. За всяко работно място ще се осигури заетост за период от 12 месеца. Очакваме с дейността да се повиши мотивацията и желанието за професионално развитие в компанията у наетите лица. Подсигуряването на заетост за периода на изпълнение на настоящия проект ще даде шанс на безработни и неактивни лица да получат социална закрила и социално включване, възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. Чрез изпълнение на дейността, ще се даде възможност на наетите лица да натрупат достатъчно практически опит, ако до момента не са имали, да придобият и/или развият личностни и професионални умения, които ще спомогнат подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост и повишаване на производителността. 58 966.49 68 677.20
Доставка на оборудване за новоразкрити работни места за целевата група: Цел на дейността: Ресурсно обезпечаване на новоразкритите 7 работни места, чрез доставка на оборудване. Дейността ще се реализира в рамките на 2 месеца. Предвижда да бъде закупено следното оборудване за новите работни места, които ще бъдат разкрити по проекта: • Мултимедиен проектор – 1 бр. • Скенер – 1 бр. • Преносим компютър, висок клас, с включен лицензиран софтуер – 4 бр. (за 3 от работните места, фирмата разполага с необходимото оборудване и в съответствие с Насоките за кандидатстване ). • 1 бр. Wi Fi базова станция и лесно за работа бекъп устройство • 2 бр. Външен хард диск 2.5" 2TB, USB 3.0 • 1 бр. модул за повишаване сигурността на системата при съхранение на данни и намаляване на риска от загуба на информация при прекъсване. Периодът е избран така, за да може когато приключи процеса, да бъдат подготвена и осигурена материалната база, необходима за работните места и да стартира изпълнението ежедневните работни задължения на новонаетите лица. Чрез осигуряването на това оборудване, ще се разкрият съответно работните места за всяка една от длъжностите. Оборудването ще е съобразено със изискванията за енергийна ефективност и щадене на околната среда, с оглед стимулиране на зелената икономика и спазване на принципа за устойчиво развитие. Също така, оборудването ще отговаря и на всички изисквания за безопасни условия на труд, касаещи експлоатацията на устройствата/уредите. В съответствие с Насоките за кандидатстване по настоящата схема, Кандидатът ще подсигури оборудвани работни места, за да могат да бъдат изпълнявани качествено и адекватно служебните задължения, съгласно утвърдените длъжностни характеристики. "Левъл Ейч” ООД се ангажира да запази предназначението на закупеното оборудване за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. В случай на възникване на непредвидени обстоятелства срокът спира и продължава да тече след отпадането им. 19 156.00 19 149.57

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.