ЕКО Дейност 1 Проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура -- ИМУП: Дейността е свързана с провеждането на проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура с цел да бъдат идентифицирани всички възможности за развитие и навлизането от страна на производители и търговците на едро и дребно на риба, рибни продукти и аквакултури на нови пазари - на българския, на европейския, а също и пазара на трети страни. По време на изпълнението на дейността основно ще бъде заложено на намирането на нови иновативни подходи при разработването на стратегията за навлизането на нови пазари. Основно ще бъде поставен акцент на обема на пазара, динамиката на неговото развитие, конкурентната среда, перспективите за търговците, произвеждащи и търгуващи с риба и рибни продукти, общите условия на пазара и възможностите за откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура. Проучването на пазара в равна степен е необходим както за лицата, произвеждащи и търгуващи с риба и рибни продукти, които искат да задържат позициите си и да се развиват, така и за тези, които сега навлизат в пазара. Пазарът е среда, в която става парично - стоков обмен между субектите участници в същия. Понятието за пазара е толкова многостранно и всеобхватно и чрез пручването, което ще бъде направено ще се дадат точни и ясни насоки за навлизането на международни, национални, регионални нови пазари на българските търговци от сектор "Рибарство".
Пряко ангажираните в сектор "Рибарство" - производители и търговци са предимно малки и средни предприятия (МСП), което не им позволява целево отделяне на необходимия научен, финасов, административен и човешки ресурс за осигуряване на постоянно пазарно присъствие по традиционните за целта начимни и подходи.
С изпълнението на дейността ще се приложи холистичен метод и на база експертизата на привления изпълнител, експертите от ключови експерти на екипа на Българска транспортна камара, институциите, производителите, тъговците и всички заинтересовани страни ще се обоснове и изгради Иновативен Модел на Управление на Пазара - ИМУП. Последният представлява иновативен инструмент позволяващ споеляне на опит и плавно и икономически обосновано навлизане на нови пазари и поддържане на участие във вече познати такива . Неразделна част и ядро на ИМУП ще бъде сформирания с постоянно действие Екип за Управление на Пазара - ЕУП.
При изпълнение на проучването ще се ползват постиженията на новите технологии и в този ред ще се осигури екосъобразност на характера на дейността. |
28 000.00
|
0.00
|
ЕКО Дейност 2 Провеждане на търговски консултации, насочени към търговците на едро и дребно - резултатите по ЕКО Дейност 1: Търговските консултации са важна част от настоящия проект и чрез тях ще се събере необходимата информация за проблемите и предизвикателствата на физическите и юридическите лица, осъществяващи дейност в сектор Рибарство. С идентифициране на проблемите и трудностите пред сектора ще се търсят средства за тяхното решаване. Търговските консултации ще предостовят максимална и изчерпателна информация на всеки един от участниците. Консултациите ще бъдат основно насочени към подпомагане на търговци със стопанства в областта на аквакултурата, рибари, преработватели на риба и рибни продукти да разширят своите пазари, да налвлязат на нови пазари, също така и дейности свързани с подобряване на условията за пускане на пазара на продукти от риболов и аквакултури.
По време на изпълнение на дейността ще бъдат обсъдени и оптимизиране на функционалности на Иновативния Модел на Управление на Пазара - ИМУП и той ще бъде представен на заинтересованите страни.
При изпълнение на търговските консултации ще се ползват постиженията на новите технологии и в този ред ще се осигури екосъобразност на характера на дейността. |
20 000.00
|
0.00
|
ЕКО Дейност 3 Проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура - обзор на изложенията - видове, териториално разпределение, структура, възможности, функционалност и предлагани услуги: Дейността е свързана с провеждането на проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура с цел да бъдат идентифицирани всички възможности за развитие и навлизането от страна на производители и търговците на едро и дребно на риба, рибни продукти и аквакултури на нови пазари - на българския, на европейския, а също и пазара на трети страни. По време на изпълнението на дейността основно ще бъде заложено на изготвяне на обзор на изложенията - видове, териториално разпределение, структура, възможности, функционалност и предлагани услуги.
Целта е да се събере и обобщи информация за български и международни изложения, включително европейски, на които излагайки своята продукция българските производители и търговци биха повишили степента на своето участие в подходящи пазари.
Друга основна цел е създаване на задание, което да определя фукционалността на предвидената за изграждане в последваща дейност иновативна, интерактивна, онлайн платформа АКВА ЕКСПО ЦЕНТЪР / АЕЦ.
При изпълнение на проучването ще се ползват постиженията на новите технологии и в този ред ще се осигури екосъобразност на характера на дейността. |
29 000.00
|
29 000.00
|
ЕКО Дейност 4 Провеждане на търговски консултации, насочени към търговците на едро и дребно - резултати по ЕКО Дейност 3: Търговските консултации са важна част от настоящия проект и чрез тях ще се събере необходимата информация за проблемите и предизвикателствата на физическите и юридическите лица, осъществяващи дейност в сектор Рибарство. С идентифициране на проблемите и трудностите пред сектора ще се търсят средства за тяхното решаване. Търговските консултации ще предостовят максимална и изчерпателна информация на всеки един от участниците. Консултациите ще бъдат основно насочени към към запознаване с изготвения на обзор на изложенията - видове, териториално разпределение, структура, възможности, функционалност и предлагани услуги.
Ще се положат усилия да се събере и обобщи допълнителна информация за български и международни изложения, включително европейски, на които излагайки своята продукция българските производители и търговци биха повишили степента на своето участие в подходящи пазари.
Объждане и разширяване на задание, което да определя фукционалността на предвидената за изграждане в последваща дейност иновативна, интерактивна, онлайн платформа АКВА ЕКСПО ЦЕНТЪР / АЕЦ.
При изпълнение на търговските консултации ще се ползват постиженията на новите технологии и в този ред ще се осигури екосъобразност на характера на дейността. |
20 000.00
|
11 775.00
|
ЕКО Дейност 5 Откриване на нови пазарни ниши и търговски консултации посредством проектиране, изграждане, обучение, инсталация и валидиране на иновативна, интерактивна, онлайн платформа АКВА ЕКСПО ЦЕНТЪР / АЕЦ: Дейността е свързана с провеждането на проучване на пазари и откриване на нови пазарни ниши за разширяване пласмента на продуктите от риболов и аквакултура с цел да бъдат идентифицирани всички възможности за развитие и навлизането от страна на производители и търговците на едро и дребно на риба, рибни продукти и аквакултури на нови пазари - на българския, на европейския, а също и пазара на трети страни. По време на изпълнението на дейността основно ще бъде заложено на изготвяне на софтуерна структура в съответствие със Задание за опрделяне на фукционалността на иновативна, интерактивна, онлайн платформа АКВА ЕКСПО ЦЕНТЪР / АЕЦ и нейнпото последващо изграждане.
След изграждането на АКВА ЕКСПО ЦЕНТЪР / АЕЦ, платформата ще бъде инсталирана, тествана и ще бъде направено валидиране на резултатите от нейната дейност.
Платформата АКВА ЕКСПО ЦЕНТЪР / АЕЦ ще обединява и ще визуализира материали свързани с конкретната производствена и/или търговска дейност и ще осигури възможнот НЕОГРАНИЧЕН брой производители и търговци да достигнат до НЕОГРАНИЧЕН нови пазарни ниши.
При изпълнение на проучването ще се ползват постиженията на новите технологии и в този ред ще се осигури екосъобразност на характера на дейността. |
39 000.00
|
8 872.00
|
ЕКО Дейност 6 Информация и комуникация: Дейността е свързана с популяризиране на проекта (планираните дейности, цели и резултати) и получената финансова подкрепа от Програма за морско дело и рибарство 2014-2020 г., финансирана от Европейския фонд за морско дело и рибарство. С изпълнението на дейността ще се гарантира прозрачност на целия процес на изпълняваните дейности. Кандидатът ще информира широката общественост за финансовото подпомагане, което е отпуснато от фонда. Проектът ще бъде съпроводен от редица дейности, които ще представят и популяризират изпълнението и постигнатите резултати. Бенефициентът ще информира обществеността за получената от Европейския фонд за морско дело и рибарство подкрепа като използва различни мерки за информация и публичност. За изпълнението на дейността ще бъдат подготвени проекти, дизайни и предпечат и ще бъдат изработена една информационна табела, която ще бъдат поставена в офиса на организацията и един рол банер - за използване за визуализация при провеждане на събития. По проекта ще бъдат изработени и 1000 броя рекламни брошури, 1000 броя флаери, 1000 броя плаката. |
2 800.00
|
985.00
|
ЕКО Дейност 7 Организация, управление и координация и/или изпълнение/реализиране на дейностите по проекта: Дейността обхваща всички необходими дейности по организация, управление и координация и/или изпълнение/реализиране на дейностите по проекта.
При изпълнение на проучването ще се ползват постиженията на новите технологии и в този ред ще се осигури екосъобразност на характера на дейността. |
7 200.00
|
2 531.60
|