Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Реализираното на настоящия проект ще допринесе за укрепване на дейността на „Езиково студио ДерДиВас“ ЕООД и  ще създаде по-благоприятна среда за успешен старт и развитие на фирмата. За целта е предвидено изпълнението на дейности, които ще доведат до реализирането на основната цел на проекта, а именно – получаване на подкрепа чрез достъп до бизнес услуги за развитие на стартиращото предприятие. „Езиково студио ДерДиВас“ ЕООД е създадена от млад безработен предприемач, който вследствие на участието си в проект по операция „Подкрепа за предприемачество“ на ОПРЧР 2014-2020, е мотивиран да стартира собствен бизнес в сферата на предоставяне на обучителни услуги.  
Като стартиращо предприятие в условията на пандемия вследствие на COVID-19, фирмата се намира в силна уязвима ситуация на пазара и е все още слабоконкурентна. Чрез предоставянето на достъп до разнообразни бизнес услуги и насърчаване използването на различни източници на информация и контакти ще се гарантира по-добро управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес развитие на неукрепналото предприятие в бъдеще. 
Дейностите, които ще гарантират успешното развитие на предприятието и от които фирмата възнамерява да се възползва са услуги в сферата на информационните технологии. Тези услуги се предоставят от висококвалифициран и опитен експерт в ИТ сферата, като в резултат на тях ще бъде създаден уебсайт на стартиращото предприятие „Езиково студио ДерДиВас“. Фирменият уебсайт ще допринесе за по-бързото и успешно навлизане на пазара на стартиращото предприятие и благоприятства за устойчивото развитие на младия предприемач. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги в сферата на информационните технологии: Целта на дейността е да се постигне устойчиво развитие на стартиращия бизнес на „Езиково студио ДерДиВас“ ЕООД чрез създаване на модерен фирмен уебсайт, който ще се използва като съвременен инструмент за предоставяне на бързи и качествени услуги в сферата на обучения за възрастни и деца по немски език. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 (през първи месец): Ангажиране на един специалист-консултант в сферата на информационните технологии с доказана квалификация и опит, вкл.: 1. Договаряне взаимоотношенията с вече избрания ИТ специалист чрез сключване на граждански договор. 2. Уточняване детайлите по вече идентифицирани основни параметри на фирмения уебсайт. Етап 2 (от втори до седми месец): Предоставяне на ИТ услугите от избрания ИТ специалист, вкл.: 1. Консултации по планиране - разработване на карта на уебсайта, включваща списък на всички основни тематични области и подтеми; планиране на дизайна и външния вид на сайта. 2. Консултации по създаване – това е етапа на самото изграждане на уебсайта, който ще се базира на кастъм платформа, така че предприемачът да може да управлява лесно и самостоятелно структурата и съдържанието на сайта. На този етап избраният ИТ специалист ще изпълни следното: - Начална страница; - Страница с контакти, вкл. адрес на фирмата, Google Maps интерактивна карта, телефони, форма за изпращане на съобщения, др.; - Страница с описание на дейността на фирмата (За нас); - Страница с видове предлагани услуги - курсове (Име, Описание, Снимки, Дата и др.); - Модул Галерия, където ще се представя снимков материал от провежданите курсове; - Модул Тестове, чрез който ще се предлага бърз и качествен начин за тестване на курсистите; - Специализиран модул за извършване на онлайн обучения, който е от изключително значение в днешната епидемиологична ситуация от COVID-19. - Изработване на модул за ‘Downloadable Content’ от специфични потребители, на които е даден съответния достъп до даден материал; - Административен панел: логин форма (вход); настройки - административна част за управление на съдържанието; редактор за статичните страници; добавяне, редактиране и изтриване на съдържание; - Адаптивен дизайн при мобилни устройства. 3. Консултации по тестване – избраният ИТ специалист ще тества всички разработени компоненти и функционалности на уебсайта; ще се направи проверка на съвместимостта на функциите с различни браузъри. 4. Пускане на уебсайта в публичното пространство – избор на домейн име и план за хостинг услуги; качване на файловете на уебсайта на сървъра на клиента и извършване на окончателни настройки по публикуването на сайта; предоставяне на кратко обучение за работа с административния панел на уебсайта. Изработването на уебсайта ще се базира на кастъм платформа, така че предприемача да може да управлява лесно и самостоятелно структурата и съдържанието на сайта. Изработеният уебсайт ще бъде с адаптивен дизайн, което ще позволи на клиентите и партньорите да открият услугите на предприятието много по-бързо и лесно, а модерната визия и богата функционалност ще допринесат за едно по-вълнуващо потребителски изживяване. Освен това, адаптивният дизайн за мобилни устройства на сайта ще допринесе за успешно и без ограничения развитие на онлайн бизнеса на предприятието. От особено значение е модулът за извършване на онлайн обучения, чрез който се предоставя възможност за осъществяване на дистанционен режим на обучителните курсове. Това гарантира устойчивото развитие на стартиращото предприятие в условията на нарастващата криза вследствие пандемията от COVID-19. Създаването на фирмен уебсайт ще допринесе за установяването на връзка/диалог с крайните клиенти на фирмата и да се изградят дългосрочни и печеливши взаимоотношения, което е гаранция за успеха и устойчивото развитие на бизнеса на предприемача. 4 991.00 4 991.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.