Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът "Заедно в интернет" по ОП „Развитие на човешките ресурси” е изготвен по насоки за кандидатстване по схема: BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015”. Дейностите по проекта ще се изпълняват на територията на Република България в област - София град. Продължителността на проекта е 16 месеца.
Основната цел на проекта е да се осигурят предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.
Основните дейности които ще се изпълнят при реализацията на проекта са:
Дейност 1: Организация и управление на проекта;
Дейност 2: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места;
Дейност 3: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;
Дейност 4: Предоставяне на професионално обучение на вече наетите по проекта лица;
Дейност 5: Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности;
Дейност 6: Осигуряване на информиране и публичност по проекта.
Чрез тези дейности ще бъдат постигнати заложените резултати: безработни и неактивни лица, които при напускане на операцията получават квалификация и имат работа.
Описание на целевата група: Представители на целевата група в проекта са 8 броя лица, безработни младежи на възраст до 29 год. включително. Броят на лицата от целевата група включени в проекта е 8 души.
Общата стойност на проекта е 133 864,80 лева.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да бъдат създадени условия за ефективно изпълнение на останалите дейности по проекта. Екипът по проекта ще се състои от трима души: ръководител проект - 1 брой, координатор проект - 1 брой и счетоводител проект - 1 брой. Отделните задачи в рамките на дейността включват: Разпределяне на дейностите, сформиране на екип по проекта. Ще бъдат сключени договори с отделните членове от екипа на проекта. В договорите ще бъдат ясно разписани задълженията на всеки член на екипа по изпълнението на проекта. Задачата на екипа е да следи за напредъка по проекта и за постигане на поставените цели и резултати. Сключване на договори с външни изпълнители за реализиране на някои от дейностите предвидени в проекта. Изработване на конкретен работен план. По време на тази дейност се предвиждат провеждане на срещи между екипа за управление с цел събиране на информация за организационната среда и политиката й по отношение на хората. Ще се направи анализ на конкретните нужди и потребности от обучение и заетост на участниците, като се отчете спецификата на дейността на фирмата и проблемни сфери. Конкретни изисквания - в какви насоки ще бъдат обучавани безработните и неактивни лица, теми, варианти и възможности ще бъдат съгласувани между желаните насоки за обучение и реалните им потребности. Ще се уточнят вариантите за място и време на провеждане на обучението, продължителност, както и разходи за провеждане на обучението. С оглед на това, дейностите по проекта да се изпълняват навреме и с нужното качество, по време на изпълнение на проектните дейности ще се осъществява непрекъснат вътрешен контрол от членовете на екипа по проекта, отговорни за съответната дейност, както и от Ръководителя на проекта, отговорен за цялостното му изпълнение. Чрез осъществявания мониторинг на проекта членовете на екипа ще имат ясна представа относно спазването на времевия график. Резултатите от мониторинга по проекта ще дадат възможност да се реагира навреме, ако е необходимо и ако има разлика с разписаните проектни дейности. За целта ще се води протокол за извършения вътрешен мониторинг. Екипа за управление ще изготви правила и процедури за вътрешен мониторинг, които ще включват: • периодични срещи на екипа за управление; • оценка на резултатите от подбора и назначаването на работа на лицата от целевата група; • контрол върху дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места; • оценка на резултатите от обучението, чрез попълване на анкетни карти от обучаваните; • текущ контрол на присъствие, чрез отразяване в присъствени списъци; • изготвяне на междинни доклади на резултатите от проекта и набелязване на коригиращи дейности при необходимост; • снимков материал; • отчитане и контрол по време на наемане на лицата на трудов договор от кандидата по проекта; • окончателен отчет изготвен от ръководителят на проекта с приложени документи, доказващи извършването на дейностите. 12 573.20 12 176.87
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на закупеното оборудване и обзавеждане е да бъдат създадени нови работни места за представителите на целевата група. Тази дейност включва: • обезпечаването на фирмата за разработка на хардуерни и софтуерни системи с: - 1 брой лаптоп със следните тех. показатели: процесор 3.3GHz Dual-core Intel Core i7-16Gb 2133MHz LPDDR3 SDRAM-512GB PCle-based SSDC Backlit Keyboard British layout Apple Magic Mouse 2 MS Office for Mac Homeamp;Business 2016 English Eurozone Medialess; 2 броя компютри със следните тех. параметри: Безплатна Linux, Дисплей:15.6 инча/39.62 см тъчскрийн FULL HD 1920х1080 лъскав LED, Процесор: двуядрен Intel Core i7-4510U 2.00GHz/ 3.1GHz,видеокарта:NVIDIA GeForce GT 750М с 2GB GDDR5 собствена памет, хард диск: 1TВ /1000GB/ 5400rpm SATA, RAM, памет: 8GB DDR3L 1600 MHZ,SSD:8GB SSHD, 5 броя компютри - процесор Intel Core i7-5500U/2 ядрен, 2.40-3.00 Ghz, 4МВ кеш/Оперативна памет-4GB/1х4096МB/-DDR3, 1600GhZ, 14-инчов/33.78 см./-1920х1080 Full HD, IPS, мултитъч. - 1 брой мултифункционално устройство със следните параметри-серия L6 тип мастилоструйно многофункционално устройдство цвят черен, функционалност-принтер, копир, скенер и факс.Скорост на печат:черно 33 стр./мин /А4/цветно-20 стр/мин /А4/ ж, принтер резолюция, 4800 х 1200 dpi, скенер резолюция 1200 х2400 dpi - 1 брой сървър със следните параметри-процесор E3-1220V3 Intel Xeon E3 номер на процесора на ядрото, 4 броя инсталирани процесори, 1 processor cache 8 MB стандарт на цикъла за процесор, Socket H3 / LGA 1150/ чипсет на дънната платка, Intel C222 Processor threads, 4 processor operating modes 64-bit; - 1 брой мобилен телефон - Apple A10 Fusion /4ядрен, 2.37 GHz/ 5.5 - инчов IPS LCD капацитивен мултитъч екран с LED подсветка, олеофобично покритие и резолюция 1920х1080 пиксела и застраховка 1 година; - 8 броя работни бюра; - 8 броя шкафа; - 8 броя работни стола. Със закупените ДМА и ДНА – 8 броя компютри; 1 брой цветно мултифункционално устройство; 1 брой сървър; 1 брой мобилен телефон; 8 броя Работни бюра; 8 броя шкафа; 8 броя работни стола и 1 брой заседателна маса, ще се осигурят работни места на 8 лица от целевата група. Оборудването ще се използва за работа от лицата от целевата група в офисите и автомобилите с които разполага фирмата. Със закупеното със средства по настоящата процедура изброено по-горе оборудване и обзавеждане ще се осигури работно място за 8 лица от целевата група от които: 1 лице назначено на длъжност "Уеб дизайнер"; 3 лица назначени на длъжност "Разработчик, интерактивно съдържание"; 2 лица назначени на длъжност "Програмист, уеб сайтове" и 2 лица назначени на длъжност "Търговски представител ИКТ". Гореизброеното оборудване и обзавеждане ще бъдат използвани много активно в реализацията на съдържателните дейности на проекта. Чрез него ще се обособят работни места с гъвкави форми на заетост, тъй като разкритите работни места ще бъдат споделени. Така обезпечаването с изброеното оборудване и обзавеждане ще позволи да се изпълни основната цел на проекта – разкриване на нови работни места за представители на целевата група, както и ще съдейства за осигуряване на устойчивост на резултатите от проекта и тяхното бъдещо мултиплициране. 27 300.00 34 426.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да се осигури трудова заетост на 8 лица от целевата група. Ще бъдат назначени 8 броя лица, безработни младежи на възраст до 29 год. включително, както следва: - 1 брой уеб дизайнер; - 3 броя разработчик интерактивно съдържание; - 2 броя програмисти, уеб сайтове. По време на своята трудова дейност те ще бъдат обучени по професия "Програмист", специалност "Програмно осигуряване". - 2 броя търговски представители ИКТ. По време на своята трудова дейност те ще бъдат обучени по част от професия "Търговски представител", специалност "Търговия на едро и дребно". Осемте броя лица от целевата група ще преминат обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ с наименование на конкретното обучение – Английски език. Фирма „Би Шеърд“ ООД е официален партньор на google за България. Назначените на трудов договор 6 лица от целевата група обучени по професия "Програмист" ще се развиват професионално като работят в областта на рекламата и маркетинга в уеб пространството. Назначените на трудов договор 2 лица от целевата група обучени по професия "Търговски представител" ще презентират онлайн продуктите на фирмата на място в офисите, учрежденията, държавните структури, изложения и др. Фирма „Би Шеърд“ ООД ще предлага на пазара най-новите и търсени онлайн рекламни продукти, за което трябва да има повече и по-добре обучени служители. Трудовата дейност ще се извършва в офисите и с автомобилите с които разполага фирма "Би Шеърд" ООД, които се намират на територията на Столична община, в град София. Продължителността на заетостта ще бъде в рамките на 12 /дванадесет/ месеца. Поради необходимост от квалифицирани работници, на успешно завършилите обучение и ненапуснали работа през горепосочените 12 месеца ще бъде предложено да останат на работа във фирма "Би Шеърд" ООД. 76 341.60 71 089.93
Предоставяне на професионално обучение на вече наетите по проекта лица: Целта на тази дейност е 8 лица от целевата група, безработни и неактивни участници, младежи на възраст до 29 год. включително, да придобият професионална квалификация. Назначените на трудов договор във фирма "Би Шеърд" ООД представител 8 лица от целевата група ще придобият професионална квалификация. Участниците в обученията попълват заявления за участие в обучението. Ръководителят на проекта уведомява всички участници за целите на проекта, началната дата, съдържанието и плана за провеждане на съответното обучение. Лекторите подготвят конкретното учебно съдържание, необходимите демонстрационни материали, казуси, тестове и др. за целите на занятията. Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на всеки участник в обучението. След отчитане нуждите на фирма "Би Шеърд" ООД се установи потребност от обучение по професионална квалификация в областта на програмното осигуряване и на търговия на едро и дребно с продуктите на фирмата. При формирането на учебните програми са заложени курсове на обучение, третиращи проблеми, с които фирма "Би Шеърд" ООД се сблъсква почти всеки ден. В отговор на тези потребности, фирмата предвижда да обучи лицата от целевата група по професия: 481010 - програмист; специалност: 4810101 - програмно осигуряване и по част от професия: 341040 – Търговски представител; специалност: 3410401 – Търговия на едро и дребно. Обучението по професия: 481010 - програмист е от втора квалификационна степен. Продължителността на курса е 660 учебни часа по 45 минути.Обучението ще е организирано в една учебна група от 6 човека, в които безработните и неактивни участници ще усвоят основните теоретични и практически знания. Продължителността на курса ще е 660 учебни часа (един учебен час е равен на 45 минути), като се предвиждат допълнителни до 4 учебни часа за провеждане на заключителен теоретичен и до 4 учебни часа на заключителен практически изпит. Брой часове по теория - 260 учебни часа; Брой часове по практика - 400 учебни часа. На успешно издържалите заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Свидетелство за професионална квалификация, образец 3-54 на МОН ). Обучението по част от професия: 341040 – Търговски представител е от трета квалификационна степен. Продължителността на курса е 600 учебни часа по 45 минути.Обучението ще е организирано в една учебна група от 2 човека, в които безработните и неактивни участници ще усвоят основните теоретични и практически знания. Продължителността на курса ще е 600 учебни часа (един учебен час е равен на 45 минути), като се предвиждат допълнителни до 4 учебни часа за провеждане на заключителен теоретичен и до 4 учебни часа на заключителен практически изпит. Брой часове по теория - 250 учебни часа; Брой часове по практика - 350 учебни часа. На успешно издържалите заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Удостоверение за професионално обучение образец 3-37 на МОН ). 9 450.00 9 450.00
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности: Целта на тази дейност е 8 лица от целевата група, безработни и неактивни участници, младежи на възраст до 29 год. включително, да придобие познания по ключови компетентности. Назначените на трудов договор 8 лица от целевата група ще придобият познания по ключови компетентности. Участниците в обучението ще попълнят заявления за участие в обучението. Ръководителят на проекта ще уведоми участниците за целите на проекта, началната дата, съдържанието и плана за провеждане на съответното обучение. Лекторите подготвят конкретното учебно съдържание, необходимите демонстрационни материали, казуси, тестове и др. за целите на занятията. Изготвените подробни учебни програми, съобразени с всички изисквания за придобиване на заявените конкретни знания и умения се предоставят на участниците в обучението. След отчитане нуждите на фирма "Би Шеърд" ООД се установи потребност от обучение по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ с наименование на конкретното обучение – Английски език, за работа в офиса на фирмата при разработване на уеб реклами. При формирането на учебните програми са заложени курсове на обучение, третиращи проблеми, с които фирма "Би Шеърд" ООД се сблъсква почти всеки ден. В отговор на тези потребности, фирмата предвижда да обучи 8 лица от целевата група по Общуване на чужди езици с наименование на конкретното обучение – Английски език. Обучението ще е организирано в една учебна група от 8 човека, в която участниците ще усвоят основните теоретични и практически знания. Продължителността на курса ще е 300 учебни часа (един учебен час е равен на 45 минути), три нива на обучение по 100 учебни часа, като се предвиждат допълнителни до 2 учебни часа за провеждане на заключителен теоретичен и до 2 учебни часа на заключителен практически изпит за всяко ниво. Брой часове - за всяко нива по 50 часа теория и 50 часа практика, общо Брой часове по теория 150 учебни часа; Брой часове по практика - 150 учебни часа. На успешно издържалите заключителните изпити обучаващата организация ще издаде документ, удостоверяващ придобитите знания и умения (Сертификат за проведено обучение, Общуване на английски език). 5 600.00 5 600.00
Осигуряване на информиране и публичност на проекта: Целта на тази дейност е да се популяризират дейностите и резултатите по проекта. Популяризирането на дейностите по проекта ще се осъществи като се подготвят информационни брошури, плакати и диплянки с подходящо съдържание, информиращи гражданите на град София за програмата и за дейностите по проекта. Брошурите, плакатите и диплянките ще се разпространяват по обществени места, общината, областта и т.н. Брошурите ще бъдат 300 копия, формат А4, двойно сгъваеми, цветни – представят целите и дейностите по проекта, специално ориентирани към целевата група, адрес, телефон и e-mail за контакти. Плакатите ще бъдат 200 броя, а диплянките ще бъдат 400 броя. За популяризиране на проекта ще се изработят 40 тениски с логото на проекта. За популяризиране на проекта ще бъдат изработени 200 броя рекламни химикалки. За целите на проекта ще се изготвят две табели с номера и наименованието на проекта, които ще се поставят на местата на изпълнение на проекта. Така ще се постигне промотиране на дейностите и резултатите от проекта и информиране на обществеността за финансирането по настоящата програма. Особено важно е да бъде подчертавана помощта на ЕС, като начин на интегриране на общоевропейските ценности при вливане на безработни и неактивни лица от уязвими групи в пазара на труда. С цел осигуряване на максимална прозрачност и публичност се предвижда кандидатът регулярно да информира бенефициентите и медиите относно етапите и резултатите по изпълнението на проекта. Като резултат от предприетите мерки за прозрачност и публичност във връзка с изпълнението на проекта ще се засили общественият интерес към съдържанието на ОП «Развитие на човешките ресурси» и възможностите за финансиране, предоставени от ЕСФ... Съгласно правилата на Регламент /ЕК/ №1828/ 2006 на Европейската комисия от 8 декември 2006 г. относно реда и начина на изпълнение на Регламент /ЕО/ № 1083/2006 на Съвета за определянето на общи разпоредби за Европийския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета относно Европейския фонд за регионално развитие, всички информационни и рекламни материали, както и всеки продукт – резултат от проекта, ще носят символи на ЕС и ЕСФ в указания формат. 2 600.00 3 310.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.