Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 7 бр.; закупуване на Мобилна работна станция - 3 бр.; Водна баня - 2 бр.; закупуване на 10 бр. шевни машини; наем на работно помещение за целите на проекта; създаване на сайт,; изработване на маркетингов план), - част 1: Като част от дейността ще бъдат наети 7 бр. квалифициран персонал, необходим за производството на ортопедични изделия. Ще бъде закупено и необходимото оборудване - Мобилна работна станция - 3 бр.; Водна баня - 2 бр.; Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред- 1 бр; Двуиглов петконечен оверлог - 1 бр.; Едноиглова дигитална шевна система за двуконечен затворен грайферен бодов ред - 1бр; Едноиглова цилиндрична права машина - 1 бр.; Електронна двуконечна машина за програмируеми шевове - 1 бр.; Банциг - 1 бр.; Eлектрическа дискова ножица - 1 бр.; Машина за автоматично, топло рязане и отброяване на детайли - 1 бр.; Кроялна маса - 1 бр.; Устройство за отрязване края на настила - 1бр.; С цел позиционирането на пазара на ДТС-БГ ООД ще бъдат изработен маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея, ще бъде създадена интернет страница на дружеството и ще бъде наето работно помещение за осъществяване на производствена дейност.
Дейността предвижда осъществяването на следните инвестиции, необходими за стартиране и развитие на производство на ортопедични изделия:
1. Наемане на квалифициран персонал, състоящ се от следните експерти:
1.1. Технолог на ортопедични продукти. Тази длъжност ще бъде заета от предприемача Албена Андреева, като за нея се предвижда 18-месечен период на заетост на 4 часа. Нейните функции ще бъдат свързани основно с изготвяне на технически спецификации на продуктите и изработване на технологични схеми в производството - за всички произвеждани продукти. Повече детайли относно задълженията и отговорностите на технолога на изделията се съдържат в т.9 екип.
1.2. Кинезитерапевт - 2 бр. На тази позиция ще бъдат наети 2 лица - Веселин Христов и Георги Петров, които са част от квалифицирания персонал, който е обект на оценка по проекта. Веселин Христов ще бъде нает за период от 18 месеца на пълен работен ден. Неговите задължения са свързани с изработката на всички видове продукти на дружеството, както и с приспособяване и фиксиране на шини и ортези към крайниците на индивидуалните клиентите. Идентични ще бъдат и задълженията по проекта на втория кинезитерапевт - Георги Петров, чиято заетост, в съответствие с производствените нужди, ще бъде за период от 15 месеца и на 4 часов работен ден.
1.3. Координатор производство - необходим е за гарантиране обезпечеността на производството с материални ресурси и разработването и изпълнението на производствените програми и календарни графици. Лицето, което ще заеме тази длъжност, е част от допълнителния квалифициран персонал и поради тази причина не е посочен поименно. За него се предвижда целодневна заетост през цялото изпълнение на дейността.
1.4. Шивач - 3 бр. За да придобият естетичен търговски вид и за да са удобни за ползване, всички ортопедични изделия, които ще бъдат произвеждани, ще бъдат тапицирани, зашивани и брандирани с логото на компанията. Поради тази причина проектът предвижда наемането на 3 бр. шивачи, които да работят с предвидените за закупуване шевни машини. В съответствие с производствените планове на дружеството и сроковете за доставка на шевните машини, двама от тях ще бъдат назначени за период от 12 месеца, а един от тях - за 6 месеца. И за тримата се предвижда заетостта да бъде полудневна.
2. Придобиване на ДМА.
2.1. Преносима работна станция - 3 бр.
С цел обезпечаването на работния процес, дружеството има нужда от 3 бр. преносими работни станции, които ще бъдат използвани от следните експерти:
- Технологът, който ще разработва техническите спецификации и технологичните схеми на продуктите;
- Кинезитерапевтът, който ще води протоколите от изпитванията и производството на продуктите при обработката им във водните бани. Двамата кинезитерапевти ще споделят 1 работна станция;
- Координаторът, който ще разработва производствените планове и календарните трафици.
2.2. Водна баня - 2 бр. Използват за загряване на ниска температурна пластмаса, от която се изготвят заготовките на ортопедичните изделия. |
249 217.50
|
218 368.66
|
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 7 бр.; закупуване на Мобилна работна станция - 3 бр.; Водна баня - 2 бр.; закупуване на 10 бр. шевни машини; наем на работно помещение за целите на проекта; създаване на сайт,; изработване на маркетингов план), - част 2: Поради голямата концентрацията на работа в тази производствена ниша и с цел недопускане на тесни места, се предвижда закупуването на 2 бр. водни бани, с които ще оперират кинезитерапевтите.
2.3. Шевни машини.
2.3.1. Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред - ще се използва за шиене на всички текстилни детайли. В машината се въвеждат операции (програми), които лесно се задават при повторно зашиване на детайли.
2.3.2. Двуиглов петконечен оверлог: Предпазва ръбовете на текстилните калъфи и омекотявания от нищене. Присъединява два края на текстила, като отрязва излишния материал. Използва се при изработването ортопедичната седалка и облегалка, както и при омекотяванията за шините.
2.3.3 Едноиглова дигитална шевна система с двуконечен затворен грайферен бодов ред -оборудвана с допълнителна приставка за лесен монтаж на обточващи ленти с различни ширини. Използва се за текстилните опаковки на продуктите, както и за седалката и облегалката.
2.3.4. Едноиглова цилиндрична права машина: Машина за шиене на ципови ленти. Използва се при производството на текстилните опаковки на всички продукти, както и при циповете на седалка и облегалка.
2.3.5. Електронна двуконечна машина за програмируеми шевове: С тази машина се шият опаковките на всички продукти, както и техните дръжки. Служи за изработка на декоративни шевове на продуктите.
2.3.6. Банциг – Изрязва текстила прецизно по очертанията на кройките. Може да реже едновременно няколко пласта текстил с една и съща кройка. Използва се при продуктите ортопедична седалка и облегалка.
2.3.7. Електрическа дискова ножица за: - рязане на всякакъв вид платове и материали – очертава се кройката върху пластмасата , с ножицата се отрязва абсолютно точно .Не се генерира фира, нискотемпературната пластмаса е твърд материал и с този вид ножица се реже изключително лесно.
2.3.8. Машина за автоматично, топло рязане и отброяване на детайли: Ортопедичната облегалка се прикрепя към инвалидния стол посредством тъкан колан, чрез този актив коланът се отрязва точно и се образува стопилка в края. Така материала не се разнищва. По същия начин се нарязват и велкро лентите, с които се закрепват и пристягат индивидуалните шини.
2.3.9. Кроялна маса -представлява широк работен плот, който осигурява необходимото пространство за разстилането на топовете с плат ,както и материалите за индивидуалните шини.
2.3.10. Устройство за отрязване края на настила – Служи за прецизно отрязване на края на навития топ плат. По този начин не се криви края на ролката на текстила,. Използва се за Ортопедичната седалката и облегалката, както и при омекотяването на шините.
3. Наем на работно помещение.
Наемане на помещение, в което да се помещава техниката и да се осъществява работния процес . Дружеството не разполага със собствено работно помещение и поради тази причина планира да наеме такова по проекта за период от 18 месеца в гр. Ловеч . В него ще се позиционира техниката и ще се обособят работните места.
4. Изграждане на интернет страница на кандидата.
С цел постигане на разпознаваемост сред потенциалните клиенти и предоставянето на точна, достоверна и изчерпателна информация за предлаганите продукти, кандидатът има нужда от разработване и поддържане на своя собствена интернет страница.
5. Изработване на маркетингов план.
Дружеството има нужда от прилагане на целенасочени подходи за таргетиране на своите клиенти, както и за по-добро планиране на приходите. Поради тази причина кандидатът планира да получи като външна услуга маркетингов план, който да посочи най-ефективните пазарни практики за достигане до потенциалните клиенти на компанията.
6. Закупуване на материали.
Дружеството има нужда от закупуване на определено количество материали, които да вложи в производството на първата партида ортопедични изделия. Такива материали са полиуретанова пяна, алкантара, нетъкан текстил и други. |
0.00
|
21 100.00
|
Визуализация на проекта (Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 2 бр. табели и 30 бр. стикери) : Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 в неговата успешна реализация.
Предвид факта, че проектът предвижда осъществяване на инвестиции в ДМА, на мястото на изпълнението му - на входа на офиса на кандидата, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 информационни табели - временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. На временната табела ще бъдат обозначени също и началната и крайната дата на изпълнението на проекта.
За маркиране на закупените общо 15 бр. ДМА, на подходящо място на повърхността на всеки от тях, ще се бъдат поставени по два стикера - общо 30 бр. На всеки стикер ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието Европейски фонд за регионално развитие, общото лого за програмния период 2014 - 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ.
След създаването на интернет-страницата на ДТС-БГ ООД, която ще бъде разработена в рамките на настоящия проект, на видно място ще бъде представено кратко описание на проекта с включена информация относно неговите цели и очакваните резултати, основните дейности и периода на изпълнение. Ще бъдат визуализирани емблемата на Европейския съюз и общото лого за програмен период 2014-2020 г.
Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността, ще се посочва че се финансира от ОП Иновации и конкурентоспособност чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта, ще продължи общо 18 месеца и приключва с успешното реализиране на всички проектни дейности и финализирането на проекта. |
500.00
|
480.00
|