Организация и управление: Дейността ще осигури сформиран екип, който ще организира и ръководи изпълнението на проекта, неговия мониторинг и координация на дейностите. В рамките на дейността ще бъдат обособени следните под – дейности:
1.1 Организационен мениджмънт. За цялостното изпълнение на проекта ще отговаря екипа посредством следните поддейности:
• провеждане на регулярни екипни срещи за разпределяне на текущите задачи и решаване на оперативни въпроси, всеки месец;
• на първата екипна среща ще бъде разработена система за текущ контрол на изпълнението: регулярна вътрешна оценка за изпълнението на проекта, с регистриране степента на изпълнение на всяка от дейностите. С редовната вътрешна оценка се осигурява постоянна готовност за предоставяне на данни при проверка от съответните контролни органи, както и своевременна реакция при възникване на проблем, застрашаващ срочното и качествено изпълнение на “Плана за изпълнение”;
• текущо обработване и поддържане на документацията;
• непрекъсната комуникация с всички заинтересовани страни с оглед ефективно планиране, организиране и управление на дейностите;
• отчитане, в съответствие с изискванията на програмата.
1.2 Избор на изпълнители в съответствие с ПМС № 118/20.05.2014 г. Кандидатът не е възложител по смисъла на ЗОП и затова следва да определи своите изпълнители по реда на постановлението. Дейността ще се изпълнява при стриктно спазване на ПМС № 118/2014 г. и неговите изменения и допълнения, както и изискванията на Договарящия орган. Дейността е планирана в съответствие с изискванията на действащото законодателство в Република България и гарантира, че проектът ще се осъществява на базата на принципа на прозрачност при вземането на решения и тяхното прилагане.
1.3 Текущо и финално отчитане пред финансиращата институция.
Методологията за реализацията на проекта е разработена въз основа на досегашния ни опит в изпълнението на подобни дейности и следване на принципите за добро управление. Основните принципи, които ще бъдат съблюдавани при изпълнение на проектните дейности са:
o Ефективност – съобразяване на целите, дейностите и начините за осъществяване със спецификата и потребностите на целевата група;
o Законност – спазване на националното и европейското законодателство;
o Ефикасност и обоснованост на разходите – постигане на добро съотношение на разходи спрямо постигнати резултати;
o Устойчивост - постигане на дългосрочно въздействие на постигнатите ефекти;
o Екипност – постигане на добро взаимодействие измежду целевата група;
o Обратна връзка – прилагане на механизми за текущо отчитане на мнението на целевата група.
|
22 500.00
|
22 492.24
|
Информиране и публичност: Изпълнителят ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Регламента за изпълнение № 821/2014 както и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020.
При изпълнение на проекта, съфинансирането от ЕС ще бъде изрично указано, посредством:
- емблемата на ЕС в съответствие с приетите техническите характеристики;
- упоменаването на фонда, оказващ подкрепа - ЕСФ;
- общото лого за програмен период 2014- 2020, в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
Дейността ще бъде изпълнена от кандидата, като изработването на визуализиращите материали и публикации ще бъде възложено на външен изпълнител. |
2 400.00
|
1 800.00
|
Подбор на крайни бенефициенти: Целта на дейността е включването в проектните дейности на лица, представители на целевите групи, мотивирани в достатъчна степен за кариерно развитие и работа в автосервизния бранш.
При подбора ще се отчитат следните обстоятелства, определящи изискванията на операцията и на проекта:
- безработните лица следва да отговарят на следните условия: към момента на включване в проектни дейности лицата не работят, търсят работа и имат готовност да започнат работа в предприятието, без задължително да са регистрирани в дирекции "Бюро по труда";
- неактивни са лицата, които към датата на включване в проекта не са нито заети, нито безработни;
- продължително безработни или неактивни лица са тези които поне от 12 месеца отговарят на съответното условие, а ако са под 25 годишна възраст - поне от 6 месеца;
- определеното от чл. 8, ал. 4, т. 2 от Закона за професионалното образование и обучение входящо минимално образователно равнище - завършени VII клас или основно образование.
Лицата, които ще бъдат подбрани, следва да отговарят на следните условия:
- безработни или неактивни лица - 6 на брой.
- безработни лица до 29 годишна възраст, поне 4 на брой;
- безработни или неактивни лица с увреждания, поне 1 на брой;
- продължително безработни или неактивни лица, поне 1 на брой. |
0.00
|
0.00
|
Обособяване на работните места: Създаването на материални предпоставки за устойчивостта на новите работни места е от ключово значение за постигане на проектните цели. В тази насока сме предвидили доставка и оборудване на новите работни места със следните съоръжения (всяко по един брой): 1. Стенд за измерване на спирачните сили, натоварването на ос и определяне на спирачната ефективност на леки и лекотоварни автомобили с тегло до 3 т. на ос и колесна формула 4х4; 2. Емисионен анализатор за изгорели газове за измерване на двигатели; 3. Димомер; 4. Оборотомер - преносим уред с температурна сонда и магнитен вибрационен сензор за измерване на обороти; 5. Мобилна количка - за разполагане на газоанализатора, димомера, оборотомера и измерителни сонди; 6. Електронен стенд за регулиране на фарове с луксометър; 7. Газдетектор - тип "писалка"; 8. Комплект калибрирани измервателни инструменти; 9. Стенд реглаж - за регулиране на монтажните ъгли на колелата и успоредността между мостовете; 10. Четириколонен подемник за реглаж с вградени задни плъзгащи се плочи, с товароподемност- мин. 4500кг.; 11. Канален подемник, мин. 2т., ножичен тип; 12. Инструментална количка - оборудвана с инструменти, като: ключове, лули, отвертки, гедория, клещи и др. ; 13. Стартова количка- зарядно устройство за безпроблемен старт и зареждане на автомобили с чувствителна електроника; 14. Лаптоп; 11. Принтер.
Изборът на видовете и количества оборудване е съобразен с броя необходими работни места за новоназначените работници; техните длъжности и работни функции и цели създаване на удобни и комфортни условия на труд, съобразени със съвременните и екологични тенденции в бранша; както и гарантиране на тяхната устойчивост и след края на проектните дейности.
За да се осигури нормален процес на работа, предвиждаме застраховането на оборудването за периода на проектните дейности. |
73 400.00
|
72 544.99
|
Осигуряване на заетост: Съобразно стратегията за развитие на предприятието и направените разчети, ще бъдат назначени общо 12 нови работници, от които:
1. на длъжност "Техник механик експлоатация на автомобилния транспорт" с код по НКПД 2011г.- 3115 3045 - едно лице;
2. на длъжност "Техник механик" с код НКПД 3115 3004 - осем лица;
Лицата, назначени по първите две длъжности ще бъдат ангажирани в една от основните дейности на предприятието, а именно - ремонт, техническа поддръжка и обслужване на автомобили.
3. на длъжност "Снабдител доставчик" с код НКПД 4321 2015 - едно лице;
Лицето, назначено на тази длъжност, ще бъде ангажирано в дейността на предприятието - търговия на дребно с части и принадлежности за автомобили.
4. на длъжност "Хигиенист" с код НКПД 9112 0004 - две лица.
Лицата, назначени на тази длъжност ще бъдат ангажирани с хигиената на помещенията и офисите в предприятието.
За всяка от длъжностите се предвижда заетостта да е за период от 12 месеца. |
136 140.00
|
139 189.33
|
Осигуряване на обучение: Основната цел на тази дейност е повишаването (или получаване на нова) на професионалната квалификация на новоназначените работници в предприятието. Това от една страна ще повиши тяхната адаптация на пазара на труда, ще спомогне за тяхното трайно оставане на работа; а от друга ще увеличи конкурентоспособността на фирмата - предлагайки по - качествени услуги на един наситен с предлагане пазар.
Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Основен и абсолютен критерий при неговия избор ще бъде наличието на активна лицензия от Националната агенция за професионално образование и обучение, както и лицензирането по съответните специалности. Отношенията с определения изпълнител/и: обхват, отговорности, приложими срокове, заплащане и т.н ще бъдат уредени с възлагателния договор. Конкретните детайли на обучителния процес: учебен план и програма, график, разпределение, преподаватели, бази за провеждане ще бъдат уточнени съвместно от обучителната организация и от екипа по проекта с оглед нуждите на работодателя и предварителната професионална подготовка на крайните бенефициенти.
Отношенията между работодателя, обучаемите лица и обучителната организация/и ще бъдат уточнени със сключването на договори по глава 11 от Кодекса на труда.
Методиката, свързана с обучението на целевата група, ще се основава на :
- Теоретично обучение- при което се усвояват теоретични познания по предмета; използва лекционен метод на преподаване, дискусии, поставяне в проблемна ситуация, демонстрация,
- Практическо обучение- бенефициентите в реални условия ще изпълняват конкретни практически задания с оглед формиране на умения за боравене с оборудване и материали, опазване на околната среда.
- На всеки етап от обучението участниците ще бъдат текущо оценявани, а в края на обучението ще положат изпит по теория и практика. Успешно завършилите обученията ще получат документи за професионална квалификация за съответната степен и специалност.
За дейността са заложени разходи - за обучителна организация, която да проведе обучението (в рамките на определените максимално допустими стойности), както и командировъчни разходи. Последните са предвидени, тъй като при разработването на проектното предложение не са известни предварително нито крайните бенефициенти, нито местоположението на обучителната организация. Тяхната цел е да обезпечат нормалното участие на обучаемите лица, в случай че живеят на територията на населено място, което е различно от това, в което ще се провежда обучението. Съотношението на разходите за обучение между двата кода на измерение 102 и 103 е определено съобразно предвиждането, че всички лица до 29 годишна възраст ще бъдат включени в обучение по специалност "Автотранспортна техника". |
14 525.00
|
11 925.00
|