Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Дружеството " Дениз 89" ЕООД e  с дългогодишен опит в търговията на едрто с напитки.  Идеята е да се доразвие  търговията с цел да се  допринесе за получаване на повече масови клиенти, на които да им бъде предоставено качествено обслужване , от тези които ще бъдат  наети. Фокусът е насочен към едни от най-уязвимите целеви групи на програмата.    В допълнение, целите на проектното предложение съответстват напълно и на целите на ОП " Развитие на човешките ресурси" - да се подобри качеството на живот на хората  в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, достъп до  качествено образование и учене през целия живот и засилване на  на социалното включване.
Проектът предвижда изпълнение на следните дейности:
Дейност 1: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца;
Дейност 2:  Сформиране на екип за организация и управление на проекта;
Дейност 3: Визуализация на публичност; 
Позовавайки се за изпълнението на изброените 3 дейности настоящия проект допринася за  осигуряването на  заетост на 8 представители на уязвимите социални групи.  С изпълнението на проекта се цели възможността да се разшири комплекса от мерки, насочени към повишаване на заетостта да се разшири комплекса от мерки, насочени към повишаване на заетостта и професионалната квалификацция на работната сила по- специално община Ямбол, област Ямбол.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на Дейност 1 е да се подберат 8 представителя от целевата група, които да участват в изпълнението на проекта. Предвижда се да бъдат наети : - 2 лица на позиция "Началник -склад", които ще бъдат безработни и неактивни лица между 30 и 54 г. Длъжността, на която ще бъдат назначени хората по проекта е " Началник -склад", НКПД 43212021. - 3лица на позциция Шофьор, лекотов. автомобил, от които 1 лице ще бъде над 54 г., а останалите 2 лица - безработни с ниска степен на образование между 30 и 54 г. Длъжността, на която ще бъдат назначени лицата по проекта е: " Шофьор, лекотов. автомобил", НКПД 83222006. - 3 лица лице на позиция Продавач- разносна търговия - безработни младежи до 29 г . вкл.. / Длъжността, на която ще бъдат назначенилицата е "Продавач - разносна търговия", НКПД 52430002. За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок от 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевите групи. Всяко лице ще сключи договор след одобрението му като няма да се изчаква да бъдат открити всички 8 позиции. Разходите за дейността се определя на база минималният осигурителен доход . В размер от 590 лв. са разходите на дейността на база миниланият осигурителен доход за длъжността "Началник - склад". Дължимите осигурителни плащания, които са за сметка на работодателя са в размер от 105, 02 лв. или 17, 8 %. Общо един служител на месец получава 695,02 лв. , а за период от 12 месеца за 2 лица се получава сумата от 16 681 в. За длъжността "Шофьор, лекотов. автомобил" разходите за дейността на база минимален осигурителен доход са в размер от 540 лв. . Дължимите осигурителни плащания, които са за сметка на работодателя са в размер от 17, 8 % или в размер от 96, 12 лв. . Общо на месец едно лице ще получи възнаграждение от 636, 12 лв. , а общо за 12 месеца се получава 7633, 44лв. За 12 месеца общата сума за три лица възлиза на 22 900, 32 лв. За длъжността "Продавач - разносна търговия" разходите за дейността на база минимален осигурителен доход са в размер от 500 лв. . Дължимите осигурителни плащания, които са за сметка на работодателя са в размер от 17, 8 % или 89 лв. Общо на месец лицето ще получи възнаграждение от 589 лв. , а общата сума за 12 месеца на трите лица възлиза на 21 204 лв. . Изпълнението по Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца" допринася за подобряването достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица 60 785.00 49 094.90
Сформиране на екип за организация и управление на проекта;: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието , който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното провеждане на цялостната процедура по проектът. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, кординатор и счетоводител . В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база, сключени граждански договори. В съответстие с плана за действие по проекта Екипът разработва подробен план за изпълнение. В него ще са посочени задачите, тяхната последователност, както и ще се утвърди график за изпълнението им. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение. Създава се структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. 6 080.00 4 958.29
Осигуряване на визуализация и публичност на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработка и монтаж на 2 броя информационни табели на мястото на изпълнение на проекта в случая гр. Ямбол и гр. Елхово. Иформационните табели ще отговарят на всички изисквания, относно материалите за публичност и визуализация и ще оповестяват основните данни по проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. 1 216.00 916.66

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.