Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към наемане на нови работници и служители в "МАЙ КУРИЕР БЪЛГАРИЯ" ЕООД и закупуване на специализиран софтуер за новоразкритите работни места. Реализацията му ще осигури развитието на човешките ресурси, повишаване на производителността и адаптивността на работната сила, подобряване ефективността, ефикасността и конкурентоспособността на компанията. 
По проекта се предвижда да бъде осигурена заетост и устойчивото интегриране на пазара на труда на 32 нови служители - безработни младежи на възраст до 29 г. вкл. и продължително безработни и неактивни лица (12 от тях ще бъдат безработни младежи до 29 г. вкл.), с които да бъдат сключени трудови договори за 12-месечна субсидирана заетост. След този период, с не по-малко от 16 от тях, след провеждането на вътрешен подбор, ще се сключат трудови договори за още минимум 12 месеца, а при добро представяне ще сключат постоянен трудов договор. Длъжностите, на които ще бъдат наети са: анализатор ефективност на търговската дейност, търговски пълномощник, куриер и администратор.
Специализираният софтуер ще се използва изцяло за нуждите на новоназначените служители, което ще създаде условия да изпълняват комфортно работните си задачи.
Проектът и неговите цели кореспондират изцяло с политиката на ЕС за увеличаване на инвестицията в човешкия капитал, като пряко съответства на целите от НСРР за развитие на човешкия капитал, с цел осигуряване на по-висока заетост, доходи и социална интеграция. 
Същевременно проектните дейности ще допринесат за устойчиво развитие на компанията и разширяване на пазарните ѝ позиции. В тази връзка целите на проекта допринасят и за постигане на националните секторни политики в областта на развитие на МСП. Възможността на компанията да инвестира в човешки капитал и да създаде нови работни места ще допринесе за повишаване на производителността на заетите и развитие на икономическата активност, водещо до устойчиви икономически резултати.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и неактивни лица за период 12 месеца на трудов договор при условията на субсидирана заетост: Дейността предвижда разкриване на нови работни места за 32 нови служители и работници - 12 безработни младежи на възраст до 29 г. вкл. и 20 продължително безработни и неактивни лица, с които да бъдат сключени трудови договори за 12-месечна субсидирана заетост. Наемането на безработни лица ще се осъществи чрез подбор с помощта на Дирекции "Бюро по труда", частни трудови борси и други източници, като процедурата за избор ще бъде изцяло съобразена с Ръководството на Бенефициента на УО по ОПРЧР. Първият етап е изготвяне на заявка към дирекции „Бюро по труда“, частни трудови борси и др. източници, с описание на изискванията към лицата, които ще се наемат по проекта. Заявките ще включват основни изисквания към представителите на целевите групи, които са свързани с условията за заемане на съответната длъжност. За да бъде проведена процедура по подбор, заявката ще бъде подадена още в първия месец от старта на проекта. Вторият етап ще се състои в подбор на най-подходящите участници за целите на проекта. При подбора и самото осъществяване на заетост ще бъдат спазени хоризонталните принципи за осигуряване на равни възможности и недопускане на дискриминация, гарантиране на равенство на половете и устойчиво развитие и ще бъдат следвани само и единствено изискванията, необходими за заемане на новосъздадените работни места, без ограничения в пола, етническа принадлежност, религия, политическа ориентация и др. Ще бъдат избрани общо 32 лица - 12 безработни младежи на възраст до 29 г. вкл. и 20 продължително безработни и неактивни лица, като се предвидят 8 резерви - по две лице за всяка длъжност, в случай на отпадане на някой от участниците. На всеки одобрен кандидат за участник по проекта, ще бъдат подробно обяснени целите на проекта. Третият етап ще се състои в сключването на срочни трудови договори по реда на Кодекса на труда за 12 месеца на субсидирана заетост с одобрените кандидати по проекта. С лицата ще бъдат сключени трудови договори на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, индексиран с очакван процент на увеличение за 2016 и 2017 г., тъй като заетостта ще се реализира в този период. В разходи за персонал са включени разходите за възнаграждения за всяко наето лице в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас по НКПД 2011. Разходите за осъществяване на дейността, са описани в бюджета на проекта по т. 1 и отговарят на разнородния характер на дейностите на компанията и потребностите й от допълнителен персонал. На наетите лица ще бъде предоставена длъжностна характеристика с основните задължения, ще бъдат настанени на обособените за тях работни места, ще бъдат запознати с правилата за ЗБУТ, ще им бъде проведен задължителен инструктаж и ще им се поставят първите задачи. Оперативната работа в новооткритите куриерски центрове на "МАЙ КУРИЕР БЪЛГАРИЯ" ЕООД изисква работата на всичките 32 служители, посочени в проектното предложение. В тази връзка компанията ще се стреми към запазване на трудовата заетост на всички лица, но в края на изпълнение на проекта ще бъде извършен вътрешен подбор за задължителното запазване на заетостта на минимум 16 лица, с които ще се сключи трудов договор за минимум още 12 месеца. При добро представяне лицата ще имат възможността да сключат постоянен трудов договор. 219 367.44 229 111.15
Закупуване на специализиран куриерски софтуер: Дейността предвижда закупуване на специализиран куриерски софтуер, с който да бъдат обезпечени новите работни места за новонаетите лица по проекта. Специализираният софтуер ще бъде използван изцяло за нуждите на новите служители, което ще създаде условия те да изпълнява комфортно работните си задачи. Поради постоянно нарастващия обем на работа, фирмата се нуждае както от допълнително служители, така и от закупуване на специализиран куриерски софтуер, който представлява система за управление на процесите в куриерска фирма. Посредством ДНА-то, предвидено за закупуване по проекта новите работни места ще бъдат обезпечени с необходимото оборудване за извършване качествено на поставените задачи в зависимост от длъжността. Ето защо, добре обезпечените технически нови работни места ще допринасят за ефективността при работа на новонаетите лица и ще осигуряват качествено изпълнение на поставените задачи. Предвиденият за закупуване софтуер е системата, изградена на принципа на приложение от тип “клиент - сървър”. Той позволява извършването на действия по регистриране и редактиране на товарителници, извършване и контрол на приемопредавателния режим, финансово разчитане с клиентите и изготвяне на справки относно дейността на фирмата. Всеки потребител оторизиран за работа със системата се идентифицира пред програмата с потребителско име и парола. Определянето на правата за достъп до системата, допустимите операции, вида на интерфейса и ограниченията наложени върху него се извършва на базата на потребителски роли. Закупуването на специализирания софтуер ще осигури качествена заетост на наетите по проекта лица и възможност комфортно да изпълняват работните си задачи. Стойността на специализирания софтуер, който ще повиши качеството на работата в компанията и ще благоприятства работата на служителите, е 99 636 лв. Доставката на ДНА ще бъде изпълнена от външен изпълнител, избран по реда на ПМС №118/2014 г. 99 636.00 99 500.00
Организация и управление на проекта: Дейността ще бъде възложена на компетентен външен изпълнител, с опит в управлението на програми и проекти. Основните принципи, които ще бъдат спазвани от избраната фирма при управлението на проекта са законосъобразност, целесъобразност, прозрачност и публичност. Проектът ще бъде изпълняван от оптимален екип, необходим за безпроблемно протичане и отчитане на всички дейности. 26 179.12 26 000.00
Информиране и публичност по проекта: Дейностите по информиране и публичност ще се реализират съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. С дейността се цели създаване на максимално разпространение на постигнатите по проекта резултати и яснота по отношение на финансирането му от Европейския социален фонд посредством Оперативна програма „Развитите на човешките ресурси“ 2014-2020, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“. Дейността включва следните основни поддейности: 1. Поставяне на информацията за реализиране на проекта на уебсайта на дружеството; 2. Поставяне на 13 бр. информационни плакати /минимален размер на плаката формат А3/ на входа на всичките регионални офиси на компанията, визуализирани съгласно правилата на Единния наръчник; 3. Визуализиране на всички материали и документи, свързани с изпълнението на проекта, съгласно правилата на Единния наръчник, като и поставянето на задължителни надписи, лога и идентификации; 4. Изработка и отпечатване на 700 бр. информационни брошури за разпространение на информация за изпълнението на проекта и за неговите резултати сред клиентите и партньорите на дружеството, широката общественост и други заинтересовани лица; 5. Периодична информация под формата на прессъобщения за напредъка на дейностите по проекта - изпращани до медиите и поставяни на уебсайта на дружеството. 3 321.00 3 321.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.