Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение цели да създаде устойчива заетост в рамките на 12 месеца на 18 безработни и неактивни лица и да осигури последваща заетост след приключване на проектните дейности поне на 50% от новонаетите по проекта лица.  Проектът ще осигури интегриране на пазара на труда и на млади хора, в частност тези, които не са ангажирани с трудова дейност, образование или обучение и оборудване на нови работни места с цел създаване на подходящи условия за работа във фирмата на хората от целевата група.
Проектното предложение съответства на идентифицираните нужди и проблеми на целевата група, тъй като делът на безработните младежи до 29 години се увеличава, неактивните лица са също значителна част в област Габрово, което е показателно, че тази целева група е уязвима и трябва да се предприемат специални политики за интегрирането й на пазара на труда. Проектните дейности отговарят напълно на нуждите на целевата група, тъй като им осигуряват възможност да се интегрират в работния процес на фирмата и да разполагат с оборудвани работни места.
За осигуряване на подходящи условия за труд във  фирмата на хората от целевата група те ще се обезпечат технически, като се закупи оборудване. 
Предвиденото оборудване е съобразено с дейността, която ще извършват новоназначените работници. Те ще изпълняват строително-ремонтни дейности, саниране на сгради, общо строителство - боядисване, шпакловане, полагане на изолации.  За останалите новоназначените служители във фирмата ще бъде закупено офис-техника и офис-обзавеждане, което да обезпечи тяхната работа.  
Освен осигуряването на устойчива заетост за представители на целевата група, оборудване на работните места, проектът предвижда дейности за управление на проекта, публичност и визуализация, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност. Тази дейност цели коректно и законосъобразно управление и изпълнение на проекта, спазване на времевата рамка, отлична финансова и техническа отчетност. Дейност 1 включва цялостно управление на дейностите по проекта, наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта, финансова и техническа отчетност, координация между членовете на екипа. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, ще се следи работата на изпълнителите и спазването на договореностите с тях, ще се прави оценка на резултатите и ще се изготвят необходимите технически и финансови отчети. Дейността по управление на проекта ще се извършва съобразно метода на наблюдение, вътрешна оценка, контрол и отчитане – ежемесечно ще се организират работни срещи на екипа за отчитане на текущата работа и следене на напредъка, ще се подготвят текущи справки и отчети. Ще се следят предвидените индикатори за напредъка. Ще се използват следните работни методи: • Метод на обратна връзка – метод за проследяване на ефекта на проекта върху целевите групи и създаване на възможност за навременно коригиране. През цялото времетраене на проекта активно ще се търсят мнението и препоръките на участниците в проекта и тяхната обратна връзка • Методи за анализ и оценка на постигнатите резултати - ще се прилагат на всеки един етап от реализацията на проекта. Така своевременно ще се анализира и оцени свършената до момента работа и при евентуално наличие на отклонения от първоначално начертания план или незадоволителни резултати да може да се вземат навреме мерки и да се поправят пропуските. • Метод на контрол и отчитане - За наблюдение и отчитане напредъка в изпълнението на проекта и степента на постигане на неговите цели ще се използва вътрешен мониторинг и оценка. Мониторингът е насочен към наблюдение на процеса на изпълнение на проекта, а оценката – към резултатите и дългосрочното въздействие. Дейността ще се изпълнява от екип за изпълнение на проекта – 1 бр.Ръководител, 1 бр. Координатор и Счетоводител 24 400.00 24 312.24
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Хоталич ООД е специализирана в производството на строителни разтвори и паралелно развива строителна дейност. Предвид нарастващото търсене на строителни бригади и работници за изпълнение на строително -ремонтни дейности, саниране на сгради и въвеждане на мерки за енергийна ефективност, фирмата ще наеме лица за следните длъжности: - бояджии - код по НКПД 7131 1001 - 3 броя - шпакловчици - код по НКПД 7123 2004 - 3 броя - организатор група в строителството - код по НКПД 3123 4005 - 2 брой - работник изолации - код по НКПД 71242005 - 6 броя - координатор производство - код по НКПД 2421 6013 - 1 брой - дистрибутор - код по НКПД 3322 3006 - 2 броя - експерт търговия - код по НКПД 2421 6006 - 1 брой Всички дейности ще се осъществяват, като се залага на следните основни принципи при изпълнението им: • Експертност и инициативност - за изпълнението на всички дейности ще се осъществяват консултации с представители на Бюрото по труда. • Прецизна и редовна документация – ще се води отделно и ясно счетоводство за дейностите по изпълнението на проекта; документите по изпълнението на проекта ще се съхраняват отделно и по начин, по който лесно да бъдат представени при проверка. • Планиране - планирането най-общо представлява идеята да се предвижда и проектира състоянието в бъдещето, като се разработят същевременно и ефективни начини за достигане на желаните бъдещи резултати. Тук влиза и мониторинга и управлението на вероятните възникващи рискове и начините за тяхното смегчаване и/или преодоляване; • Контрол – необходим на всеки етап от изпълнението на даден проект. Благодарение на него се осъществява една превенция на риска от некачествено и/или ненавременно изпълнение на възложените задачи. С оглед на факта, че дейностите по проекта са взаимно свързани, контролът по изпълнението им е изключително важен от гледна точка на точното и навременно изпълнение на заложеното в проекта. 135 200.00 132 734.29
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места: Целта на тази Дейност е: Да се създадат подходящи условия за труд във фирмата на хората от целевата група като се обезпечат технически. Дейността включва закупуване на работна платформа за фасадни работи, с работна височина 30м. и ширина на платформата 5,60 м. Работната платформа е необходима за новоназначените работници за осъществяване на строително-ремонтни дейности. На тяхно разположение ще бъдат и останалите машини във фирмата, които ще създадат необходимата заетост на наетите лица. Предвиденото оборудване е съобразено с дейността, която ще извършват новоназначените работници. Те ще изпълняват строително-ремонтни дейности, саниране на сгради, общо строителство - боядисване, шпакловане, полагане на изолации, кофражи и арматура. Затова заложените длъжности, на които ще бъдат назначени безработните и неактивни лица, изцяло съответстват на предвиденото оборудване. Индикативната стойност на работната платформа е 66 000 лв. Минималните технически характеристика са - работна височина 30м. и ширина на платформата 5,60 м. Работната платформа ще се използва от: - бояджии - код по НКПД 7131 1001 - 3 броя - шпакловчици - код по НКПД 7123 2004 - 3 броя - организатор група в строителството - код по НКПД 3123 4005 - 2 брой - работник изолации - код по НКПД 71242005 - 6 броя - координатор производство - код по НКПД 2421 6013 - 1 брой За останалите новоназначените служители във фирмата ще бъде закупено офис-техника и офис-обзавеждане, което да обезпечи тяхната работа. То ще се ползва за следните длъжности: - дистрибутор - код по НКПД 3322 3006 - 2 броя - експерт търговия - код по НКПД 2421 6006 - 1 брой За тях ще бъдат купени 3 компютри с минимални технически характеристики - (Процесор Core i5, Оперативна памет 4GB, HDD 1TGB, операционна система) , 3 бюра и 3 стола и 3 секции за документи на обща стойност - 7200 лв. 82 200.00 73 077.64
Публичност и визуализация на проекта: Дейността цели осигуряване на благоприятна, добронамерена информационна среда за широка обществена подкрепа и информиране на целевите групи и заинтересованите страни. Тази дейност включва реализацията на: - Разработване на интернет-страница на фирмата с информация за проекта, целите, дейностите и резултатите и визуализация - Изработване на информационна табела за визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма и ЕС. - Публикации за напредъка на проекта - изработване на информационни стикери за оборудването и обзавеждането – за визуализация Дейностите за информация и публичност са задължителни според Насоките с оглед осигуряване на широка информираност за проекта и финансиращите органи. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 2 400.00 2 400.06

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.