Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

В периода 2012-2015г., ЕТ „МАТ – ИВЕЛИН ИВАНОВ” реализира проект за разработване на иновация – “HeartMony - система за онлайн мониторинг на сърдечната дейност” по ОП „Конкурентоспособност” 2007-2013г. (договор BG161PO003-1.1.06-0109-С0001) и защити иновацията с полезен модел № 2082/03.08.2015 издаден от Българско Патентно Ведомство. С настоящото проектно предложение фирмата кандидатства за подкрепа за внедряването на тази продуктова иновация в производството и нейната пазарна реализация. Основната потребност, която ще бъде удовлетворена чрез изпълнението на проекта, е повишаване на иновационния капацитет и конкурентоспособност на фирмата.
Проекта изцяло съответства на приоритетите на ИСИС, като чрез изпълнението му ще се внедри в производство и ще се достигне до пазарна реализация на иновативен продукт („Система за наблюдение на сърдечната дейност – HeartMony”) попадащ в приоритетно направление „производство на инструменти, оборудване, консумативи за медицинска и дентална диагностика и терапия и/или участие в над-национална производствена верига” на тематична област „Индустрия за здравословен живот и биотехнологии“. Проекта е предвиден да се изпълнява на територията на Северозападен и Североизточен район за планиране, чиято регионална специализация включва посочената тематичната област. Над 50% от инвестиционните разходи по проекта ще бъдат извършени на територията на Северозападен район за планиране.  
Основната цел на настоящия проект е да се повиши иновационния капацитет и конкурентоспособност на фирмата чрез внедряването в производство на иновативен продукт с висока добавена стойност, разработен от кандидата ( HeartMony, попадащ в тематична област „Индустрия за здравословен живот и биотехнологии“ на ИСИС) и неговата пазарна реализация.
Основните дейности по проекта са свързани с инвестиции в ДМА и ДНА за стартиране производството на иновативния продукт и консултантски услуги за производството и пазарната му реализация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт(ще бъде извършена чрез закупуването на Машина за инспекция на печатни платки, Уред за полагане на спояващи материали, Машина за полагане на ел.елементи,Машина за изпичане на спойки,Машина за инспекция на печатни платки,С-ма за изпитване на електрически и функционални параметри,Принтер на баркод етикети: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и въведени в експлоатация Машина за инспекция на печатни платки - опроводяване (1 брой), Уред за полагане на спояващи материали (1 брой), Машина за полагане на електронни елементи (1 брой), Машина за изпичане на спойки (1 брой), Машина за инспекция на печатни платки - компоненти (1 брой), Система за изпитване на електрически и функционални параметри (1 брой), Принтер на баркод етикети (1 брой). Посредством закупуването на изброеното по-горе оборудване ще бъде възможно внедряването в производството на иновативния продукт. Машината за инспекция на печатни платки - опроводяване ще служи за качествен контрол на изпълнението на печатната платка. С уреда за полагане на спояващи материали се полагат спояващите материали, които са необходими за фиксиране на електронните компоненти на конкретните им места. Машината за полагане на електронни елементи е необходима, за да се полагат електронните елементи върху платките. Чрез машината за изпичане на спойки, платките и положените спойки и електронни елементи се загряват до определена температура, което запоява електронните компоненти към печатните платки. Машината за инспекция на печатни платки - компоненти е необходима за изпитване на готовите платки. Системата за изпитване на електрически и функционални параметри ще прави реални замервания и изпитвания на конкретни параметри на готовите платки, което ще гарантира пригодността им за влагане в крайния продукт. Принтера на баркод етикети е необходим за разпечатване на етикет с отбелязан марка и модел на устройството, сериен номер, СЕ маркировка и всички необходими по закон реквизити. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 5 месец); 2. Сключване на договор с изпълнител (от 5 месец до 6 месец); 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протоколи (от 6 месец до 18 месец); 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец). Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • Поставяне на стикер върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 415 000.00 410 900.00
Придобиване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (Дейността ще бъде извършена чрез закупуването на Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки – 1 бр.): Като част от дейността ще бъде доставен, инсталиран и внедрен Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки – 1 бр. Придобиването на Софтуер за проектиране на електронни схеми и печатни платки ще спомогне за внедряването на иновативния продукт. Специализираният софтуер е необходим за проектиране на електронните схеми и печатните платки. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 5 месец); 2. Сключване на договор с изпълнител (от 5 месец до 6 месец); 3. Разработване, инсталиране, внедряване и подписване на приемо-предавателен протокол (от 6 месец до 18 месец); 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец). Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • В докумените, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация че софтуерът е закупен с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 19 200.00 19 000.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите(дейността ще бъде извършена чрез заплащане и получаване на съотв. усл.-Кон.усл.за оптимизиране на електрониката на продукта към произв. пр-с; Кон.усл. за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европ. закон.;Проучване на пазара;Оценяване на съответствието от нотифициран орган;Орг-я и провеждане на клин. изпитвания: В рамките на дейносттa ще бъдат заплатeни и получени следните консултантски услуги в подкрепа на иновацията - Консултантски услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес; Консултантски услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство; Проучване на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност; Оценяване на съответствието от нотифициран орган; Организация и провеждане на клинични изпитвания. Посредством заплащане и получаване на изброените по-горе консултанстки услуги ще се спомогне за внедряване на иновативния продукт. Чрез консултантските услуги за оптимизиране на електрониката на продукта към производствения процес ще се покаже как да се проектира системата оптимално спрямо характеристиките на машините, които ще бъдат закупени по проекта. Чрез консултантските услуги за привеждане в съответствие на продукта към изискванията на местното и европейското законодателство ще се изготви доклад показващ всички нормативни документи и конкретни стандарти и правилата, които ги уреждат и на които да отговарят производството и крайния иновативен продукт. Проучването на пазара за разработване на по-ефективен сензор към системата за онлайн мониторинг на сърдечната дейност ще се покажат нагласите на потребителите и какви са очакванията за допълнителни функционалности към продукта. Услугата за оценяване на съответствието от нотифициран орган е необходима с цел оценяване на съответствието на продукта от нотифициран орган. Услугата за организация и провеждане на клинични изпитвания е необходимо, за да се получи регистрация на медицинското изделие за продажба. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 4 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 4 месец до 5 месец) 3. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протоколи (от 5 месец до 18 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 18 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на плакат относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда в Ловеч и Варна, където има достъп на клиенти и партньори; • В докумените, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация че консултанските услуги са извършени с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020. Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. 280 800.00 277 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.