Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда предоставяне на социални и интегрирани социално-здравни услуги за лица в домашна среда, влючително и в условията на пандемична ситуация, като се изпълнят следните дейности:1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с  увреждания. 2.Доставка на храна , хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и извършване на услуги със средства на потребителите. 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания. 4. Осигуряване на супервизияи обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1.Предоставяне на грижа в дома : Дейността се състои от следните компоненти:1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. 2.Доставка на храна , хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и извършване на услуги със средства на потребителите. 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания. 4. Осигуряване на супервизияи обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите, които ще получава едно лице, ще бъдат определени при оценка та индивидуалните им потрбености и според нуждите ще включват: 1. Здравни услуги: измерване на кръвна захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки и т.н.2. Социални услуги-насочени към подкрепа на лицата за осъществяване на ежедневните им дейности , включително закупуване на храни и стоки от първа необходимост и извършване на услуги със средства на потребителите. 3.Психологическа подкрепа - при необходимост лицата ще бъдат посещавани от психолог, който да окаже подкрепа на тях и близките им. 4.Превенция от социално-значими заболявания и хигиена на храненето. 4. Осигуряване на супервизия и обучение на назначените лични асистенти. Проектът предвижда да продължи предоставянето на услуги на потребителите, обхванати от проект "Патронажна грижа плюс за нуждаещите се лица от община Болярово", финансиран от процедура BG05M9OP001-6.002 -Патронажна грижа плюс на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", както и ще се идентифицират и нови потребители, които се нуждаят от грижа в своето ежедневие.Ще бъдат изготвени оценки на кандидатите за потребители.Лицата ще подават до Кмета на общината заявление с приложени: 1. документ за самоличност (за справка); 2. Актуални документи, с които се удостоверява актуалното здравословно състояние на лицето; 4. Документ, удостоверяващ представителството /при наличие на такъв/; 5. Подадените Заявления, с приложените документи, ще се входират в нарочно създаден и оформен за целта Дневник.Ще се ползва Формуляр за оценка на потребностите, даващ възможност за дефиниране на индивидуалните потребности на всички потребители и ще включва като минимум следната информация:Обща информация за лицето (име, възраст, информация за контакт и др.).2. Информация за здравословното състояние на потребителя.3. Информация за ползвани други услуги от потребителя.4. Информация за оценка на рисковете за потребителя.5. Информация за потребностите от мобилна подкрепа – това е информация за нуждата от подкрепа в основните области на живот на човека (придвижване и разходка, общуване и социално включване, административни дейности, готвене и хранене, почистване на дома, мобилност и други специфични за потребителя области).6. Информация за комуникативните и когнитивните способности на потребителя – информацията е изключително важна с оглед на това че често ограничения в тези умения водят до допълнителни рискове за потребителите и/ или трудности в предоставянето на услугата. Информацията ще бъде събирана с активното участие на потребителя и, по възможност, с участието на негов близък. За всеки кандидат-потребител ще се създаде и води лично досие, в което ще се съхраняват подадените документи. Въз основа на подаденото Завление и приложените документи, както и Формуляра за оценка на потребностите, ще се извърши Индивидуална оценка (план) на потребностите, включваща: 1. ежедневни потребности; 2. здравни потребности; 3. потребности в свободното време. При стартиране на проекта ще бъде организирана и проведена информационна кампания с цел информиране на обществеността и респ. събиране на необходимата информация за потенциалните потребители с цел изготвяне на индивидуални оценки. Услугата ще се предоставя 12 м.+ 3 месеца+3 месеца общо 18 месеца. 379 133.61 315 228.23

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.