Организация и управление на проектното предложение: Предвид размера на обекта, които ще бъдат предмет на интервенция на настоящия проект, организацията и управлението на проекта ще се осъществяват от екип за управление (ЕУ), включващ 4 експерта: ръководител, счетоводител, координатор на проекта и експерт "контрол на договори и нередности". Всички експерти са с висше образование и компетенции в областта на управлението и отчитането на инфраструктурни проекти. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документооборота. Автобиографията на предварително избрания ръководител на проекта е приложена към проектната документация. Цялостното изпълнение на проекта ще бъде подпомагано от външен изпълнител, част от ЕУ, изборът на който се осъществява съгласно съответните законови нормативни актове. Координатора на проекта има основната отговорност за наблюдение и контрол по изпълнението на всички дейности. |
16 200.00
|
15 996.86
|
Инженерингова дейност по изпълнение на инфраструктурния проект: Дейността е комбинация от два типа допустими съгласно Насоките за кандидатстване дейности, а именно изпълнение на строителни и монтажни дейности и проектантски услуги по изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работна“ и упражняване на авторски надзор. Въз основа на извършените техническо и енергийно обследвания е изготвена индикативна количествено – стойностна сметка, която е разделена в два типа дейности съобразно целта на ремонтните дейности и категориите допустими разходи описани в Насоките: 1. Изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата на общинска и държавна администрация, пл. "Йордан Радичков" № 4 в обследването за енергийна ефективност; 2. СМР, които обхващат ремонт и реконструкция на различни части на сградата(покрив, стени, стълбищни клетки и площадки, коридори, асансьори и др.), и подобряване достъпа за лица с увреждания, които са предписани като задължителни мерки в съгласно Доклад от проведено техническо обследване на сградата.
В рамките на инженеринговата процедура се планира изпълнение на следните строителни работи:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление „С“;
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които |са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б „Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти“, т.2 „Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки“);
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни техническите обследвания;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания (до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания.
В резултат от инженеринговата дейност за обекта, включен в проекта, Община Берковица ще получи пълна техническа документация - работни проекти, с приложени обяснителни записки, КСС, Анализи на цените, становища на главен архитект, разрешителни за строеж, протоколи на ОЕСУТ, скици, схеми, становище. |
781 944.55
|
908 866.10
|
Извършване на дейности по оценка на съответствието на инвестиционните проекти: Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, изготвен като комплексен доклад от лицензирана фирма-консултант /независим строителен надзор/ |
1 500.00
|
900.00
|
Осъществяване на строителен надзор на инфраструктурния проект: Строителният надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите , съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обекта за въвеждане в експлоатация. |
15 000.00
|
9 000.00
|
Дейности по въвеждане на обектите в експлоатация: Въз основа на доклада от независимия строителен надзор ще се извършат дейностите, свързани с получаване на разрешение за строеж на обекта, в изпълнение на изискванията на чл. 177 от ЗУТ. Сформирана комисия със заповед по смисъла на ЗУТ с представители на Възложителя и строителния надзор, ще извършат необходимите административни и процедурни действие за подготвката и рапзисването на документите по ЗУТ за въвеждането на сградата в експлоатация. |
500.00
|
206.20
|
Осъществяване на мерки по публичност и информираност: Дейността ще бъде изпълнена съобразно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към Насоките за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта проектното предложение предвижда пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени един временен билборд по време на строителството и една постоянна информационна табела/билборд след завършване на проекта.
С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно изпълнението на проекта, на уеб страницата на Община Берковица периодично ще се качва актуална информация за проекта.
|
8 150.00
|
8 016.00
|
Извършване на одит на инфраструктурния проект: Дейността по управлението на проект е задължителна дейност съгласно Насоките за кандидатстване, тъй като проектното предложение е с бюджет над 200 000 лв. и проверки под формата на ангажимент за договорени процедури (финансов одит) се извършват задължително. Одитът ще бъде възложен на външни за бенефициента лица и цената на извършваната услуга попада в стойностните граници, посочени в ЗОП, поради което за бенефициента възниква задължение за спазване съответните разпоредби на ЗОП. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане. При изпълнение на дейността ще да се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. |
8 300.00
|
2 988.00
|