Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 235 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът се представя от  предприемач - жена над 50 години. Идеята е развитие на микро предприятие за разработване на собствени модели и производство на облекла за цялото семейство от типа "мама, татко и аз" в Студио Дейзи. Основна характеристика на продукта е неговата приложимост за възрастни и деца. Ще се конструират модели, които ще бъдат градирани в стандартни размери за мъже, жени и деца. Облеклата ще могат да се изпълняват и в индивидуални размери, предварително зададени от клиента. Промотирането на продуктите ще се извършва посредством интернет сайт, разработен в рамките на проекта. Брандът Студио Дейзи ще работи с модерно и високотехнологично оборудване, което осигурява безкомпромисно качество на крайния продукт. В ателието ще работят професионалисти с опит и индивидуално отношение към всеки клиент. Проектът предвижда закупуване на ДМА - модерни високотехнологични машини за шевното производство, които ще осигурят производителност, високо качество на продуктите и ще позволят ефективно спестяване и усвояване на ресурсите за производство. Ще се осигури устойчива заетост на предприемача - шивач и екипа му - моделиер-конструктор и гладач, който изпълнява и допълнителни операции  ( човек с ТЕЛК, не е обект на оценка). Ще бъде назначен и квалифициран персонал, който не е обект на оценка - 8 човека. За персонала, зает в проекта са предвидени средства за работна заплата. Част от материалите, необходими за стартиране на производството ще бъдат закупени и доставени от одобрени доставчици. Проектната идея е ясно пазарно ориентирана и ще осигури социален ефект като същевременно добави стойност към устойчивото екологично развитие. Тя попада в тематична област "Нови технологии в креативните и рекреативните индустрии" на ИСИС, защото е пряко свързана с модния дизайн. Очакваните резултати предвиждат устойчиво икономическо развитие на предприятието като бизнес-плана предвижда претеглена стойност на EBIDTA 30204 лв.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея: Студио Дейзи ще предлага собствени колекции облекла за малки и големи. Ще се разработват и произвеждат дрехи от типа "мама, татко и аз" в мини индустриална среда. Моделите за мъже, жени и деца, които ще бъдат промотирани и разпространявани чрез интернет страницата на Дейзи, изработена в рамките на дейността. Поръчките, ще се изпълняват както в стандартни размери, така и в индивидуални, зададени от клиента. Студиото ще работи на принципа "made to measure" (M2M), както с българските, така и с чуждестранните клиенти. Интернет страницата ще притежава функционалност за директен контакт между фирмата- производител и клиента. Това ще облекчава комуникацията между тях и ще позволява уточняване на размери в реално време и бърза и навременна реакция. Дейността предвижда наемане на квалифициран персонал за изработване на продуктите на Студио Дейзи. Персоналът включва предприемача Стоянка Русанова - шивач с дългогодишен опит, Величка Златанова - моделиер - технолог, един човек с ТЕЛК (над 50%), който ще изпълнява функциите на гладач, ще извършва довършителни операции и ще бъде избран и нает в хода на изпълнение на проекта. Ще бъде нает и екип, който не е обект на оценка и включва 8 човека, които ще работят като оператори на машините. Екипът на фирмата ще бъде назначен на трудови договори. Предвидени са заплати за Стоянка Русанова и Величка Златанова за 18 месеца, а за човекът с ТЕЛК (над 50%) и останалите работници- за 12 месеца. В качеството си на моделиер-конструктор, Величка ще използва първите 6 месеца от изпълнението на проекта ( в този момент ще се провеждат търговете за избор на изпълнител и доставка на оборудването), за да направи дизайна, конструира и разработи технологията на производство на основните модели и кройки - базови модели на различните продукти. Стоянка ще е ангажирана с подбора и закупуването на основните материали, с които ще стартира производството. Подборът на материалите е от ключово значение за успеха на проекта, защото е необходимо да се идентифицират потенциални доставчици, които впоследствие ще бъдат одобрени като такива. Целта е одобрените доставчици да са в състояние да доставят качествени материали ( важно изискване за продукта) на ниски цени, за да се постигне по-ниска себестойност на крайното изделие. За постигане на по-ниски доставни цени, обичайната бизнес практика изисква закупуването на по-голямо количество материали наведнъж. Това е причината, в проекта да бъдат включени разходи за материали за стартиране на производството. Доставката ще се осъществи в първите шест месеца от изпълнение на проекта. Планираните за закупуване материали са както следва: - плат - различни видове - 2000 л.м. х 8 лв./л.м. - подлепващо - 900 л.м. х 4 лв./л.м. - конци - 68 хил.л.м. х 0,05 лв./л.м. - аксесоари ( копчета, ципове, капси) - 650 бр. х 3 лв./бр. Човекът с ТЕЛК и останалите 8 човека персонал - оператори на машини ще се включат пряко в процеса на производство след въвеждането в експлоатация на оборудването, поради което за тях са заложени разходи за заплати за 12 месеца. Предвиденото за закупуване по проекта оборудване представлява модерно високотехнологично оборудване за шевното производство, с което се цели осигуряване на високо качество на крайния продукт и спестяване на ресурси от гледна точка на вложени материали, енергия и време. То включва машини, необходими за индустриално производство на дрехи и е подробно описано в раздел "Резултат". На първо време е предвидено в предприятието да работят 11 човека, а от някои видове машини - прави машини, оверлози и гладачни маси са предвидени за закупуване повече от 1 брой от вид. Причината е, че постигането на планирания в бизнес плана капацитет може да бъде постигнат с това количество оборудване, а квалифицираният персонал, който не е обект на оценка ще бъде избран така, че да може да съвместява работата на различните видове оборудване. Дейността предвижда наемане на подходящо помещение. 249 996.00 232 327.29
Дейност за визуализация на проекта: Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Като част от изпълнението на дейността ще бъдат изработени и поставени по 1 бр. плакат и стикери за обозначаване на всички ДМА, предмет на инвестицията по проекта. Плакатът ще включва като минимум логото на финансиращия фонд - Европейския фонд за регионално развитие, названието/абревиатурата - Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, логото на оперативната програма и всички останали задължителни елементи съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и действащото законодателство. На оборудването, предмет на настоящия проект, ще бъдат поставени стикери при доставката му, които ще съдържат необходимата визуализация съгласно Наръчника. -Визуализиране емблемата на ЕС; -Упоменаване „Европейски съюз“; -Наименованието „Европейски фонд за регионално развитие“; -Общото лого за програмен период 2014-2020г., с наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ -Номер на договора за безвъзмездна финансова помощ; Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността ще се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. Всяка публикация на Бенефициента във връзка с проекта, под каквато и да е форма и в каквото и да е средство за осведомяване, ще съдържа следното заявление: “Този документ е създаден с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на документа се носи от ДЕЙЗИ 2018 ЕООД и при никакви обстоятелства не може да се приема, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган.” Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (1 месец) 2. Доставка на визуализационните материали и подписване на приемо-предавателен протокол- текущо по време на изпълнението на проекта 3. Поддържане на визуализационните материали и изпълнение на изискванията за публичност и визуализация до края на изпълнение на проекта. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.