Реализиране на пазара на предприемаческата идея (Дейността ще бъде извършена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., наема на работно помещение за 14 месеца, закупуване на снимачни камери - 6 бр., осветителна система - 1 бр., аудио система - 1 бр., стабилизираща система - 1бр., лаптопи - 2 бр. и ползване на външни услуги за разработване на пазарен анализ и маркетингова стратегия): Дейността обхваща разработването и пазарната реализация на 12 серии (един сезон) на профилирано икономическо телевизионно предаване. В него ще се разработят основните икономически теми и базови понятия (БВП, инфлация, безработица, доходи и регулации) и тяхната връзка с политическия живот. Това обхваща, от една страна, разработване на концепция за продукцията, избор на теми и гостуващи лица, снимачна дейност и пост-продукция, а от друга страна, представяне и популяризиране на продукта пред потенциални клиенти и партньори чрез разработване на пазарен анализ и маркетингов план и директни срещи.
За реализиране на дейността ще бъде сформиран екип от 4 квалифицирани специалисти, които ще подготвят необходимите материали и ще реализират продукцията. Цялостната работа ще се ръководи от предприемача в ролята й на Автор и режисьор на предаването. Тя ще дефинира концептуално продукцията, ще ръководи снимачния процес и окончателното монтиране на всеки епизод.
Тематичната експертиза ще бъде осигурена от двамата водещи, редактори и сценаристи (един за направление „Финанси“ и един за направление „Политика и икономика“). Те ще осигурят профилираното съдържание на предаването, ще участват като водещи или дискутант-събеседници и ще отговарят за монтирането и завършения вид на всички материали, попадащи под съответния ресор.
Работата на сценаристите ще бъде подпомагана от Експерт „Проучвания“, който ще извършва задълбочени документални изследвания и ще подава интересна фактология, статистически данни, подходящи снимачни локации и пр. Също така, той ще подпомага режисьора, като изготвя и контролира графиците на изпълнение и координира работата на снимачните екипи.
Извън разходите по проекта ще бъде нает снимачен операторски екип, който е необходим за заснемане на сериите.
След приключване на проекта се предвижда екипът по проекта (без предприемача) да остане ангажиран на трудов договор за минимум 6 месеца и да продължи работата си по създаване на следващ сезон на предаването, както и да разшири продуктовото портфолио на компанията със създаване на документални филми, образователни клипове, подкаст и дори онлайн телевизия. Дългосрочната визия за развитието на компанията и предприемаческата идея е представена в т. 11 „Описание на предприемаческата идея“.
За реализация на предвидените дейности ще бъдат наети работни помещения в обл. Благоевград. Там екипът ще създаде снимачно студио и ще бъде инсталирано оборудването (собствено и закупено по проекта), необходимо за заснемане на продукцията и работата по пост-продукцията.
Ще се закупи специализирано оборудване за снимки и монтаж (съгл. техническа спецификация), което ще бъде използвано за изграждане на студио и репортажи по места, както и за обработка пост-продукция. Предвиденото за закупуване оборудване обхваща:
- Оборудване за телевизионно студио, включващо фотокамера - близък план за гост/и (1 бр.), фотокамера - близък план за водещ/и (1 бр.), камера - общ план (1 бр.), осветителна система (1 бр.), аудио система (1 бр.), стабилизираща система (1бр.). То ще бъде използвано за създаване на собствено телевизионно студио с грийн-бокс за 4 до 6 събеседника, където ще се заснемат основните дискусионни панели на предаването.
- Оборудване за снимки на открито, включващо камера за снимки на открито - близък план (1 бр.) и камера за снимки на открито - общ план (1 бр.) , които ще бъде използвана за репортажи в статичен режим, и малка камера за снимки на открито в движение (1 бр.), с която се заснемат по-динамични кадри. Целта е да се внесе повече динамика в този традиционно статичен формат предавания, с което да се приближат темите до ежедневието на обикновения човек и да се привлече зрителския интерес.
Продължава в следващата дейност. |
248 728.00
|
240 212.89
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (продължение от предходната дейност): Продължение от предходната дейност.
- Оборудване за монтаж пост-продукция, включващо 2 броя специализирани лаптопи (както и собствено оборудване), с които режисьорът и редакторите ще монтират заснетия материал и ще добавят визуални и аудио ефекти за фон на коментираните теми. Това обичайно са снимки, обяснителни графики и предварително монтирани кадри , както и разработки на видеа, заснети според контекста на темата.
От основно значение за успешната пазарна реализация на продукта е провеждането на професионална маркетингова кампания, която да популяризира предприемаческата идея пред таргетираните клиенти (телевизиите) и крайните потребители. За тази цел в рамките на проекта се предвижда разработването на пазарен анализ и маркетингова стратегия, които да определят целевите клиенти у нас и на Балканите, конкурентните ни предимства и да поставят основите за актуализация на бизнесплана. Те ще бъдат извършени като външна услуга от утвърден изпълнител с доказана експертиза в областта, тъй като екипът не разполага със специалисти в тази област. |
0.00
|
0.00
|
Визуализция на проекта (Дейността ще бъде извършена чрез закупуване на 2 броя табели и 60 броя стикери): Целта на дейността е да осигури необходимата визуализация и публичност на проекта в съответствие с произтичащите за компанията задължения по силата на Общите условия на административния договор за безвъзмездна финансова помощ (АДБФП), Насоките за кандидатстване, актуалното към момента Ръководство за изпълнение на АДБФП по ОП "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020 и съответните Регламенти.
Дейността ще бъде реализирана чрез предприемането на набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), съгласно описанието в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Изпълнението на дейността ще включва както ангажираност на членовете на екипа, така и външни услуги.
Вътрешно екипът на компанията ще разработи необходимите образци на документи, съдържащи съответните лога и реквизити, отчитайки изискванията на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020.
Външните услуги се свеждат до изработването на информационни материали 2 бр. временна и постоянна табели и 60 бр. стикери. Тяхното изготвяне ще бъде възложено на един или двама изпълнители. |
340.00
|
321.00
|