Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 210 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

“СИ ПИ ЕЙ КЕМ” ООД е дружество с ограничена отговорност, създадено през септември 2001 г. в гр. Стара Загора. Основният код на дейност на дружеството по КИД 2008 е 20.13 - производство на други неорганични химични вещества. Компанията произвежда органични и неорганични  аналитични стандарти, разпределени в три основни групи: неорганични аналитични стандарти; разтвори съгласно Европейска Фармакопея, титранти и буфери, стандарти за проводимост; органични аналитични стандарти. Продуктите на компанията се използват като сравнителни материали при инструментален и класически химически анализ. Клиенти са химическите лаборатории и институти от системата на: здравеопазването, околната среда и екологията, контрол за безопасност на продуктите, химическата промишленост, енергетиката, електрониката, нефтопреработване. Повече от 5000 лаборатории в цял свят използват продуктите на компанията. “СИ ПИ ЕЙ КЕМ” разполага с апаратурата, необходима за производство, контрол и сертифици- ране на разтворите. Производствените процеси се управляват от специализиран CAM софтуер, който осигурява контрол по цялата верига от закупуване на суровини и материали до експедиция на готовия продукт. „СИ ПИ ЕЙ КЕМ” ООД има внедрени системи за управление на качеството:ISO 9001:2008,  ISO/IEC 17025 като  лаборатория за изпитване  и ISO Guide 34 като производител на срав- нителни материали. Дружеството реализира продуктите си основно на външните пазари – над 90%.  С цел подобряване на произ-водствения и експортен потенциал на компанията с настоящия проект се предвижда закупуване на нови газхроматографи и спектрометри и вакуум сушилня, и изпарителна система за производство  на органични субстанции. Настоящият проект ще допринесе за увеличение на производствения капацитет на компанията с над 20% и дял на износа от общите продажби над 90%. Приходите на компанията от продажби се увеличават средно с 8-9 % на година.  Производителността на компанията ще нарасне с 41%. Ще бъдат създадени две нови работни места.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейността за подобряване на производствените процеси - ще бъде изпълнена чрез закупуване на мас-спектрометър с индуктивно свързана плазма система ICP/MS - 1 брой, течен хроматограф - система HPLC/DAD - 1 брой, газ хроматограф с MS детектор - GC/MS - 1 брой: Изпълнението на дейността включва закупуването и доставката на оборудване, неговото инсталиране в производствените помещения на СИ ПИ ЕЙ КОМ ООД и първоначален пуск в рамките до 90 дни след подаване на заявка за доставка. Монтажът и настройката машините ще се проведат на територията на компанията в гр. Стара Загора. Дейността включва доставка на следното оборудване: 1. Mас-спектрометър с индуктивно свързана плазма, система ICP/MS - 1 бр.; 2.Течен хроматограф, система HPLC/DAD - 1 бр.; 3.Газ хроматограф с MS детектор, система GC/MS - 1 бр. „СИ ПИ ЕЙ КЕМ” ООД получи през 2014 г. сертификат съгласно EN ISO 17025, който е международен стандарт определящ общите изисквания за компетентност при извършване на изпитвания и/или калибрирания, включително взимането на проби. Той се отнася за изпитванията и калибриранията, извършвани със стандартизирани методи, нестандартизирани методи и методи, разработени от лабораториите. Вследствие на акредитацията по ISO 17025 компанията придоби статут на лаборатория за калибрирания и изпитвания и разшири набора от услуги и клиенти. В допълнение през същата година бе сертифицирана и съгласно ISO Guide 34 като производител на сравнителни материали. Това даде сериозно конкурентно предимство на „СИ ПИ ЕЙ КЕМ” ООД и я утвърди като един от малкото в Европа производители на сертифицирани стандартни разтвори (неорганични и органични) и единствен - на сертифицирани разтвори по поръчка на клиента. С цел посрещане на настъпилото увеличени на поръчки към компанията след получаване на сертификатите се налага закупуване на допълнително съвременно оборудване, което да поеме засилената работа в Лабораторията на дружеството и разшири обхвата на дейността и гамата предлагани сертифицирани разтвори. От друга страна, за разлика от американските конкуренти, с наличните оборудване и апаратура дружеството не е в състояние да предоставя качествени (и дори никакви) рапорти от анализ/ хроматограми, които се изискват от повечето клиенти. Наличието на съвременно високотехнолигично оборудване и апаратура - хроматогрфски и спектрометрични системи ще съкрати времето за сертифициране, а оттам и времето за доставка на необходимите разтвори и анализи. Внедряването й ще доведе до повишаване на производствения капацитет на дружеството, увеличаване ефективността на производството и процесите по сертифициране, намаляване на себестойността на продукцията и увеличаване на добавената стойност. Това ще рефлектира положително и върху маркетинговата политика на компанията по отношение на гъвкавостта на цените и сроковете на доставка. Дейността ще бъде реализирана както следва: 1. Избор на изпълнители, съгласно условията и реда за определяне на такива от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ - ПМС (от 2-ри до 4-ти месец) 2. Сключване на договор с избраните изпълнители - 5-ти месец и 6-ти месец 3.Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (от 7-ми до 9-ти месец) 4. Инсталиране, първоначален пуск, тестване и подписване на финални приемо-предвателни протоколи 10-ти месец 850 220.00 343 039.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията (ще бъде изпълнена чрез закупуване на газ хроматограф с MS детектор, система GC/MS - 1 бр.): Изпълнението на дейността включва закупуването и доставката на оборудване, неговото инсталиране в производствените помещения на СИ ПИ ЕЙ КОМ ООД и първоначален пуск в рамките до 90 дни след подаване на заявка за доставка. Монтажът и настройката машините ще се проведат на територията на компанията в гр. Стара Загора. Дейността включва доставка на газ хроматограф с MS детектор, система GC/MS - 1 бр. Изпълнението на проекта ще позволи на компанията да стартира производство на нови продукти - високо технологични органични субстанции, които се използват основно при анализ на замърсители в околната среда. Динамичното развитие на индустрии като химическа, фармацевтична, хранително-вкусова са източник на нови или модифицирани замърсители на околната среда и респективно човешкото здраве, например под формата на консерванти, добавки, разпадни продукти и др. Вследствие на тази тенденция институти и лаборатории в сферата на контрол и опазване на околната среда и човешкото здраве се нуждаят от еталонни субстанции на тези замърсители. Същевременно нарастват и изискванията в стандартите за по-голяма точност при определяне на наличните замърсители, налагат се показатели с по-ниски гранични стойности, което води до повишено търсене на високотехнологичните органични субстанции. Тяхното предлагане към момента на пазара е ограничено или се предлагат единствено под формата на разтвори, а не на субстанции. Със закупуването на газ-хроматограф, система GC/MS с мас детектор ще е възможно неговото използване за по-голяма точност при определяне на наличните замърсители и постигане на показатели с по-ниски гранични стойности. Дейността ще бъде реализирана както следва: 1. Избор на изпълнители, съгласно условията и реда за определяне на такива от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ - ПМС (от 2-ри до 4-ти месец) 2. Сключване на договор с избраните изпълнители - 5-ти месец и 6-ти месец 3.Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (от 7-ми до 9-ти месец) 4. Инсталиране, първоначален пуск, тестване и подписване на финални приемо-предвателни протоколи 10-ти месец 0.00 0.00
Дейност за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на предприятията - ще бъде изпълнена чрез закупуване на вакуум сушилня с вакуум помпа - 1 бр. и лабораторна вакуум изпарителна система – ротационен вакуум изпарител - 3 броя.: Изпълнението на дейността включва закупуването и доставката на оборудване, неговото инсталиране в производствените помещения на СИ ПИ ЕЙ КОМ ООД и първоначален пуск в рамките до 90 дни след подаване на заявка за доставка. Монтажът и настройката машините ще се проведат на територията на компанията в гр. Стара Загора. Дейността включва доставка на следното оборудване: 1. Вакуум сушилня с вакуум помпа - 1 бр 2.Лабораторна вакуум изпарителна система – ротационен вакуум изпарител - 3 броя Изпълнението на проекта ще позволи на компанията да стартира производство на нови продукти - високо технологични органични субстанции, които се използват основно при анализ на замърсители в околната среда. Динамичното развитие на индустрии като химическа, фармацевтична, хранително-вкусова са източник на нови или модифицирани замърсители на околната среда и респективно човешкото здраве, например под формата на консерванти, добавки, разпадни продукти и др. Вследствие на тази тенденция институти и лаборатории в сферата на контрол и опазване на околната среда и човешкото здраве се нуждаят от еталонни субстанции на тези замърсители. Същевременно нарастват и изискванията в стандартите за по-голяма точност при определяне на наличните замърсители, налагат се показатели с по-ниски гранични стойности, което води до повишено търсене на високотехнологичните органични субстанции. Тяхното предлагане към момента на пазара е ограничено или се предлагат единствено под формата на разтвори, а не на субстанции. Със закупуването на вакуум сушилня и лабораторна вакуум изпарителна система дружеството и в комбинация с газ хроматографа, описан в дейност 2 дружеството ще може да предлага на пазара новите продукти - органични субстанции, които са с голямо пазарно търсене и висока добавена стойност. Дейността ще бъде реализирана както следва: 1. Избор на изпълнители, съгласно условията и реда за определяне на такива от страна на бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ - ПМС (от 2-ри до 4-ти месец) 2. Сключване на договор с избраните изпълнители - 5-ти месец и 6-ти месец 3.Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателни протоколи за доставка (от 7-ми до 9-ти месец) 4. Инсталиране, първоначален пуск, тестване и подписване на финални приемо-предвателни протоколи 10-ти месец 0.00 74 054.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.