Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 331 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Общата цел на настоящия проект е насърчаване на заетостта сред лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица, чрез включване в заетост в сферата на социалната икономика.
Общата и специфичните цели на проекта ще бъдат постигнати посредством следните основни дейности:
1) Социална и професионална интеграция на наетите в социалното предприятие лица от целевата група
2) Подкрепа за осигуряване на заетост на лица от целевата група
3) Оборудване на новосъздадените работни места в социалното предприятие.
Изпълнението на дейностите ще постигне следните основни резултати:
1. Осъществен процес на социална интеграция и професионална реализация за наетите представители на целевата група. Осигурена подходяща трудова среда и микроклимат за новонаети 11 служители. Проведени 3 типа обучения за предоставяне на специфични услуги. Двама консултанти, оказали експертна подкрепа на СП;
2. Активизирани, информирани и привлечени лица в неравностойно положение на пазара на труда за целите на проекта. Проведен успешен процес на подбор на лица от целевата група в съответствие с добрите практики и спазени хоризонтални принципи. Назначени 11 нови служители за срок от 12 месеца с уредени трудови и осигурителните отношения при условията на българското трудово и осигурително законодателство.
3. Успешно стартирал функциониране нов субект в сферата на социалната икономика.
4. Създадена устойчивост на работните места, чрез извършена доставка на оборудване и обзавеждане, съгласно сключени договори с изпълнители. Извършена софтуерна оптимизация. Ресурсно и софтуерно обезпечаване на работни места в социалното предприятие.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Социална и професионална интеграция на наетите в социалното предприятие лица от целевата група: Цел на дейността: Социална интеграция и професионална реализация за наетите представители на целевата група, чрез оказване на подкрепа в процеса на адаптация на работното място и включването в обучения за предоставяне на специфични услуги. Професионалната интеграция е сложен и продължителен процес, който започва с навлизането в професията и продължава дълго след това. Трудовата среда осигурява различни модели на подкрепа, които взаимодействат с потребностите и способностите на личността на новонаетия служител. Социалната интеграция предполага навлизане в система на междуличностните взаимоотношения на работното място, установяване на благоприятни контакти с колегите и ръководителите и създаване на позитивен микроклимат. С оглед на опосредстване на тези процеси за 11 новонаети служители, дейността ще стартира след тяхното наемане и ще бъде с продължителност от 6 месеца. Избраната от дружеството " Търг.БГ" ООД целева група на проекта са: - безработни младежи: това са младежи до 29 годишна възраст включително. - безработни младежи с трайни увреждания; - продължително безработни лица (това са лица, които са безработни в период, по-дълъг от 12 месеца); - безработни лица с трайни увреждания; - безработни лица на възраст над 54 г. В рамките на проекта и в контекста на неговото устойчиво развитие, ще бъде обновен модулът, позволяващ качването, оформянето и надграждането на виртуален тур към обява за имот. Ето защо, в съответствие с Условията за кандидатстване се предвижда наетите представители от целевата група да бъдат включени в обучения за предоставяне на специфични услуги в 3 направления: 1)Базови знания, нужни за осъществяване на концепцията Брокер360 в областта на недвижимата собственост 2)WEB маркетинг при недвижима собственост за реализация на сделка 3)Търговски и презентаторски умения, умения за водене на преговори Описаните обучения са базови за пълноценното прилагане на концепцията Брокер360, като покриват основни теоретични и практически знания нужни за вникване в концепцията, маркетинговият подход и оперативната обезпеченост на дейностите. Обученията ще са в ресора на експерт-консултантите от екипа на СП. През първите шест месеца новоназначените, ще извършват оперативните дейности под пряко наблюдение и съвместно с Управителя на СП и експерт-консултантите, докато бъде изградена пълна самостоятелност и увереност в придобитите умения. Това е периода в който, ще бъдат предавани теоретични практически знания и умения в хода на оперативната дейност и трудовия процес, до пълно постигане на увереност и самостоятелност в новоназначените. Концепцията предвижда СП да се специализира в предоставянето на съвременен набор от услуги при продажбата и отдаването под наем на недвижима собственост. Сега действащият модел по реализация на сделки с недвижими имоти не е съобразен с технологичните възможности на съвремието ни. Ключова информация, интересуваща потребителя/инвеститора (местоположение на имота – състояние на имота – разпределение на имота – контакт със собственик или оторизиран представител) масово не се предоставя на заинтересуваните лица, а служи като разменна монета за финансово ангажиране на потенциалните купувачи/наематели. Действащият модел, под инерцията на развитието на пазара от края на миналия век, все още води до търгуване с информация, а не към предоставянето на услуги с висока добавена стойност, оптимизиращи процесите по реализация на сделки с недвижими имоти. Редица дейности, които могат да се осъществяват в web-среда, все още се осъществяват физически. Моделът Брокер360 е съобразен с последните технологични тенденции и предоставя инструментариум и методология, чрез които имотите да бъдат представяни обективно, в цялост и дава максимална свобода на участниците в процеса – да обслужат интересите си сами и/или да наемат експерт, работещ по стандарта Брокер360, който да обслужи интересите им. (Продължава в Начин на изпълнение) 0.00 66 620.80
Подкрепа за осигуряване на заетост на лица от целевата група: Цел на дейността: Активизиране на лица в неравностойно положение на пазара на труда и провеждане на структурирана селекция на подходящи кандидатури за заемане на разкрити работни места в социалното предприятие. От гледна точка на отделния индивид, заетостта е не само потенциален източник на доходи за достойно съществуване, но и пространство, в което той може да намери своята професионална и личностна реализация, да обогатява и да развива своите способности за по-добра реализация на пазара на труда и съответните работни места. Равните възможности за достъп до заетост са фундаментално право, което е част и от Европейската социална харта. Набирането и подборът на персонал могат да бъдат разглеждани като отделни функции в един цикъл. Подборът започва там, където набирането завършва. В този контекст набирането започва, когато бъде идентифицирано свободно работно място и завършва, когато бъде съставен списък от кандидати от кандидатурите, появили се в резултат от обявяването на позицията за отворена. След това стартира процесът по подбор. При подбора на персонал следва да се постигне пълно съответствие между изискванията на длъжността и качествата на лицето, желаещо да я заеме. Крайният резултат на този процес е откриването на най-подходящия за съответното работно място. Дейността за активизиране и подбор на подходящи лица от целвата група за включване в трудова заетост към социалното предприятие ще стартира през 1-ви проектен месец. Ще се използват конвенционални канали за намиране на подходящи кадри. Предвижда се използване на масовите уеб сайтове за обявяване на свободни работни позиции, както и ще се организира и проведе 1 медийно събитие, на което ще бъде предствен проекта и ще анонсира възможността хора от целевите групи да кандидатстват за работа. Активно, ще бъдат използвани социалните мрежи. Като вариант за активизиране и мотивиране за кандидатстване за новите работни места в СП ще се разчита и на лични формални или неформални контакти, като доказан канал от практиката за резултатност. При публикуване на обяви за свободни работни места, изрично ще се описва характера и спецификата на работата. Също така ще се отбелязва и информация, че това са работни места, финансирани по проект чрез средства от ЕС (съответно ще се спазят изисквания за информираност и публичност). Ще бъдат описани необходимите документи за кандидатстване, етапите на подбор и срок за подаване на документи. Също така, като специализирано предприятие за работа с хора с увреждания, Търг.БГ ще подаде информация за откритите позиции в АХУ, както практика до момента показва, че ще бъдат насочени кандидати. След извършване на предварителна селекция на база документи, ще се поканят лично одобрени кандидати за участие в индивидуално събеседване. Събеседването ще се провежда по вътрешнофирмени стандарти. Одобрените кандидати ще бъдат уведомени от ръководството на фирмата за пристъпване към сключване на трудов договор и включването им в проекта. По проекта се предвижда да бъдат назначени 11 лица в неравностойно положение на пазара на труда на длъжност "Помощник, брокер", код по НКПД 43123015 на 6 часов работен ден. . Кандидатите ще трябва да покриват минимални изисквания за: - образователно ниво - минимално образователно равнище средно образование или придобито право за явяване на държавни изпити; - базова компютърна грамотност – основни текстообработващи програми, работа с интернет; Считаме, че това е минимален стандарт, върху които би могло да се развият и надградят специализирани умения, нужни за длъжността. Като се изхожда от презумпцията, че човешкия фактор е променлива величина, при необходимост от заместване на напуснали проекта лица и постигане изпълнението на индикатора, ще се провежда и допълнителен подбор в последствие до края на проекта. Правилното идентифициране на подходящите кандидати от целевите групи е ключово за успешното функциониране, развитие и жизнеспособност на социалното предприятие. 0.00 65 090.84
Оборудване на новосъздадените работни места в социалното предприятие: Цел на дейността: Ресурсно и софтуерно обезпечаване на работни места в социалното предприятие чрез доставка на оборудване и софтуерно обновяване. Дейността ще е с продължителност 3 месеца и ще започне след подписване на договора за безвъзмездна помощ, след одобрение на график за избор на изпълнители по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ 22.12.2015 г. Търг.БГ разполага със собствена материална обезпеченост за управление на проекта включваща: хардуер; софтуер; интелектуални разработки и модели. За нуждите на новоназначените кадри и в контекста на работните им задължения, са необходими следните материални активи: Маса за срещи - 1 бр. Посетителски столове - 11 бр. Посетителски маси - 8 бр. Посетителска етажерка - 1 бр. Телевизор със стойка - 1 бр. Шкафове за служителите - 3 бр. Работна маса - 14 бр. Работен стол - 14 бр. Лаптоп - 10 бр. Лаптоп за графичен дизайн и обработка на видео - 1 бр. Камера Инста 360 One - 1 бр. Таблет - 1 бр. Предвидени са разходи за абонаметни такси, касаещи режиини разходи – ток, вода, телефония и интернет, сот, както и канцеларски материали. Предвижда се оптимизира софтуера на платформата, тъй като съществуващото решение е морално остаряло и изисква дълбоки специфични умения за постигане на желаният резултат. Платформата Broker360.net е прецизно изчислен интерактивен инструмент за подпомагане на процесите по реализация на сделки с недвижима собственост. Платформата цели оптимално задоволяване на потребностите на участниците в сегмента: собственик, компания, купувач, наемател или професионален брокер на недвижима собственост. Изградената оптимална функционалност и инфраструктура, обхващаща всички нужди в процесите по обявяване и управление на продажбите. Бизнес модела предразполага за предоставянето на максимален обем ключова информация, като по този начин решава редица проблеми съпътстващи повечето от участниците на пазара: ⦿Точен адрес Избора на имот винаги започва с неговото местоположение. Платформата изисква задължително фиксирането на точен адрес на имота. По този начин се идентифицират и дублираните оферти, които могат да заблудят крайния потребител. ⦿Вграждане на виртуален оглед/тур Бизнес модела, който следва платформата изисква задължително прилагането на виртуален 360° тур на предлаганият имот. Тази функция спестява над 70% от времето на участниците в процесите – собственик; посредник; краен клиент. В комбинация с посочен точен административен адрес, допълнително елиминира риска от заблуда в крайните адресати чрез дублирани оферти. ⦿видео съдържание Прилагането на видео съдържание не е задължителен елемент, но е още една достъпна възможност, която позволява разгръщане на маркетинговия подход. ⦿Структурирана форма за текстово описание Платформата изисква задължително попълване на набор от информация, чрез която крайният адресат да може да вземе обективно решение. ⦿Слайдер за снимкови материали Задължително е прилагането на минимум една заглавна снимка. ⦿Архитектурни чертежи и разпределения За да бъде публично достъпна една оферта трябва да има приложена скица/ 2D или 3D разпределение. Тя може да бъде вложена във виртуалният 360° тур, като снимка или в друг от достъпните документни формати. ⦿Документи – широк набор от възможни формати за прилагане текстови документи; таблици; pdf. ⦿Ввътрешна контактна система Broker360.net, има вътрешна система за комуникация, и гъвкав административен панел, позволяващи лесно управление на всички процеси. ⦿Ежедневен e-mail бюлетин всеки потребител има възможност за интересуващите го сегменти и да пести време, преглеждайки обявите от e-mail клиента си. 0.00 52 684.66

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.