Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

"Абав" ЕООД е развиваща се и амбициозна компания в сферата на търговия на дребно с чанти. Стартира дейността си през юли 2014 г. Развитието на компанията и увеличеният брой клиенти доведе до иновативната идея за разрастване на компанията в направление - разработка на прототипи на кожени чанти и производство на мострени серии на малки по обем поръчки и необходимост от тясно профилиране на работните процеси, така че да се постигне високо ниво на качество на предоставяните търговски взаимоотношения с клиентите и произведената продукция. Ето защо с настоящото проектно предложение се цели разкриване на нови работни места и професионално интегриране  както на младежи до 29 г., на безработни или неактивни лица на възраст между 30 и 53 г., така и на безработни или неактивни лица на възраст над 54 г. Основните дейности и мерки, чрез които ще бъде постигнато това са:
- Осигуряване на заетост на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца - компанията ще наеме 16 лица. Предвижда се 8 лица да бъдат на възраст до 29 години и над 54 г. и 8 лица на възраст от 30 до 53 г.
- Закупуване на оборудване за ново разкритите работни места - ще бъде закупено оборудване, което ще се ползват от новоназначените на длъжност Технолог, Шивач, кожа и Производител изделия от кожа за осъществяване на трудовата им дейност на конкретните работни места.
- Създаване на 8 устойчиви работни места след края на срока на проектното предложение.
Планираните по проекта дейности включват: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.; Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар; Организация и управление и Информиране и публичност.
Финансовото състояние на компанията е стабилно. Налице е финансов ресурс, което е предпоставка за успешното изпълнение на предвидените дейности. 
С реализирането на проекта ще се подобри достъпа до заетост и качество на работните места, като включената целева група ще се интегрира устойчиво на пазара на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление : Управлението на проекта ще се реализира от екип специалисти имащи опит в изпълнението и управлението на европейски проекти. С оглед доброто осъществяване на дейностите, всеки от членовете на екипа ще има строго дефинирани отговорности и задължения. В рамките на дейността ще се извършва месечния мониторинг и отчитане на проекта. Дейността е необходима, за да се гарантира качествено и навременно изпълнение на проектните дейности. Тя е заложена да обезпечи успешната реализация на проекта посредством постоянен процес на управление, координация, наблюдение и отчитане. 16 721.04 12 972.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 мес.: С разширяване на дейността в насока разработване на прототипи на кожени чанти и производство на мострени серии на малки по обем поръчки възниква необходимостта от разкриване на нови работни места както за производствения цикъл - Технолог, Шивач кожа, Производител изделия от кожа, така и за администриране на дейността - Експерт стопанска дейност и Експерт външна търговия. Компанията ще осигури заетост за 12 месеца на 16 лица от целевата група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение. Ще бъдат закупени машини за обезпечаване на ново разкритите работни места с необходимия инвентар, за да може наетите лица в производствения процес ефективно да изпълняват своите задължения. Изпълнението на дейността не само допринася за постигането на основната цел на проекта - създаване на устойчиви работни места, но и създава условия за професионална кариера и дългосрочно развитие на наетите лица, упражняване на достоен труд и пълната им икономическа и социална интеграция в обществото. Наемането на лицата представлява нетно увеличение на броя на персонала в "Абав" ЕООД. 97 281.60 91 905.44
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: За осъществяване на производствената дейност компанията ще ползва помещение под наем. За нормалното протичане на трудовия процес е необходимо закупуване на машини за производствения цикъл. Компанията не разполага с такъв инвентар, тъй като до момента е осъществявала само търговска дейност. Това налага необходимостта от покупката на необходимото оборудване за производствения процес, с което ще се обезпечат 12 заети лица на длъжност Технолог, Шивач кожа и Производител изделия от кожа от проектното предложение. В тази връзка е необходимо закупуване на: - 2 броя шевни машини; - 1 брой траш машина; - 1 брой колонна шевна машина; - 1 брой машина за шлайф с вградена аспирация; - 1 брой машина за боядисване на ръбове - настолна; - 1 брой машина за пръскане на лепило на водна основа с аспирация. На предвидените 4 лица административен персонал компанията ще осигури за своя сметка необходимото оборудване за трудовия им процес. На всеки новоназначен служител ще бъде осигурено работно място и ще се ползва ново закупеното оборудване с цел качествено изпълнение на задачите, съобразно длъжностната характеристика. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. 50 050.00 50 050.00
Информация и публичност: Целта на настоящата дейност е информиране на широката общественост за финансовото подпомагане, финансиращия фонд и популяризиране на обстоятелството, че проектът се изпълнява в рамките на ОП "Развитие на човешките ресурси" Дейността включва: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж 850 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта - Изработване на 1 брой информационна табела, която ще се постави на видно място в ново разкрития производствен цех на компанията. 3 320.00 3 320.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.