Организация и управление на проекта: Целта на дейността е успешното, целево и финансово ефективно реализиране на проекта. Тя ще включва в себе си два етапа - подготвителен и изпълнение.
Подготвителният етап ще представлява - създаване на екип, ръководен от Ръководителя на проекта. В екипа ще бъдат включени - "външен изпълнител", съобразно разпоредбите на ПМС 118/2014г. и цел да се подпомогне администрирането и координацията на проекта. Дружеството е наясно, че за да се признават разходите по тази дейност, в случай на избор на външен изпълнител - този избор е обект на избор по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. След като се направи проучване ще се направи избор на икономически най-изгодното предложение и ще се направи конкретния избор. Тъй като индикативната цена е под границата от 30 000 лева без ДДС се очаква да се приложи "Избор без прилагане на процедура по указания на УО", съобразно ПМС 118/2014г. В случай, че към момента на изпълнение има промяна в нормативната уредба по този повод, Дружеството е наясно, че е длъжно да се съобрази.
В този етап се планира документално да се регламентират отношенията между дружеството, ръководителя на проекта и изпълнителя (изпълнителите). Предвижда се детайлно определяне на отговорностите, както и точно и ясно запознаване с проекта и изискванията на схемата, включително Ръководството за бенефициенти. Ще бъде изготвена процедури за вътрешен мониторинг и оценка. Всички действия, подлежат на контрол и окончателно изпълнение след одобрението на Управителя на дружеството, който има единствено право да представлява дружеството.
Същинската част от дейността ще е - проекто-управление. Изпълнението на дейността "организацията и управлението" ще се изпълнява от ръководител на проекта, които е управителя на дружеството, който има юридическото право да представлява дружеството и да поема задължения от негово име, както и от външен изпълнител. Изпълнението на тази дейност "Организация и управление на проекта" се планира да бъде извършена съобразно дадените подробни и изчерпателни инструкции в Ръководството за бенефициента.
Ангажираните експерти по проекта (ръководител, външни изпълнители и др.) ще имат задължение да провеждат среща и да обсъждат всички текущи въпроси, да докладват за свършената работа и да се планира дейността си за следващия месец. Екипът е длъжен да решава всички възникнали непредвидени ситуации и трудности и да се изяснява необходимостта от взимане на корективни мерки. Документите, които ще са необходими за отчитането на планираните разходи за организация и управление ще бъдат подготвени, съобразно описанието в Ръководството за бенефициента.
Отговорност на ръководител на проекта, ще са:
• Избор на лица за включване в проекта
• Назначаване на лицата на работа в Дружеството
• Изготвяне на стандартни документи на всички членове на екипа;
• Изготвяне график за оперативни срещи на екипа;
• Подготовка на документи за избор на доставчици.
• Преглед и оценка на реализирането на проекта и при необходимост взимане на корективни мерки.
• Отчетност и изпълнени на проекта, според най-добрите практики в тази област
• Отговорност на ръководителя на проекта ще са да осигури изпълнение на описаните по-долу дейности от външни изпълнители
Отговорности по администриране и координация на проекта, които ще залегнат, като ангажимент на избран "външен изпълнител" съобразно ПМС 118/2014г. , а именно:
• Административно ръководство;
• Координиране връзките с финансиращата институция;
• Финансово управление и отчетност;
• Подготовка на документацията към финансираща институция;
• Следене спазването на сроковете;
• Подготовка на мониторинг от финансиращата институция;
• Подготовка на архив на проекта;
• Корекция и проверка на междинни и финални отчитания;
• Координиране дейности по публичността на проекта;
• Подготовка на процедури за избор на изпълнители. |
15 218.00
|
15 218.00
|
Информиране и публичност: Целта на дейността е популяризиране на Проекта, ОП и ЕС, запознаване с проекта - неговите цели, резултати и ползи. По време на изпълнение на проекта ще бъдат приложени подходящи мерки за информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Конкретните мерки предвидени по проекта с цел публичност и информиране са:
1. Изготвяне и монтиране на информационна табела на входа на офиса на Дружеството.
2. Изготвяне и разпространение на 600бр. информационни брошури
3. Осъществяване на 2 бр. публично събитие в началото и края на проекта.
4. 2бр. прес-публикации в местни и/или регионални медии и 2 бр. ПР - съобщения
5. Поставяне на визуализиационни символи на всичко , придобито по проекта
6. Използване на визуализационните символи на всички документи, публикации и др. по проекта.
7. Публикуване на актуална информация за проекта на сайта на дружеството |
3 040.00
|
3 040.00
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : Целта на дейността е подбор и наемане на лица от целевата група и осигуряване на тяхната заетост - Дружеството ще осигури чрез проекта субсидирана заетост за период до 12 месеца на 16 шестнадесет лица - безработни и неактивни лица.
Дейността ще премине през два етапа -
- първи етап: подбор на лицата
- втори етап: назначаване и осигуряване на заетост.
Дружеството ще направи подбор на лицата , следвайки своите процедури и практики, като целта е да се направи анализ на професионалните и личностни качества, както и задължителните изисквания, съобразно програмата и изискванията към длъжността.
Вторият етап цели да се осигури заетост - лицата да се мотивират и да станат интегрирана част от работната сила. Предвид това, че трудовата дейност е основна част от човешкия живот – то проектът ще има принос към постигане на високо качество на живот, лична реализация, социално включване и активна гражданска позиция в динамично променящите се условия в цялостната макросреда. Трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурително законодателство, следвайки най-добрите практики в тази област. Дружеството е наясно, че когато назначението не представлява нетно увеличение на броя на персонала в съответното предприятие в сравнение със средния брой на персонала през последните дванадесет месеца, длъжността трябва да е била овакантена поради пенсиониране по възраст, правомерно уволнение поради извършено нарушение, а не в резултат от съкращаване на персонал.
По своята същност трудовият договор е двустранно споразумение, което постановя права и задължения за всяка от страните, а взаимоотношенията между тях се определят от основните правила, регламентирани от трудовото законодателство. Дружеството ще предложи съчетаването в максимална степен на интересите и на двете страни по повод предоставянето и използването на работната сила. Предвид ограниченията на проекта Дружеството ще предложи трудово възнаграждение в рамките на МОД за длъжността, но все пак ще има предвид и личностните качества, като образование, професионален опит, умствени и физически възможности, както и сложността, отговорността и специфичните условия на труда и резултатите от изпълняваната работа. За защита на интересите на наетите работници Дружеството ще изпълнява стриктно Кодекса на труда и свързаните нормативните актове по неговото прилагане във връзка с трудовото възнаграждение, отпуските и обезщетенията, които са задължителни за спазване от работодателите.
Общият брой на лицата/работните места, които ще бъдат назначавани/открити, са 16 човека и като задължително условие за тях е да бъде назначен минимум 4 (четири) безработни лица над 54 години и минимум 4 (четири ) лица продължително безработни и неактивни лица;
Тези 16 лица се планира да бъдат подбрани и в последствие назначени на следните позиции:
1.Работник ръчна изработка на облекла - код -7318 1006 ; МОД -413.00 лв - 5 лица
2.Гладач ютия - Код-9121 0002 ; МОД-374.00лв, но от 01.07.2015г. МРЗ е 380лв и залагаме договорите на възнаграждение и съответно осигурителни задължения на 380лв. -11 лица
(Приложение 4 към Заповед № PД01-931/27.12.2010 г. с влезлите в сила промени в НКПД-2011 от 01.01.2015 г.)
Дружеството е длъжно и ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта - а именно минимум 8 работни места. Това задължение към момента Дружеството декларира в своето писмо за намерение и е наясно, че това условие ще бъде записано и в договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по настоящата процедура. |
88 401.48
|
88 406.20
|
Придобиване оборудване за 11 нови работни места: Целта на тази дейност е придобиването на оборудване за работа на 11 от наетите лица за тяхната работна дейност, а именно за 11 лица "гладачи ютия". По проекта се предвижда да се придобие:
1. Професионална гладачна маса (нагреваем трапецовиден плот 0,4 kw и вакуум мотор 0,45 kw;- размери на плота 125х38x23см; вкл. стойка за тролей, носач за ютия. , странично рамо с вакум) - 11 броя.
2. Автоматичен парогенератор с бойлер с вместимост 8 литра: - мощност 6 кW;- резервоар 15l – 3 бр. Парогенераторите са необходими да зареждат с пари работата на професионалните гладачни маси.
3. Електропарна ютия - 800 W . Комплект с електрокабел – 3 бр. С електрическите ютии ще е изпълняват гладачни дейности, които не се изпълняват от гладачните маси.
Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група- 11 броя гладачи - ютия. Предвиденото оборудване е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, ергономичност, опазване на околната среда и изискванията за безопасен труд. За работата на гладачите това не е единственото необходимо оборудване и инвентар, но дружеството разполага с останалото, както и се ангажира да го осигури.
Наличното оборудване в Дружеството към момента не е достатъчно за осигуряване на заетостта и придобиването му е необходимо, за да се изпълнява ежедневната работа за длъжността на новите работници. Дружеството ще има ангажимент за своя сметка да обезпечи работниците с работно облекло, лични и колективни предпазни средства, инвентар и да осигури услугите на Служба по трудова медицина и др. |
45 532.00
|
45 532.00
|