Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение включва подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж на Йълдъз България ЕООД, чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство. Посредством инвестиции в нови, модерни, нискоенергийни и ресурсно ефективни машини и оборудване, проектът ще подобри производствените процеси и повиши производителността в Йълдъз България ЕООД. Освен това, чрез предвидените за закупуване ДМА ще се създаде възможност за разнообразяване на асортимента от продукти на фирмата, които ще бъдат произвеждани с по-високо качество. Това ще създаде възможност за експорт на продукцията в съседни страни. Предложението предвижда доставката на 15 вида машини и оборудване (общо 46 броя), част от които специализирани и автоматизирани за производство на кори за баклава и тулумбички. Друга част от оборудването е свързана с осигуряването на подходящи условия за съхранение на продуктите и произведената продукция за да се отговори на изискванията на съответните санитарно хигиенни изисквания. Третата група активи, планирани за доставка са такива, които липсват във фирмата или са с високи разходи на електроенергия и/или водят до висок технологичен брак в производството. Доставката им ще осигури нормална ритмичност на производствения процес.
Проектното предложение включва и задължителните дейности за визуализация на безвъзмездната финансова помощ, които ще бъдат изпълнени съгласно съществуващите изисквания. 
Реализацията на проекта ще създаде нови работни места на територията на МИГ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Инвестиции за повишаване на производителноста, създаване на експортен потенциал и опазване на околната среда, посредством закупуване на ДМА ( дейността ще бъде осъществена посредством доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 15 вида машини и оборудване за производствената дейност на дружеството, общо 46 единици).: Дейността ще бъде осъществена посредством доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на 17 вида машини и оборудване за производствената дейност на дружеството, общо 46 единици, както следва: 1.Пекарна за хлебни изделия – 1 бр. 2.Машина за тулумбички – 1 бр. 3.Машина за разточване на кори – 1 бр. 4.Тестомесачка спирална – 1 бр. 5.Миксер за тулумбички – 1 бр. 6.Фурна за хлебни изделия – 2 бр. 7.Конвектомат – 1 бр. 8.Хладилна камера за съхранение на продукти (за плюсови температури) – 1 бр. 9.Хладилна камера за съхранение на продукти (за минусови температури) – 1 бр. 10.Газов котлон – 5 бр. 11.Казан - малък – 3 бр. 12.Казан - голям – 4 бр. 13.Хладилен шкаф за минусови температури – 2 бр. 14.Хладилен шкаф за плюсови температури – 2 бр. 15.Работна маса за подготовка продукти – 20 бр. Закупуването на описаните ДМА ще осъвременни производственото оборудване в дружеството, доставяйки и инсталирайки машини и оборудване, които до момента не са били налични или са използвани стари, пригодени, нископроизводителни производствени мощности. Освен това ще се доставят машини със нисък енергиен клас, респективно енергопотребление, с електромотори с ниска мощност, с висока степен на топлоизолация за съоръженията за съхранение, чиято експлоатация ще доведе до намаляване на разходите за електроенергия. Част от планирания за закупуване машинен парк ще позволи производство на нови продукти във фирмата, с постоянно качество, което е предпоставка за износ на продукти в съседни страни, основно Гърция и Турция. Стъпки за реализиране на дейноста 1. Подготовка на документация за обявявне на процедура по ПМС 160 за набиране на оферти за избор на достaвчик - 2 мес. 2. Провеждане на процедура за избор на доставчик на планираното оборудване - 3 - 4 мес. 3. Избор на изпълнител и сключване на договор - 5 мес. 4.Доставка, инсталиране, тестване, въвеждане в експлоатация. Подписване на приемо-предавателен протокол - 9 мес. 289 550.00 271 250.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. голяма информационна табела и стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на ЙЪЛДЪЗ БЪЛГАРИЯ ЕООД), които ще бъдат позиционирани на вратата на производственото помещение на фирмата, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на МИГ Минерални бани - Черноочене - "Подобряване на производствения капацитет в МСП", Код на процедура BG16RFOP002-2.030 и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. На подходяща интернет страница ще бъде публикувана подробна информация за проекта. „ЙЪЛДЪЗ БЪЛГАРИЯ” ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността „ЙЪЛДЪЗ БЪЛГАРИЯ” ЕООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 1 бр. информационен стикер (46 бр. ДМА х 5 лв.= 230 лв.), които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр.голяма по размер постоянна информационна табела х 220 лв. 450.00 139.32

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.