Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение изразява и задоволява нуждите на целевата група по отношение на осигуряване на заетост, стабилни доходи, повишена квалификация и конкурентоспособност на пазара на труда, социално сближаване по отношение на социално - икономическия им статус и развитие, като същевременно e израз на потребността от квалифицирана работна ръка, адаптирана към реалните нужди на работодателя, с цел да се повиши конкурентоспособността и производителността на заетите лица, като гаранция за успешно развитие на компанията.
Планът е това да се случи, чрез чрез придобиване на професионална квалификация и ключови умения от 8 представители от целевата група на служители на "Маркцвет Илиеви с-ие" СД посредством изпълнение на следните дейности:

Дейност 1 - Предоставяне на професионално обучение ;
Дейност 2 - Предоставяне на обучение за придобиване на ключови компетенции ;

Целева група:
Общо 8 заети лица, от които 7 наети на трудов договор и едно самонаето лице,  като минимум 50 % лица от тях попадат в категорията "над 54 годишни", служители в "Маркцвет Илиеви с-ие" СД, малко предприятие работещо в сферата на  хотелиерството с КИД 55.10.

Очаквани резултати:
Заети лица, придобили професионална  квалификация - минимум 8  лица;
Заети лица преминали успешно обучение по КК2 "Общуване на чужд език" - минимум 8 лица;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Професионално обучение по 811010 Хотелиер, специалност 8110101 Организация на хотелиерството ( III СПК): Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе професионално обучение 8 лица от целевата група, с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност, а именно придобиване на 3-та степен на професионална квалификация по професия професия 811010 Хотелиер 8110101, специалност Организация на хотелиерството( III СПК), удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО (свидетелство). За целта ще се премине през няколко стъпки, както следва: Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител ПМС № 160/2016 г. на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност 1 курс на обучение за придобиване на професионална квалификация по професия 811010 Хотелиер 8110101, специалност Организация на хотелиерството( III СПК), при следните параметри : 1.Наименование и код на професията, и код на специалността - професия 811010 Хотелиер, специалност 8110101 Организация на хотелиерството ( III СПК); 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 960 учебни часа(45 минути); 2.1. Теория - не повече от 50% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 50% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица - 8 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за придобита професионална квалификация. 5.Място на провеждане - село Баните, хотелски комплекс на Кандидата; 7.Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма) 8.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 10.Изискване за правосубектност на обучаващата организация., съгл.чл.18 от ЗПОО, както и за капацитет и опит в провеждането на професионални обучения. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация по професия 811010 Хотелиер, специалност 8110101 Организация на хотелиерството ( III СПК), включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на държавен изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на свидетелства за придобита квалификация по професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 14 400.00 0.00
Обучение за придобиване на ключови компетенции по дигитална компетентност: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе обучение по ключови компетенции за 8 лица по „Общуване на чужд език“ - Английски език (300 уч.аса - нива А1, А2 и В1) и с цел покриване на изисквания за ключови умения на Работодателя за заеманата длъжност, а именно породените от специфични обстоятелства такива: 1. Насочена към преодоляване на техническите затруднения причиняващи забавяне и затрудняване на работния процес, в следствие невъзможността на всички служители да обслужват чуждестранни туристи, както и работа със стандартни компютърни приложения с интерфейс на Английски език (онлайн резервационни системи). Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител по ПМС № 160/2016 г.на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност 2 курс по „Общуване на чужд език“ - Английски език (300 уч.аса - нива А1, А2 и В1) Провеждане на входящ тест за определяне на нивото. 1. Хорариум на обучението - 300 учебни часа (45 минути); 1.1. Теория - максимум 150 уч.часа 1.2. Практика - минимум 150 уч.часа; 2. Брой на обучаваните лица - 8 лица; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4.Място на провеждане - село Баните, хотелски комплекс на Кандидата; 5.Форма на обучение - присъствена 6.Програма за обучение (съгласно предложена утвърдена програма) 7.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 8.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 9.Изискване за капацитет и опит в провеждането на такива обучения. Стъпка2. Провеждане на обученията: - Определяне на преподаватели ; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи ; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преоподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на финален тест; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по ключови компетенции и приемане на свършената работа от работодателя. 5 600.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.