Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Реализираното на настоящия проект ще допринесе за укрепване на дейността на „Хидроформ Уотърпруфинг“ ЕООД и  ще създаде по-благоприятна среда за успешен старт и развитие на фирмата. За целта е предвидено изпълнението на дейности, които ще доведат до реализирането на основната цел на проекта, а именно – получаване на подкрепа чрез достъп до бизнес услуги за развитие на стартиращото предприятие. „Хидроформ Уотърпруфинг“ ЕООД е създадена от млад предприемач, който вследствие на участието си в проект по операция „Подкрепа за предприемачество“ на ОПРЧР 2014-2020, е мотивиран да стартира собствен бизнес свързан с монтаж и поставяне на хидроизолация на строителни обекти.
Като стартиращо предприятие в условията на пандемия вследствие на COVID-19, фирмата се намира в силна уязвима ситуация на пазара и е все още слабоконкурентна. Чрез предоставянето на достъп до разнообразни бизнес услуги и насърчаване използването на различни източници на информация и контакти ще се гарантира по-добро управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес развитие на неукрепналото предприятие в бъдеще. 
Дейностите, които ще гарантират успешното развитие на предприятието и от които фирмата възнамерява да се възползва са услуги в сферата на информационните технологии. Тези услуги се предоставят от висококвалифициран и опитен експерт в ИТ сферата, като в резултат на тях ще бъде създаден съвременен интерактивен уебсайт на стартиращото предприятие „Хидроформ Уотърпруфинг“ ЕООД. Фирменият уебсайт ще допринесе за по-бързото и успешно навлизане на пазара на стартиращото предприятие и благоприятства за устойчивото развитие на младия предприемач. 

Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги в сферата на информационните технологии: Целта на дейността е да се постигне устойчиво развитие на стартиращия бизнес на „Хидроформ Уотърпруфинг“ ЕООД чрез създаване на модерен фирмен уебсайт, който ще се използва като съвременен инструмент за предоставяне на бързи и качествени строителни услуги. Етапи на изпълнение на дейността: Етап 1 (през първи месец): Ангажиране на един специалист-консултант в сферата на информационните технологии с доказана квалификация и опит, вкл.: - Договаряне взаимоотношенията с вече избрания ИТ специалист чрез сключване на граждански договор. - Уточняване детайлите по вече идентифицирани основни параметри на фирмения уебсайт. Етап 2 (от втори до шести месец): Предоставяне на ИТ услугите от избрания ИТ специалист, вкл.: - Консултации по планиране - разработване на карта на уебсайта, включваща списък на всички основни тематични области и подтеми; планиране на дизайна и външния вид на сайта. Консултации по създаване – това е етапа на самото изграждане на уебсайта, който ще се базира на кастъм платформа, така че предприемачът да може да управлява лесно и самостоятелно структурата и съдържанието на сайта. На този етап избраният ИТ специалист ще изпълни следното: създаване на основните страници – Начална страница (със слайдер), страница с Контакти (вкл. адрес на фирмата, Google Maps интерактивна карта, телефони, форма за изпращане на съобщения), страница с описание на дейността на фирмата (За нас), страница с видове предлагани услуги (Име, Описание, Снимки, Дата и др.); създаване на вътрешни статични страници; изграждане на модул за галерия и страница с видеогалерия на изпълнени проекти и на модул за чат клиент с до 3 оператора; меню с връзки към подстраниците; изграждане на административен панел: логин форма (вход); настройки - административна част за управление на съдържанието, редактор за статичните страници, добавяне, редактиране и изтриване на съдържание; създаване на мобилна версия на сайта с адаптивен дизайн за телефони и таблети. - Консултации по тестване – избраният ИТ специалист ще тества всички разработени компоненти и функционалности на уебсайта; ще се направи проверка на съвместимостта на функциите с различни браузъри. - Пускане на уебсайта в публичното пространство – избор на домейн име и план за хостинг услуги; качване на файловете на уебсайта на сървъра на клиента и извършване на окончателни настройки по публикуването на сайта; предоставяне на кратко обучение за работа с административния панел на уебсайта. Поддръжката на уебсайта остава за сметка на бенефициента и не се включва в рамките на настоящата дейност по проекта. Изработеният уебсайт ще бъде с адаптивен дизайн, което ще позволи на клиентите и партньорите да открият услугите на предприятието много по-бързо и лесно, а модерната визия и богата функционалност ще допринесат за едно по-вълнуващо потребителски изживяване. Освен това, мобилната версия на сайта ще допринесе за успешно и без ограничения развитие на онлайн бизнеса на предприятието. От друга страна, фирменият уебсайт представлява един новаторски подход за онлайн маркетинг, който ще допринесе за увеличаване на конкурентоспособността и създаване на доминираща позиция на пазара в сферата строителните услуги. Предприемачът Красимир Велков ще си гарантира и популяризиране на фирмата си чрез създаване на уебсайт. Създаването на сайт ще допринесе за установяването на връзка/диалог с крайните клиенти на фирмата и да се изградят дългосрочни и печеливши взаимоотношения, което е гаранция за успеха и устойчивото развитие на бизнеса на предприемача. 4 960.00 4 960.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.