Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Кандидатът Кориолис ЕООД е регистрирал своето дружество след успешното си участие в проект Старт към успеха, реализиран от Сдружение Браншова камара по дървообработваща и мебелна промишленост, финансиран от Оперативна програма Развитие на човешките ресурси по процедура BG05M9OP001-1.023 „Подкрепа за предприемачество“. Резултатите от проекта са верифицирани от Управляващия орган Министерство на труда и социалната политика. Настоящото проектно предложение "Развитие и подкрепа за устойчива бизнес среда в Кориолис ЕООД" има за цел чрез реализирането на основните си дейности:
-	предоставяне на услуги в областта на бизнес стратегиите;
-	предоставяне на правни (юридически) услуги и
-	предоставяне на услуги в сферата на финансовото управление и контрол 
да получи подкрепа за укрепване на своята дейност и да бъде конкурентоспособен в сферата на образованието и професионалната квалификация. Проектното предложение е в унисон с Приоритетна ос 1 на ОП РЧР подобряване достъпа до заетост и качество на работните места, а така също и с Инвестиционен приоритет № 5: Самостоятелна заетост, предприемачество и създаване на предприятия, включително иновативни микро-, малки и средни предприятия. Подкрепата за стартиране на самостоятелна стопанска дейност и предприемачеството като цяло е един от основните начини за разкриване на устойчиви и качествени работни места и повишаване на общото равнище на заетост в икономиката. Чрез реализацията на заложените в проектното предложение дейности ще се подкрепи желанието на Кандидата за развиване на устойчива самостоятелна стопанска дейност, чрез подкрепа за развитие на бизнеса под формата на индивидуални консултации в различни сфери от икономическия, правния и стопанския живот на страната и като краен резултат ще осигури разрастване на предприятието и разкриване на нови работни места. Продължителността на проектното предложение е 3 м., а необходимият финансов ресурс за неговото осъществяване е в размер на 4 988,00 лв.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне и осъществяване на услуги в бизнес стратегиите: Дейността по предоставяне и осъществяване на услуги в бизнес стратегиите е от основно значение за развитие на всяко едно бизнес начинание. Тази дейност има за цел да очертае бъдещото развитие на дружеството, чрез получаването на консултации в сферата на стратегическото управление и планиране. Не случайно тази дейност е поставена на първо място при изпълнението на проектното предложение, тъй като с нейното реализиране ще се очертаят последващи стъпки за развитие на бизнеса и неговата устойчивост. Нуждата от услуги за развитие на бизнес стратегия е належащо в този момент, тъй като дружеството ни все още няма достатъчно натрупана история и опит. Надяваме се чрез тази дейност да подобрим фокуса на работа и да успеем да разработим цялостен стратегически план, като се идентифицират силните и слабите ни страни и се очертае мястото ни на пазара на образователните и обучителните услуги, както поотделно, така и по отношение на конкурентите.“Кориолис“ ЕООД вече извърши няколко обучения по ключови компетенции и планира в следващите месеци да обучи близо 500 лица, като в момента служителите му разработват конкретните програми за обучение, но добре си даваме сметка за пазарната наситеност с подобни услуги и затова имаме нужда от външни консултации, които да откликнат на нуждите и очакванията на клиентите и на тази основа да се поставят конкретни цели водещи до дългосрочен растеж и устойчивост на дружеството. Ръководството на дружеството е убедено, че стратегическият мениджмънт е най-съвременният начин за ръководене на фирмите, действащи в условия на пазарна икономика. Прилагането на ново и комплексно виждане за съдържанието на усъвършенствана система от средства за стратегическо управление е от съществено значение за ръководството на всяка компания, най-вече за търговските фирми. Нуждата от подобни услуги цели да даде ясна картина за бъдещето развитие на фирмата и нейното проспериране в дългосрочен план. Очакванията са дружеството да получи и яснота за потенциалните рискове, особено когато трябва да се избере една от стратегическите алтернативи; определяне сферата на действие като избор на предоставяните услуги, подходящи съвременни търговски формати, съгласуване действията на организацията с ресурсните й възможности и средата, в която функционира; вземане и осъществяване решенията чрез дългосрочни прогнози и обосновани планове; осигуряване гъвкавост на планирането, за да може да се реагира на промените на пазара и да се коригират плановете; систематизиране на най- важните решения; обучаване на мениджърите и създаване на умения за вземане на решения и работа в екип; подобряване комуникацията в организацията, координацията между отделните звена и планирането на бюджета. Крайният резултат от тази дейност следва да доведе до разработването на обща стратегия на фирмата, която да обхваща контролируемите параметри (тези аспекти на бизнеса, на които фирмата може да влияе непосредствено) и неконтролируемите параметри (фактори, на които фирмата не може да влияе, а трябва да се приспособява). Стратегията трябва да идентифицира тенденциите и възможностите в бъдеще, като изследва по-широките промени на пазара като политически, социални или технологични промени, както и промени в нагласите на потребителите и да предложи тактики, така че дружеството ни да може да се променя и развива, за да отговаря на тези бъдещи промени. 1 505.00 1 505.00
Предоставяне и осъществяване на правни (юридически) услуги.: Предоставянето на правни (юридически) услуги е от съществено значение за развитието и усъвършенстването на всеки един бизнес. Всяка фирма задължително влиза в правоотношения, които поставят необходимостта от юридическа консултация. Дейността на фирмата включва подготовката и подписването на множество договори, както с трудово-правен характер, така и търговски. Качеството на договорите може да предотврати бъдещи загуби на дружеството и да го защити от неправомерни действия. Поради това възможността за допитване и консултиране с юристи/адвокати е важна и съществена. Затова Кандидатът Кориолис ЕООД предвижда да му бъдат предоставени в рамките на 60 астрономически часа за период от 3 месеца правни (юридически) услуги в различни клонове на правото, но най-вече административно, търговско и трудово право. Особено внимание при осъществяването на консултациите ще бъде обърнато на Трудовото право. Една от първите дейности след регистрация на дружеството беше назначаването на персонал. С труда са свързани многобройни и разнородни обществени отношения. Законодателството в тази сфера е изключително обширно, като са налице множество специфики. Непознаването или неспазването им може да доведе до санкциониране на фирмата, затова е важно в началото на дейността ни да бъдем подкрепени от юридически консултант. Очакваме той да ни даде основни насоки по условията на труд, правомерно сключване и прекратяване на трудови договори. Друг важен дял консултации са тези свързани с търговските отношения. За да осъществяваме дейността си ние сключваме различни видове договори както с обучаемите, така и с фирми. Предстои през следващите месеци да реализираме няколко големи обучения и те ще са обвързани с договори. За нас ще бъде важно и съществено тези договори да бъдат подкрепени от правна консултация. Разчитаме също така консултантите да ни разработят и бланкови документи за типове дейности, които лесно да използваме в работата си. За развитието на фирмата важни са и административно-правните консултации, които касаят отношения възникващи извън обичайните търговски сделки и са обект на регулация от специфични закони. Тук влизат издаването на заповеди, правилници – вътрешнофирмени, които имат административен характер. Ще разчитаме консултантът да даде основните правни основания за тяхната подготовка, както и да направи проверка на вече издадени такива. Тъй като на този етап дружеството не може да си позволи назначаването на собствен юрисконсулт, получаването на правни консултации ще е много важно за законосъобразното изпълнение на дейностите на фирмата и нейната защита. 1 290.00 1 290.00
Предоставяне и осъществяване на услуги в сферата на финансовото управление и контрол: Друг съществен елемент от правилното и законосъобразно функциониране на една фирма е нейното финансово управление, правилното разпределение на финансовите ресурси, извършването на разплащания и правилното водене на финансово -счетоводна дейност. Затова третата основна дейност на проекта е свързана с получаването на услуги в сферата на финансовото управление и контрол. Петте елемента на финансовото управление и контрол са контролната среда, управлението на риска, контролните дейности, информацията и комуникацията и мониторинга. Елементите са взаимосвързани, допълват се и се отнасят не само за цялата организация, но и за отделните ѝ звена, дейности и процеси. Елементите на финансовото управление и контрол като цяло са приложими за всички организации. Ръководителят на всяка организация използва индивидуален подход при прилагането на елементите на вътрешния контрол в зависимост от спецификата на съответната организация организационната ѝ структура, средата, в която се извършват дейностите, обемът и сложността на самите дейности, степента на регулираност и др.. Този подход се съобразява със законодателството в дадена област и със съотношението между ползи и разходи за въвеждането на контролните дейности. Ръководителят на организацията е този, който трябва да вземе решения какви правила, процедури, дейности трябва да се въведат или по какъв начин въведените да се актуализират. Също така от особено значение за управлението на бизнеса е и възможността да се получат консултации в сферата на счетоводството и продажбите. Финансовото управление и контрол се осъществява чрез системи, включващи политики и процедури, въведени от ръководството на организациите, с цел да се осигури разумна увереност, че целите на организациите са постигнати. Тази дейност изисква специфична експертиза. По време на консултациите ще се разграничат различните критерии за класификация на финансовото управление и контрол. Ще се разберат вътрешните и външните критерии по които се разделя контролът, като ще се обърне особено внимание на вътрешния и външния контрол. В зависимост от специфичните особености на обекта и методите, които се използват ще очакваме консултантът да извърши документален и материален (фактически) контрол. Целта е дружеството да получи адекватна подкрепа по финансово -счетоводни въпроси, които да го защитят от финансови грешки, които биха могли да имат неблагоприятни последици. Следва да се има предвид, че обученията за професионална квалификация имат специфични счетоводни изисквания по отношение на ДДС и всяка помощ в тази насока ще допринесе за законосъобразното отчитане на дейността ни. Очакваме консултантът да зададе основните принципи и правила, от които да се ръководи дружеството с цели постигане на максимална ефикасност и ефективност на разходите. 2 193.00 2 193.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.