Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 1 (дейност 1, част 1 ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал-5 лица на следните позиции: 1 „Ръководител ИТ проект“ ; 1 „ИТ-бизнес анализатор“; 1 „Старши програмист-аналитик“ и 2 „Програмист-аналитик“): Дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея - продукт, притежаващ характеристиките на услуга, а именно: „TermoVisionDirection“ - софтуерна система за изготвяне на термовизионнен профил на изследвания обект, включва три под-дейности, представляващи етапите от цялостния й процес от разработката, вкл. проектирането, тестването и валидирането на съставните й компоненти (най-общо – създаването й) през процеса на предоставянето й на клиентите до крайното й излизане и позициониране на целевия пазар. С оглед на посоченото, в Дейност 1 „Реализиране на пазара на предприемаческа идея“ са обособени следните под-дейности:
Под-дейност 1.1. Процес на разработка, тестване и валидиране на „TermoVisionDirection“
Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите
Под-дейност 1.3. Навлизане и позициониране на целевия пазар
Фазите, през които ще премине процесът по създаването/разработването на предприемаческата идея ще бъде базиран на прилагането на Phase-gate методология, подробно описана в т. 11 на ФК, поле „Описание на предприемаческата идея“.
Конкретните действия, планирани да бъдат предприети в процеса на изпълнение на така формулираните под-дейности на Дейност 1, както и съответните ресурси, които ще са необходими за осъществяването им, разходите за които са планирани в бюджета на проекта, са, както следва:
Под-дейност 1.1. Процес на разработка, тестване и валидиране на „TermoVisionDirection“
Под-дейността включва действия по изпълнение на следните технологични етапи:
Етап 1. Конструиране на „TermoVisionDirection“, в т.ч.:
- определяне на архитектурата и дизайна на разработвания иновативен продукт;
- инженеринг на аудио-визуалното оформление на софтуерната система;
- определяне на архитектура на системата;
- съгласуване между специализираня екип по проекта на разработените задания за компонентите на софтуерната система и интегрирането им в общо функционираща система;
- реализиране на създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизно групиране и анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на търсените показатели;
- анализ на възможностите за разработване на софтуерни решения, осигуряващи надграждащи функционалности на системата.
Етап 2. Тестване на функционалностите на „TermoVisionDirection“ в среда със симулиран интерфейс и оценка на резултатите, в т.ч.:
- проверка дали системата функционира съгласно изискванията на потребителите и установените правила и процедури;
- анализ и документиране на резултатите от тестването на системата;
- проверка на нужните функционалности, свързани със софтуерното съдържание;
- предприемане на корекции при отклонение от заданието и своевременно актуализиране/ревизиране на софтуерното съдържание;
- анализ на всяка една девиация, като ако не е обоснована ще бъдат предприемани съответните корективи дейности.
Етап 3. Валидиране и демонстрация на „TermoVisionDirection“ в операционна среда и достигане на ниво на технологична готовност в резултат изпълнението на под-дейността - TRL 9 – Изпробвана система в операционна среда.
В този етап, „TermoVisionDirection“ ще бъде валидирана в операционна среща и ще бъде достигнато нужното ниво на технологична готовност за пускането й на пазара и предоставянето й на клиентите и преките й потребители.
В процеса на изпълнение на така описаните три етапа ще е необходимо ангажирането на съответните експерти за заемане на следните 5 позиции по проекта:
- 1 Ръководител ИТ проект;
- 1 ИТ-бизнес анализатор;
- 1 Старши програмист-аналитик;
- 2 Програмист-аналитик.
Индикативно, планирания период на изпълнение на описаните три етапа ще бъде от 7-ми до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в периода от 5-ти до 6-ти месец ще бъдат сключени трудови договори със съответните лица в съответствие с планираната им заетост в проекта, посочена в т. 9 на ФК. |
248 850.00
|
120 329.25
|
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея-ЧАСТ 2 (дейност 1, част 2 ще бъде осъществена чрез закупуване на ДМА: Термовизуална камера - 1 бр.; ДНА: облачно базиран софтуер за диагностика на термовизуални изображения - 1 бр.; материали: данни за различни термографични профили на различни физиологични обекти - 50 бр. и наем на работно помещение за 5 месеца): Под-дейност 1.2. Същински процес на предоставяне на услугата на потребителите
Под-дейността включва действия по придобиване на необходимите материални и нематериални ресурси и съответно осигуряване на ресурсната обезпеченост на същинския процес на предоставяне на услугата на потребителите, чрез които да бъдат реализирани пилотните действия за реализиране на предприемаческата идея.
Под-дейност 1.2. включва закупуване на:
-1 ДМА: Термовизуална камера, висок клас за професиаонално приложение - 1 брой;
-1 ДНА: Облачно базиран софтуер за диагностика на термовизуални изображения - 1 брой;
- Материали за директно влагане в „TermoVisionDirection“ - данни за различни термографични профили на различни физиологични обекти - 50 броя. Представляват термовизуални изображения на основните мускулни групи и основни части на аксиалният и апендикуларният скелет /гръден кош и гръбначен стълб, кости на горните и долните крайници/.
Посочените активи и материали ще бъдат доставени и инсталирани в специално наето за осъществяването на същинския процес на предоставянето на услугата на потребителите работно помещение на територията на гр. Монтана, за което в бюдета на проекта са предвидени средства за наема му за 5 месеца. Останалия срок на наемането му ще бъде финансиран от кандидата със средства извън бюджета на проекта.
В допълнение към така посочените материални и нематериални ресурси, в процеса на изпълнение на под-дейност 1.2. е планирано и полагането на труд от човешките ресурси, обезпечаващи процеса, в т.ч. работа на лицата, ангажирани на 5-те позиции по проекта, описани в под-дейност 1.1. на Дейност 1.
Обосновката на необходимостта на планираните активи и материали се състои в следното:
- материалите/термовизиални изображения/ са необходими за създаване на първоначална база данни от базовите характеристики и параметри и формиране на референтни модели;
- закупувания софтуер е облачно базирана електронна услуга за диагностика на мускулни аномалии чрез термографско заснемане на отчитане на отклоненията спрямо референтни модели. Системата създава потребителски профили с извършените термографски диагностики. Споделянето на термографски характеристики допълва референтната база данни и повишава нейната значимост и достоверност. Създава се непрекъснато разширяваща се клинична експертиза, което значително подобрява качеството на резултатите от термовизуалната диагностика;
- закупуваната термовизуална камера е най-съществения актив, с който ще се заснемат термовизуалните обекти. Чрез нея ще се генерират термовизуални снимки в специален електроннен формат с информация за термовизуалните характеристики на заснемания обект.
Индикативно, планирания период на изпълнение на под-дейност 1.2. ще бъде от 1-ви до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта, като в този период е предвидено и времето, нужно за провеждането на процедури за избор на изпълнители и доставките на съответните ДМА, ДНА и материали съгласно описаното в т. 10 на ФК.
Обобщено, за осигуряване на необходимите човешки ресурси за изпълнение на под-дейности 1.1. и 1.2., е планирано наемането на квалифициран персонал за следните позиции по проекта:
- 1 лице на позиция Ръководител ИТ проект (за 12 месеца на 4 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция ИТ-бизнес анализатор (за 12 месеца на 8 часов работен ден) - от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 1 лице на позиция Старши програмист-аналитик (за 10 месеца на 8 часов работен ден) - от 7-ми до 16-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта;
- 2 лица на позиция Програмист-аналитик (за 12 месеца на 4 часов работен ден) – от 7-ми до 18-ти, вкл. месец от изпълнението на проекта. |
0.00
|
100 140.00
|
Дейност 1. Реализиране на пазара на предприемаческа идея – ЧАСТ 3 (дейност 1, част 3 ще бъде осъществена чрез 1 външна услуга – разработване на пазарен анализ за пазарна реализация на „TermoVisionDirection“ - 1 брой): Под-дейност 1.3. Навлизане и позициониране на целевия пазар
Под-дейността включва действия по създаване на предпоставки и условия за навлизане и позициониране на целевия пазар и съответно осигуряване на обезпечеността на този процес чрез разработването от избран външен изпълнител, притежващ нужните компетенции, на 1 брой пазарен анализ за пазарна реализация на „TermoVisionDirection“.
Индикативно, планирания период на изпълнение на предвидената външна услуга по под-дейност 1.3. ще бъде от 16-ти до 18-ти месец, вкл. от изпълнението на проекта.
В предмета на услугата за разработване на пазарен анализ за пазарна реализация на предприемаческата идея ще бъдат обхванати:
- Определяне на таргет група;
- Изграждане на процес по намиране на потенциални клиенти;
- Изграждане на бранд идентичност;
- Набелязване на посланията, които ще носи бранда;
- Анализ на пазара на конкуренцията в България;
- Поведение на пазара;
- SWOT анализ. |
0.00
|
24 950.00
|
Дейност 2. Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. стикер и 1 бр. постоянна табела): Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Ще бъдат предприети всички необходими действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет.
С цел популяризация на дейностите и под-дейностите по проекта и в изпълнение на изискванията за информираност и публичност на проекти финансирани със средства на ЕС, се предвиждат следните мерки, включени в настоящата дейност по визуализация на проекта:
(1) изработка и доставка на 1 бр. стикер за маркиране на закупувания по проекта ДМА – термовизуална камера, висок клас за професиаонално приложение - 1 брой. Стикерът ще бъде изработен по образец Приложение 2.16.5. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020г.;
(2) изработка, доставка и монтаж на 1 брой постоянна табела с информация за проекта - по образец Приложение 2.16.3. към Ръководството за изпълнение на ДБФП по ОПИК 2014-2020 г.; с минимални размери 50 х 70 см. Постоянната табела ще бъде монтирана на видно място, на входа на помещението в гр. Монтана, където ще бъдат инсталирани придобиваните по проекта активи (ДМА и ДНА) и където ще се изпълнява проекта;
(3) включване на визуализационните и информационни реквизити на ОПИК и ЕС в съответствие с изискванията за мерките за публичност във всяка една комуникация и документация, изготвяни в процеса на изпълнение на проекта при възникващите взаимоотношения с доставчици, изпълнители на услуги, клиенти и други заинтересовани страни. Всяко едно от средствата за визуализация ще съдържа информация, че проектът е получил финансиране от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОП „Иновации и конкуретноспособност” 2014-2020 г., номер и наименование на проекта на български език.
Чрез изпълнение на дейността по визуализация на проекта ще се осигури публичност на целите, постигнатите резултатите от проекта, както и размера на финансовата подкрепа по линия на ОПИК чрез ЕФРР и националния бюджет.
Дейността се предвижда да стартира от 1-ви проектен месец, имайки предвид необходимостта от изготвяне на съответния пакет документи по процедурите за избор на изпълнители за доставка на предвидените по проекта активи, както и на планираните услуги, съгласно предвидените указания за информация и комуникация. Нейната продължителност съответно ще бъде през целия период на изпълнение на проекта, като при финализиране на дейностите по доставката на ДМА, който ще бъде маркиран чрез стикера, ще бъде изработен и предвидения в дейността стикер. |
1 150.00
|
1 140.00
|