Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 194 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект се фокусира върху увеличаване на конкурентоспособността и постигане на устойчив растеж на “ВАЛЕНТИН ПЕТРОВ 2004” ООД чрез изпълнение на мерки за повишаване на енергийната ефективност, идентифицирани в доклада за енергиен одит, извършен от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност, както и в съответствие със всички други изисквания на процедурата.

Предвидените мерки включват:
1. Закупуване на 1 бр. ръчно-водим двубандажен вибрационен валяк; 
2. Закупуване на 1 бр. колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 0,35 m³;
3. Закупуване на 1 бр. колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 1,1 m³;
4. Закупуване на 1 бр. виличен повдигач работещ с пропан­-бутан ("газокар") и с товароподемност 3000 kg. 

Проектът включва също въвеждане и сертифициране на система за енергиен мениджмънт, вкл. съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001 (Система за управление на енергията)/EN ISO 50001.

Ползите от реализацията на проекта са свързани с намаляване на производствените разходи и повишаване на производствения 
капацитет, създаване на условия за заетост и принос към ресурсната ефективност чрез възможност за извършване на дейности по управление на строителните отпадъци.

Очакваните резултати от изпълнението на проекта са:
- Повишена енергийна ефективност - очаквани годишни спестявания на енергия: 214 140,25 kWh/год. и планирани енергийни спестявания за предприятието: 36,44 %;
- Екологични ползи с ефект върху околната среда - спестени емисии от CO2 - 58,32 t/год., създаден капацитет за изпълнение на дейности по управление на строителните отпадъци;
- Повишен производствен капацитет - увеличената производителност с над 10% при намалена себестойност на продукта;
- Повишени гъвкавост, контрол и качество при изпълнение на строителните дейности;
- Повишена конкурентоспособност и постигнат устойчив растеж на компанията.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Изготвяне на доклад за енергиен одит (изпълнена): Дейността е изпълнена преди подаване на проектното предложение и се явява допустима дейност по Елемент Б "Услуги", съгласно Указанията по процедурата. Изборът на изпълнител е на база на получени 3 оферти по критерий "най-ниска цена", тъй като стойността на енергийния одит не надвишава праговете, посочени в чл. 50, ал. 2 от ЗУСЕСИФ и от действащото към онзи момент ПМС №118/2014 г. В рамките на тази дейност и за да е допустим кандидат по настоящата процедура, "ВАЛЕНТИН ПЕТРОВ 2004" ООД е възложило на "Енергоконсулт-М" ООД, гр. София извършване на енергийно обследване („енергиен одит”), изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти (Приложение Б към Условията за кандидатстване). Настоящият проект се основава на препоръките от изпълнения енергиен одит. Обследването за енергийна ефективност е извършено на основата на информация за енергийното потребление за предходен тригодишен период (2013-2015 г.) и данни от измерванията, извършени в хода на обследването. Препоръчаните енергоспестяващи мерки включват (наименованието на мерките е точен препис на заглавията използвани в доклада, а на места в наименованията на дейностите по проекта са използвани по-разширени текстове, които съответстват по-точно на съдържанието на доклада): Мярка 1 - "Доставка на двубандажен вибрационен валяк"; Мярка 2 - "Доставка на колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 0,35 m³"; Мярка 3 - "Доставка на колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 1,1 m³"; Мярка 4 - "Доставка на газокар с товароподемност 3000 kg". Контролът относно качеството на изготвения енергиен одит е извършен от Агенцията за устойчиво енергийно развитие (АУЕР), за което е получено положително становище. 15 000.00 15 000.00
Закупуване на 1 бр. ръчно-водим двубандажен вибрационен валяк (мярка 1): Дейност 2 е: - свързана с реализиране на препоръчаната Мярка 1 от одобрения от АУЕР доклад за енергиен одит; - допустима съгласно т. 13.1 от условията за кандидатстване - "Инвестиции за изпълнение на мерки за енергийна ефективност, включени в обследване за енергийна ефективност, извършено от лица, вписани в регистъра по чл. 60, ал. 1 от ЗЕЕ"; - разход-формираща от задължителен вид, част от Елемент А; - вид разход "Разходи за придобиване на машини, съоръжения и оборудване (в това число специализирани транспортни средства), представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност" (съгласно т. 14.2 от Условията); - за разходите по дейността е налична оферта на доставчик с предложена цена (съгл. изискванията на т. 14.1 от указанията). Офертата отговаря на публикуваните изисквания и е прикачена в т. 12 от проекта; - факторът на енергийните спестявания от мярката е 40,58% (над 5%). Дейността предвижда закупуване на 1 бр. ръчно-водим двубандажен вибрационен валяк, който ще се използва от дружеството при извършването на дейности по обратен насип на изкопи и/или подготовка на основи за направа на прилежаща вертикална планировка (предимно направа на пешеходни настилки) на строителните обекти. За да се избегне последващо слягане е необходимо те да бъдат принудително уплътнени, защото естествените процеси отнемат време. Недостатъчно уплътнените основи са предпоставка последващото естествено слягане да доведе до потъване и разрушаване на положените настилки. Подобни явления са повод за клиентска неудовлетвореност, гаранционни претенции и разходи за повторна направа на настилките. В момента дружеството не разполага с подобна механизация. За да се справя с подобни задачи се използват подизпълнители. Това повишава цената на крайния продукт, а поради ограниченото време и липсата на пряка субординация понижава контрола върху качеството. При отправяне на гаранционни претенции свързани с качеството на уплътняване на земните основи под настилките броят на страните в спора става по-голям и не винаги е гарантирано, че при основателна претенция подизпълнтелят отговорен за извършването на тези дейности ще бъде във физическа възможност да реагира адекватно или ще поеме своята отговорност. Подобни събития са повод основния изпълнител да е в положение "без вина - виновен", а съдебното разрешаване на подобни спорове генерират текущи разходи. Поради подобна несигурност дружеството често отказва изпълнение на обекти, на които трябва да се работи в партньорство или с подизпълнители за нулевия цикъл или по вертикалната планировка. В момента дружеството не разполага с валяк. За базов сравнителен модел на предвидения в мярката е взет модел “ДУ - 54”. И базовият аналог, и новото оборудване са с дизелов двигател. Базовият двигател има специфичен разход 313 g/kWh, оперативна механична мощност 9,5 kW, и при 1 250 раб. часове в годината с разходна норма 2,9735 kg/час диз. гориво формира разход от 9 162,53 лв./год. Освободената енергия е 43 673,28 kWh/год., a емисиите CO2 - 11,7 t/год. Скоростта му на движение в експл. режим е 3 km/час, а инерционно-уплътняваща сила на метър ширина на барабана - 16 kg/cm. Работната му ширина е 0,87 m, а обработената еднократно площ за един час е 2 610 m2/час, а условната му часова производителност е 40 954 032 (N x m2)/час. Двигателят на новия ще е с разход от 1,8 l/час., скоростта му на движение е 4 km/час, инерционно-уплътняваща сила на метър ширина на барабана 138 N/cm, а усилието на натиск е 14,07 kg/cm, на линеен метър приложената сила е 1 407,16 kg/ или 13 800 N/m. Работната му ширина е 0,65 m, обработената еднократно площ за час е 2 600 m2/час. Условната часова производителност е 35 880 000 (N x m2). Изчисленията за спестявания са направени като по равна условна производителност за двете машини е определено времето за работа на новата за постигане на същата производителност измерена в Nm2/час. 22 000.00 21 500.00
Закупуване на 1 бр. колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 0,35 m³ (мярка 2): Дейност 3 е: - свързана с реализиране на препоръчаната Мярка 2 от одобрения от АУЕР доклад за енергиен одит; - допустима съгласно т. 13.1 от условията за кандидатстване - "Инвестиции за изпълнение на мерки за енергийна ефективност, включени в обследване за енергийна ефективност, извършено от лица, вписани в регистъра по чл. 60, ал. 1 от ЗЕЕ"; - разход-формираща от задължителен вид, част от Елемент А; - вид разход "Разходи за придобиване на машини, съоръжения и оборудване (в това число специализирани транспортни средства), представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност" (съгласно т. 14.2 от Условията); - за разходите по дейността е налична оферта на доставчик с предложена цена (съгл. изискванията на т. 14.1 от указанията). Офертата отговаря на публикуваните изисквания и е прикачена в т. 12 от проекта; - включва доставка на строителна механизация - МПС категория Т съгласно ЗДвП - колесен трактор, подлежи на задължителна регистрация по ЗРКЗГТ, а подлежи на регистрация по ЗДвП само в случай, че се придвижва на собствен ход по пътищата отворени за обществено ползване; - факторът на енергийните спестявания от мярката е 41,76% (над 5%). Дейността предвижда закупуване на 1 бр. колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 0,35 m³, който ще се използва от дружеството при извършването на дейности по нулевия цикъл (основите), изграждане на връзките с инженерната инфраструктура, обратния насип на изкопи и/или подготовка на основи за направа на прилежаща вертикална планировка (предимно направа на пешеходни настилки) на строителните обекти. Предимствата на тази малогабаритна изкопна машина е във възможността тя да бъде превозвана с наличното транспортно оборудване на дълги разстояния бързо, а и да се правят прецизни изкопи било то за изграждане на връзките с разпределителните мрежи (електричество, вода и др.) на обектите, или в ограничени пространства, където по-голяма механизация не може да влезе без риск за имуществото или безопасността на работа. В момента дружеството не разполага с подобна механизация и се използват подизпълнители. Това повишава себестойността, и намалява контрола върху качеството, а при гаранционни претенции свързани с качеството не винаги е сигурно, че подизпълнтелят извършил на тези дейности ще бъде във физическа възможност да реагира адекватно и/или ще поеме своята отговорност. Поради подобна несигурност дружеството често отказва изпълнение на обекти изискващи подобна механизация и на които трябва да се работи в партньорство или с подизпълнители. За базов сравнителен модел на предвидения в мярката е взет модел „Экскаватор-погрузчик“ модел ДЭМ-310-01. И базовият аналог, и новото оборудване са с дизелов двигател. Базовият двигател има специфичен разход 220 g/kWh, изчислителната оперативна механична мощност е 33 kW, а при 1 584 часа/год с разходна норма 7,26 kg/час формира общ разход от 28 348,43 лв./год. Освободената енергия е 135 123,12 kWh/год, a емисиите CO2 - 36,08 t/год. Годишните експлоатационни разходи за багер в експлоатация над 15 години, възлизат на 4 350,00 лв./год. Двигателят на новия ще е с разход от 4,91667 l/час, използваната оперативна мощност е 33 kW, а при 1 584 часа/год с разходна норма 4,91667 l/час формира общ разход от 16 510,56 лв./год. Освободената енергия е 78 697,74 kWh/год, a емисиите CO2 - 21,01 t/год. Годишните експлоатационни разходи за нов багер от такъв тип не превишават 2 150,00 лв./год. 95 000.00 91 500.00
Закупуване на 1 бр. колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 1,1 m³ (мярка 3): Дейност 3 е: - свързана с реализиране на препоръчаната Мярка 3 от одобрения от АУЕР доклад за енергиен одит; - допустима съгласно т. 13.1 от условията за кандидатстване - "Инвестиции за изпълнение на мерки за енергийна ефективност, включени в обследване за енергийна ефективност, извършено от лица, вписани в регистъра по чл. 60, ал. 1 от ЗЕЕ"; - разход-формираща от задължителен вид, част от Елемент А; - вид разход "Разходи за придобиване на машини, съоръжения и оборудване (в това число специализирани транспортни средства), представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност" (съгласно т. 14.2 от Условията); - за разходите по дейността е налична оферта на доставчик с предложена цена (съгл. изискванията на т. 14.1 от указанията). Офертата отговаря на публикуваните изисквания и е прикачена в т. 12 от проекта; - включва доставка на строителна механизация - МПС категория Т съгласно ЗДвП - колесен трактор, подлежи на задължителна регистрация по ЗРКЗГТ, а подлежи на регистрация по ЗДвП само в случай, че се придвижва на собствен ход по пътищата отворени за обществено ползване; - факторът на енергийните спестявания от мярката е 48,70% (над 5%). Дейността предвижда закупуване на 1 бр. колесен многофункционален багер с челен товарач и кофа на товарача 1,1 m³, който ще се използва от дружеството при извършването на дейности по нулевия цикъл (основите), обратния насип на изкопи и/или подготовка на основи за направа на прилежаща вертикална планировка (предимно направа на пешеходни настилки) на строителните обекти. Предимствата на тази по-голяма изкопна машина е в нейната продуктивност. Заедно с хидравличния чук тя е средство, с което фирмата може да обслужи със собствени сили всички нужди свързани с масови или "силови" изкопни дейности на един строителен обект. Окомплектовката с хидравличен чук създава възможност за извършване на разрушителни дейности на сгради или елементи от тях, които са предвидени за премахване, а също и за преодоляване на скални или бетонови късове, които се появяват в изкопа. Последното е почти неизбежно предвид почвените условия в региона, в който фирмата основно развива дейността си. Тази машина заедно с другата (по-малкият багер от мярка 2) могат да се допълват много успешно, като по-малката може да се използва като допълваща ако на обекта има ограничени пространства, където по-голяма механизация не може да влезе без риск за имуществото или безопасността на работа. С двете машини се постига и безотказност на работния процес. В момента дружеството не разполага с подобна механизация и се използват подизпълнители. Това повишава себестойността и намалява контрола върху качеството, а при гаранционни претенции свързани с качеството не винаги е сигурно, че подизпълнтелят извършил на тези дейности ще бъде във физическа възможност да реагира адекватно и/или ще поеме своята отговорност. Поради подобна несигурност дружеството често отказва изпълнение на обекти изискващи подобна механизация и на които трябва да се работи в партньорство или с подизпълнители. За базов сравнителен модел на предвидения в мярката е взет модел „Экскаватор-погрузчик“ модел ДЭМ-310-01. И базовият аналог, и новото оборудване са с дизелов двигател. Базовият двигател има специфичен разход 220 g/kWh, изчислителната оперативна механична мощност 55,875 kW, а при 1 584 часа/год с разходна норма 7,26 kg/час формира общ разход от 47 999,07 лв/год. Освободената енергия е 228 788,01 kWh/год, a емисиите CO2 - 61,09 t/год. Годишните експлоатационни разходи възлизат на 2 200,00 лв./год. Двигателят на новия ще е с разход от 7,33 l/час, максимална мощност 74,5 kW и установена оперативна мощност е 55,88 kW, а при 1 584 часа/год формира общ разход от 24 625,92 лв/год. Освободената енергия е 117 379,68 kWh/год, a емисиите CO2 - 31,34 t/год. Годишните експлоатационни разходи за нов багер от такъв тип не превишават 2 150,00 лв/год. 135 000.00 130 500.00
Закупуване на 1 бр. виличен повдигач работещ с пропан­бутан ("газокар") и с товароподемност 3000 kg (мярка 4): Дейност 5 е: - свързана с реализиране на препоръчаната Мярка 4 от одобрения от АУЕР доклад за енергиен одит; - допустима съгласно т. 13.1 от условията за кандидатстване - "Инвестиции за изпълнение на мерки за енергийна ефективност, включени в обследване за енергийна ефективност, извършено от лица, вписани в регистъра по чл. 60, ал. 1 от ЗЕЕ". - разход-формираща от задължителен вид, част от Елемент А; - вид разход "Разходи за придобиване на машини, съоръжения и оборудване (в това число специализирани транспортни средства), представляващи дълготрайни материални активи, необходими за изпълнението на мерките, включени в обследването за енергийна ефективност" (съгласно т. 14.2 от Условията); - за разходите по дейността е налична оферта на доставчик с предложена цена (съгл. изискванията на т. 14.1 от указанията). Офертата отговаря на публикуваните изисквания и е прикачена в т. 12 от проекта; - факторът на енергийните спестявания от мярката е 49,78% (над 5%). Самоходната машина ще се използва за извършване на товаро-разтоварни дейности на територията на производствено-складовата база на предприятието. Тези дейности са нужни за логистичните действия при изпълнение на големи строителни обекти. Осъществяването на по-големи доставки и складирането им на терена позволява договаряне на по-изгодни доставни цени, по-малки разходи за транспорт на материалите, обезпечаване на близките строителните обекти с нужните материали, като едновременно с това се спестява складирането на големи количества материали директно на обекта. Последното освен, че създава трудност за опазване на имуществото, често е и невъзможно поради липса на достатъчно площ. Дружеството вече разполага с малогабаритни товаро-пътнически автомобили, на които заедно с работниците могат да се извозват и нужните за тяхната дейност материали и инструменти и по този начин доставките и изпълнението може да се прецизират. За натоварване обаче, понякога се губи време, а то в човеко-часове е толкова пъти повече, колкото са хората, които чакат дейностите по натоварване да приключат за да стигнат заедно с товара на строителната площадка. При наличие на виличен повдигач в базата, логистичните дейности ще се извършват бързо, а организацията за изпълнение на строителните дейности ще бъде на доста по-високо ниво. Към момента дружеството не разполага с предвиден за замяна и извеждане от употреба виличен повдигач. За нуждите на енергийния одит е използван съществуващ на друга площадка подобна самоходна машина с дизелов агрегат. Базовият аналог е с дизелов двигател, обезпечаващ функционирането на всички механични и хидравлични възли, способстващи функционирането на повдигача, модел „Д 245“. Двигателят има специфичен разход 220 g/kWh, изчислителната оперативна механична мощност 28,05 kW, а при 792 часа/год формира общ разход от 12 048,09 лв/год. Освободената енергия е 57 427,3 kWh/год, a емисиите CO2 - 15,33 t/год. Годишните експлоатационни разходи възлизат на 2 500,00 лв/год. Препоръчва се закупуването на газокар с товароносимост 3 тона със специфичен разход на гориво 5 kg пропан-бутан за час. Максималната му мощност е 37,4 kW и установена оперативна мощност е 28,05 kW, а при 792 часа/год формира общ разход от 3 564 лв./год. Освободената енергия е 28 842,5 kWh/год, a емисиите CO2 - 6,55 t/год. Годишните експлоатационни разходи за нов багер от такъв тип не превишават 1 500 лв/год. Предвидената за закупуване техника не представлява МПС, което може да се използва за превоз на товари и/или пътници. По смисъла на ЗДвП "газокара" представлява малогабаритна самоходна машина и за нея не се изисква регистрация по тази нормативна уредба. Тази информация съответства на поместената в получените индикативни оферти. 44 600.00 44 390.00
Въвеждане и сертифициране по стандарт ISO 50001: Дейност 6 е: - извън обхвата на одобрения от АУЕР доклад за енергиен одит; - допустима съгласно т. 13.1 от условията за кандидатстване; - разход-формираща от допустим вид, част от Елемент Б "Услуги"; - вид разход "Разходи за консултантски услуги за въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт в предприятията, вкл. съгласно изискванията на стандарт БДС EN ISO 50001 (Система за управление на енергията)/EN ISO 50001" (съгласно т. 14.2 от Условията); - съставена от възлагането на 2 услуги на външен изпълнител - (1) Консултантски услуги по въвеждане на системата за управление, и (2) Консултантски услуги по сертифициране на системата за управление, специфицирани като отделни разходи в Бюджета на проекта - редове 20.1 и 20.2. Нормативно е изискването двете услуги да бъдат изпълнени от независими изпълнители. Резултат от изпълнението на услугите за въвеждане и сертифициране на системи за енергиен мениджмънт ще е придобиването в срока на изпълнение на проекта на сертификат за въведена система за управление (СУ). Сертификатът ще бъде издаден от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC/17021 или последващи версии. Началото на изпълнението на дейността е определено от приключването на подготовката на тържна документация по процедурата за доставка на строителна механизация. В момента, в който е изготвена тази документация (за доставка) и бъде изпратена на УО за осъществяване на предварителен контрол, Екипа за управление на проекта ще изготви покани и ще проведе всички останали действия по избор на изпълнители (2 бр.) за всяка от услугите. Във времето дейността е оразмерена да обхване наличието на новата строителна механизация, а непосредствено след това да бъде успешно сертифицирана и да бъде наличен за това издадения сертификат. Етап 1 на дейността - въвеждане на системата за управление Системата за енергиен мениджмънт се определя като съвкупност от взаимно свързани или взаимодействащи си елементи за установяване на енергийна политика и енергийни цели и процеси и процедури за постигане на тези цели. За изпълнение на изискванията на БДС EN ISO 50001 в предприятието следва да бъде разработена система, която да обхване всички точки от стандарта: Отговорност на ръководството; Енергийна политика; Енергийно планиране – с преглед на законовите и други изисквания, енергиен преглед, определена базова линия, показатели за енергийни характеристики; общи и конкретни енергийни цели, планове за действие; Внедряване и функциониране; Проверка; Преглед от ръководството. Етап 2 на дейността - сертифициране на системата за управление След като бъде въведена системата за управление на енергията в рамките на първия етап от дейността, предприятието ще подаде заявка за сертификация от независима организация – органи за сертификация. Ще бъде сключен договор с органа за сертификация за осигуряване на достъп до стандартизираната система за управление, разработена съгласно изискванията на БДС EN ISO 50001, с цел проверка на съответствието и издаване на сертификат. Органът за сертификация извършва проверка дали внедрената система за енергиен мениджмънт отговаря на изискванията на стандарта. Проверката се извършва от екип, който включва водещ одитор и помощни одитори, както може да включва и технически лица, които имат образование, компетентност и опит да проверяват съответствието на система за управление на енергията спрямо изискванията на стандарта. Проверката приключва с доклад, който може да съдържа искане за предприемане на коригиращи действия или да дава препоръки за издаване на сертификат. При искане за предприемане на коригирани действия предприятието отстранява повдигнатите несъответствия спрямо конкретни клаузи (точки) от стандарта и се прави проверка от независимата организация дали искането е изпълнено. При изпълнение на исканията и доклад за съответствие органът за сертификация издава сертификат за въведена система за управление в предприятието съгласно стандартите БДС EN ISO 50001. 9 100.00 7 025.00
Публичност и визуализация: Разходите, свързани с осигуряване на публичност са предвидени съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО и са в размер под максимално допустимите 3000 лв. Изпълнението на тази дейност присъства непрекъснато в работата по проекта, а не е само чрез конкретни прояви. Прилагането на изискванията на Единния наръчник се отразява върху съдържанието и графичното оформление на всички създадени документи, а където е приложимо - и отбелязване върху конкретните продукти доставени или създадени по време на изпълнението. В тази дейност е предвидено да бъдат изпълнени следните индивидуални мероприятия: - В съответствие с Единния наръчник - публикуване в 2-дневен срок от сключването на ДБФП на интернет страницата на бенефициента информация за сключен договор; - Публикуване на интернет страницата на бенефициента съобщения за набиране на оферти и провеждане на процедури - в съответствие с разпоредбата на чл. 2, ал. 2 от ПМС № 160 от 1 юли 2016 г.; - Периодично публикуване на информация на на уеб сайта на бенефициента относно хода на изпълнението. - Ще бъдат изработени 4 бр. стикери, които ще бъдат поставени върху доставеното оборудване (по 2 бр. за всяка машините доставени при изпълнение на дейности 2, 3, 4 и 5); - Ще бъде подготвена и изпратена информация за публикуване в информационната мрежа на ОИЦ. 300.00 270.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.